Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Nintendo: Όχι χαμηλές ψηφιακές τιμές, ναι σε εναλλακτική

Μιλώντας σε επενδυτές ο Satoru Iwata σχολίασε την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας για τα ψηφιακά αντίτυπα. Η Nintendo προσφέρει τόσο τις φυσικές όσο και τις ψηφιακές εκδόσεις στην ίδια τιμή, διότι πιστεύει ότι κάθε έργο αξίζει το ίδιο άσχετα με τον τρόπο διανομής. Βέβαια δέχεται πως το ψηφιακό αντίτυπο δεν επιβαρύνεται από άλλους κινδύνους όπως το αδιάθετο stock και το κόστος που αυτό επιφέρει, αναγνωρίζοντας, εμμέσως, ότι κάτι δεν πάει καλά με τη μέχρι τώρα τακτική της εταιρείας.



Για αυτό και κατέληξε λέγοντας ότι υπάρχουν σχέδια για την αποκατάσταση αυτής της εντύπωσης. Τα οποία φανταζόμαστε ότι συνδέονται άμεσα με το διάδοχο του Nintendo Club, το framework που ετοιμάζεται από την DeNA αλλά, γιατί όχι, και με την πορεία του προγράμματος Nintendo Premium για το Wii U που έληξε πριν από μερικούς μήνες.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Πρέπει να είναι η χειρότερη πολιτική της Ninty. Σαφώς και θα έχουν τέτοια πολιτική όταν ο κόσμος αγοράσει Day 1 το 150ο mario bros το οποίο σε σχέση με άλλους τίτλους έχει μηδαμινό budget και προσφέρεται στα 50 ευρώ. Επίσης μάλλον ξεχνάνε ότι η διαφορά physical με digital είναι πως στα digital, όλο το κέρδος είναι δικό τους και του dev ενώ sto physical αυξάνεται λόγω του retail αλλά και το ότι παίρνουν μερίδιο διανομείς, έμποροι κλπ κλπ.

    • Volga
    • @Scott_Pilgrim Εχεις τα δίκια σου αλλά αν κάτσεις να το σκεφτείς τα Digital από τα Retail έχουν πάνω κάτω παρόμοιες τιμές για να μην έχει πρόβλημα η εταιρία με τους λιανέμπορους.

      Ποιός λιανέμπορας θα αγόραζε stock από σένα οταν εσύ το δίνεις πχ μισή τιμή κατευθείαν στον καταναλωτή;

      Αυτή τη στιγμή η όλη λογική του Digital έχει να κάνει με το να βρεθεί σε δυσπρόσιτες περιοχές ή να αγοράσει κάποιος έναν τίτλο που δεν βρίσκεται στα ράφια είτε γιατί έγινε χαμός και δεν πρόλαβε το stock ή γιατί ο λιανέμπορος δεν τον έφερε καν επειδή δεν πίστευε σε αυτόν.

      Οχι μόνο στην Nintendo αλλά παντού. Εκτός του Steam που έτσι κι αλλιώς η Retail αγορά είχε ψιλοκαταστραφεί χρόνια τώρα.

      Τώρα σχετικά με το Mario δεν νομίζω οτι έχει μηδαμινό budget απλά ειναι άλλη λογική σχεδίασης. Πχ η Activision θα σπρώξει χρήμα σε texture τεχνολογίες κλπ και αναγκαστικά θα σπαταλήσει το χρόνο της εκεί. Η Nintendo θα φτιάξει το game σε γρήγορο χρόνο και μετά αν κάτι δεν αρέσει θα το ξαναφτιάξουν ξανά και ξανα και ξανά (σε μηχανισμούς gameplay, ιδέες σχεδίασης κλπ) και ίσως χρειαστεί να σβηστεί ο τίτλος και να γίνει από την αρχή. Και αυτό μπορεί να γίνει 2-3 φορές.

      Σωστό ή λάθος είναι υποκειμενική άποψη...

      Πάντα σχετικά με το χρόνο υλοποίησης μιλάω, το ύφος του τίτλου είναι ακόμη ποιο υποκειμενική άποψη...

    • Volga
    • @commenter Αυτό το Cross buy είναι λίγο παπάτζα γενικά.
      Οτι δηλαδη θα αγοράσουμε ένα τίτλο στο 3DS και θα πάμε να τον παίζουμε στο ..WiiU Να μας βγούν τα μάτια;

      Μόνο το Smash Bros δικαιολογεί λίγο την αγορά.

    • Scott_Pilgrim
    • @Volga υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κόλλημα και με το retail, άνθρωποι που μισούν το digital κλπ. Κανείς έμπορος δεν θα έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο. Είναι κάτι φυσιολογικό που το ζητάει ο κόσμος. Αλλά όπως και να το κάνεις, όταν βλέπεις ένα launch τίτλο να πωλείται στο κατάστημα 50 ευρώ και σε digital στα 70 σου κάθεται κάπως.

    • Volga
    • @Scott_Pilgrim Πως δεν θα έχει πρόβλημα; Σκέφτεσαι να βγεί τίτλος 50 ευρώ στο ράφι και 30 ευρώ στο shop??? Ξέρεις ποσο κόσμο θα χάσει; Και εγώ είμαι φανατικός στα retail αλλά 20 ευρώ διαφορά είναι 20 ευρώ διαφορά!!

    • Pirederas
    • Το digital vs. retail είναι μεγάλο θέμα. Κάποια στιγμή το retail θα τελειώσει μετά από το PC και στις κονσόλες, κακά τα ψέμματα, αλλά οι digital τιμές δεν θα πέσουν. Πάλι 60/70 ευρώ θα είναι στα XBL/PSN/Nintendo shop και 40/50 ευρώ στο Steam (πλην περιόδων προσφορών). Το digital είναι ένας τρόπος να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους των εκδοτών χωρίς να αυξηθεί η τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής. Είναι ήδη γνωστό ότι αν ένα ΑΑΑ game τύπου Assassin's Creed και Tomb Raider δεν πουλήσει τουλάχιστον 1 ή 2 εκατομμύρια κομμάτια στο λανσάρισμα, απόσβεση της επένδυσης δεν έχει γίνει και ουσιαστικά χρεοκοπεί το studio ανάπτυξης. Επίσης το κοινό των hardcore gamers έχει πιάσει ταβάνι και δεν αναμένεται να αυξηθεί σε βαθμό τέτοιο ώστε να αντισταθμίσει το ολοένα και μεγαλύτερο κόστος ανάπτυξης των ΑΑΑ games. Οι εταιρίες θα πρέπει να προσέξουν τα οικονομικά τους, αλλιώς θα έχουμε κι άλλες THQ (που χρεοκόπησε και κατέβασε ρολλά) ή περισσότερες Konami (που βγαίνει από το AAA game development).

*