Για το μέλλον, η Adjust προβλέπει πως η δαπάνη για διαφημιστικούς λόγους θα φτάσει τα $103 δισ. το 2024 και τα $131 δισ. το 2025.
Από την άλλη, οι εγκαταστάσεις παιχνιδιών και τα sessions μειώθηκαν κατά 2% και 7% αντίστοιχα. Όμως το τελευταίο τρίμηνο του 2023, οι εγκαταστάσεις κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 7% από έτος σε έτος. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κεντρική και Λατινική Αμερική με 19%, ενώ ακολούθησαν οι περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής με 12%, Βόρεια Αμερική με 6% και Ασίας- Ειρηνικού με 3%.
Το Subway Surfers είχε τα περισσότερα downloads παγκοσμίως και πίσω του βρέθηκαν τα: Free Fire, Roblox, Ludo King και Candy Crush Saga.
Την ίδια περίοδο, το κοινό προτίμησε να εγκαταστήσει και να ασχοληθεί περισσότερο με action games.
Σούπερ προσφορά στην Ελλάδα: Πως θα πάρεις PS5 στα €280 και Nintendo Switch 2 στα €415!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity