Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Microsoft δεν δέχτηκε τα 900p του Diablo III

H Microsoft ξεκαθάρισε στην Blizzard ότι το Diablo III θα πρέπει να κάνει render στα 1080p στο Xbox One, καθώς η προτεινόμενη (από την ομάδα ανάπτυξης) ανάλυση των 900p θεωρήθηκε από την «μαμά» του Xbox ως μη αποδεκτή. Ο John Hight της Blizzard μίλησε στο Digital Foundry και σημείωσε ότι η έκδοση του συστήματος της Microsoft ήταν εξαρχής ρυθμισμένη στα 900p, έτσι ώστε το frame rate να παραμείνει σταθερά υψηλό.



«Είχαμε καταφέρει το 1080p, ωστόσο ήταν δύσκολο να πετύχουμε υψηλό και σταθερό frame rate. Λόγω του ότι το Diablo είναι action game, θέλαμε η άμεση ανταπόκριση να είναι ο βασικός μας στόχος. Με πολλούς χαρακτήρες στην οθόνη και όλα τα εφέ των spells, είναι πολύ πιθανό ότι σε κάποιες φάσης, η κατάσταση θα ζορίζει», σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε στη συνέχεια πως «η Microsoft ωστόσο δήλωσε δυσαρεστημένη από το 900p, δεν το δέχτηκε και μας ζήτησε να παραδώσουμε ένα game στα 1080p. Με τη βοήθειά τους καταφέραμε να φτάσουμε στα 1080p».


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
47 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Diablo III Console
    • 16+ pegi 16+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (38)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/d3/en/console/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • http://www.enternity.gr/Article/Games/News/Phil-Spencer-%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%BF-frame-rate-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7/25303.html

    • monstermax
    • Εδώ φαίνεται για τα καλά πόσο έχουν προχωρήσει στις συνεργασίες τους η Sony, MS με τις τρίτες εταιρίες, έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που η δεύτερη έστειλε προσωπικό της στην Blizzard για να βελτιώσουν την ανάλυση ενός port.

      Tο Diadlo III που κυκλοφόρησε το 2012 στα pc δεν νομίζω να είχε τέτοια θέματα να αντιμετωπίσει.

    • djbeast
    • Απαράδεκτο μου φαινόταν και εμένα ένα παιχνίδι σαν και αυτό να μην μπορεί να τρέξει στα 1080p/60 fps σε μια νέα κονσόλα.Δεν είναι δα το τόσο απαιτητικό παιχνίδι σε σχέση με κάποια άλλα.

    • majorfox
    • Για το Witcher 3 900p , και 1080p για Diablo 3 .

      και καπου εδω κανουμε εναν νυχτερινο εμετουλη.

    • TomTom
    • @ raysod

      Έχουμε καταλάβει όλοι μας το πόσο αγαπάς την Microsoft. Μας το επιβεβαιώνεις με κάθε σχόλιό σου.
      Και πρόσεξε δεν το λέω για κακό.
      Καλά κάνεις.

      Επίσης το σχόλιο του Scott_Pilgrim νομίζω πως όλοι καταλάβαμε σε πιο άρθρο αναφερόταν χωρίς καν να το ανοίξουμε.
      Θα σου βάλω μόνο τον τίτλο : Phil Spencer: Πολύ πιο σημαντικό το frame rate από την ανάλυση.
      Τα σχόλια λοιπόν που είναι πάνω από εσένα δεν είναι για να κακολογήσουν την Microsoft απλά λένε μια αλήθεια.
      Ότι όντως δεν ξέρουν τι θέλουν και αυτοί.

      Έγραψες :
      " Εφόσον το Diablo θα είναι τεχνικά σε 1080p 60 fps το πρόβλημα φαίνεται ότι το είχαν στο development του τίτλου και όχι στην δύναμη του hardware και κατά την γνώμη μου καλός τους πίεσε η Microsoft… "

      " πιέζει τους developers να παραδώσουν καλύτερα τεχνικά παιχνίδια και να μην τεμπελιάζουν – είτε σε ανάλυση είτε σε fps "

      Σαν απάντηση λοιπόν θα σου δώσω καταρχήν αυτά που λέει το άρθρο και θα σου τονίζω τι θεωρώ εγώ συμαντικά :
      * 900p EΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ FRAME RATE ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΥΨΗΛΟ
      * ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ 1080p ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΥΨΗΛΟ FRAME RATE
      * ME ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΦΕ ΤΩΝ SPELLS Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ
      * ΕΝΑΙ ACTION GAME ΚΑΙ ΘΕΛΑΜΕ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ
      * ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΗΝ MICROSOFT 900p KAI MAΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ 1080p. ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ (χωρίς να αναφέρει τι θα γίνεται με το frame rate όταν η κατάσταση θα ζορίζει).

      Οπότε με βάση όλα τα παραπάνω θέλω να σου πω τα εξής :
      Τι να το κάνω να είναι 1080p στα 60 fps και όταν ζορίζει η κατάσταση με τους πολλούς χαρακτήρες και τα εφέ των spells μου τα ρίχνει στα τάρταρα των 20 fps (για παράδειγμα).
      Γιατί να μην είναι 900p στα 60 fps και όταν ζορίζει η κατάσταση με τους πολλούς χαρακτήρες και τα εφέ των spells μου τα ρίχνει στα 40-50 fps (για παράδειγμα).

      Στο γράφω αυτό θέλοντας να σου πω πως δεν φταίει ο development αλλά το hardware της κονσόλας.
      Ο development ξέρει καλύτερα απ' όλους πως θα δώσει ένα καλύτερο παιχνίδι στην κονσόλα.

      Δεν βρίσκω τον λόγο να πει κάποιος development :
      Α, ξέρεις κάτι. Αν και μπορεί να είναι 1080p με με σταθερά υψηλο frame rate εγώ θα το κάνω 900p γιατί έτσι μου την βάρεσε.
      ή
      Να μωρέ στο XBOXONE θα το βγάλω σε 1080p/60fps και στο PS4 900p/60fps επειδή βαριέμαι.
      Ε, μα είναι λογική τώρα αυτή που έχεις ?
      Δε νομίζω να σκέφεται κάποιος development έτσι.

      Εννοείται πως η Microsoft (και η κάθε Microsoft) πρέπει να θέλει και να απαιτεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την κονσόλα της. Θα πρέπει βέβαια να το επιτρέπει και το hardware της κάθε κονσόλας.

    • Whitey
    • TomTom, είναι αστείο να λες για υποστηρικτές του Xbox και της Microsoft τη στιγμή που βλέπουμε ΤΟΣΑ άλλα σχόλια και καίγονται τα μάτια μας.

    • TomTom
    • @ Tanno

      Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς όταν λες πως η Microsoft κρατούσε τα παιχνίδια της λιγότερο από 640p ?
      Δεν είχα XBOX360 αλλά δε νομίζω να είχε παιχνίδια κάτω από 720p.

    • kokouman
    • Α και αυτο λαθος της MS θα το βγαλετε ? Δηλαδη θελω απλα να φανταστω αν εβγαινε το game στα 900p τι θα γινοταν..

    • TomTom
    • @ Whitey

      Και εμένα πονάνε τα ματάκια μου με κάποια σχόλια που βλέπω αλλά δεν το κάνω θέμα.

      Όσο αφορά την αρχή που έκανα στον Raysod την έκανα για τον πολύ απλό λόγο ότι δηλώνει αντικειμενικός.
      Στα δικά μου μάτια είναι όντως αντικειμενικός αλλά έχει λίγο παραπάνο συμπάθεια στην Microsoft.

      Και ξαναλέω πως αυτό δεν είναι κακό.

      Ίσα ίσα που με υποστηρικτές σαν τον Raysod γουστάρω να κάνω κουβέντα μαζί τους γιατί έχουν κάτι να πουν.

    • TomTom
    • @ kokouman

      Δεν διάβασα (μέχρι τώρα τουλάχιστον) κάποιο σχόλιο που να λέει ότι είναι λάθος αυτή η κίνηση της Microsoft.

    • Koel700
    • Αν ειμουν ο υπευθηνος στην Blizard θα ειχε πεσει γελιο τωρα...θα μιλουσα για μυθικες @@ριες που ειναι τα 1080p και τις αλλες μπουρδες που ελεγαν σε αλλες δηλωσεις

    • alex4444
    • Ο raysod τα ειπε ολα. Το οτι θα δεχοταν κριτικη ως θερμος υποστηρικτης της ms δε το περιμενα ποτε. Σορρυ, αλλα ολοι εδω μεσα περιμενετε υπονοια αρνητικου αρθρου για ms για να της την πεσετε. Δηλαδη τι περιμενατε να πει η blizzard, οτι ειναι τεμπεληδες?

      Η ειδηση ειναι πως η ms εχει τετοιο επιπεδο συνεργασιας με εναν τριτο που απαιτει πραγματα και μαλιστα στελνει βοηθεια στην αναπτυξη του port. Αρα ξεχναμε non optimised τεμπελιες απο 3rd parties, που ηταν ο νομος την προηγουμενη γενια. Οι κατοχοι ps3 ξερουν τι εννοω.

    • AnimaPura
    • Και όλα αυτά για ένα παιχνίδι που έχει κανονικά κυκλοφορήσει εδώ και καιρό και ούτε οι επανεκδόσεις δεν φτουράνε.

