
- 4gency
- A Crowd of Monster
- Alientrap Games
- The Behemoth
- BetaDwarf
- Big Ant Studios
- Bloober Team
- Blowfish Studios
- Brain in a Jar
- Brushfire Games
- Cherry Pop Games Ltd
- Codeglue
- Code-Monkeys
- Compulsion Games
- Crunching Koalas
- Deco Digital
- Empty Clip Studios
- Escalation Studios
- EXOR Studios
- FarSight Studios
- Fatshark
- Flix Interactive
- Four Door Lemon Ltd
- Frambosa
- Frima
- Glass Bottom Games
- HB Studios
- Headup Games
- Heart Machine
- Holmade Games
- Humble Hearts LLC
- I Fight Bears
- Implausible Industries
- Iridium Studios
- iSquared Games Ltd
- Larian Studios
- Mediatonic
- MeinMein
- Mighty Rabbit Studios
- Mimimi Productions
- nDreams Ltd
- NeocoreGames
- No Goblin
- n-Space
- Piwot
- Pixel Balloon
- Playdead
- Rebellion
- Relentless Software
- RetroCoders
- Ripstone
- Robomodo
- Ska Studios
- Smudged Cat Games Ltd
- Snowrunner
- Spry Fox
- Tiny Castle Studios
- Toxic Games
- Vector Unit
- Vertigo Games BV
- VooFoo Studios
- Warhorse Studios
- WaterMelon
- Xona Games
- Zoë Mode



Αυτο ειναι!φτιαξτε μας!
αυτα ειναι. Αμα το νεο xboxlive arcade ειναι οπως αυτο του 360 ισως μας κρατησεις ρε MS... Sto 360 αυτο που απολαυσα πιο πολυ ηταν οι arcade τιτλοι.
Κατι αρχιζει να κινειται... να βγει και το προγραμμα με καλα παιχνιδια, οχι μπαρουφες, που θα σου δινει τσαμπα καθε μηνα αλα PSN και δεν εχει τιποτα να ζηλεψει.
Καλα αυτο το τσαμπα παιχνιδια δε ξερω ακομα ποσο ακομα θα κρατησει. Ελπιζω για παντα αλλα δε το νομιζω
Θα υπαρχει οσο δουλευει ο ανταγωνισμος. Εκτος και αν συνεννοηθουν κατω απο το τραπεζι οι 2 τους και φαμε ακυρο.
Θα δειξει παιδια!ας περιμενουμε και ελπιζουμε οτι καλυτερο να ερθει!
Για να δούμε οι νέοι στο χώρο τι έχουν προσφέρουν. Σε λογικές τιμές πάντα εκτός αν μιλάμε για διαμαντάκια τύπου Limbo, Castle Crashers κτλπ που τα αγοράζουμε ακόμα και στα 15€ και τα βγάζουν και με το παραπάνω!
Επιτελους καποια "ρεαλιστικα" καλα νεα που εχουν να κανουν με games και οχι δικαιολογιες.....
Εκει πρεπει να επικεντρωθει η MS, στα games, οχι στο να δικαιολογει τα αδικαιολογητα.
Aααα και για να μην στερησω την ευκαιρια σε καποιους να με πουν fanboy και προκατειλημμενο........θα προσθεσω και κατι ακομα, να ριξει και την τιμη!
Πεταχτηκε και το φανμποη. Αμιγκα ερχονται και οι τιτανες και θα σας λιωσουν καγκουρακια πλεηστεησονακηδες. Με λενε αμιγκα500 και παιζω προ με το σταυρο.
@vonzuchter
Μεγαλε μαζεψου και μαθε να μιλας σαν ανθρωπος και οχι σαν 5χρονο........
Αντε γιατι πολυ αερα πηραμε εδω μεσα.