Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διευκρινήσεις από Nortec Multimedia και Nintendo

Μετά τη σχετική αναστάτωση που προκλήθηκε από την ανακοίνωση της Nortec Multimedia στα περί διακοπής συνεργασίας με την Nintendo of Europe, αρκετά ήταν τα ερωτήματα που μας ήρθαν και όπως ήταν λογικό έπρεπε να τα απευθύνουμε στην ελληνική αντιπροσωπεία. Καταφέραμε λοιπόν να συνομιλήσουμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nortec Multimeda, κ. Γιώργο Κατρινάκη, στον οποίο απευθύναμε τρία ερωτήματα και ο οποίος μας έδωσε απαντήσεις που θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες και θα βοηθήσουν αρκετούς από εσάς να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Σχετικά με το αν τα capital controls οδήγησαν στην απόφαση να τερματίσει η Nortec Multimedia τη λειτουργία της στα τέλη της χρονιάς, ο κ. Κατρινάκης σημείωσε χαρακτηριστικά πως η κατάσταση με τους περιορισμούς κίνησης κεφαλαίου δεν έχει καμία σχέση με την απόφαση που τελικά πάρθηκε για το μέλλον της ελληνικής αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα μας είπε πως: «Έχουμε καταφέρει εν μέσω capital controls να αποπληρώσουμε πάνω από το 70% του υπολοίπου μας απέναντι στον προμηθευτή (Nintendo of Europe), τη στιγμή που -σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Τράπεζα της Ελλάδος- μόλις το 15% της αξίας των προϊόντων που έχουν εισαχθεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έχουν εξοφληθεί στους αντίστοιχους προμηθευτές από ελληνικές επιχειρήσεις». Όσον αφορά στο ποια από τις δύο πλευρές αποφάσισε για αυτή την εξέλιξη (τη διακοπή, δηλαδή, της συνεργασίας), ο κ. Κατρινάκης ήταν ξεκάθαρος πως ήταν απόφαση της Nortec Multimedia. Όταν του απευθύναμε ερώτηση για τους λόγους αυτής της απόφασης, αρκέστηκε απλά να μας απαντήσει πως δεν ήθελε να κάνει «κανένα σχόλιο».



Κάτι που αξίζει να σημειώσουμε ως σχόλιο βάσει των παραπάνω δεδομένων είναι πως οι συμβάσεις της Nortec Multimedia με την Nintendo of Europe ανανεώνονταν μέσα στο πρώτο τρίμηνο κάθε δεύτερου έτους. Αν λοιπόν σκεφτούμε πως τέτοιες εμπορικές συμφωνίες γενικά συνηθίζουν να προβλέπουν πως η όποια καταγγελία από οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέλη οφείλει να γίνει τουλάχιστον 6 μήνες πριν τη σχετική ανανέωση, είναι εύκολο να συμπεράνουμε ότι η Nortec Multimedia είχε αποφασίσει τη διακοπή της συνεργασίας της με την Nintendo of Europe πριν καν εφαρμοστούν τα capital controls!

Όπως οφείλαμε, επικοινωνήσαμε και με το αρμόδιο τμήμα διαχείρισης των χωρών που λειτουργούν με εισαγωγείς, όπου η Assistant Manager στον τομέα Distributor Countries Marketing Karoline Ulm, μας απάντησε σε ερώτηση που κάναμε για την επόμενη μέρα στο θέμα εισαγωγής προϊόντων, αλλά και στο σέρβις τα εξής:

«Αγαπητέ κ. Παπαπαύλου,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το mail σας. Αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση και τις ερωτήσεις που έχουν δημιουργηθεί για το μέλλον της Nintendo στην Ελλάδα. Δεν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε αυτή τη στιγμή. Αλλά θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους fans της εταιρείας που την έχουν υποστηρίξει τόσο σθεναρά για πάρα πολλά χρόνια. Οι gamers στην Ελλάδα συνεχίζουν να είναι σημαντικοί για εμάς και ελπίζουμε να έχουμε νέα για το θέμα στο άμεσο μέλλον.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση,
Karoline Ulm
»


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
20 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ninty
    • επι του θεματος μηδεν...ουτε ειπε γιατι σταματα τη συνεργασια ουτε απαντηθηκε στο τι θα γινει απο εδω και περα...ευχαριστουμε παυλο που τουλαχιστον εσυ νοιαζεσαι....ισως περισσοτερο και απ τους μεν (νορτεκ) και απ τους δε (νιντεντο)...κριμα...

    • Sephiroth
    • Κοίτα, έχω την εντύπωση πως υπάρχουν ρήτρες εμπιστευτικότητας κτλ και δεν μπορεί κανείς να μιλήσει άνετα. Είναι ένα θέμα. Ωστόσο, μόνο η ίδια η Nintendo μπορεί να πει πέντε πράγματα παραπάνω αυτή τη στιγμή και όπως είδες, η διάθεσή της δεν είναι τέτοια. Θα ζήσουμε αρκετά μέχρι το τέλος της χρονιάς...

