
Ακόμα τίποτα δεν είναι αποφασισμένο στο εσωτερικό της Naughty Dog, με τον Druckmann να δέχεται ερώτηση για ενδεχόμενο The Last of Us στο PlayStation 4 και να απαντά πως “εξαρτάται από τους πόρους. Έχουμε λίγους και γι’ αυτό προσπαθούμε να βρούμε για τι υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και να επενδύσουμε εάν αξίζει τον κόπο και τον χρόνο μας”.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Aυτο ελειπε να μην γινουν.Αυτονοητο Aναμενομενο δωσε πονο Naughty Dog
Λιρα εκατο ειναι το Last of us,σιγα μη το αφησουν,αργα ή γρηγορα θα ερθει το sequel
Αν δεν το κάνουν είναι αμαρτία μεγάλη. Τέτοιος τίτλος θέλει τη συνέχεια του (ακόμα και αν είναι είτε sequel είτε prequel).
θελω ενα sequel και ενα prequel
Aντε ρε fanboyα με το The Last of Us σας..... :P
Δεν θα με χαλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ το να εβγενε το THE LAST OF US 2 το παιχνιδι ειναι φανταστικο,και εχει πολλα να δωση ακομα σαν παιχνιδι.
Λέτε το τέλειο να γίνει καλύτερο;
Θα ήθελα πάρα πολύ μια συνέχεια στο The last of us! Από την άλλη πιστεύω καλύτερα νέο ip παρά ένα uncharted (γνώμη μου, έτσι)!
μακαρι,ελπιζω να αλλαξει τακτικη η νοτι ντογκ και να σταματησει να βγαζει μονο μια τριλογια ανα κονσολα......θελω uncharted 4,last of us 2,jax 4 και crash bandicoot 4 στο PS4 :P :P :P
άμα είναι με άλλους πρωταγωνιστές και λίγο πιο survival horror νομίζω θα πιάσει τρομερά στις νέες κονσόλες...
ps4+TLoU2=Ultimate Win