Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέες εικόνες και πληροφορίες γύρω από το Splatoon

Το ιαπωνικό περιοδικό Famitsu φιλοξένησε ένα εκτενές αφιέρωμα για τον επερχόμενο τίτλο της Nintendo, το Splatoon. Το πολλά υποσχόμενο Wii U game αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2015 και σύμφωνα με το εν λόγω Μέσο, το Splatoon δεν θα χρησιμοποιεί χαρακτήρες που ελέγχονται από την ΑΙ για να «γεμίσει» τα multiplayer sessions, ενώ το σύστημα θα δίνει βάση στην γεωγραφική θέση των παικτών για να υπάρχει μία ομαλή σύνδεση. Όσον αφορά στο Hero mode (ένα είδους 3D platformer), δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο «καθαρό» 4vs4, αλλά και στην απουσία του voice communication κατά την διάρκεια των αγώνων.



Βέβαια, το άρθρο αναφέρει την απουσία του voice chat με έναν πολύ «αόριστο» και γενικό τρόπο (όταν δηλαδή θα έχει γίνει το match-up των παικτών), καθώς δεν ξεκαθαρίζει αν η απουσία αυτή θα ισχύει και σε περίπτωση που θα έχει δημιουργηθεί ένα κανονικό party με φίλους, αφήνοντας ουσιαστικά ανοικτό «παραθυράκι» για το παραπάνω σενάριο. Τέλος, μπορείτε να ρίξετε και μία ματιά στο Shrimp Shoes store του Splatoon, όπου ο παίκτης θα μπορεί να προμηθευτεί in-game παπούτσια από έναν seller-γαρίδα.






 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Splatoon
    • 7+ pegi 7+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (3)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://splatoon.nintendo.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Αναφέρθηκε πως το παιχνίδι θα κάνει matchmaking με βάση τα levels των παικτών και τα στατιστικά, όχι με γεωγραφικό προσδιορισμό.

      Επίσης, είπαν πως δεν θα ξεκινάει ο αγώνας αν δεν υπάρχουν 8/8 παίκτες αλλά και ότι θα απουσιάζει (μάλλον εντελώς) το voice chat! Κρίμα! Από εκεί που το περίμενα, τώρα δεν πρόκειται να το αγοράσω καν! Άντε γεια!

    • Dural
    • @chased: και όμως το λέει ότι θα δώσουν μεγάλη βάση στην γεωγραφική τοποθεσία επειδή γνωρίζουν τα προβλήματα που υπάρχουν στο online μεταξύ παικτών που βρίσκονται σε άλλα continents. Επίσης, στην απουσία voice chat δεν ξεκαθαρίζει αν θα ισχύει στο party chat. Αυτό είναι το βασικό και ελπίζω εκεί να το υποστηρίζει κανονικά

    • Chased
    • Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το chat μεταξύ φίλων! Στα 2+ χρόνια του WiiU δεν έχω κάνει ούτε μία φορά Join σε παιχνίδι άλλου, εκτός από CoD.

      Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι το 8/8 players! Ό,τι χειρότερο! Επίσης έχω βαρεθεί να παίζω Nintendo games και κάθε φορά να νιώθω αποκομμένος από τους άλλους (no voice chat)!

    • Dural
    • κοιτα, έχοντας παίξει το 4 vs 4 σου λέω ότι ταιριάζει απόλυτα με την φιλοσοφία του παιχνιδιού και μετά τα splatoon sessions έβλεπα ότι οι περισσότεροι που το πιάσαμε στα χέρια μας συμφωνούσαμε σε αυτό. Τώρα όλα θα φανούν στην πράξη και στην τελική έκδοση του παιχνιδιού, αλλά τονίζω ότι η εμπειρία ήταν εξαιρετική. Στον τομέα voice chat συμφωνώ εν μέρει: βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί στο voice chat μεταξύ αγνώστων σε TLOU και counter striker, δεν μπορώ να την κακίσω την nintendo. Αν δεν δώσουν την δυνατότητα όμως να έχεις φωνητική επικοινωνία σε party, θα είναι όντως πρόβλημα για το παιχνίδι.

