
Ο ίδιος σημείωσε επίσης ότι η ομάδα επικεντρώνεται στο να μειωθούν οι χρόνοι εκκίνησης και εγκατάστασης μιας εφαρμογής. Τέλος, ανέφερε ότι η Microsoft εργάζεται σκληρά για να κερδίσει την υποστήριξη των gamers που είχαν αγοράσει και τα προηγούμενα συστήματά της.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Από ότι έχω ακούσει το Loading time όντως λένε ότι είναι τρομαχτικά αργό. Μακάρι να το φτιάξουν.
Τα installation times είναι πολύ υψηλά, αλλά "ας πρόσεχαν"...
οντως ειναι αργο σημερα το βαζεις και αυριο παιζεις.
Αφού μπορούν να τα κάνουν πιο γρήγορα γιατί όχι.. Άλλα πράγματα ζητάμε και από τους δύο που δεν θα τα δούμε ποτέ...