Τώρα, ο γνωστός αναλυτής της Circana, Mat Piscatella, δηλώνει ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες σίγουρα δεν αποτελούν το μέλλον του gaming. Προσθέτει ότι ναι μεν υπάρχει για αυτές χώρος στη βιομηχανία, όμως η δαπάνη των Αμερικανών καταναλωτών στο PS Plus και στο Xbox Game Pass βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο από το 2021, εκτός από μια άνοδο της τάξης του 14% όταν κυκλοφόρησε το Call of Duty: Black Ops 6.
US spending on video game subscriptions had been basically flat for years following 2020-21 growth, only boosted by 12% in Q4 thanks to CoD going to Game Pass. Subscriptions are certainly not THE future of gaming (although they can continue to be part of it).
[image or embed] — Mat Piscatella (@matpiscatella.bsky.social) April 27, 2025 at 10:14 PM
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity