Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Προϊόν της χρονιάς το Xbox One

Ένα ενδιαφέρον γκάλοπ πραγματοποίησε η TNS, η εταιρεία έρευνας της αγοράς, από το οποίο προέκυψαν τα καλύτερα προϊόντα της χρονιάς σε ποικίλες κατηγορίες με την βοήθεια 40 χιλιάδων πελατών. Στην κατηγορία της οικιακής ψυχαγωγίας, νικητής αναδείχθηκε το Xbox One, το next-gen σύστημα από την Microsoft, ενώ την ολοκληρωμένη λίστα των νικητών μπορείτε να δείτε από εδώ.

Οι διοργανωτές του Product of the Year αναμένουν μια αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων που κέρδισαν στην κατηγορία τους -ύψους 10% με 15%- χάρη στο σχετικό αφιέρωμα, αλλά και την εμφάνιση στο εξώφυλλο του Parade Magazine. Μέχρι στιγμής το Xbox One μετρά περισσότερα από τρία εκατομμύρια πουλημένα συστήματα, ενώ λίγα 24ωρα νωρίτερα, η Microsoft ανακοίνωσε την πρώτη του μείωση τιμής.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
32 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Ε δεν ειναι δυνατον... θα κανουν χαρακιρι καποιοι! Μην τα γραφετε αποτομα :Ρ:Ρ

      Ελπιζω να γινει καλυτερο με τις αναβαθμισεις και να πεσει η τιμη του.

    • Ernesto
    • Μον και μονο που περιμενουν αυξηση πωλησεωνμε κανει καχυποπτο για την εγγυροτητα της ερευνας

    • Amiga500
    • Χαχαχαχαχα!!!

      Αυτα ειναι, αληθεια ποσο κοστισε στην MS αυτο το βραβειακι....??!!

      Αληθεια σε ποιον τομεα το ψηφισαν προιον της χρονιας ?

      Για την φοβερη τιμη του??
      Για την φοβερη εμφανιση του??
      Για τα καλυτερα specs του??
      Για τις καλυτερες πωλησεις του??
      Για τα 720p του??

      Οποιος μου απαντησει στα παραπανω.....θα το ψηφισω και εγω...... :P:P

      Δυστυχως ομως για την MS, οτι και να κανει, οσα λεφτα και να χωσει (οπως εκανε με τα reviews του One στο youtube)...... http://www.gamespot.com/articles/microsoft-paying-youtubers-for-positive-xbox-one-coverage/1100-6417235/ .......ο κοσμος εχει ηδη μιλησει ψηφιζοντας με τα χρηματα του, τα οποια δινει προς το παρον για το PS4!!

      Οποιοι χαιρονται κι ολας μετα απο ολα αυτα........ειναι αξιοι θαυμασμου!! αλλα και ερευνας.......!!

      Sorry που σας χαλαω το παρτακι και την ?καλη? ειδηση (αλλωστε δεν υπαρχουν και πολλες για το One) αλλα αυτο το βραβειο ειναι τοσο αξιοπιστο οσο και οσο και τα βραβεια Miss "κατω παρταλι"....... :P:P

      Και εις ανωτερα βρε...!!

    • vonzuchter
    • τα φανμπογια της σονυ εχετε καταντησει αστειοι ρε αμιγκα. οταν ετρωγε φαπες το ps3 το πιστευατε ομως. το ουαν ειναι ωραιο μηχανημα και θα τα παει πολυ καλα. Μονο το wii U αντιμετωπιζει προβλημα αυτη τη στιγμη

    • torico
    • υπεροχη ψυχαγωγια κ η ειδηση κ τα σχολια οπως παντα,κ τα 2 εκτος τοπου κ χρονου

    • Amiga500
    • @vonzuchter

      Απο που ρε συ φιλε ξερεις οτι δεν εριχνα ιδιο κραξιμο και στη Sony για τις π@π@ριες που ειχε κανει με το PS3??
      Τα ιδια και χειροτερα ελεγα γιατι τουλαχιστον απο την Sony ειχα και εχω μεγαλυτερες απαιτησεις απο οτι εχω απο την MS.
      Δεν τρωω ομως κουτοχορτο.......

      Το ξερεις οτι πρωτα αγορασα Xbox 360 και μετα PS3??

      Τοσο μεγαλο Fanboy ειμαι....... :P:P

      Μαλλον καποιοι δεν εχουν ιδεα τι παει να πει fanboy.........ισως και να ειναι και οι ιδιοι και να μην το ξερουν........για ψαχτειτε λιγακι.....

    • DevilSpawn
    • Λογικό είναι όλα σε ένα.Άλλοι πάνε μπροστά άλλοι μένουν στα ίδια. Δν είναι όλοι ίδιοι. Αλλιώς ακόμα τηλ και μηνύματα θα στέλναμε από κινητά!

    • Amiga500
    • Οντως........αλλοι εν ετη 2014 δειχνουν 1080p και αλλοι...... 720p........πιο μπροστα δεν γινεται..... :P

      Αληθεια γιατι δεν μεναμε στο Χ360??

    • Shepard
    • Amiga500 και αλλοι βλεπουν απο περυσι σε 1440p και απο το 2015 θα βλεπουν 4K (3480x2160 pixels) με πισακι εως 1000€! Ονειρο ζουμε... :Ρ

    • Amiga500
    • @Shepard

      Εννοειτε, αλλα εδω φιλε μιλαμε για κονσολες......που δεν αναβαθμιζονται.

    • so_what
    • Συγχαρητηρια σε οσους καταφεραν να βαλουν τους εαυτους τους υπερ μια ΚΟΝΣΟΛΑΣ. Το οπαδιλικι εχει και ορια...ακου εδω ps4 εναντιον xbox one!!! Ειστε αξιοι της μοιρας σας...

    • Shepard
    • @Amiga500 οταν μιλαμε για κονσολες ομως να βαζουμε προτεραιοτητες... παιχνιδια και υπηρεσιες. Δεν ειναι τα γραφικα αυτο που αγοραζεις πρωτιστως. Αλλιως παρε του χρονου μια ταμπλετα που εχουν και μεγαλυτερη αναλυση στα παιχνιδια και εισαι κομπλε. Αλλα βλεπεις τα γραφικα ΔΕΝ ειναι μονο αναλυση! ;)
      Τα εχουμε ξαναπει, αν κοιτας ΜΟΝΟ γραφικα (δλδ μονο ενα απο τα οσα προσφερει το καθε μηχανημα), παρε PC να ησυχασεις!
      Εδω υποκλεψανε τοτε το PSN με τοσα στοιχεια καρτων, δεν ειχε δονηση το χειριστηριο, αντεγραψε ολη την πλατφορμα του XboxLive, αντεγραψε τα Achievements, 3-4 χρονια επαιζες παιχνιδια οχι με χαμηλοτερη αναλυση απλα αλλα με τιγκα στα bugs και προχειροδουλειες. Ειδες να επεσε η Sony απο το PS? Την κονσολα την αγοραζεις διοτι γουσταρεις τα παιχνιδα της. ΤΕΛΟΣ! (οχι ΜΟΝΟ για τα γραφικα)

      Περισσοτερες υπηρεσιες εχει το One, είχε καλυτερο launch first party, τα updates βλεπουμε να ερχονται γρηγοροτερα, το dvd και bluray στο PAL παιζει καλυτερα (αλλα και τα 2 παιζουν χειροτερα απο το PS3, θα φτιαχτει με update και στις 2), συνδεεται απροβληματιστα με τα Windows σαν Media Server... κατι τους παρεσυρε και αυτους να το ψηφισουν ως το καλυτερο Home Enterntainment, δεν συμφωνεις;
      Τωρα αν μου πεις για την διαφορα των 30000δρχ... ε αυτο δεν δεν ειναι ΤΟ κριτηριο που θα κρατησει καποιον μακρια απο την αγαπηενη του κονσολα! (650€ για το PS3... θυμασαι; 700€ για να παιξεις ΕΝΑ παιχνιδι στην κονσολα στην αρχη!)