    • Giorgoss
    • Η Microsoft απαίτησε το αυτονόητο, ένα port που να είναι optimazed και να αξιοποιεί σωστά τους πόρους της κονσόλας. Από τη στιγμή που οι developers της Blizzard,(προκειμένου να διατηρούν υψηλό frame rate), μπορούσαν να φτάσουν τα 900p και χρειάστηκε η βοήθεια της Microsoft για να φτάσουν στο αποτέλεσμα 1080p και υψηλό χωρίς προβλήματα frame rate, αυτό υποδηλώνει ότι δεν αξιοποιήθηκε σωστά η κονσόλα από τους dev της Bliz. Η Μιcrosoft έκανε το αυτονόητο απαίτησε ένα σωστό πορτ, που να αξιοποιεί σωστά τους πόρους του μηχανήματος. Τι έπρεπε να πει δηλαδή? Σας ευχαριστούμε, δεν πειράζει που δεν κάνατε σωστό optimized, θα το προωθήσουμε έτσι. Τα πάντα είναι θέμα προγραμματισμού. Απλά το πρόβλημα δεν είναι ότι οι developers βαριούνται, απλά δεν δαπανούν χρόνο και χρήμα στο να αναλύσουν την λειτουργία του κάθε μηχανήματος. Και υπάρχουν παραδείγματα κονσολών που δεν αξιοποιήθηκαν σωστά από τους dev.
      Υ.Γ. Συγνώμη σαν κούρασα αλλά από αυτήν την είδηση πρέπει να κρατήσουμε την ουσία, θα έχουμε ένα όμορφο port σε 1080p και υψηλό frame rate. Και όσο περνά ο καιρός και εξοικειώνοντε οι dev με την κάθε κονσόλα, θα έχουμε και παιχνίδια που θα αξιοποιούν και καλύτερα το κάθε σύστημα.

    • TomTom
    • @ kokouman

      To να γράφει κάποιος ότι τελικά δεν ξέρουν και αυτοί τι θέλουν δεν είναι θετικό αλλά ούτε και αρνητικό σχόλιο. Είναι η πικρή αλήθεια με βάση τις δηλώσεις που είχαν γίνει.

      ----------

      @ alex4444

      Δηλαδή θα του βγάλουμε εμείς τεμπέληδες επειδή παρέδωσαν ένα παιχνίδι που κατά την δική τους γνώμη θα έτρεχε καλύτερα στην κονσόλα.
      ΟΚ. Είναι μια σκέψη και αυτό.
      Για μένα λάθος, για εσένα σωστή.

      ----------

      @ Giorgoss

      Θα διαφωνήσω μόνο με κάτι που έγραψες :

      " Από τη στιγμή που οι developers της Blizzard,(προκειμένου να διατηρούν υψηλό frame rate), μπορούσαν να φτάσουν τα 900p και χρειάστηκε η βοήθεια της Microsoft για να φτάσουν στο αποτέλεσμα 1080p και υψηλό χωρίς προβλήματα frame rate "

      Εγώ σύμφωνα με το άρθρο :

      * Είχαμε καταφέρει το 1080p, ωστόσο ήταν δύσκολο να πετύχουμε υψηλό και σταθερό frame rate
      * Με τη βοήθειά τους καταφέραμε να φτάσουμε στα 1080p

      Δεν βλέπω πουθενα να λέει τελικά αν πετύχανε και το σταθερά υψηλό frame rate σε αυτή την ανάλυση.

      ---------

      Οι εταιρείες ακόμα μπορεί να μην ξέρουν πλήρως τις κονσόλες οπότε να μην μπορούν να τις αξιοποιήσουν στο μέγιστο.
      Μπορεί επίδης να φταίει το Hardware που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει κάποια κονσόλα στις προσδοκίες του εκάστωτε development.
      Να τα δεχτώ πολύ ευχαρίστως.
      Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα ότι οι development βγάζουν χαμηλότερες αναλύσεις ή frame rates επειδή τεμπελιάζουν ή επειδή δεν θέλουν.

    • Connie GR
    • Μια γρήγορη "βόλτα" και υπάρχουν δοκιμές όσον αφορά το framerate. Απ'ότι διάβασα πάντως, το Digital Foundry αναφέρει ότι στα πολύ "δύσκολα" σημεία φτάνει στο 50+.

    • Giorgoss
    • @ tom tom
      Εγώ πάντως διαβάζοντας την είδηση καταλαβαίνω τα εξής:
      * H Bliz μπορούσε να παραδώσει το παιχνίδι στα 900p με υψηλό frame ή 1080p με διακυμάνσεις
      *Τελικά με την βοήθεια της Microsoft κατάφεραν να το πάνε στα 1080p. Προφανώς με τη μεσολάβηση της MS ξεπέρασαν τις δυσκολίες στο frame rate αλλιώς θα μπορούσαν και μόνοι τους να το πάνε στα 1080p με προβλήματα όμως στο frame. Έτσι το εκλαμβάνω εγώ.
      Όσον αφορά τους developers, όντως δεν ισχύει ότι τεμπελιάζουν, απλά επειδή μια παραγωγή έχει ένα κόστος μερικές φορές θα πρέπει να αυξηθεί το κόστος (σε εργατοώρες, χρήμα κτλ) προκειμένου να ασχοληθούν με την εξερεύνηση των δυνατοτήτων της κάθε κονσόλας.
      Τέλος πάντων απλά είναι προσωπική άποψη.
      Υ.Γ.Και για την ιστορία είμαι Blizzardakias :P

    • BENTOYZA
    • Raysod είσαι κάτι σαν τον Σωτηρακόπουλο στο ποδόσφαιρο..!!!!..ωραίος..το μελετάς το πράμα πολύ βλέπω..χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιοι gamers εδώ στο enternity..όσο για το άρθρο η άποψή μου είναι πως όντως το framerate είναι σημαντικότερο από την ανάλυση..αλλά όταν ξέρεις πως μπορεί το χβοχ ονε να το τρέξει στα 1080p τότε καλά κάνεις κ απαιτείς από τους devs αυτή την ανάλυση..

    • Sisyphus
    • @Tanno
      "η M$ μπορεί να είναι καλή μόνο στα λογισμικά, αλλά ποτέ σε τεχνικά θέματα"
      Μπορείς αν θες να κάνεις μια μετάφραση γιατί από αυτό που έγραψες εγώ κατάλαβα πως "η ms είναι καλή μόνο στο λογισμικό(ή αλλιώς software) αλλά ποτέ στο λογισμικό(η αλλιώς software)"? Wtf?
      Υ.Γ Μεταξύ μας, συζήτηση για τη συζήτηση κάνουμε καθώς ειλικρινά δεν υπάρχει τίποτα να σχολιάσεις σε τέτοιες κινήσεις. Μια εταιρία εκδίδει ένα παιχνίδι στο σύστημα της Microsoft το οποίο προφανώς και δεν "γνωρίζει" απόλυτα και δε μπορεί να φτάσει στα "όρια του". Με τη βοήθεια των τεχνικών της Ms τελικά το παιχνίδι αυτό θα τρέχει στο "μαξιμουμ" των δυνατοτήτων του. Period, τι να σχολιάσεις?

    • Amiga500
    • Πολλα τα γελια........

      Οτι θελουν γραφουν ορισμενοι.....

      Η Blizzard φταιει που για να πιασει 60fps το One το Diablo πρεπει να τρεχει στα 900p?, η MS που κατασκευασε ενα μηχανημα που ζοριζεται να πιασει 1080p/60fps ακομα και σε ενα ενα "last gen" παιχνιδι........?

      Ας διαβασει καποιος την αναλυση που κανει στο παιχνιδι το Eurogamer (digital foundry) και θα καταλαβει "γιατι" η Blizzard κρατουσε την εκδοση του One στα 900p (frame rate d r o p s )..... ;)

      Για να μην αναφερθω στα σχολια των κατοχων One που ζητανε απο την Blizzard επιλογη 900p/60fps......

      Kατα τη γνωμη μου πολυ καλα εκανε η Blizzard και το πηγε στα 1080p, αλλα μη μας λεει και ο "γραφικος" ο Spencer οτι βαζει πανω απο την αναλυση τα fps γιατι σε λιγο θα γελανε και τα τσιμεντα..... :P:P

      Α ρε MS.....για αλλη μια φορα μας διασκεδαζεις καλοκαιριατικα.... :P

    • alex4444
    • @tomtom Η blizzard, οπως γενικα συμβαινει, βρηκε τον ευκολο και ανεξοδο τροπο να κανει το παιχνιδι να τρεχει απροβληματιστα. Αν η μαικροσοφτ πιστευει οτι τα 1080 επιτυγχανονται χωρις θυσιες και στελνει και βοηθεια ποιο το προβλημα? Λες να μην ξερει την κονσολα της καλυτερα και το τι αρνητικο αντικτυπο θα ειχε ενδεχομενη σημαντικη εκπτωση στο frame rate? Εγω βλεπω εναν εκ μερους της blizzard να μην λεει ξεκαθαρα αν με τη νεα αναλυση θα εχει θεμα το παιχνιδι, αλλα αντι αυτου να προσπαθει ν μας πεισει οτι η μερια του εκανε οτι μπορουσε. Τι ισχυει θα το δουμε οταν κυκλοφορησει. Μεχρι τοτε επετρεψε μου να βλεπω πολυ θετικα την κινηση της μσκαι τη γενικοτερη σταση της απο τοτε που ηρθε ο spencer. Κωλοτουμπα η οχι, βλεπω ωραια πραγματα.

    • TomTom
    • Ο Connie GR με αυτό που έγραψε με έκανε να το ψάξω λιγάκι.

      Τους ενδιασμούς που είχα για frame rate στα τάρταρα τους έβγαλα από το μυαλό μου.
      Σταθερό δεν το λες, αλλά είναι ικανοποιητικό.

      Raysod διάβασα το ίδιο site όταν το έψαχνα. :-) :-) :-)
      Eπίσης δεν ήταν κατηγορία αυτό που σου έγραψα απλά μια διαπίστωση (μπορεί σωστή, μπορεί λάθος).
      Επίσης όσο αφορά την λογική που λες αν έβαλα. Σου έχω απαντήσει στην δική σου λογική περί τεμπέλιδες στην 1η σελίδα.
      Εσύ δηλαδή όταν έγραψες για τεμέλιδες έβαλες την λογική σου να δουλέψει ?

      ----------

      @ raysod

      Δεν ήξερα όταν διαβάζω μια είδηση εδώ θα πρέπει να ψάψνω να διαβάσω από που βγήκε αυτή η είδηση.
      Εγώ με βάση το άρθρο έγραψα αυτά που έγραψα. Θα έγραφα τα ίδια ακριβώς και όλο το άρθρο να είχα διαβάσει με την μόνη διαφορά ότι δεν θα είχα ενδιασμούς για το frame rate εφόσον μεγάλωσαν την ανάλυση.

      Έγραψες :
      " Για αυτές τις προσπάθειές της δηλαδή, που προσπαθεί να φέρει ποιοτικότερα τεχνικά παιχνίδια στους gamers, θα πρέπει να την κατακρίνουμε; Δεν καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι το πράγμα εσύ και οι άλλοι φίλοι της Sony… "

      Όσο αφορά πως το σκέφτομαι εγώ το πράγμα θα σου κάνω copy/paste ότι έγω γράψει γιατί μάλλον ΔΕΝ τα διάβασες. Για το πως σκέφτονται γενικά οι φίλοι της Sony δεν μπορώ να σου πω.

      Ορίστε λοιπόν :
      * Εννοείται πως η Microsoft (και η κάθε Microsoft) πρέπει να θέλει και να απαιτεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την κονσόλα της. Θα πρέπει βέβαια να το επιτρέπει και το hardware της κάθε κονσόλας.

      - Οι εταιρείες ακόμα μπορεί να μην ξέρουν πλήρως τις κονσόλες οπότε να μην μπορούν να τις αξιοποιήσουν στο μέγιστο.
      - Μπορεί να φταίει το Hardware που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει κάποια κονσόλα στις προσδοκίες του εκάστωτε development.
      Να τα δεχτώ πολύ ευχαρίστως.
      Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα ότι οι development βγάζουν χαμηλότερες αναλύσεις ή frame rates επειδή τεμπελιάζουν ή επειδή δεν θέλουν.

      Όσο αφορά για τον αν κατακρίνουμε την Microsoft ειδικά στο συγκεκριμένο άρθρο μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη της λέξης κατακρίνω.

      ---------

      @ Giorgoss
      @ alex4444

      Βλέπω πως επί της ουσίας δεν διαφωνώ με κανέναν σας.

    • alex4444
    • @TomTom H μονη διαφωνια αφορουσε την αισιοδοξια για το αποτελεσμα ;)

      Εγω στη νεα microsoft που παραδεχεται τα λαθη της και τρεχει ασταματητα για να ικανοποιησει τους καταναλωτες της, μονο εμπιστοσυνη μπορω να δειξω. Οχι μονιμα και τυφλα, αλλα καθε κινηση προς την σωστη κατευθυνση της δινει ποντους.

    • Giorgoss
    • @Tom Tom
      Στα του παιχνιδιού σημασία έχει πως το game θα το απολαύσουν gamers τοσο στο ΧΒΟΧ1 οσο και στο PS4. :)
      Στουν υπολογιστή πάντως έχει φάει τρελό λιώσιμο ήδη ;)

    • BigDaddy
    • Μολις Προχθες Phil Spencer: Πολύ πιο σημαντικό το frame rate από την ανάλυση

      To στέλεχος της Microsoft μίλησε και ανέφερε «Τα 1080p δεν είναι η μυθική, τέλεια ανάλυση. Για μένα ο ρυθμός καρέ και το gameplay είναι πολύ πιο σημαντικά είτε πρόκειται για το δικό μας format είτε για το PlayStation», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο Spencer

      Και την αλλη μερα....
      Η Microsoft δεν δέχτηκε τα 900p του Diablo III

      Καλη μου το οτι εκανες ενα μηχανημα που δεν μπορει να το παλεψει ο προγραματιστης αυτο το δεχεσαι?
      Το οτι για αυτο το λογο δεν μπορεις να εχεις ουτε τη πιτα ολοκληρη (1080p) oυτε το σκυλο χορτατο (καρε fps) αυτο το δεχεσαι?
      Τελικα φαινεται οτι η ms θελει την πιτα ολοκληρη οκ αλλα και παλι ο σκυλος δεν θα ειναι χορτατος.:P

      Το σκηνικο αυτο δεν συμβαινει 1η η τελευταια φορα το οτι το χουαν δεν μπορει να τρεξει ενα παιχνιδι στα 60fps/1080p

      http://www.enternity.gr/Article/Games/News/1080p-%CF%83%CF%84%CE%BF-PS4-and-900p-%CF%83%CF%84%CE%BF-Xbox-One-%CF%84%CE%BF-Trials-Fusion/23146.html

      Γελαει το συμπαν με τις δηλωσεις τις ms απο μερα σε μερα.

      H ubisoft παραδωσε και αυτη ενα παιχνιδι το trials fusion που τι ειναι ? μια μηχανη που κινειταιι σε 2d περιβαλον και να μη μπορει να τρεξει 60fps 1080p
      που μας εχει χαρισει γραφικαρες assasins creed, στη τοτε εποχη τωρα ερχονται τα Unity και Far Cry 4

      Οποτε συφμωνα με καποια σχολια μαλλον θελει και αυτη μαθηματα Και βλεπω στο προσεχες μελλον ολοι οι developers να ξεκινουν εντατικα σεμιναρια γιατι με το χουαν της ms (θα) πιανονται αδιαβαστοι.:P

      Kαι αυτο θα βαλει σε αρνητικες σκεψεις τους gamers γιατι μιλαμε για ενα παιχνιδι ( η και παιχνιδια) προηγουμενης γενειας.

    • alex4444
    • @bigdaddy Εχεις πεσει σε πολλα βεβιασμενα συμπερασματα. Αναφερθηκε πουθενα οτι στη νεα αναλυση υπαρχουν θεματα στο frame rate? Ξαναδιαβασε το αρθρο. Επισης, ο Παυλος ανεφερε οτι στο ps4 το παιχνιδι εχει θεματα, ενω ο Connie gr μας εδωσε ενα στοιχειο οτι στα δυσκολα σημεια αντε να πεσει στα 50frames η εκδοση του xboxone. Επιμενεις ακομη οτι η κινηση της ms για υψηλη αναλυση ακυρωσε τον spencer?

      Τελος, το trials ειναι μια χαρακγηριστκκη περιπτωση τεμπελικου porrt. Μιλαμε για παιχνιδι που ουτως η αλλως δε σχεδιαστηκε για τη νεα γενια, οποτε ο κωδικας χρειάζεται optimization ακομη και για τα βασικα. Και η ubisoft δεν εχει κανενα λογο να ασχοληθει παραπανω, δεν ειναι κι ο τιτλος που ολοι περινεναν στα next gen συστηματα. Πολυ ακυρο παραδειγμα.

    • Amiga500
    • Η εκδοση του PS4 μετα το τελευταιο update ειναι μια χαρα...... :)


      ........"However, upon testing, the PS4 discretely updated again to C2.0.9.26396 later that day, with the patch notes listing "improved gameplay performance throughout title" - **and yes, a quick test in the problem area outside the New Tristram gates reveals the issue has been resolved**. Further testing still needs to be carried out in the game's more packed areas, but so far, the PS4's render-side stuttering looks to be fully fixed......." Eurogamer

    • Sephiroth
    • Δεν ξέρω πότε βγήκε το τελευταίο update, εγώ σήμερα τα ξημερώματα (00.00 Παρασκευής δηλαδή) ξεκίνησα να παίζω, τράβηξε ένα update, αλλά τα frame s τα έβλεπα. Θα δοκιμάσω και σήμερα εκ νέου και επανέρχομαι.

    • romanos.romaidis
    • Πάντως το eurogamer έκανε ήδη μια ανάλυση όσον αφορά την απόδοση του Diablo 3 μετά το update που το κάνει να τρέχει στα 1080P,γράφουν πως σε ορισμένα σημεία πέφτει το fps στα 50+ fps.Ενώ στα 900P ήταν 60fps χωρίς να πέφτει.Εντάξει ρε παιδιά καλή κίνηση της MS εφόσον δεν ρίχνει τραγικά τα fps το ανέβασμα της ανάλυσης,καλά έκανε και πίεσε την Blizzard.
      Πάντως αρχίζει και κουράζει το θέμα που κράζουν όλοι την MS σε οτιδήποτε και να κάνει,είπαμε έκανε μαλακίες αλλά πρέπει αντικειμενικά να βλέπουμε κάποια πράγματα απο εκει και πέρα.

      Παραθέτω και το άρθρο http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-xbox-one-1080p-patch-performance-analysis

    • TomTom
    • @ Amiga500

      Αν δεν κάνω λάθος και στο XBOXONE με το patch DAY 1 θα μεγαλώσει η ανάλυση.

      ----------

      Mε αφορμή αυτό που έγραψε ο Sephiroth :

      " Πάντως και στο PS4 έχει θεματάκια το frame rate, δεν είναι σταθερό "

      θέλω να πω κάτι.

      Το Tomb Raider: Definitive Edition στο PS4 ήταν 1080p/60fps και στο XBOXONE ήταν 1080p/30fps.

      Στο PS4 έπαιφτε μέχρι και τα 45 ενώ στο XBOX έπεφτε μέχρι και τα 25. Και τα 2 σε γενικές γραμμές και βέβαια όχι καθ' όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
      H εταιρεία θα μπορούσε πολύ εύκολά να κάνει στο PS4 το παιχνίδι 1080p/30fps (σταθερό) και στο ΧΒΟΧΟΝΕ να το κάνει 900p/30fps (σταθερό)

      Με αυτό θέλω να πω πως επειδή η κάθε εταιρεία δεν ξέρει ακόμα τις κονσόλες τόσο καλά.

      Μετά την απελευθέρωση του Kinect δημιουργήθηκαν επιπλέον πόροι που πριν δεν υπήρχαν. Άρα πλεον μπορούν να δώσουν και καλύτερη ποιότητα (ανάλυση, fps) σ' ένα παιχνίδι.

      Eγώ περιμένω τέλος του 2015 με αρχές του 2016 να κυκλοφορήσουν third party που θα δείχνουν ένα μεγάλο κομμάτι του τι μπορεί να κάνει η κάθε κονσόλα. Όσο και να πεις θα έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια θα έχουν μάθει ακόμα καλύτερα τις νέες κονσόλες.

    • Sephiroth
    • TomTom, συμφωνώ 100% και θα ρωτήσω ακόμη κάτι.

      Ερώτηση προς όλους: Πιστεύετε ότι πάνω από 10% των gamers θα μπορέσει να αντιληφθεί στο μάτι τη διαφορά μεταξύ 900p και 1080p;

    • TomTom
    • @ Sephiroth

      Δεν θα σου απαντήσω εγώ τουλάχιστον με ένα ναι ή ένα όχι.

