Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Ping-Pong ποδόσφαιρο» το FIFA 15 σύμφωνα με εκπρόσωπο της Konami

Η μάχη FIFA-PES έχει ανάψει για τα καλά, ωστόσο τα πολλά λάθη της ιαπωνικής εταιρείας έχουν επιτρέψει στην ΕΑ Sports να πανηγυρίζει για το τελικό αποτέλεσμα. Οι φετινές εκδόσεις των δύο τίτλων πάντως δείχνουν πως θα έχουμε να κάνουμε με δύο εξαιρετικά video games και για πρώτη φορά μάλιστα οι gamers θα έχουν την ευκαιρία να γλιτώσουν το ταυτόχρονο λανσάρισμα των δύο franchises. Ο brand manager του PES στην Ευρώπη Adam Bhatti μίλησε στο NowGamer και σημείωσε πως το PES 2015 προσφέρει καλύτερους μηχανισμούς shooting και καλύτερους τερματοφύλακες, κάτι που το κάνει πιο ρεαλιστικό.



Ο assistant producer Klaus Garner το πήγε λίγο πιο κάτω, σημειώνοντας πως «προσφέρουμε ένα game που θα παίξετε πραγματικό ποδόσφαιρο με αντεπιθέσεις, κατοχή, μακρινές μπαλιές. Κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε στον ανταγωνιστή μας, όπου παίζετε ping-pong». Υπομονή, σε λίγες μέρες θα ανακαλύψουμε πάντως αν ισχύει κάτι τέτοιο και στα μέσα Νοεμβρίου θα ξέρουμε ποιο game από τα δύο είναι το καλύτερο. Οι δηλώσεις πάντως στελέχους της Konami μετά τη διαφορά που έχει κάνει η ΕΑ στη σειρά FIFA είναι ολίγον τι ατυχείς…


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
58 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Spyros13
    • Καλά ας σκουζουν όσο θέλουν στην κοναμι! Αντί να κοιτάξουν να βγάλουν ένα τίτλο καλό που έχουν να βγάλουν από το pes6..

    • Scott_Pilgrim
    • Από τα gameplay videos του PES που έχουν βγει, εμένα μου λένε όλοι πως για πολλοστή φορά οι τερματοφύλακες είναι ότι νάναι. Τα γραφικά επίσης ήταν άσχημα. Οκ, σίγουρα μιλάμε για βίντεο αλλά πραγματικά αυτό που έβλεπα δεν ήταν next gen.

    • Amiga500
    • Επιτελους καποιος ειπε την αληθεια ωμα και ξεκαθαρα!!!

      Χιλια μπραβο στον Adam Bhatti!!!

      Και το ping pong πολυ του ειναι του FIFA.......αθλιο εντελως.....

    • alex4444
    • Μεγαλα λογια, λιγα πραγματα ομως εδω και 6-7 χρονια. Μακαρι να εχουν φετος καλη προταση, αλλα το fifa σορρυ κι ολας αλλα ειναι εκει που ειναι ΠΑΝΑΞΙΑ.

    • Xasta
    • Μας αρέσει γιατί παίζεις πραγματικό ποδόσφαιρο. Το pro θα έπρεπε να το λες αίσχος. Δεν θα έπρεπε καν να το συγκρίνεις μέχρι να βγει κάτι αντάξιο. και @Amiga500 για εξηγησέ μας που είναι άθλιο το fifa?

    • chris redfield
    • Δεν μου λες xasta...υπαρχει ποτε περιπωση στο πραγματικο ποδοσφαιρο ενας παικτης που εχει την μπαλα να τρεχει πιο γρηγορα απο εναν που δεν την εχει και να εχει καλυτερο σπριντ?
      Γιατι αυτο γινεται στο φιφα...

    • ASIMODRAKOS
    • @hasta εχεις λαθος.μιλαμε για ενα ποδοσφαιρο που εχει παρει τα παντα απο το προ.αλλα ας το αφησουμε εξω αυτο.εχειπολλα λαθη σαν αυτο που σου ειπε ο redfild.απλα ολλοι ξενερωσαν που το προ εμεινε στασιμο σε καποιους τομεις η χαλασε αν θελεις και πηγαν στο αντιπαλο δεος απο εγωισμο.οχι οτι ειναι κατι ιδιαιτερο και αυτο.α ναι εχει τα ονοματα των ομαδων και των παιχτων......εεεεε παρτυ

    • diver_gr
    • Από ότι φαίνεται τότε στους περισσότερους μας αρέσει το Ping Pong . Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί έχει πατώσει το Pro σε πωλήσεις τα τελευταία 3-4 χρόνια ......

      100000000 φορές λοιπόν Ping Pong με το Fifa παρά PRO!

    • diver_gr
    • Pro evolution Comibined sales (PS3/XBOX360) Σε εκατομμύρια .

      2008: 2.65
      2010: 3.07
      2011: 2.99
      2012: 2.65
      2013: 1.76
      2014: 1.19


      Fifa Combined :Σε εκατομμύρια .
      2008: 3.07
      2009: 4.47
      2010: 5.66
      2011: 8.51
      2012 :10.68
      2013 :13.08
      2014 :10.13 και επιπλέον 3.4 σε PS4/XBOX ONE.

      Το γεγονός ότι τόσα εκατομμύρια κόσμος έχει παρατήσει το Pro και πηγαίνει στο Fifa από μόνο του λέει πολλά , δεν μπορεί κάποιος λόγος θα υπάρχει λέω εγώ τώρα .

    • Amiga500
    • @majorfox

      Επαιζα χρονια ping pong σε ομαδες..... :)

      Ασε που ακομα και το ψηφιακο ping pong ειναι χιλιες φορες καλυτερο απο το ping pong του FIFA..... ;)


      Ευτυχως που υπαρχει και το FIFA για να ευχαριστηθουν μπαλιτσα και οι "αμπαλοι".... :P:P



      Y.Γ. To "αμπαλοι" ηταν πλακιτσα......το αναφερω για να μην εκραγειτε παλι και βαρεσουμε κι εδω 400αρα στα σχολια.... :P

    • Koel700
    • να δω ποια θα κανει το καλυτερο PC port...διοτι εγω προσωπικα αυτο θα αγορασω..αλλιος..Οld FaithFull FM15

    • koulis21
    • 1ον το προ και το φιφα ειναι video games.οποτε οτι ευχαριστει τον καθενα παιζει.εμενα προσωπικα το φιφα με γεμιζει και το απολαμβανω στα μεγιστα.οτι ακριβως σκεφτομαι και θελω να το βγαλω μεσα στο γηπεδο μου το επιτρεπει.απο την αλλη το προ ειναι εντελως arcade με στανταρ κινησεις(καβουριου) και ειναι τερμα γραμμικο. εχω φαει πανω απο 100 γκολ απο ασσιστ τερματοφυλακα.κατι τετοιο δεν συναντας στο φιφα.
      2ον κανενα ποδοσφαιρακι δεν ειναι τελειο.το φιφα εχει τα θεματακια του με τις κεφαλιες και τις αντεπιθεσεις(στην αντεπιθεση ο επιθετικος εχει την ταχυτητα του φλας) αλλα και στο προ γαμιεται διας ρε αδερφακι μου, απο κοντρολ, απο τερματοφυλακες, απο καθετες που δεν κοβονται ουτε αν στησεις το σινικο τοιχος κτλπ.

      τεσπα. το θεμα ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος ωστε να βλεπουμε 2 καλα ποδοσφαιρακια.αρκετα χρονια το προ ηταν το καλυτερο και το φιφα πηρα πολλα στοιχεια απο την κοναμι για να βγαλει ενα ανταγωνιστικο παιχνιδι.ε τωρα ειναι σειρα της κοναμι να παρει στοιχεια απο το φιφα

    • alex4444
    • @chris redfield Πως ακριβως γινεται αυτο, για να ξερω να το κανω και να κερδιζω? Επειδη δε το εχω καταφερει ποτε. Καλα μην αρχισουμε να αναλυουμε τον "ρεαλισμο" του Pro τωρα με παραδειγματακια γιατι θα μας παρουν μερες...

      Οσοι λετε αυτα που λετε για το φιφα ειναι ξεκαθαρο οτι δε το εχετε αγγιξει το παιχνιδακι. Κρατηστε τη γνωμη σας για τον εαυτο σας, δεν μπορειτε να πεισετε τους υπολοιπους.

      Να σημειωσω οτι μεχρι το 2011 δεν αγγιζα fifa και επαιζα απειρες ωρες τη μερα Pro.

    • chris redfield
    • Δηλαδη ρε αλεξ οσοι λενε οτι δεν τους αρεσει το φιφα να κραταν την γνωμη τους για τον εαυτο τους ε?¨τι λογικη ειναι αυτη ρε φιλε μου...
      To φιφα δεν εγινε καλυτερο απο το pro...απλα το φιφα εγινε καλυτερο απο τα παλια φιφα...γι αυτο και ανεβηκαν οι πωλησεις τους...ξεπατωσε ολους τους μηχανισμους του προ και απλα ανεβασε το κοινο του...δεν σημαινει οτι εγινε και καλυτερο...και επιτελους απο ποτε εγινε κριτηριο ποιοτητας ενος παιχνιδιου το ποσες πωλησεις θα κανει...
      Οι πωλησεις δειχνουν οτι απλα αρεσει σε πιο πολλους αυτο δεν το κανει ομως καλυτερο απο κατι που πουλαει πιο λιγο...η ποιοτητα δεν κρινεται απο την ποσοτητα...

      Φιλε diver...γιατι δεν βαζεις και τα παλια?

      Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 PS2 4.39 εκ
      FIFA 07 Soccer PS2 4.11 εκ

      Το παραπανω παραδειγμα ελπιζω να σου λεει κατι...οτι το καλυτερο ποδοσφαιρακι εκεινης της εποχης πουλησε 200.000χιλ...παραπανω απο το αισχος του φιφα εκεινης της εποχης...και εκεινη την εποχη ηταν πραγματικα αισχος χωρις υπερβολη...
      Το οτι ακομα και εκεινο το πραγμα πουλουσε τοσο πολυ τα λεει ολα...

    • diver_gr
    • @chris redfield ''Οι πωλησεις δειχνουν οτι απλα αρεσει σε πιο πολλους αυτο δεν το κανει ομως καλυτερο απο κατι που πουλαει πιο λιγο...η ποιοτητα δεν κρινεται απο την ποσοτητα...''


      Τη είπες τώρα , χμμμμ για να σκεφτώ λίγο . Στη περίπτωση πχ του PS4 για τους Sony fans το PS4 είναι καλύτερο και το αποδυκνείουν οι πωλήσεις και έχει καλύτερα games για αυτό το επιλέγει και περισσότερος κόσμος . Πρόσεξε δεν μιλάω για την ισχύ του μηχανήματος αυτό είναι δεδομένο το PS4 είναι ισχυρότερο .

      Για τους ίδιους Sony fans που τυχένει να είναι fans του Pro αυτό αλλάζει ? Δλδ εκεί που συμφέρει μετράνε οι πωλήσεις αλλά επειδή στο τομέα ποδόσφαιρο το παιχνίδι μας δεν τα πάει καλά δεν μετράνε οι πωλήσεις αλλά η ποιότητα ?

      Αλλά μέτρα και άλλα σταθμά κατά βούληση και ότι μας βολεύει ? Και δεν αναφέρομαι προσωπικά για σένα γενικά μιλάω μιας και είναι αρκετά τα παραδείγματα .....

    • alex4444
    • @chris redfield Δεν ανεφερα πουθενα τις πωλησεις του παιχνιδιου. Στεκομαι στην προσπαθεια σας να πεισετε ολο τον κοσμο οτι το fifa ειναι μια φουσκα που δεν αξιζει να ειναι πανω απο το pro.

      Σεβαστο να μη σου αρεσει, σεβαστο να θεωρεις καλυτερο το pro. Αλλα το να αναφερεις αρνητικα σημεια του fifa σε καποιους που εχουν σπαταλησει μηνες πανω στους μηχανισμους του για να τους πεισεις οτι δεν ειναι ρεαλιστικο, δεν ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος για να το εκφρασεις αυτο.

      Γι αυτο και η δηλωση της ΚΟΝΑΜΙ ειναι περα για περα εκτος τοπου και χρονου.

    • chris redfield
    • diver_gr - πετυχες διανα...βρηκες τωρα ανθρωπο να του πεις για την σονυ...
      Εγω προσωπικα μεχρι στιγμης πιστευω οτι το xone εχει καλυτερα παιχνιδια απο το ps4...αλλα οι πωλησεις λενε αλλα...
      Το παραπανω σχολιο ισχυει για ολα οχι μονο για τα παιχνιδια...η ποιοτητα δεν κρινεται απο την ποσοτητα...ισχυει για τα παντα...και σχεδον παντα...για να μην ειμαι και απολυτος...

      Το αλλα μετρα και αλλα σταθμα επρεπε να μην το αναφερεις τουλαχιστον για μενα...αν και καταλαβαινω που πηγαινε...

    • BigDaddy
    • μετα απο τους Φουρτουνακηδες και Βροντακηδες περναμε στους

      FIFAκηδες και PROακηδες.

      Θα πεσει πολυ ξυλο στη κερκιδα του enternity.
      Oποτε δεν εχω τιποτε αλλο απο το να παρω ποπ κορν σουβλακια και αλλες λιχουδιες να στησω ψησταρια και να ετοιμασω μεζεδακια κρασι και μπολικη τσικουδια!!! και το παρτυ ξεκινα. :P

    • pakos31
    • μεχρι 2010 εκραζα φιφα κ επαιζα φανατικα προ αλλα απο κει κ περα τι φιφα αλλαξε τελειως κ ξεφυγε,ειναι οτι πιο ρεαλιστικο εχουμε παιξει ποτε.βγαλτε τα γυαλια και τα κολληματα με προ η φιφα,σημασια εχει το τι αξιζει.το προ εχει γινει ενα arcade διασκεδαστικο παιχνιδι γιαυτους που δεν ψαχνουν την προσομοιωση ποδοσφαιρικου αγωνα,αλλα την διασκεδαση απλα...οι πωλησεις τα λενε ολα..και οι δηλωσεις κοναμι ειναι στειες και εκτος τοπου κ χρονου

    • mysterious
    • @BigDaddy θησαυριζεις απο τον πονο μας. :-P

      Εν ετει 2014 το να συγκρινεται το FIFA με το PRO ειναι ολιγον τι κωμικοτραγικο,στα ορια του τρολαρισματος και ηδη στο κατωφλι της υβρεως....

