Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκαλυπτικό το επόμενο trailer του MGS 5 The Phantom Pain

Όπως ανακοίνωσε μέσα από το ιαπωνικό Twitter ο δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid Hideo Kojima, το επόμενο trailer του επερχόμενου Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain θα είναι ακόμα πιο... σκληροπυρηνικό. «Μόλις τελειώσαμε την επεξεργασία. Όπως και πέρσι, αυτό το trailer δεν θα περιέχει εκρήξεις, σεισμούς, καταστροφή, πιστολίδι, κυνηγητά με αυτοκίνητα, ή ανθρώπους να περικλείονται από δημοσιογράφους. Αλλά ούτε ζόμπι, εξωγήινους ή γιγαντιαία διαστημόπλοια. Απλά οι άνδρες οδηγούνται στην τρέλα. Πολλοί fans δήλωσαν -για το trailer που παρουσιάστηκε στο GDC 2013- ότι ήταν δύσκολο να το παρακολουθήσουν. Το επόμενο θα είναι ακόμη πιο σκληρό», αναφέρει στην σχετική ανάρτηση του ο Ιάπωνας developer.



Αινιγματικός λοιπόν για ακόμη μία φορά ο Kojima. Το επόμενο trailer του The Phantom Pain αναμένεται κατά τη διάρκεια της Ε3 2014, η οποία λαμβάνει χώρα στο Λος Άντζελες τον επόμενο μήνα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • Μετά την πτώση του στο Ground Zeroes και 9 χρόνια σε coma, απόδραση απο την Κύπρο με Phantom Pain, PTSD και με τη "βοήθεια" του Ocelot.


      Δώσε πόνο αρρώστια και πρέζα Kojima μπορείς....

    • GamingFun
    • Έτσι μπράβο! Και τα μυαλά στα κάγκελα! Έτσι να γουστάρουμε!!!

      Υ.Γ. Αγαπητέ κύριε Kojima σε παρακαλώ ο καινούριος σου τίτλος να συνεχίσει να έχει non lethal (μη θανάσιμες) τακτικές σε όλο το παιχνίδι (όπως έχεις κάνει μέχρι τώρα, από το MGS 2 και μετά, επειδή στο MGS1 που δεν το ολοκλήρωσα κιόλας αν θυμάμαι καλά η δυνατότητα να μη σκοτώνεις περιοριζόταν σε κάποια σημεία και επιπλέον δεν είχες και τα κατάλληλα μέσα κιόλας) μια και αυτές συνέβαλλαν να αγαπήσω τόσο πολύ τη σειρά.
      Πάντως σε εμπιστεύομαι τυφλά!

*