
To παιχνίδι διαδραματίζεται 10.000 χρόνια πριν και επιτρέπει στους gamers να παίζουν είτε ως άνθρωποι είτε ως ζώα, σε ένα δυναμικό περιβάλλον το μέγεθος του οποίου είναι όσο αυτό της Ευρώπης και είναι γεμάτο με διαδραστικές ευκαιρίες. «Κάθε φορά που παίζετε θα ανακαλύπτετε νέα πράγματα ακόμα και αν έχετε βρεθεί ξανά στο συγκεκριμένο σημείο. Όμως την καλύτερη εμπειρία την είχαμε κατά τη φάση του πρωτοτύπου όταν παίζαμε ως λύκοι, ως πρόβατα, ακόμα και ως πέστροφες», δήλωσε ο Ancel. To WiLD βρίσκεται ακόμα στο αρχικό στάδια ανάπτυξής του.








Το Wild ειναι το παιχνιδι που μου κεντρισε το ενδιαφερον στην περασμενη Gamescom. Φενεται οτι ο Michael Ancel ετοιμαζει κατι ιδιαιτερο. Αναμενουμε περισσοτερες πληροφοριες για τον τιτλο.
Δεν έχω δει gameplay αλλά φαίνεται δυνατό απο τις εικόνες.. Αναμένουμε
https://www.youtube.com/watch?v=hVcv4lihhUQ
το τρειλερ απο το καλοκαιρι, ειναι ενδιαφερον...