    • Sisyphus
    • Χωρίς να με πολυαπασχολεί κιόλας και αντιπαθώντας γενικά την MS, καλό θα ήταν να καταλαβαίνουμε και τι διαβάζουμε. Σε μια δημοσκόπηση στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην υποκατηγορία home entairtainment το xbox one πήρε την πρώτη θέση. Δεν είδα κάπου μια δημοσκόπηση για την καλύτερη gaming κονσόλα ή οτιδήποτε άλλο. Στην Αγγλία λοιπόν με τις υπηρεσίες(άσχετες με το gaming αλλά σχετικότατες με το entertainment) που τους προσφέρει το xbox είναι απολύτως λογικό να το επιλέξουν ως το καλύτερο σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας. Τόσο απλό, τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε(ή να τσακωνόμαστε)...
      Υ.Γ Ωραίο είναι που όταν πέφτει στο διάλογο η σύγκριση(που κατά τα άλλα είναι ανούσια και άτοπη) pc ή κονσόλα, κάποιους τους πιάνει ο ρομαντισμός και ξαφνικά δεν τους απασχολούν τα γραφικά και οι αναλύσεις, αλλά οι αποκλειστικότητες και το gameplay, και όταν από την άλλη συγκρίνεις 2 κονσόλες τότε δεν ακούς τίποτε άλλο εκτός από specs,frame rates,resolution κ.ο.κ...

    • paparazzi1984
    • Βρε πεδία έχετε Γ.....ι να λετε βλακιες και τα δυο μιχανιματα έχω και τα δυο έχουν ( - και +) και σε μια μέρα δεν χτίστηκε Ακρόπολη για να έχει ολλα ένα μιχανιμα μετά από 30χρονακια ίσως ας περιμένουμε αφτα που πεζαμε στο play3 Kai Xbox 360 τα γνοστα πεχνιδια και ας ισιχασουμε λιγω ΑΜΑΑΑΝ πια έχω κουραστεί να διαβάζω βλακιες που λέτε ;)

    • Amiga500
    • @Shepard

      Μιλας για ενα "media player" απο οτι καταλαβα και οχι για μια "κονσολα".......

      Αν η MS μας πουλαει media player κι οχι κονσολα ας μας το πει ξεκαθαρα και ας μην ξανακανει show στην E3, γιατι την τελευταια φορα που το εκανε (περυσι) ελπιζω να θυμασαι το κραξιμο που εφαγε.......TV TV TV TV... :P:P
      Απο οσο θυμαμαι το κοινο που αγορασε και εκανε επτυχια το 360 ηταν gamers.......οχι τιποτα σινεφιλ τυποι...

      Η MS την πατησε γιατι πηγε να αντιγραψει την Sony με το PS3, κυριως επειδη νομιζε οτι το PS3 την ξεπερασε στις πωλησεις λογω multimedia δυνατοτητων.......μεγα λαθος!!!
      Το PS3 την ξεπερασε λογω blue-ray, Cell και "ΚΥΡΙΩΣ" λογω των πολλων και αξιολογων exclusives!!

      Με Kinect δεν πας πουθενα στα games........

      Και επειδη βλεπω οτι διαβαζεις "Eurogamer" ξερεις ποσο μεγαλη ξεφτιλα ειναι να βγαζεις εν ετη 2014 μια κονσολα που θες να την προωθησεις κι ολας ως Media center, η οποια σε αυτο τον τομεα ειναι (προς το παρον) κατωτερη απο το 7χρονο PS3......και την πουλας και 500 ευρω οταν το PS3 ξεκιναει απο τα 180!!

      Οσο για τα γραφικα που λες εγω ανεφερα μονο το 720p, και αυτο για να δειξω την αναντιστοιχια τιμης-αποδοσης του One, εσυ ομως εισαι αυτος που μου γραφεις συνεχως για 1440p.....4K....κτλπ....

      Ασφαλως και τα γραφικα δεν ειναι το παν! αλλα οταν μια Χ κονσολα μου προσφερει τη δυνατοτητα να παιξω ενα game στα 1080p πληρωνοντας 400 ευρω, ενω η Ψ κονσολα μου ζηταει να πληρωσω 500+ ευρω για να παιξω το ιδιο παιχνιδι στα 720p ......εε παει πολυ δε νομιζεις??

      Η μηπως πρεπει να κανω το προβατακι και να το καταπιω??


      Με τα μεχρι στιγμης δεδομενα λοιπον αν καποια κονσολα επρεπε να να κερδισει το βραβειο " οικιακής ψυχαγωγίας" (οπως το εννοεις εσυ) αυτο ειναι το PS3 που καταφερνει να ξεπερασει το One κοστιζοντας μολις 180 ευρω!!!

