Οι αισθητήρες ανιχνεύουν εξ αποστάσεως τους παλμούς, τη θερμοκρασία και την υγρασία μέσω κάμερας, μικροφώνου, αλλά και μέσω άλλων inputs, που δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά. Μία από τις εικόνες εμφανίζει ένα Wii Balance Board, που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του βάρους του χρήστη. Τα δεδομένα στη συνέχεια «φορτώνονται» στους servers της Nintendo και τα αποτελέσματα (sleep "score") εμφανίζονται στο ταβάνι.
Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας χρονολογούνται από τα τέλη του περασμένου έτους, όταν η Nintendo αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του project στους επενδυτές της. Αργότερα, ο Satoru Iwata εξήγησε ότι η τεχνολογία σχεδιάστηκε ως ξεχωριστό σκέλος της εταιρείας που θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη videogames, ενώ θα διαφέρει από τους υπάρχοντες sleep sensors, μιας και δεν θα έρχονται σε επαφή με τον χρήστη (για τη συλλογή πληροφοριών). Η τεχνολογία αναμένεται να διατεθεί κάποια στιγμή το 2016.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity