Το Grim Reaper θα έχει σημαντικό ρόλο στο gameplay, ενώ ο κύριος χαρακτήρας θα είναι προσαρμόσιμος από τον παίκτη. Επιπλέον, οι παίκτες θα είναι σε θέση να πάρουν τα όπλα και τον εξοπλισμό από τους εχθρούς. Ο Suda ανέφερε επίσης ότι είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και μία beta του Let it Die, ώστε με αυτό τον τρόπο να συλλέξει η ομάδα περισσότερα δεδομένα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο παραγωγός τόνισε πως συμμετέχει στο project ως executive director, «αλλά με πιο ενεργή προσέγγιση απ' ό,τι με άλλους πρόσφατους τίτλους της Grasshopper Manufacture».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Για να δούμε τι θα μας πει ο Suda...
Να 'σαι καλά Suda, μας κατέστρεψες!