Modern games get very complicated to program and can be hard to debug sometimes ...
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) October 17, 2014
... but not much of that difficulty comes from memory management. Almost none, in fact, unless you are doing low-level DMA stuff,
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) October 17, 2014
Στη συνέχεια, ο developer τόνισε πως η δυσκολία (στην ανάπτυξη) των ΑΑΑ games προέρχεται μόνο από το γεγονός ότι τα συστήματα είναι εγγενώς πολύπλοκα:
The difficulty in big games just comes from the fact that the systems we build are inherently complex, in terms of their basic logic.
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) October 17, 2014
O Blow σημείωσε επίσης πως οι τεχνικές προγραμματισμού μπορούν να συμβάλουν στο να μειωθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα:
Certainly programming techniques can help mitigate this, but they are often not the techniques people try to sell you. But even then,
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) October 17, 2014
Κλείνοντας, ο παραγωγός ανέφερε ότι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο προγραμματισμού είναι η εγρήγορση των developers στο να διατηρήσουν όσο μπορούν σε χαμηλά επίπεδα την πολυπλοκότητα του προγράμματος τους.
Όσον αυτή η τακτική είναι εφικτή. Όχι ότι ξέρω τίποτα από πραγραμματισμό αλλά μπορώ να φανταστώ ότι όσο πολύπλοκο γίνεται ένα σύστημα άλλο τόσο δύσκολο είναι να απλοποιηθεί.
Στο PS4 παντως πολλοι developers λενε οτι τους εχει λυσει τα χερια και οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να δημιουργησεις ενα παιχνιδι εκει σε σχεση με το ps3 που ειναι καλο σημαδι
Το ps3 ηταν γενικα πολυ δυσκολο κααι πολυεξοδο.το braid ητταν πολυ ωραιο! Να γυρνας τον χρονο και ολα! Θελω και επομενο!!!