    • Amiga500
    • @Sisyphus

      Δηλαδη εσυ φιλε τα games δεν τα βαζεις μεσα στην κατηγορια " home entertainment" ??

      Που παιζεις τα παιχνιδια σου...?? στο βουνο?

    • ninty
    • με καλυψαν απολητα ο sisyphus Και ο shepard...βεβαια ξεχασες να πεις για το χειρισμο του wii που αντεγραψε με το move η σονυ αλλα δεν πειραζει λολ...

    • john-data
    • Ένα ενδιαφέρον γκάλοπ πραγματοποίησε η TNS, η εταιρεία έρευνας της αγοράς, από το οποίο προέκυψαν τα καλύτερα προϊόντα της χρονιάς σε ποικίλες κατηγορίες με την βοήθεια 40 χιλιάδων πελατών της MICROSOFT.
      Μην πω υπαλλήλων και με βγάλετε fanboy της Sony.

    • Sisyphus
    • @Amiga500
      Συγγνώμη αν φανώ επιθετικός αλλά μάλλον δεν κατάλαβες γρι από όσα έγραψα. Προφανώς και κατατάσσω τις παιχνιδοκονσόλες και το gaming στην κατηγορία του home entertainment,αυτό γράφω παραπάνω κιόλας, ξέχωρα από το τι εσύ καταλαβαίνεις.Όμως το home entertainment ΔΕΝ είναι μόνο αυτό, είναι και η ταινία που θα κάτσεις να δεις, είναι και η μουσική που θα ακούσεις και ένα σωρό άλλα πράματα. Και εφόσον υπάρχει μια παιχνιδοκονσόλα που εκτός από το να παίζεις παιχνίδια σου δίνει τη δυνατότητα(στην Αγγλία τουλάχιστον) να κάνεις και άλλες χίλιες δυο ασχολίες που παραπέμπουν στη ψυχαγωγία κατ' οίκον(ανούσιες κατά την άποψη μου αλλά δε πήρα μέρος εγώ στη δημοσκόπηση), δε καταλαβαίνω που υπάρχει θέμα και που είναι το παράλογο στο να ανακηρυχθεί καλύτερη επιλογή για το home entertainment.
      Υ.Γ Προσωπικά τα παιχνίδια μου τα παίζω στο γραφειάκι μου παρέα με ποντίκι και πληκτρολόγιο(ενίοτε και χειριστήριο ή τιμονιέρα), στο βουνό πάω για να πάρω αέρα διότι ευτυχώς δεν έχω μέσα στο μυαλό μου τέτοιο...

    • Amiga500
    • @Sisyphus

      Επειδη καταλαβα απολυτως το τι εγραψες σου απανταω με μια ερωτηση την οποια θα ηθελα παρα πολυ να μου την απαντησεις....

      Σε τι ειναι καλυτερο το One ωστε να παρει το παραπανω βραβειο.....?

      Στον τομεα Console Hardware? (Το PS4 το παταει στον λαιμο!!)
      Στον τομεα Media player? (Το PS3 μεχρι στιγμης ειναι καλυτερο!! διαβασε το συγκριτικο του Eurogamer)

      Για ποιο λογο λοιπον βραβευτηκε αφου ουτε στον ενα τομεα ειναι καλυτερο ουτε στον αλλο?
      Μηπως γιατι "χρειαζοταν" το "σχετικό αφιέρωμα" αλλά και την εμφάνιση στο "εξώφυλλο του Parade Magazine".?

      Λεω τωρα εγω ο καχυποπτος.......


      Υ.Γ. Και εγω στο βουνο για αερα παω.....

    • iankysyrath
    • το βραβείο άργησε 22 χρόνια..έπερεπε να χει δωθεί όαν πρωτοκυκλοφόρησε ως λεγόμενο VHS..ελα που θα καθόμαστε να πιστεύουμε τη κάθε παπάτζα της sony!

