Ο λόγος που επικαλείται ο publisher 2K για τις απολύσεις είναι η αναδιάρθρωση και η βελτιστοποίηση της διαδικασίας ανάπτυξης με στόχο μεγαλύτερη ευελιξία, συνεργασία και δημιουργικότητα. Το Civilization VII κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2025 και η υποδοχή του ήταν ανάμεικτη: αρκετοί παίκτες και κριτικοί άσκησαν έντονη κριτική σε θέματα του user interface και στο νέο σύστημα «New Ages», ενώ πολλοί διαμαρτυρήθηκαν για την απουσία αναμενόμενων λειτουργιών και την περιορισμένη ποικιλία χαρτών.
Σύμφωνα με το SteamDB, λιγότερο από το μισό των χρηστών αξιολόγησαν θετικά το παιχνίδι, με έναν δείκτη «Mixed» στις κριτικές και αρνητικές αντιδράσεις από ιδιαίτερα σημαντικό ποσοστό παικτών. Παρά τις προσπάθειες της Firaxis να ανταποκριθεί στα παράπονα μέσω ενημερώσεων και νέου περιεχομένου, το παιχνίδι συνέχισε να υπολείπεται σε δημοτικότητα συγκριτικά με προηγούμενα μέρη της σειράς–ειδικά σε πλατφόρμες όπως το Steam και το Twitch.
Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, παραδέχθηκε τις δυσκολίες του Civilization VII στην αρχή της διαδρομής του, σημειώνοντας ωστόσο πως η μακροχρόνια αξία του τίτλου αναμένεται να φτάσει τα αρχικά επίπεδα προβλέψεων. Ωστόσο, αυτή η συγκυρία συνοδεύεται από ευρύτερο κύμα περικοπών στη βιομηχανία του gaming, με πολλαπλά στούντιο υπό την Take-Two (όπως Cloud Chamber και Cat Daddy Games) να βιώνουν αντίστοιχες απολύσεις μέσα στο 2025.
Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity