H Capcom ανακοίνωσε το Resident Evil 4 Ultimate HD Edition για PC. Η κυκλοφορία του τίτλου θα γίνει τόσο ψηφιακά, όσο και με την κλασική μέθοδο του retail και έχει οριστεί για τις 28 Φεβρουαρίου με κόστος που φτάνει τα 19.99€. Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer της νέας αυτής έκδοσης.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Μαζεύουν λεφτά για να φτιάξουν το Resident evil 7;Άρμεγμα!!!
μιλάμε για τελείως άρμεγμα.ήμαρτον....
Τι θυμήθηκαν οι άνθρωποι!
Το έχουν στύψει το game .... αχαχαχαχαχαχαχαχα....... α ρε Capcom .... τρελό άρμεγμα.
(αριστούργημα όμως , μην ξεχνιόμαστε)
Αν έβγαινε για PS3 μαζί με τα pre order offers θα το αγόραζα ξανά.
Θα διαφωνήσω λίγο με τους προλαλήσαντες μιας και το περίμενα χρόνια ( το αρχικό port ήταν πραγματικά άθλιο). Αλλά η άποψη μου δεν είναι και τόσο αντικειμενική μιας και το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι και θα είναι η μεγαλύτερη μου gaming αγάπη
παιδια μιλαμε για τον καλυτερο τιτλο της σειρας.......
Μα καλά που το θυμήθηκαν τώρα αυτο?
Οι δυο καλυτεροι τιτλοι της σειρας ειναι το Resident Evil 1 και 2.
ΤΕΛΟΣ.
Το 4 ειναι καλο παιχνιδι αλλα μεχρι εκει.
Απο το 3 και μετα η Capcom αρμεγει.
Δεν μπορεσε ποτε να εκμοντερνισει το παιχνιδι.
Άρμεγμα ...............Θα προτιμούσα 1000 φορές να κάναν ένα remaster τα 1 & 2 και να τα βγάζαν σε ένα πακετό μαζί χωρίς όμως καμιά αλλαγή στο Gameplay .
Ποιο αρπαχτή από αυτό που κάνουν τώρα δεν γίνεται , τα textures δυστηχώς εν ετή 2014 είναι άθλια και με ένα boost στην ανάλυση δεν σώζεται η δουλειά .Όλα εκτός από τους χαρακτήρες είναι θολά...........
τι παιχνιδαρα !!!1