    • johnaras002
    • Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσο χαμός για τα video games που ασχολούνται με τα σπορ, όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ, ράγκμπι. Ίσως δε με ενδιαφέρουν αυτά τα games επειδή δεν ήμουν καλός με τα σπορ στην ζωή μου, αλλά και πάλι δε καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσο ντόρος για αυτά τα games. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;

      Υ.Γ.: Αν για κάποιο λόγο ακούστηκα επιθετικός, δε το ήθελα, απλώς θέλω να καταλάβω και να μάθω περισσότερα.

    • Alucard
    • Γιατί πολύ απλά φίλε johnaras002 οι περισσότεροι νιώθουν την ανάγκη να χωρίζονται σε στρατόπεδα, από τα video games μέχρι την μάρκα τσίχλας που προτιμούν. Άλλοι κρίνουν ένα προϊόν με βάση το αν τους ικανοποιεί και μπορεί να αλλάξουν προτιμήσεις στην πορεία αν αλλάξει η ποιότητά του και άλλοι επιλέγουν ένα στρατόπεδο από πριν και δεν αλλάζουν μετά ό,τι και να γίνει.

      Πάντως, κρίνοντας πρώιμα και μόνο από video που έχω δει, είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος για το Pro φέτος.

    • chris redfield
    • Άλλοι κρίνουν ένα προϊόν με βάση το αν τους ικανοποιεί και μπορεί να αλλάξουν προτιμήσεις στην πορεία αν αλλάξει η ποιότητά του και άλλοι επιλέγουν ένα στρατόπεδο από πριν και δεν αλλάζουν μετά ό,τι και να γίνει.

      οπερ μεθερμηνευομενον εστι οτι εμεις τα τσακαλια καταλαβαμε οτι πλεον το προ χαλασε και κριναμε με βαση την ποιοτητα των τιτλων και επιλεξαμε φιφα...ενω εσεις οι αμπαλοι και κολλημενοι παραμεινατε στο προ μονο και μονο γιατι ετσι απλα επιλεξατε ενα στρατοπεδο και δεν αλλαζετε...

      Πως τα λετε ετσι ρε παιδια...πραγματικα δεν ξερω τι να πω...δηλαδη οποιος επιλεγει προ ειναι τρολ,κολλημενος...ελληναρας που δεν αλλαζει μυαλα...τι αλλο θα ακουσουμε...

    • Alucard
    • Δε χρειάζεται να προσθέτεις μόνος σου χαρακτηρισμούς. Διαφωνείς ότι υπάρχουν παίκτες που μένουν πιστοί σε μία σειρά και δεν την αλλάζουν ακόμη κι αν πέσει η ποιότητά της σε σχέση με μία άλλη; Το "τι άλλο θα ακούσουμε" δεν είναι επιχείρημα.

    • chris redfield
    • Δεν προσθεσα τιποτα απλα μετεφρασα σε απλα ελληνικα το νοημα του προηγουμενου σχολιου σου...
      και το σχολιο το εκανες για αυτους που επιλεγουν φιφα και αυτους που επιλεγουν προ λεγοντας με λιγα λογια οτι οσοι παρεμειναν στο προ ειναι εν ολιγοις κολλημενοι και οτι δεν αλλαζουν στρατοπεδο...

      "Διαφωνείς ότι υπάρχουν παίκτες που μένουν πιστοί σε μία σειρά και δεν την αλλάζουν ακόμη κι αν πέσει η ποιότητά της σε σχέση με μία άλλη"

      Οχι δεν διαφωνω αλλα αν ηθελες να τονισεις αυτο που ειπες τωρα επρεπε να πεις εξαρχης αυτο και οχι το παραπανω σχολιο...

      Το τι αλλο θα ακουσουμε δεν το ειπα ως επιχειρημα...αλλα ως εκφραση αποριας στο παραπανω σχολιο σου...

    • BigDaddy
    • Μysterious ασε χαμος γινεται αυτο που ξερω εγω ειναι οτι αρχιζει το ματς!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=PnUKmF5SdkM

    • Alucard
    • chris redfield το αρχικό σχόλιό μου έλεγε κάτι πολύ συγκεκριμένο, με το οποίο μάλιστα συμφωνείς από ό,τι λες. Η μετάφραση σε χαιρέκακη έκδοση (και όχι σε απλά ελληνικά, όπως λες), όχι μόνο δε χρειαζόταν, αλλά ήταν απλά λάθος και το ότι εξέλαβες το σχόλιό μου με τόσο αρνητικό τρόπο δείχνει προκατάληψη ακόμη και προς υποψίες διαφωνίας. Ελπίζω να σου έλυσα και την απορία σχετικά με το "τι άλλο θα ακούσεις".

    • Amiga500
    • @chris redfield

      Chris πριν ηθελες να μου δωσεις 10000 likes.....πειραζει που τωρα θελω εγω να σου δωσω 100000 likes.... ;)

      Συμφωνουμε σε ολα!!

    • Alucard
    • Amiga500 πριν ο chris έγραψε και ότι θεωρεί ότι προς το παρόν το Xbox One έχει καλύτερα παιχνίδια από το PS4. Αν συμφωνείς και με αυτό, 10 εκατομμύρια like από μένα! :P

    • Amiga500
    • Συμφωνω με οτι "συμφωνω"... ;)

      Σε αυτο το αρθρο μιλαμε για το Pro και το Fifa δεν μιλαμε για το One.....εγω μενω στο θεμα του αρθρου και μονο, τα υπολοιπα δεν με ενδιαφερουν....

      Αλλωστε εγω δεν εχω πει ποτε οτι το One δεν εχει καλα παιχνιδια, στην MS και της μ@λ@κιες που εχει κανει τα χωνω.

      Οποιος γουσταρει περισσοτερο τα παιχνιδια του One ειναι δικαιωμα του και γουστο του, ποιος ειμαι εγω να του πω τι θα παιξει...?

    • tsiou
    • Το Pro είναι το ποδοσφαιράκι του Τσιάρτα. Όσο κάνει αυτός να ολοκληρώσει μια πρόταση, τόση χρειάζεται για να αλλάξει πόδια η μπάλα στο Pro.

    • gsmaggiore
    • Επιχειρώντας μια επιστροφή στα επιχειρήματα, αν πάρουμε την άκριβης δήλωση και την εξετάσουμε 1 προς 1 τα points θα δούμε ότι όντως είναι ατυχής.

      «προσφέρουμε ένα game που θα παίξετε πραγματικό ποδόσφαιρο με 1) αντεπιθέσεις, 2) κατοχή, 3) μακρινές μπαλιές. Κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε στον ανταγωνιστή μας, όπου 4) παίζετε ping-pong»

      Η ειρωνεία λοιπόν είναι ότι ενώ τα πρώτα τρία points δεν ισχύουν γιατί υπάρχουν (και μάλιστα σε πολύ μεγάλο και ρεαλιστικότερο βαθμό) αυτές οι δυνατότητες στο FIFA το 4ο point ισχύει και κάτα πάσα πιθανότητα αναφέρεται στους παίχτες που μηχανικά τείνουνε να κάνουνε μεγάλη μπαλιά όταν πάρουν μπάλα στην περιοχή τους προκειμένου να βρούνε (μέσω του αυτόματου προφανώς targeting που έχουν στα settings, γιατί υπάρχει πάντα και το full manual control scheme όπου το FIFA πραγματικά λάμπει) κάποιο φορ στην πλάτη της άμυνας του επιτιθέμενου (και πλέον αμυνόμενου) παίχτη και να τον πιάσουν έτσι συνήθως με κάποιο σπριντ ή στιγμιαίο 1-2 στον ύπνο. Είναι κάτι που όντως ισχύει και όντως είναι ενοχλητικό αλλά από την άλλη πρόκειται για απολύτως θεμιτή τακτική που εφαρμόζεται και στο αληθινό ποδόσφαιρο και βεβαίως υπάρχει τρόπος να αμυνθεί κανείς, απλά επειδή ακριβως αυτού του είδους το playstyle καθιερώθηκε και εκτυλίσσεται ανάμεσα στα εκατομμύρια των casual παιχτών δίνεται το πάτημα να παιχτούν αυτού του είδους τα επικοινωνιακά παιχνίδια.

      Αυτά που αναφέρονται παραπάνω τώρα περί καλύτερων shooting mechanics και τερματοφύλακες επίσης ισχύουν εν μέρει γιατί απ'ότι βλέπω και το FIFA κάνει πλέον σοβαρά βήματα προς αυτούς τους τομείς (ειδικά στα μοντέλα φυσικής της μπάλας και το σουτ, για τους τερματοφύλακες δεν είμαι σίγουρος άλλα κάπου νομίζω είχα δει ότι είναι κι αυτό στα highlights για φέτος) οπότε ναι, η σπόντα για τους τερματοφύλακες ισχύει (αλλά δε νομίζω και τα υπάρχοντα pro να υπερέχουν εκεί οπότε πάλι μεσοβέζικα πράματα).

      Εν ολίγοις αν μπαίνετε σε flame war mode με τέτοιες δηλώσεις τότε πραγματικά εξυπηρετείτε με τον καλύτερο τρόπο το σκοπό τους. Γιατί σε ένα ενδεχόμενο σοβαρής συζήτησης θα χρειαστεί να παρατεθούν επίσης σοβαρά επιχειρήματα και εκεί τα πράματα θα δυσκολέψουν πολύ περισσότερο για το PES απ'ότι για το FIFA.

      Το καλό είναι ότι το pro απ'ότι ακούω επιστρέφει ακόμα πιο βελτιωμένο (τι κρίμα που όλες οι βελτιώσεις του βασίζονται σε μηχανισμούς copy-paste από το FIFA, αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον εγώ από την ελάχιστη/περιστασιακή ενασχόληση μου με το PES 13 και μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα, δυσκολεύομαι να καταλάβω πως ακριβώς είναι χειρότερο από το 12 αλλά δεν έχω παίξει πολύ οπότε πάω πάσο).

