Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σε PC το Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

H Capcom ανακοίνωσε το Resident Evil 4 Ultimate HD Edition για PC. Η κυκλοφορία του τίτλου θα γίνει τόσο ψηφιακά, όσο και με την κλασική μέθοδο του retail και έχει οριστεί για τις 28 Φεβρουαρίου με κόστος που φτάνει τα 19.99€. Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer της νέας αυτής έκδοσης.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Ben Masters
    • Το έχουν στύψει το game .... αχαχαχαχαχαχαχαχα....... α ρε Capcom .... τρελό άρμεγμα.
      (αριστούργημα όμως , μην ξεχνιόμαστε)

    • VanArkaden
    • Θα διαφωνήσω λίγο με τους προλαλήσαντες μιας και το περίμενα χρόνια ( το αρχικό port ήταν πραγματικά άθλιο). Αλλά η άποψη μου δεν είναι και τόσο αντικειμενική μιας και το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι και θα είναι η μεγαλύτερη μου gaming αγάπη

    • MBisonGR
    • Οι δυο καλυτεροι τιτλοι της σειρας ειναι το Resident Evil 1 και 2.
      ΤΕΛΟΣ.

      Το 4 ειναι καλο παιχνιδι αλλα μεχρι εκει.
      Απο το 3 και μετα η Capcom αρμεγει.
      Δεν μπορεσε ποτε να εκμοντερνισει το παιχνιδι.

    • diver_gr
    • Άρμεγμα ...............Θα προτιμούσα 1000 φορές να κάναν ένα remaster τα 1 & 2 και να τα βγάζαν σε ένα πακετό μαζί χωρίς όμως καμιά αλλαγή στο Gameplay .

      Ποιο αρπαχτή από αυτό που κάνουν τώρα δεν γίνεται , τα textures δυστηχώς εν ετή 2014 είναι άθλια και με ένα boost στην ανάλυση δεν σώζεται η δουλειά .Όλα εκτός από τους χαρακτήρες είναι θολά...........

*