Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Η απουσία του Wii U

Όπως ήταν λογικό, μετά την ανάγνωση των πωλήσεων video games στη χώρα μας από την αρχή του 2014, η απορία που δημιουργήθηκε σε όλους μας ήταν τι συμβαίνει με τη Nintendo και το Wii U. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην απευθυνθούμε στην GfK Hellas και για αυτό το ζήτημα. Στην ερώτηση που θέσαμε σχετικά με το πόσο προβληματίζει η απουσία τίτλων του Wii U από όλα τα Top 10 και το κατά πόσο κακή είναι η πορεία του συστήματος, ο υπεύθυνος για τον τομέα της αγοράς σημείωσε πως η Nintendo έχει το δικό της φανατικό κοινό, το οποίο όμως έχει μικρότερη βάση από την αντίστοιχη των δύο ανταγωνιστών της στη χώρα μας.



Ιδιαίτερα σημαντικό είναι πως ενώ η κυκλοφορία του Mario Kart 8 εκτίναξε τις πωλήσεις του Wii U στο εξωτερικό, κάτι τέτοιο δεν συνέβη στη χώρα μας. Όπως ενημερωθήκαμε χαρακτηριστικά «δεν παρατηρήθηκε κάτι αξιοπρόσεκτο στην πορεία του Wii U στην Ελλάδα, μετά την κυκλοφορία του εν λόγω τίτλου». Στην ερώτηση, τέλος, για το ποια είναι η εκτίμηση του ελληνικού λιανεμπορίου, αλλά και της ίδιας της GfK, ο υπεύθυνος του τομέα δήλωσε πως δεν εκτιμάται πως θα υπάρξουν μεγάλες μεταβολές, δηλαδή εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις ή πλήρης απαξίωση του προϊόντος. Ο λόγος δε, είναι πως επειδή απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, έχει και πολύ συγκεκριμένη δυναμική στην αγορά και η οποία δεν αλλάζει εύκολα.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Alias
    • Αναμενομενα διπλωματης. Θα ηθελα να σταθω στην τελευταια φραση "απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, έχει και πολύ συγκεκριμένη δυναμική στην αγορά και η οποία δεν αλλάζει εύκολα''.
      Ποια ειναι αυτη η δυναμικη επιτελους? Πολυ μικρη το ξερω, αλλα θα ειχε ενδιαφερον να κανατε ενα σχετικο αρθρο, πχ την αναλογια πωλησεων κονσολων προηγουμενης γενιας σε συναρτηση με τον πληθυσμο της χωρας και να βλεπαμε συγκριση με αλλες αγορες.

    • marius_octavus
    • όταν υπάρχει πιο δυνατή κονσόλα στη αγορά, με παιχνίδια που θες οπωσδήποτε να παίξεις(όπως πχ το watchdogs, το destiny ή ακόμα και το ac unity τώρα το Νοέμβριο) και τη τιμή να είναι μόλις 70-100 ευρα λιγότερο, πολύ δύσκολα κάποιος θα προτιμήσει τη κονσόλα.....

    • monstermax
    • Αναμενόμενο για το WiiU στην Ελλάδα, από την στιγμή που το σύστημα δεν έχει δυνατή παρουσία στο εξωτερικό δεν έχει ελπίδα στην χώρα μας. Περισσότερες πωλήσεις μπορεί να κάνουν τα amiibo ως μονάδες παρά τo WiiU. Εξάλλου εδώ που τα λέμε δεν υπήρξε ούτε καν διαφημιστικό έντυπο σε μορφή φυλλαδίου ή αφίσας στα Ελληνικά καταστήματα που τα ενημερώνει τον κόσμο για την προσφορά του δωρεάν παιχνιδιού.

      Προφανώς η Nortec στηρίχτηκε πολύ στο wom λες και διαβάζουν εκατοντάδες το forum της ή ότι η ανακοίνωση με δελτίου τύπου στα ανάλογα site θα είναι αρκετή. Πέρυσι έκαναν διαγωνισμό σε συνεργασία με τα public την περίοδο των γιορτών μιας πρώτο βραβείο ένα aygo (το αυτοκίνητο) που επίσης δεν είχε ούτε σωστή προώθηση αλλά ούτε και επιτυχία.

      Δεν μου πέφτει λόγος αλλά καλύτερα να τα βλέπει αυτά η nortec, αν και εδώ που τα λέμε τα ζουν καθημερινά. Αν και μερικοί από αυτούς -λαμβάνοντας την παρουσίαση που έγινε στο public με εκπροσώπους αντιπροσωπειών- παραείναι στον κόσμο τους με τις απαντήσεις τους να είναι παπαγαλίστικες όσο δεν πάει.

    • Shepard
    • Μονο αν κινηθουν ολοι αυτοι που αγορασαν το Wii θα γινει κατι... αλλα πλεον δεν υπαρχει το trendy στοιχειο που θα πουλησει η κονσολα σαν ζεστο ψωμακι.

*