      Από την άλλη όσον αφορά το FIFA... Έλεος πια μ'αυτό το UI, το lag του και τη γενικότερη προχειρότητα που χαρακτηρίζει το σχεδιασμό του. Ας πάρουν επιτέλους κανα hint από την Konami, δεν είναι κακό, τα ιαπώνικα studios από ανέκαθεν είχαν μια έμφυτη κλίση στο interface design.

    • Sisyphus
    • Μάλιστα άλλος ένας τσακωμός για το πιο από τα pro και fifa είναι καλύτερο.
      Καταρχάς πιστεύω πως κανένα από τα δυο δεν είναι sim και κανένα από τα δύο δε θα ήθελε να είναι, γιατί βάζω στοίχημα πως τότε κανείς δε θα τα αγόραζε. Προσπαθούν να εξισορροπούν μεταξύ arcade χαρακτηριστικών και sim μηχανισμών. Είναι τέτοια η φύση του αθλήματος που αν κάποια εταιρία έφτιαχνε ένα πραγματικό simulation ποδοσφαιράκι όλοι θα το χαρακτήριζαν ως το πιο αργό που έχει δημιουργηθεί. Επίσης ακόμα και τα επίσημα δικαιώματα χρήσης ονομάτων διοργανώσεων και ομάδων παίζουν ρόλο, έστω και τον μικρότερο. Φανταστείτε μεθαύριο να έβγαινε το nba 2k15 και να μην είχε τα δικαιώματα των 20 ομάδων από τις 30, τι κράξιμο θα έτρωγε και πόσο υποβαθμισμένο θα φαινόταν ακόμα και αν ήταν καλύτερο από τα προηγούμενα.
      Γελοίες τέτοιες δηλώσεις και ειδικά μεταξύ δημιουργών ανταγωνιστικών τίτλων.
      @chris redfield Βασικά ναι είναι λογικό όταν κάποιος παίκτης με μεγάλη ταχύτητα έχει τη μπάλα να μην μπορεί κάποιος άλλος με μικρότερη να τον φθάσει. Μη κοιτάς που στο pro έχεις τον bale να ντριπλάρει σε ανοιχτό γήπεδο και μπορεί να τον προλάβει μέχρι και ο Gareth ο Barry(ίσως ο πιο αργός παίκτης στο σύγχρονο ποδόσφαιρο). Αυτό είναι το νόημα των στατιστικών στα ποδοσφαιράκια,το 60 δε μπορεί να περάσει το 90.
      Υ.Γ 1 Μιας και έγινε και αναφορά πάνω στην πλάκα για "άμπαλους" να συνεισφέρω και εγώ σε αυτήν λέγοντας πως σε άλλους αρέσει να μαζεύονται παρέα με μπύρες μεταμεσονύκτια και να προσπαθούν να μιμηθούν τον Ζιντάν στα 7x7 και άλλοι τσακώνονται για το ποιος είναι πιο "μπαλαδόρος" με ένα χειριστήριο στο χέρι.Οξύμωρο, εε?
      Υ.Γ 2 Ότι θέλει ο καθένας παίζει και ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω την κόντρα και τους χαρακτηρισμούς για τους "οπαδούς" του αντιπάλου για το "πιο παιχνίδι από τα δυο είναι καλύτερο,ποια κονσόλα είναι καλύτερη,πιο κωλόχαρτο είναι πιο βολικό κ.λ.π".
      Υ.Γ 3 Ηλία εγώ σου βάζω +1 like έτσι για να πρωτοτυπήσω...

    • greenkiller.13
    • Εχω λιωσει τα τελευταια 3 fifa(12,13,14) και αν και μαρεσει πολυ το παιχνιδι και ας εχει τα αρνητικα του νιωθω οτι χρειαζομαι μια αλλαγη,γιατι και το προ μου αρεσε πολυ μεχρι και το προ 10,τα προ 11 και 12 ηταν αρκετα μετρια,το 13 μου αρεσε αλλα το 14 fail οσο δε παει.Στο φιφα μου αρεσει πιο πολυ το ονλινε κομματι του ενω στο προ το single.Παντως μονο καλο θα κανει στους gamers αν και τα 2 βγουν καλα φετος και οχι κακο!

    • Chased
    • Αν και ελάχιστα με ενδιαφέρουν αυτά τα παιχνίδια πλέον, παιδιά να είμαστε σοβαροί!

      Αν είναι ποτέ δυνατόν, ο βασιλιάς του Ping Pong να λέει για τον ανταγωνιστή του αυτό το πράγμα! Πιο ηλίθια δήλωση δεν έχω διαβάσει ποτέ μου! Ο ορισμός του ping pong είναι το PES και κατηγορούν το FIFA? Είναι σοβαροί?