      Θα σου πω τα εξής όμως με τα οποία θα καταλάβεις και τι εννοώ.

      1η περίπτωση : Εαν βάλεις 100 ανθρώπους να δουν κάποιο παιχνίδι σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΟΗ για 1η φορά αμφιβάλω αν οι 10 από αυτούς καταλάβουν την διαφορά.
      2η περίπτωση : Εαν βάλεις 100 ανθρώπους να δουν κάποιο παιχνίδι σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΟΗ ενώ έχουν παίξει το παιχνίδι και δεν το βλέπουν για 1η φορά εκεί σίγουρα θα είναι πάνω από τους 10 αλλά μην φανταστείς καμιά τεράστια διαφορά. Άντε να φτάσουνε τους 25 βαριά βαριά.
      Σε όλα τα παραπάνω εννοείται ότι έχουμε τα πάντα ίδια (τηλεοράσεις, κτλ) και αλλάζουν μόνο οι κονσόλες.

      Έχω τονίσει το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΟΗ για τον απλούστατο λόγο του ότι όταν βγαίνει ένα video (ή μια εικόνα) με κάποια σύγκριση είναι πολύ ποιο εύκολο να καταλάβει κανείς τις διαφορές. Ακόμα και για ένα μικρό παιδί θα σου πει αυτό είναι καλύτερο από αυτό.

      Μπορεί στο ποσοστό που δίνεις να έβαζα λίγο ακόμα αλλά μικρή σημασία έχει.
      Όλοι οι υπόλοιποι λέμε πως καταλαβαίνουμε την διαφορά απλά και μόνο για να κάνουμε χιούμορ, να trollάρουμε και να πειράξουμε τους φίλους μας που έχουν διαφορετική κονσόλα από εμάς.

      Εγώ προσωπικά ανήκω και στην 1η και στην 2η περίπτωση.
      Θα καταλάβω πολύ δύσκολα (μπορεί και καθόλου) κάποια διαφορά αν δω κάτι για 1η φορά αλλά θα καταλάβω πολύ πιο εύκολα κάποια διαφορά αν έχω λιώσει το παιχνίδι.

      Και το ξαναλέω σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΟΗ και όχι από διάδορα συγκριτικά βιντεάκια, slow motion, περνάει η μια εικόνα πάνω από την άλλη, κτλ κτλ.

    • Amiga500
    • @Raysod

      Φιλε μου (με ολη την καλη διαθεση που μπορω να εχω......) δεν ξερω με ποιους εχεις συνηθισει να μιλας και τι να τους καταλογιζεις αλλα τουλαχιστον προς εμενα εκφρασεις του τυπου ""διαστρεβλώνεις"" καλα θα κανεις να τις ξεχασεις........


      Εγραψα ξεκαθαρα .............frame rate d r o p s ........

      Τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο.....?

      Θες να στο μεταφρασω.....?

      Στο μεταφραζω λοιπον........."πτωση ρυθμου καρε" ....... !!

      Ελπιζω να καταλαβες οτι αναφερω οτι "ακριβως" εγραψε και το Eurogamer.

      Επισης εσυ εισαι αυτος που ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙΣ αυτο που γραφει στο description το βιντεακι που μολις εσυ ποσταρες........

      **.....UPDATE: Blizzard says it will fix frame-rate issues in day one patch! Read our article......**

      Ασχολιαστο.....


      Αν λοιπον σε χαλαει η αληθεια.........προβλημα σου.......μην προσπαθεις ομως να διαστρεβλωσεις "εσυ" αυτα που γραφω εγω γιατι μονο ως αστειο μπορω να το παρω.......

    • Amiga500
    • @Raysod

      Αλλα λογια να αγαπιομαστε......η γνωμη μου σε πειραζει η το "γεγονος" που ανεφερα, .**frame rate d r o p s**...??

      Αν θεωρεις οτι η γνωμη μου ειναι το προβλημα σου πες το ξεκαθαρα, γιατι αν το προβλημα σου ειναι τα **frame rate d r o p s**....... χωνεψε τα......υπαρχουν και οσο και να προσπαθεις να διαστρεβλωσεις αυτα που λεω.....θα υπαρχουν.

      Οσο για το Eurogamer, μαλλον γραφεις οτι θελεις φιλε μου, η δεν διαβαζεις αυτα που γραφει το Eurogamer, η διαβαζεις οτι θελεις και ποσταρεις οτι σε βολευει.......

      Εμενα με ελεγες Sonakia "εμμεσως πλην σαφως", αλλα εσυ εχεις βαφτει "πρασινος" μεχρι τα νυχια..... ;)
      Δεν ειναι κακο, αλλα μην το κρυβεις κι ολας.......δεν θα σε κακοχαρακτηρισουμε..... ;)

      Εγω παντως δεν μπαινω στο τρυπακι να σου jξανα απαντησω και να αρχισω κατεβατα απο ποστ....

      Τα δεδομενα ειναι αδιαψευστα, **frame rate d r o p s**, και οποιος γνωριζει εστω και λιγα Αγγλικα, μπορει να διαβασει το αρθρο του Eurogamer και να το δει ξεκαθαρα!!

