Η επιτυχία του Resident Evil HD Remastered μάλλον είναι η ένδειξη που ήθελε η Capcom για να δει προς τα που θα κινηθεί από εδώ και πέρα. Και όπως ίσως μαντέψατε, θα κινηθεί προς τα HD remasters. Η πληροφορία έρχεται μέσα από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας και συγκεκριμένα αναφέρεται πως οι νέες αυτές κυκλοφορίες θα είναι κατά βάση ψηφιακές και όχι “φυσικές” μιας και εκτός Ιαπωνίας φαίνεται πως η Capcom αντιμετωπίζει δυσκολία να πουλήσει τέτοιου είδους τίτλους από το ράφι λόγω του αριθμού των καταστημάτων λιανικής που όλο και μειώνεται, διαφόρων περιορισμών κ.λπ.

Ο χαμός των HD remasters πάντως χαρακτηρίζεται ως “key business activity” για την Capcom απο εδώ και στο εξής. Σειρά έχει λοιπόν το Devil May Cry 4: Special Edition και μετά ό,τι άλλο βάλει ο νους σας.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Τώρα που βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι.
δεν μπορώ να περιμένω να βγάλουν τα αριστουργήματα 5 και 6 σε remastered εκδόσεις.γιατί να μας κάνουν το χατίρι να βγάλουν τα 2 και 3.........
Remastered από remastered διαφέρει για παράδειγμα τα Metro και Tomb Raider είχαν πολύ καλό λόγο ύπαρξης, αν λοιπόν δούμε ένα R.E 2 παρόμοιας λογικής τότε ναι γιατί όχι.
To καλύτερο remaster θα είναι να το κάνει στον εαυτό της η capcom...