      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι μπορείς να κάνεις πάσες με τη μία, με ακρίβεια, από οποιαδήποτε γωνία σου έρθει η μπάλα και χωρίς να χάνει ταχύτητα η μπάλα? Α ναι! Στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι μπορείς να βάζεις γκολ από το κέντρο, κάθε λίγο και λιγάκι? Α ναι! Στο PES.
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι γίνονται περίπου 2 "ψαλιδάκια" ανά αγώνα? Α ναι...στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι μπορείς (ή έστω μπορούσες) να περάσεις όλη την άμυνα κάνοντας πάνω κάτω στο γήπεδο έξω από την περιοχή? Α ναι...στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι έβλεπες τερματοφύλακα με στατιστικά στο65 να κατεβάζει ρολά? Α ναι...στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι έβλεπες απαράδεκτη διαιτησία? Α ναι, στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι η αντίπαλη ομάδα δεν πέρναγε το κέντρο μέχρι το 85' και μετά δεν μπορούσες να τη σταματήσεις και έτρωγες 2-3 γκολάκια από το πουθενά, γιατί έτσι έχανες το τουρνουά με διαφορά τερμάτων? Α ναι, στο PES!
      Αλήθεια, σε ποιο παιχνίδι η άμυνα περιορίζεται στο να πετάει τη μπάλα στο κέντρο σε κάθε δύσκολη στιγμή? Α ναι, στο PES!

      Και τολμάει το ούφο της ΚΟΝΑΜΙ να μιλήσει για το FIFA? Την ώρα που η κριτική που δέχεται το παιχνίδι αφορά το πόσο στιβαρό, αργό και simulation είναι?

      Εγώ, αν ήμουν αφεντικό της ΚΟΝΑΜΙ, θα του έκανα βασανιστήρια της CIA κάθε βράδυ για δύο χρόνια με τέτοια μα..... που πέταξε!

    • vonzuchter
    • Εμενα παντως μου φαινονται το ιδιο μετρια και στασιμα και τα δυο. Εδω και 5 χρονια πολυ μικρη προοδος.

    • Sapounofouskas
    • Εγω παντως κρατω μικρο καλαθι για το νεο Pro, όσον αφορα για το νεο φιφα ο χρονος θα δειξει αν θα εχει τοσα bugs οσο και το 14 (οσοι εχετε δει φιφα fails στο youtube ξερετε)

    • Panagiotis54
    • Eντωμεταξυ ολα αυτα τα σχολια γινονται για ενα σχολιο που δεν ειπωθηκε ποτε καν στην πραγματικοτητα και απλα ο δημοσιογραφος το ποσταρε για να προκαλεσει ντορο! Ο αδαμ στο twitter αρνηθηκε πως ειπε ποτε κατι τετοιο!
      @Sisyphus ολα τα like επρεπε να πανε σε σενα για το σχολιο "Μιας και έγινε και αναφορά πάνω στην πλάκα για "άμπαλους" να συνεισφέρω και εγώ σε αυτήν λέγοντας πως σε άλλους αρέσει να μαζεύονται παρέα με μπύρες μεταμεσονύκτια και να προσπαθούν να μιμηθούν τον Ζιντάν στα 7x7 και άλλοι τσακώνονται για το ποιος είναι πιο "μπαλαδόρος" με ένα χειριστήριο στο χέρι.Οξύμωρο, εε?"

      Αντι ο κοσμος να μαλωνει που και τα 2 παιχνιδια ειναι πολυ κατωτερα των περιστασεων και καθε χρονο οι αλλαγες ειναι απειρο-ελαχιστες στο φιφα, ενω στο προ τοσα χρονια βαζουν και βγαζουν στοιχεια, μαλωνουν ποιο ειναι το λιγοτερο κακο!!
      Ηaving said that το πακετο που δινει το φιφα σαν πακετο ειναι καλυτερο απο το προ, απο αποψη gameplay κανενα δεν ειναι καλο στο ενα εχουμε μπαλαρινες και στο αλλο τανξ δεν ξερω που ακριβως ειναι κρυμενο το "ρεαλιστικο"!!

    • Panagiotis54
    • παντως οι δυνατοτητες και η εξελιξη που φαινεται να εχει το προ φετος ειναι πραγματικα τεραστιες:

      https://www.youtube.com/watch?v=FT0Gp9afx4U#t=129

      θεωρω πως ειναι αδυνατον να μην σου αρεσει αυτο το βιντεο!

    • GamingFun
    • παρόλο που είμαι άσχετος με τον αθλητισμό γενικά, παίρνω το θράσος να πω τι γνώμη μου. Έχω την εντύπωση πως το Pro έχασε την παλιά του αίγλη εδώ και καιρό, (όπως έχω καταλάβει από αυτά που έχω δει...).
      Απλά αν έγιναν αυτά τα σχόλια είναι άτοπα από τη λογική όπου δεν κυκλοφόρησε κανένας τίτλος ακόμη.
      Πρώτα ας κυκλοφορήσουν με το καλό και ο κόσμος να επιλέξει το καλύτερο.
      Μόνο τότε μπορεί να στηριχθεί σε κάτι.
      Η αλήθεια να λέγεται ότι και το FIFA Και το Pro έχει τους πιστούς τους οπαδούς και καλά κάνουν. Το να επιλέγει κανείς στρατόπεδο δεν είναι κατά ανάγκη κακό.
      Δεν μπορώ να κρίνω κανένα ακόμη και που βρίσκω τις κόντρες με αθλητικό περιεχόμενο ανούσιο.
      Εδώ υπόκειται η υποκρισία μιας και τα ξεχνάω όλα και γίνομαι "τούρκος" με το ζήτημα ποιο παιχνίδι είναι καλύτερο όσον αφορά τις σειρές "Metal gear Solid" και "Splinter Cell".
      Τέλος, αφού είναι άσχετο μιας κα είναι flame ζήτημα για θέμα άλλης συζήτησης.

