Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πιθανόν με Unreal Engine 4 η ανάπτυξη του BlueStreak

Ο Cliff Bleszinski έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το νέο του project με τη κωδική ονομασία BlueStreak. Ο γνωστός παραγωγός αποκάλυψε μέσα από ένα Reddit AMA ότι η ανάπτυξη του free-to-play, sci-fi PC arena shooter είναι πολύ πιθανό να γίνει με την υποστήριξη της Unreal Engine 4, ενώ σε ό,τι αφορά τη κυκλοφορία του τίτλου και στα οικιακά συστήματα σημείωσε χαρακτηριστικά πως «πρώτη προτεραιότητα είναι η κυκλοφορία του τίτλου σε PC και στη συνέχεια θα δούμε». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι το παιχνίδι θα μπορεί να «τρέξει» τόσο σε high end συστήματα όσο και σε PCs με «υποδεέστερα» τεχνικά χαρακτηριστικά.



Ο Bleszinski είπε επίσης ότι «θα υπάρξει έμφαση στην ιστορία, αλλά όχι με την παραδοσιακή έννοια του όρου», εξηγώντας πως «τα όπλα θα έχουν σχεδιαστεί από κατασκευάστριες εταιρείες και οι παίκτες θα αισθάνονται πως ζουν την ιστορία σα να είναι οι ίδιοι εκεί». Επιπλέον, ο developer σημείωσε ότι παράλληλα θα υπάρξουν και μία σειρά από live action short films τα οποία θα αποκαλύπτουν περισσότερες πληροφορίες για το κόσμο του παιχνιδιού. «Αν δημιουργείς ένα Sci Fi IP χρειάζεσαι περισσότερη φαντασία και ένα μεγάλο μέρος της, έρχεται και από άλλα μέσα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν και να έχουν ενδιαφέρον για το Plasma Rifle 3 ή το Player X», ανέφερε κλείνοντας ο Bleszinski.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*