Τα νεοεισερχόμενα Titanfall και Dark Souls 2 κατάφεραν κατά την πρώτη βδομάδα κυκλοφορίας τους να σκαρφαλώσουν στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα στα charts του Ηνωμένου Βασιλείου. Μάλιστα σύμφωνα με την ιστοσελίδα Chart-Track, ο τίτλος της Respawn κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του Xbox One (στην Αγγλία) σε ποσοστό 96%. Επίσης, το South Park: The Stick of Truth βρέθηκε στην 3η θέση, ενώ τα The LEGO Movie Videogame και Thief κλείνουν την πρώτη πεντάδα. Μπορείτε να δείτε το σχετικό chart στην συνέχεια του άρθρου.

1. Titanfall
2. Dark Souls 2
3. South Park: The Stick of Truth
4. The LEGO Movie Videogame
5. Thief
6. FIFA 14
7. Plants Vs Zombies: Garden Warfare
8. Call of Duty: Ghosts
9. Minecraft: Xbox 360 Edition
10. Battlefield 4
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Tαβλα τα φανμπογια της σονυ
χαχαχαχα κατσε να βγει το infamous αν κι εμεις δεν κοιταμε σε παιχνιδια αλλα κονσολες.. ;)
@bill deep. καλα δες τι γινετε στο metacritic στα user reviews.. μπαινουν τα φανμπογια της σονυ και βαζουν βαθμολογια 0 και 1 . αχχαχααχ ασε χαμος. το παιχνιδι τα σπαει λεμε. χαοτικες μαχες. system seller. και ακομα ειναι στην αρχη θα ερθουν πολλες βελτιωσεις. Bεβαια παρομοια καραγκιοζιλικια κανουν και τα φανμπογια του χβοχ και βαζουν στα ps exclusives μηδενικα και ασσους καταστρεφοντας ενα πολυτιμο εργαλειο οπως τα user reviews το user score στο metacritic που προσωπικα ειναι η μονη πηγη review που εμπιστευομαι και που ποτε δε με εχει απογοητευσει. Δυστυχως πλεον τα φανμπογια το καταστρεφουν και αυτο....
Αναμενομενο ειτανε!
Οχι δεν καταλαβες καλα. Το παιχνιδι ειναι απλα fail, στο pc διαβασα τρεχει κλασεις ανωτερα αλλα γενικα ειναι πεταμενα λεφτα μιας και ειναι μονο multi.. Οποτε ακυρο, οι βαθμοι ειναι κλασικα οπως ολα τα "exclusive" που βγαζει η ms πληρωμενα, τα ξερουμε αυτα (δες Halo)... Infamous και τα μυαλα κουρκουτι !!! Ps4 απλα αιωνες μπροστα.. The Order πο πο χαμος !!!!!!!!
Αν ειχε και single player θα ηταν ψηλα στις προτιμησεις μου!για τους fans των multi ειναι ιδανικο!
μα δεν απευθυνεται σε single παικτες. αποκλειστικα Multi o τιτλος. ακυρο εντελως το σχολιο σου. Fail θα ηταν αν ειχε διαφημιζονταν σαν single player και ηταν μουφα... Οσο για τα reviews μιλαω για τα user reviews και οχι αυτα απο τα επαγγελματικα σαιτ. Αυτα στα σαιτ αστο. Πλεον τα εχουμε μαθει. Οταν βαζουν 8 και 9 και 10 σε κατι εμετους οπως το rome 2 πλεον απλα δεν ασχολουμαι. Ειδικα τα μεγαλα σαιτ του εξωτερικου ειναι απλα για γελια. Ποιο Infamous. Kανεις δεν ασχολειται λεμεεεεεε