Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Variety σχετικά με την ταινία Super Mario Bros., ο Miyamoto δήλωσε ότι ήταν "πρόκληση να προσδιορίσουμε το πως θα πρέπει να είναι [ένα παιχνίδι Mario για φορητές συσκευές]". Ο λόγος, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η διαφορά στον χειρισμό ανάμεσα στις κονσόλες και τις φορητές συσκευές.
"Η διαισθητικότητα του χειρισμού είναι μέρος της εμπειρίας παιχνιδιού. Γι’ αυτό είχα τον ρόλο του director στο Super Mario Run. Για να μπορέσω να μεταφράσω αυτή την εμπειρία από ένα περίπλοκο σύστημα όπως το Nintendo Switch σε ένα πιο γενικό όπως το smartphone".
"Προσπαθούμε να ορίσουμε το gameplay, ποια είναι η μέθοδος και στη συνέχεια να ορίσουμε ποιες συσκευές θα χρησιμοποιήσουμε", είπε ο Miyamoto καθώς εξήγησε πώς η Nintendo σχεδιάζει να αναπτύξει παιχνίδια Mario.
Ο Miyamoto επιβεβαίωσε- κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη- ότι η Nintendo δεν σκέφτεται τα παιχνίδια για κινητά ως τον "πρωταρχικό δρόμο" για το μέλλον της σειράς Mario.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity