Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Απαραίτητο για την πρόεδρο του Xbox το λουκέτο στην Tango Gameworks

*
Όπως ήταν πολύ φυσικό, στο πλαίσιο της συνέντευξης που παραχώρησε στο Bloomberg, η πρόεδρος του Xbox, Sarah Bond, ρωτήθηκε σχετικά με το κλείσιμο των studios της Bethesda στις αρχές της εβδομάδας. Η δημοσιογράφος Dina Bass ρώτησε το πως θα πρέπει οι παίκτες να εκλάβουν αυτά τα "λουκέτα".

Η Bond απάντησε πως ήταν το αποτέλεσμα της μακροχρόνιας δέσμευσης να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της επιχείρησης.


"Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο όταν πρέπει να παίρνεις τέτοιες αποφάσεις", είπε η Bond, προτού αναφερθεί στα προηγούμενα σχόλια της σχετικά με το ότι ο κλάδος "παρέμεινε στάσιμος το 2023", παρά τις κυκλοφορίες παιχνιδιών υψηλής ποιότητας.

"Θα επιστρέψω σε αυτό που έλεγα για τη βιομηχανία. Και όταν εξετάζουμε αυτές τις θεμελιώδεις τάσεις, αισθανόμαστε βαθιά ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι τα παιχνίδια που φτιάχνουμε, οι συσκευές που κατασκευάζουμε, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε υπάρχουν, ακόμη και όταν ο κλάδος δεν αναπτύσσεται και είναι σε μια μεταβατική εποχή".

"Και τα νέα που ανακοινώσαμε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα είναι αποτέλεσμα αυτού και της δέσμευσής μας να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρηση είναι υγιής μακροπρόθεσμα".

Η Bass είπε στη Bond ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι παίκτες και το προσωπικό έχουν αναστατωθεί, ειδικά με το κλείσιμο της Tango Gameworks, είναι πως αισθάνονταν ότι ένα studio που έχει δημιουργήσει κάτι βραβευμένο όπως το Hi-Fi Rush θα έπρεπε να θεωρείται ασφαλές.

Η Bond επανάλαβε ότι μια μια σειρά από παράγοντες λαμβάνονται υπόψη όταν κλείνει ένα studio, με τον τελικό στόχο να υπάρχει η προοπτική της μακροημέρευσης του Xbox.

"Ένα από τα πράγματα που αγαπώ πραγματικά στη βιομηχανία παιχνιδιών είναι ότι πρόκειται για μια δημιουργική μορφή τέχνης", είπε η Bond, "και σημαίνει ότι η κατάσταση και το τι είναι η επιτυχία για κάθε παιχνίδι και στούντιο είναι επίσης πραγματικά μοναδικά. Δεν υπάρχει "ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους" για εμάς".

"Και, λοιπόν, εξετάζουμε κάθε στούντιο, κάθε ομάδα παιχνιδιών και εξετάζουμε μια ολόκληρη ποικιλία παραγόντων όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τη λήψη αποφάσεων και εξελίξεις όπως αυτή".

"Όμως όλα επιστρέφουν στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας στα παιχνίδια που δημιουργούμε, τις συσκευές που κατασκευάζουμε, τις υπηρεσίες και τη διασφάλιση ότι προετοιμαζόμαστε ώστε να είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε αυτές τις υποσχέσεις". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • LORDSNAKE
    • Επειγόντως όμως, η Microsoft πρέπει να απομακρυνθεί οχι μόνο από το XBOX, αλλά και από το Gaming όσο είναι ακόμα καιρός!
      Πλέον δεν είναι μόνο επικίνδυνη για το κατάντημα του XBOX, που ψυχορραγεί μέρα με τη μέρα. Αλλά και για ολόκληρη την Gaming βιομηχανία!
      Ό,τι αποκτά, με μαθηματική ακρίβεια, το κλείνει στο μέλλον καταστρέφοντας ολόκληρα στούντιο έτσι για το τίποτα.

      Η χειρότερη περίπτωση εταιρείες που ασχολείται δυστυχώς με το Gaming..........

*