Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κάκιστο ξεκίνημα για το Xbox One στην Ιαπωνία

Θα ήταν ουτοπικό να περιμένει η Microsoft δυνατό ξεκίνημα στην αγορά της Ιαπωνίας, ωστόσο τα αποτελέσματα της διάθεσης του Xbox One το πρώτο τετραήμερο είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Συγκεκριμένα, από τις 4 έως και τις 7 Σεπτεμβρίου, το σύστημα της αμερικανικής εταιρείας προτίμησαν μόλις 23.562 καταναλωτές, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά δημοσίευμα του Famitsu. Τα νούμερα εκτός από χαμηλά, είναι και αρκετά κάτω από τα 60.000 Xbox 360 που πουλήθηκαν στις δύο πρώτες ημέρες της προηγούμενης κονσόλας στην ίδια αγορά.



Το δημοφιλέστερο Xbox One game για την πρώτη εβδομάδα ήταν το Titanfall με πωλήσεις που άγγιξαν σχεδόν τα ποσοστά αναλογίας 1:1 (22.416 αντίτυπα), ενώ στη δεύτερη θέση ακολούθησε το Kinect Sports Rivals με 14.191 αντίτυπα και στην τρίτη το Dead Rising 3 με 7.330 (αντίτυπα). Συγκριτικά, για την τρέχουσα γενιά, το PS4 πούλησε στην Ιαπωνία (στην πρώτη του εβδομάδα) 310.000 κονσόλες και παρόλα αυτά, ο Andrew House είχε δηλώσει πως το ξεκίνημα του συστήματος στην Ιαπωνία κινήθηκε χειρότερα του αναμενόμενου. Το Wii U, τέλος, κατάφερε να πουλήσει 308.000 κονσόλες στην πρώτη εβδομάδα διάθεσής του στην ίδια αγορά.

Για λόγους στατιστικής και συγκρίσεων, τα λανσαρίσματα συστημάτων στην αγορά της Ιαπωνίας, από το Dreamcast και μετά σημείωσαν τις πωλήσεις που περιγράφονται παρακάτω:

27/11/98 SEGA Dreamcast (¥29,800) - 101,490 (3 ημέρες)
04/03/00 Sony PlayStation 2 (¥39,800) - 630,552 (2 ημέρες)
14/09/01 Nintendo GameCube (¥25,000) - 133,719 (3 ημέρες)
22/02/02 Microsoft Xbox (¥34,800) - 123,929 (3 ημέρες)
10/12/05 Microsoft Xbox 360 (¥29,000 / ¥39,795) - 62,135 (2 ημέρες)
11/11/06 Sony PlayStation 3 (¥49,980 / ¥59,980) - 88,443 (2 ημέρες)
02/12/06 Nintendo Wii (¥25,000) - 371,936 (2 ημέρες)
08/12/12 Nintendo Wii U (¥26,250 / ¥31,500) - 308,570 (2 ημέρες)
22/02/14 Sony PlayStation 4 (¥41,979 / ¥46,179) - 322,083 (2 ημέρες)
04/09/04 Microsoft Xbox One (¥43,178 / ¥53,978) - 23,562 (4 ημέρες)


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Κακά τα ψέματα ούτε το One έχει τίτλους που να έχουν απήχηση στους κιτρινιάρηδες. Όχι πως θα έκανε πωλήσεις και έτσι να ήταν.. Ελπίζω το Scalebound να βγει τέτοια Γιαωπνεζιά που θα φύγει σαν ζεστό ψωμάκι το One..

    • AnimaPura
    • Και Τζαπανεζιά πολύ καλή να έβγαινε για το One, πάλι δεν θα αγοράζανε. Τους λόγους τους ξέρουμε όλοι.

    • torico
    • Παυλο οταν εχεις τοσα λεφτα οσα η ms καπου, καπως πρεπει να τα ξοδεψεις :P

    • diver_gr
    • Περίμενε κανείς το αντίθετο ? εδώ με το ζόρι πουλάει σε αγορές τις οποίες είχε μεγάλη απήχηση ....

      Όλες οι Ελπίδες πέφτουν τώρα σε Horrizon 2 και Halo Collection μπας και ψιλοσώθει για φέτος η κατάσταση.

    • korko
    • όλοι το περιμέναμε.η αγορά εκεί είναι ίσως η πιο δύσκολη για την ms.άμα ρίξουν παιχνίδια στο στυλ των ανθρώπων εκεί θα μπορέσουν μόνο να ανεβάσουν τα νούμερά τους...

    • BigDaddy
    • Δεν τιθεται για ιαπωνια θεμα και ειναι και αυτο που λεει ο τορικο Αν και η μς δεν εχει θεμα οικονομικο

      Το προβλημα ειναι σε μια εξισου μεγαλη αγορα στη Ευρωπη και αναφερομαι στη Γερμανια που ενω τη στηριξε με πολυ παραπανω προταιρετοτητα σε σχεση με τη προηγουμενη γενεια η ms δεν εχει αναμενομενα αποτελεσματα.Αυτο ειναι κατι που πιστευω θα επρεπε να κοιταξει και να την απασχολει.Που απο οτι φαινεται δεν την απασχολει.

    • monstermax
    • Θα ήταν προτιμότερο να γινόταν αναφορά στις πωλήσεις με βάση τα νούμερα της Media Create παρά του Famitsu. Κατά τα άλλα -όπως φαίνεται- τα λεφτά που ξόδεψε η MS για το λανσάρισμα του Χ1 στην Ιαπωνία πήγαν στράφι, πάλι βγήκε μείον το ταμείο.

    • xGodKilleRx
    • Δεύτερο χειρότερο launch κονσόλες στην Ιαπωνία, αν δεν κάνω λάθος. Αυτό θα πει πήγε άκλαυτο.

      @Scott Μπα δεν νομίζω να κάνει τίποτα το Scalebound, μιλάμε για την Platinum, περισσότερο Install base έχουν στη Δύση παρά στην Ιαπωνία.

    • TASP
    • Oποτε xbox 2m---->xbo360----->1.6m----->xbone 1εκ η κι κατωτερα, 500χ;!Παντως αναμενομενο ηταν,δεδομενης της πορειας των επιτραπεζιων παιχνιδομηχανων κι ιδιως του ps4 στην Ιαπωνια(τουλαχιστον Νοεμβριο-Δεκεμβριο σημειωνει ραγδαια αυξηση η αγορα της Ιαπωνιας)!!Γιατι απορεις sephiroth;Δε την ενδιαφερει, μητε κατ ελαχιστο η Ιαπωνια(ούτως η αλλως πρεπει να εστιασει εκει που εχει ισχυ, Η.Π.Α-Βρετανια αλλα κι ν αναστρεψει τη κακη πορεια στην υπολοιπη Ευρωπη)!Να απαφευγονται, οι νυξεις περι εμπαθειας προς τους Αμερικανους,το αι φονι εχει εντυπωσιακη απηχηση,κι να το θεσω γεωπολιτικα ΗΠΑ-Ιαπωνια ειναι στρατιωτικες κι οικονομικες συμμαχοι:ρ! Ειναι δυσχερες ν αντεπεξελθεις με δυο Ιαπωνικες εταιρειες στην ιδια τους τη χωρα, τωρα θα μου απαντησετε, πως σονυ κι νιντεντο τα καταφερνουν στην εδρα του xbox ... Ας δεχθω οτι ενδεχεται οι Ιαπωνες να ειναι καπως εσωστρεφεις ,αλλα επ ουδενι μνησικακοι:ρ! Μονστερμαξ ιδου οι αριθμοι του media create:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=892313!

    • alex4444
    • Παντως το launch του πρωτου xbox ηταν οκ. Αυτο αποδεικνυει οτι δεν εχουν κολληματα και δωσαν την ευκαιρια τους, αλλα τους απογοητευσε πολυ μαλλον η συνεχεια, με τιτλους που δεν απευθυνονται στην ασιατικη αγορα.

      Απο την αλλη απλα δειτε το launch του ps2. Ποτε μου δε θα ξεχασω τι γινοταν, το hype πριν την κυκλοφορια ηταν αντιστοιχο των iphones σημερα. Δεν παιζει να ξαναζησουμε τετοια φρενιτιδα!

*