    • ninty
    • μακαρι να φταιει αυτο λοιπον...τι να πω μακαρι να μαθουμε εστω και στην πορεια...συγχαρητηρια στο εντερνιτυ για την αμεση και πληρη ενημερωση στο δυσαρεστο αυτο θεμα...

    • Sephiroth
    • Θα έχουμε περισσότερα και στο Enternity Live σήμερα στις 20.00. Όσα μπορώ να πω αυτή τη στιγμή τουλάχιστον

    • Toymaker
    • Τοπίο στην ομίχλη... Είναι γεγονός πως η παρουσία των games της Nintendo -και ειδικά του Wii U- στα καταστήματα ήταν περιορισμένη και πριν από τον Ιούλιο. Να πω την αλήθεια μου εγώ άνοιξα ξανά το λογαριασμό μου στο Amazon.fr για μελλοντική χρήση.

    • vonzuchter
    • @sepiroth Η nortec θα κλεισει δηλαδη? ειναι απο τις υγιεστερες εταιρειες στην Ελλαδα δε βλεπω το λογο να κλεισει. Απασχολει αρκετο κοσμακη κριμα ειναι.

    • Sephiroth
    • @vonzuchterm, το έχω γράψει από χθες ότι τέλη της χρονιάς θα κλείσει το μαγαζί. Είναι δεδομένο, δεν αλλάζει κάτι, δυστυχώς :(

    • vonzuchter
    • κριμα.... καλη τυχη στους εργαζομενους. καλα οι τεχνικοι θα βρουν δουλεια... οι υπολοιποι. Τελικα εδω θα μεινουμε μονο με σουβλατζιδικα , σουπερμαρκετ , καφετεριες και χωραφια και το τουρισμο.

    • Volga
    • Αν είναι έτσι... μεγάλο κρίμα πραγματικά. Ας ελπίσουμε οτι τα παιδιά θα βρούν γρήγορα δουλειά!!

    • Kapngage
    • Δεν ξερω αν επιτρέπετε αλλα εχω βρει αυτό εδώ σχετικά με το τι εχει γίνει http://europa.eu/rapid/press-release_IP-02-1584_el.pdf
      Αν δεν επιτρέπετε διαγράψτε το σχόλιο μου

    • lovesfool
    • Γεια σου, ρε Παύλε, δαιμόνιε ρεπόρτερ. Ψάξε ψάξε, όλο και κάτι παραπάνω θα μάθουμε. Ήδη έχουμε, έστω και στον αυτόματο, μία κάποια απάντηση - δήλωση από την NoE. Είναι κι αυτό ένα βήμα. Μετά από τόσα χρόνια αντιπροσωπείας, υπάρχουν ένα κάρο νομικά θέματα, ειδικά εντός ΕΕ, οπότε πιθανόν να είναι κι αυτός ένας λόγος που είναι όλοι σφίγγες.

      Ωστόσο, δεν νομίζω ότι αυτό που θα μάθουμε είναι και τόσο δύσκολο να το μαντέψουμε. Ασχέτως των λεπτομερειών, που είναι εξαιρετικά σημαντικές, νομίζω ότι το ζουμί σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απλό και πάντα το ίδιο. Δεν βγαίνουν τα κουκιά.

      Πραγματικά κρίμα για τα παιδιά που δούλευαν εκεί. Καλό κουράγιο και καλή δύναμη.

      @Kapngage, ημερομηνίες βλέπεις σε αυτό που παραθέτεις; Γιατί το έγγραφο είναι από το 2002. Πήρε 13 χρόνια για να έχει αυτό το αποτέλεσμα;

    • Toymaker
    • Δείτε απλά την εικόνα στο συγκεκριμένο άρθρο...

      http://nintendoenthusiast.com/news/nintendo-to-cease-selling-games-in-greece-by-the-end-of-this-year/

    • gamelover
    • Το αποτέλεσμα είναι ότι η nortec κλείνει και θα μείνουν αρκετοί άνθρωποι χωρίς δουλειά και μεις που είμαστε λάτρεις της νιντεντο δεν θα ξέρουμε απο δω και πέρα αν αγοράσουμε οποιοδήποτε προιόν της σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθούμε και τι ταλαιπωρία μπορεί να υφιστάμεθα σε περίπτωση που μια κονσόλα έχει ένα πρόβλημα και μπορεί να θέλει αντικατάσταση....
      Πάντως για μένα το μόνο που κατάφερε η νιντεντο είναι να με απογοητεύσει

    • GamingFun
    • Οι αγοραπωλησίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα βρεθεί λύση να γίνουν. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τους υπαλλήλους που μένουν άνεργοι.

    • RODIFIRE
    • κρίμα για τους υπάλληλους
      γενικά είχα καιρό για διάφορους λογούς που τους έβλεπα με στραβό μάτι στην nortec (που μου ανοίξανε και δικό τους site nortec...)
      τώρα που θα κλείσει ολοκληρωτικά και από του 16 δεν θα έχουμε Nortec τι γίνεται με τους πόντους που έχουμε στο site nortec? γιατί από ότι είδα όλα είναι μη διαθέσιμα και έτσι..... αν δεν κάνω λάθος

*