Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Cliff Bleszinski: Η Epic Games δεν ήξερε τι να κάνει με το Gears of War πριν το πουλήσει στη Microsoft

*
Ο Cliff Bleszinski υποστηρίζει ότι η Epic Games βρισκόταν σε μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το τι έπρεπε να κάνει με τη σειρά Gears of War πριν συμφωνήσει να την πουλήσει στη Microsoft.

Ο Bleszinski είχε τον ρόλο του lead designer στα τρία πρώτα παιχνίδια της σειράς, στο πλαίσιο της θητείας του στην Epic Games που έληξε το 2012, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Gear of War 3 και δύο χρόνια πριν η Microsoft αποκτήσει το IP.


Σύμφωνα με το Xbox, το Gears of War είχε πουλήσει πάνω από 22 εκατομμύρια αντίτυπα και είχε εισπράξεις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία το 2014.

Παρά την επιτυχία του franchise, ο Bleszinski δήλωσε πως πιστεύει ότι η Epic είχε ξεμείνει από ιδέες για το πού να πάει το Gears, μετά την αποχώρηση αρκετών βασικών στελεχών.

«Ειλικρινά πιστεύω ότι μόλις έφυγαν ο Lee Perry [Gameplay Designer, Gears of War 2], εγώ και ο Rod Ferguson [παραγωγός, Gears of War], η Epic δεν ήξερε πραγματικά τι να κάνει με το franchise», είπε.

"Δεν είχαν κυκλοφορήσει παιχνίδι για πολύ καιρό. Η [Unreal] Engine τα πήγαινε αρκετά καλά, αλλά αναπτύχθηκαν και πιθανότατα χρειάζονταν κεφάλαια, παρόλο που πραγματικά δεν ήξεραν τι να κάνουν με το μέλλον του franchise".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*