
Το Φεβρουάριο η Sony είχε επιβεβαιώσει έναν αριθμό απολύσεων στη Sony Santa Monica, αναφέροντας ότι δεν λαμβάνει αυτές τις αποφάσεις ελαφρά την καρδία, αλλά ορισμένες φορές οι αλλαγές είναι απαραίτητες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελλοντικών project του studio. Υπενθυμίζεται ότι οι απολύσεις έλαβαν χώρα σύντομα μετά την ανακοίνωση σχεδίων της Sony Santa Monica για επέκταση και επανατοποθέτηση των εγκαταστάσεων της, ενώ πέρα από την εσωτερική ανάπτυξη τίτλων, η Sony Santa Monica έχει και βοηθητικό ρόλο σε indie developers.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ποσα GoW να αντεξει; Γκανιασε! Κατι θα βρει να κανει αν θελει...