
Η πρώτη δημιουργία του Kutaragi ήταν το chip ήχου (SPC700) του SNES για λογαριασμό της Nintendo, μία κίνηση που... δεν άρεσε και πολύ στη Sony. Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν έβλεπε την κόρη του να παίζει NES θεωρούσε ότι και η Sony έπρεπε να επεκταθεί στην βιομηχανία των games. Έτσι λοιπόν, στη συνέχεια σχεδίασε το PlayStation, το οποίο και κυκλοφόρησε το 1994 στην Ιαπωνία και το 1995 στον υπόλοιπο κόσμο, ενώ μερικά χρόνια αργότερα συνέβαλε και στη δημιουργία του PlayStation 2. Από το 2007 μέχρι και το 2011 διετέλεσε σύμβουλος τεχνολογίας, ενώ πλέον είναι επίτιμος πρόεδρος της SCE. Παράλληλα, είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην Cyber AI Entertainment Inc. Κλείνοντας, το βραβείο του Ken Kutaragi θα απονεμηθεί από τον Mark Cerny, αρχιτέκτονα του PlayStation 4.



Μεγάλη μορφή της SONY!
Τέτοιες προσωπικότητες το αξίζουν και με το παραπάνω.
Μεγαλε Kutaragi... Respect!
μια από τις μεγάλες προσωπικότητες αυτής της βιομηχανίας...
Δηλαδή μιλάμε για ΘΡΥΛΟ...για τον τύπο που έκανε το gaming πιο mainstream από ποτέ.