    • Sisyphus
    • @Amiga500
      Δεν έχω,ούτε πρόκειται να αποκτήσω ποτέ, ούτε ps3 ούτε xbox one οπότε δε με πολυαπασχολεί που είναι καλύτερο το ένα από το άλλο.Δεν υπερασπίστηκα το xbox one, απλά ανέφερα πως δε θεωρώ παράλογο να παίρνει το βραβείο του καλύτερου home entertainment μέσου. Από ότι έχω καταλάβει τουλάχιστον, και είναι και κοινή παραδοχή εξ' άλλου, το xbox one έχει μεγαλύτερη ποικιλία apps στο Ηνωμένο βασίλειο. Για αυτόν που δεν τον απασχολεί η ram,η gpu, η cpu κ.ο.κ αυτό μετράει. Όπως είπαμε παραπάνω το hardware έχει ήσσονα σημασία όταν πρόκειται για οικιακή ψυχαγωγία εν γένει. Τέλος αποφάσισε με ποια κονσόλα θα συγκρίνεις το xbox one, με το ps4 ή με το ps3,γιατί με όποιο και να το συγκρίνεις καλό θα ήταν να το κάνεις ολικά και όχι αποσπασματικά? Και για να κλείσουμε κάπου εδώ τη κουβέντα(ή να ανοίξουμε και άλλη) και εγώ διαφωνώ αν θες με αυτόν τον τίτλο καθώς κανένα ps κανένα xbox και κανένα wii δε θα έπρεπε να παίρνει το τίτλο του "home entertainment" όταν υπάρχει το pc το οποίο είναι η επιτομή της εν λόγω κατηγορίας.

    • so_what
    • @Amiga500

      Το xbox one ειναι καλυτερο σε θεμα αποκλειστικων. Απλα και ωραια. Το αν δεν σου αρεσουν εσενα τα συγκεκριμενα παιχνιδια ή αν δε θες να παραδεχτεις οτι ειναι ωραια ειναι αλλο θεμα. Αραξε και μην φανατιζεσαι με τις κονσολες....ειναι αστεια πραγματα!

    • Amiga500
    • @Sisyphus

      Φιλε εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει να συγκρινω το One ουτε με το PS3 ουτε με το PS4 μιας και το θεμα "media center" με αφηνει παγερα αδιαφορο οσον αφορα τις κονσολες, ανεφερθηκα σε αυτα μονο και μονο για να δειξω οτι το One το οποιο η MS προωθει ως "ΤΟ" media center δεν καταφερνει να ξεπερασει ουτε το PS3!

      Εγω τις κονσολες τις αγοραζω ΜΟΝΟ για τα games και τιποτα αλλο, αν ηθελα το κορυφαιο "media center" ασφαλως και θα χρησιμοποιουσα το PC μου, το οποιο ειναι 100 φορες καλυτερο σε αυτον τον τομεα απο τις κονσολες!

    • Amiga500
    • @so_what

      What.....!!!!!????

      Τι εκανε λεει??

      Για εσενα φιλε μπορει και να τα εχει, για εμενα εκτος απο τα Gears και τα Halo.......καλα κρασια......

      Και μονο το The Last of Us αξιζει οσο ολα τα exclusives της MS μαζι..!!

      Τον φανατισμο που τον ειδες? Μηπως επειδη διαφερουν οι αποψεις μας?
      Αυτο δε λεγεται φανατισμος, λεγεται διαφορετικη αποψη!
      Αν δε μπορεις να την αντεξεις τουλαχιστον μην την χαρακτηριζεις.

    • gamelover
    • μπράβο της......ας ελπίσουμε ότι θα ρίξουν και τη τιμή στο ίδιο ποσοστό που περιμένουν και την αύξηση του προιόντος.....

    • diver_gr
    • Παρόλα τα συνεχόμενα fails της MS όσο αφορά τιμή , kinect και επιδόσεις που είναι από τα ποιο σημαντικά σε μερικούς διαφεύγει το γεγονός ότι υπάρχουν και αρκετά exclusives ΑΑΑ games. Games για τα οποία αξίζει κάπιος να έχει XBOX . Gears , Halo , Fable , Forza τα οποία κακά τα ψέμματα και υψηλό production value έχουνε και πουλάνε πολύ.

      Χωρίς να υποστηρίζω το XBOX μιας και εγώ θεωρώ το PS4 καλύτερα κονσόλα αυτό δεν σημένει ότι στο XBOX πέρα από τα γνωστά IP δεν θα βγούνε αξιόλογα παιχνίδια . Και ο Fanboismos έχει τα όρια του ,έλεος ποια .....

*