    • gCortez_87
    • Κατσε γτ με την Konami κ με μερικα σχολια τρελα που διαβασα εδω θα τρελαθουμε...αλλο να πεις...'εμενα μου αρεσει να παιζω αυτο γτ το προτιμω γι αυτο το λογο' κ αλλο αν θες να συγκρινεις μεταξυ δυο πραγματων αντικειμενικα (αν μπορεις ή σε συμφερει) πιο απ τα δυο ειναι πιο καλο...εχω αγορασει ολα τα φιφα κ προ σε ps1 κ ps2 (αγορασμενα σπιτι μου του κοσμου τα λεφτα, τα ειχα κ τα ξεσκιζα ολη μερα, οχι επαιζα 5-10 αγωνες σε φιλους ή σε ιντερνετ καφε που λενε καποιοι κ λενε εχουν γνωμη κ ξερουν να κρινουν-δε λεω για δω,γενικα μιλαω) κ απλα στο ps3 κατεληξα να παιρνω μονο φιφα για πολλους λογους, προφανεις θα ελεγα, αλλα νοικιαζοντας για κανα μηνα κ τα προ για να δω διαφορες, εξελιξη κ να χω γνωμη (καποια μαλιστα τα εχω κ σπιτι δανεικα κ αγυριστα απο φιλο χαχα) ποιο πινγκ-πονγκ του φιφα εχετε δει εσεις κ ποιες τεχνικες δανειστικε απ το προ γτ θα τρελαθω...1ον εγω στο φιφα τοσα χρονια δεν εχω βρεθει τετ α τετ με το τερμα ξεκινωντας απ την αμυνα μονο με δυο πασες κ μια ασιστ, δεν μπορω να περασω με τη ρεαλ κ τον ροναλντο (που ειναι τουμπανο κ δεν πεφτει) ολη την ομαδα στο master level-προ κ δεν αδιαζω τους GKs με μια απλα αλλαγη φορας διευθυνσης στο 95% των περιπτωσεων....οπως τα κανει ολα αυτα ο φιλος μου ο προατζης που το ξερει απεξω φανατικα στο προ...να πω κι αλλα που γινοντε στο προ κ στο φιφα δεν υπαρχουν...ασε θα μιλαω μεχρι αυριο θα με σβησουν απ το enternity....κ 2ον αν διαβασει καποιος παρουσιασει της konami, πρωτη φορα ενσωματωσανε τεχνικες που παραπεμπουν σε αληθινο ποδοσφαιρο λογικης στο προ το 14 που μαλιστα καθε τεχνικη την ονομαζουν (5 τεχνικες στο συνολο-μια λεγεται MAAS θυμαμαι) κ διπλα σε καθε μια η ιδια η konami γραφει σε παρενθεση οτι ειναι η αντιστοιχη τεχνικη του φιφα που υπαρχει απ το 10 σε ps3 (με ονομα)
      Μια φορα πηγαν να βγαλουν ενα σοβαρο προ γτ εχει οντως ωραιες τεχνικες το 14 αλλα ετσι οπως το εκαναν κ τις προσαρμοσαν προχειρα, δε παιζεται...ατσουμπαλα!

    • gCortez_87
    • Το ενα ποδοσφαιρο ειναι ενας...δε θα πω εξομοιωτης γτ ειναι λαθος...προσομοιωτης ποδοσφαιρου κ σε βαζει να σκεφτεις τι θα κανεις σαν να ησουν εσυ κ να παιζεις μπαλα (οκ σε μεγαλο ποσοστο οχι 100% εχει κ τα λαθη του κ το φιφα) κ το αλλοειναι απλα ενα πολυ καλο football video game σαν ποδοσφαιρακι κονσολας...(προ)στο ps4 δε ξερω τι παιζει ακουω κ βλεπω βιντεο για παρα πολυ καλο προ κ αληθινο...επιτελους...βλεπουμε κ το ξανα συζηταμε αλλα σε ps3 τι συζηταμε...χιλιετιες ετη φωτος το φιφα μπροστα...με τα λαθη του μεν ναι κ αρκετα, αλλα μπροστα...

    • nik0s9
    • Τους νιώθω εκεί στην KONAMI.Πάνε να καλύψουν το χαμένο έδαφος με τέτοιες δηλώσεις αλλα αν δεν δούμε τα παιχνίδια δεν μπορούμε να εχουμε γνώμη.Προσωπικά,συμφωνώ με το πινγκ-πονγκ ηταν πάντα γνώρισμα των FIFA.Πιστεύω θα'χει κάνει καλή δουλειά φέτος η KONAMI.

*