      Εσυ παλι μπορεις να μας λες οτι σε συμφερει........

      Καληνυχτα και νομιζω οτι πολλα ειπαμε για κατι που δεν χρηζει αμφισβητησης.....

    • Amiga500
    • Ενημερωνομαι "τουλαχιστον" 12 ωρες την ημερα, 7 ημερες την εβδομαδα, απο δεκαδες sites στα οποια ειμαι και ενεργο μελος εδω και χρονια σε καποια απο αυτα (περα απο τα παιχνιδια που παιζω καθημερινα......) και σε πληροφορω οτι ειναι κατι που δεν το κανω λογω δουλειας.......αυτο ειναι το χομπι μου τα τελευταια 32 χρονια...... ;)


      Δεν με χαρακτηρισες.....με σκιαγραφησες.... ;)
      Δεν εχω προβλημα ομως.....

      Τα λεμε..

    • Connie GR
    • Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο της έντασης.

      Στο Digital Foundry αναφέρουν ότι στο Xbox One στις crowded περιοχές, τα frames φτάνουν πάνω από τα 50.

      Σε σχόλιο αναφέρεται ότι από άτομα που παίζουν (στην έκδοση του PS4 εν προκειμένω) υπάρχει ακόμα θέμα και μετά το patch.

      Ποιο είναι το πρόβλημα; Γιατί η ένταση; Δεν χρειάζεται κάθε είδηση να γίνει flame war.

    • Sephiroth
    • Τσέκαρα το PS4 μου, τα s τα είδα μετά την εγκατάστασή του. Όπως σημειώνει και ο @raysod, δεν μιλάμε για unplayable καταστάσεις, αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση το παιχνίδι δεν είναι «καρφωμένο» 60ρι.

      @raysod, το είδα κι εγώ αυτό με το s, το έχω μεταφέρει να το δει το team ;)

    • BigDaddy
    • Φταιει το μπαμ απο τα βυζια της Laras. 400 σχολια ειναι οσο να ναι σαν big bang στα ελληνικα δεδομενα. :P
      Oποτε μερες φωτος μετα :P Θα βλεπουμε κοσμικο φαινομενο domino. και δημιουργια νεων οχι γαλαξιων και αστεριων αλλα χρηστων (fanboys κλπ) :P

      @Alex444 Ξερω πολυ καλα τι διαβαζω. Το θεμα ειναι αν μπορει η MS να χωνεψει οτι με τετοιο μηχανημα δεν θα εχουν και τη πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο.
      Αν θελουν fps θα χασουν αναλυση Aν θελουν αναλυση δεν θα χουν fps αν θελουν και τα δυο θα εχουν frames η downgrade των textures βλ forζa5 retail vs E3 DEMO και παει λεγοντας. Το ολο setting σχεδον για καθε παιχνιδι θα ειναι στο συνολο του πιο φτωχο σε σχεση με αυτο του PS4 και βαση του στοχου που βαζει ο καθε προγραματιστης παιχνιδιου.Και αυτο γνωστο. (Πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) Aυτο ειπε η blizzard και αυτο ειναι πολυ λογικο.
      Οχι δεν ακυρωσε η κινηση αυτη τον Spencer .

      Kαταλαβε σε παρακαλω τι γραφω και μη παραρμηνευεις γιατι.βρισκετε το δεντρο και χανετε το δασος :P)

      Με δηλωσεις του απο μερα σε μερα ΑΥΤΟΑΚΥΤΩΘΗΚΕ μονος του πατωντας AutοDεlεtε l!!!.:P

      Για να λες επεισης φιλε μου το trials fusion τεμπελικο port τοτε επιβαβαιωνεις αυτο που ειπα και ρωτω

      Τελικα ειναι η δεν ειναι ολες οι εταιριες τεμπελικες? Γιατι πολλοι πεφτουν στη τεμπελια τελευταια συμφωνα με τη αποψη σου που δεν ειναι ΑΚΥΡΗ ( και οταν μιλατε ετσι ) βαση αυτης της λογικης δεν μπορω απο το να ξανα πω πολυ απλα το εξης
      Οτι συμφωνα με καποια σχολια μαλλον θελει και αυτη (η ubisoft ) μαθηματα. Γιατι δεν της τα παρεδωσε η ms? Τελικα πιος βαριεται?
      Ολα αυτα καταλαβαινεις οτι συμβαινουν για αυτο που λενε αν το παρουμε κωμικα
      "Τι μηχανημα παραδωσες μωρη!!!"
      γιατι γυρω απο αυτο δημιουργουνται ολα αυτα τα προβληματα. Γυρω απο τoυς developers που εχουν ενα μηχανημα πιο δυσκολο σε προγραματισμο σε σχεση με το PS4. την αντιδραση γυρω απο τους fans που μεταπηδουν σε PS4 μεχρι και την επιπτωση σε χαμηλοτερες πωλησεις.
      Και βλεπω στο προσεχες μελλον ολοι οι developers να ξεκινουν εντατικα σεμιναρια γιατι με το χουαν της ms πλεον (θα) πιανονται αδιαβαστοι.:P

*