
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται η εν λόγω κυκλοφορία για το τρέχον έτος. Πρόσφατα μια νέα διαρροή στο NeoGAF, από πηγή στο εσωτερικό της Microsoft, αποκάλυψε την κυκλοφορία του Halo 2 Anniversary για τον Νοέμβριο του 2014 στο Xbox One. Οι φήμες μάλιστα θέλουν εναλλακτικό τέλος για την επανακυκλοφορία του τίτλου. Αν ισχύουν όλα αυτά, η επίσημη ανακοίνωση δεν μπορεί να είναι πολύ μακριά.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ελπίζω σε steelbook έκδοση όπως το 2 για να ομορφύνουν κι άλλο τα ραφάκια μας.Αν έχει και το ίδιο multi τότε γεια σας.
Μακραν το καλυτερο Halo για εμενα, ειναι ενα απο τα παιχνιδια που εχω αγαπησει και εχω τερματισει παμπολες φορες, και με εκανε να αγαπησω το XBOX και να παρω το 360 το 2006 χωρις δευτερη σκεψη...
Ακόμα έχω τη μεταλλική συσκευασία από το Η2 - ωραίες εποχές . Τότε που το όνομα ΧΒΟΧ σήμαινε κάτι ....
Το καλυτερο Halo που εχω παιξει ποτε! Με το καλυτερο campaign και το πιο διασκεδαστικο multiplayer!