    • Chased
    • Το θέμα είναι ότι εσύ έπαιξες το 4vs4 σε σταθερό περιβάλλον. Σε κάποια έκθεση δηλαδή,όπου εκεί δεν έβγαινε κανένας από το παιχνίδι. Εμείς, όταν το πάρουμε στα σπίτια μας θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε παίκτες που φεύγουν. Δηλαδή θα ξεκινάει το countdown και κάποιος θα φεύγει τελευταία στιγμή επειδή δεν του αρέσει η ομάδα ή για να τρολλάρει ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.Και δώσε πάλι από την αρχή το countdown μόλις έρθει κάποιος άλλος και γεμίσει το λόμπι...Και δώσε πάλι από την αρχή αν κάποιος βαρεθεί τα countdowns και βγει από το λόμπι...
      Ξέρω τι σου λέω,το αντιμετωπίζω κάθε φορά που παίζω CoD! Κι εκεί χρειάζεται 6 στους 12 για να αρχίσεις. Στο Splatoon έστω κι ένας να φύγει, την κάτσαμε τη βάρκα!

      Όσο για το voice chat, θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή, όπως στο CoD. Όποιος ενοχλείται το κλείνει! Τώρα δεν θα υπάρχει καμία συνεννόηση! Πόσο μάλλον τώρα που δήλωσαν ότι υπήρχε ένα σύστημα που έδινες εντολές, αλλά το αφαίρεσαν γιατί οι μάχες ήταν πολύ γρήγορες... Λες και δεν θα μπορούσαν να μένουν οι εντολές πάνω στον χάρτη,όπως στα Battlefield! Απλά έλεος! Επίσης, αν κάποιος καμπερώνει μέσα στο μελάνι για να σκοτώνει όποιον περνάει (όπως έδειξαν στο N. Direct) δεν θα υπάρχει κανένας τρόπος συνεννόησης και αποφυγής. Μην το ψάχνεις, σε team-based shooter είναι υποχρεωτική η ύπαρξη μεθόδου επικοινωνίας και άμεσης μάλιστα. Όχι με προκατασκευασμένες προτάσεις και τέτοια χαζά!

    • Dural
    • Ίσως την Παρασκευή να βρω χρόνο να βγω στην εκπομπή του enternity για να μιλήσω λίγο για το game (πολυ καλύτερο από το να το γράφω) και γιατί το camping που έλεγαν στο direct (αν και το εξήγησαν πολύ ωραία και στο treehouse του Ιουλίου) δεν πρόκειται να κάνει την διαφορά. Γενικά, δεν ειναι το κλασικό team based shooter, έχει πολλές ιδιαιτερότητες

    • G3n3raL86
    • Ίσως τελικα να υπαρχει μεταξυ φιλων το chat:

      http://nintendoenthusiast.com/news/splatoon-translation-updated-voice-chat-still-available-friends/

      Αλα γενικα ειναι αδιανοητο που δε βάλανε party chat μεσω update εδω και 2,5 χρονια.

    • Dural
    • @G3n3raL86 ακριβώς αυτό κατάλαβα κι εγώ από τα άρθρα που διάβασα. Γι' αυτό τόνισα ότι πρόκειται για αόριστη και γενική δήλωση και δεν αποκλείει π.χ. party chat. Για να δούμε, μακάρι να συμπεριληφθεί

    • Chased
    • Αυτό που είπαν Dural, είναι ότι θα γίνεται matchmaking με βάση τα στατιστικά του παίκτη και όχι το γεωγραφικό προσδιορισμό.

      Θα ξεκινάει να ψάχνει παίκτες ίδιου επιπέδου, στην περιοχή σου, μετά στην ήπειρό σου. Αν αποτύχει, τότε ΔΕΝ θα πάει σε άλλη ήπειρο αλλά θα γυρίσει στην περιοχή σου (χώρα) με παίκτες με μεγαλύτερη απόκλιση από εσένα και αν δεν βρει, τότε πάει στην ήπειρό σου. Αν δεν βρει ούτε κι έτσι, τότε πάει σε full random. Ακόμα και μόνο 8παίκτες να παίζετε, θα σας βάλει μαζί, απ' όπου και να είστε.

      Όμως, η προτεραιότητα είναι το ίδιο επίπεδο παικτών.

*