Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σειρά ντοκιμαντέρ για το Broken Age

Ενόψει της κυκλοφορίας του δεύτερου και τελευταίου μέρους του Broken Αge τον επόμενο μήνα, ο Tim Schafer και η ομάδα ανάπτυξης της Double Fine έδωσαν στη δημοσιότητα ένα ντοκιμαντέρ όπου παρουσιάζονται λεπτομέρειες σχετικά με την παραγωγή του εξαιρετικού adventure game. Η σειρά είχε διατεθεί αρχικά σε όσους είχαν υποστηρίξει την καμπάνια χρηματοδότησης του τίτλου μέσω Kickstarter και πλέον είναι διαθέσιμη για όλους μέσω του YouTube. Για την ώρα, υπάρχουν δέκα επεισόδια για τα οποία η Double Fine έχει δημιουργήσει συγκεκριμένο playlist, ενώ μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του δεύτερου μέρους του παιχνιδιού και συγκεκριμένα κάθε Τρίτη και Πέμπτη θα δημοσιεύεται από ένα νέο επεισόδιο. Το Broken Age: Act 2 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις 29 Απριλίου για PC, Mac, PlayStation 4 και PS Vita.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Koel700
    • Η σειρα θα δειχνει πως ενα ανθρωπος που παρολο το απιστευτο ταλεντο του, τα χρηματα του τα βγαζει απο το PR που εχει ως "ο καημενουλης της βιομηχανιας του gaming", το καημενο παιδι που ποτεεεε δεν τον αφηναν να κανει οτι γουσταρει οπως γουσταρει και για αυτο η βιομηχανια δεν εχει νεες ιδεεςς...διοτι ατομα σαν αυτον η κακη η βιομηχανια τους πνηγη δημιουργηκα σε generic παιχνιδια....και τις 2 φορες που του σηνεβει εφτιαξε 2 παιχνιδια που το 1 δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο και στο δευτερο απεδειξε γιατι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να τον αφηνει ανεξελενχτο....ποσο μαλλον να ειναι προεδρος σε κατι...καμια μα καμια ανικανοτητα ταξινομησης χρονου και χρηματων...ΜΗΔΕΝ...ειναι σαν να ζηταει καποιος 10e για να φτιαξει ενα sandwitch να σου δωσει....να του δεινεις 100e ..και να σου δεινει μισο sandwitch ωστε τα λεφτα που θα του πληρωσεις για αυτο να πανε για να φτιαχτουν το δευτερο και αυτο γιατι τα λεφτα ξοδευτικαν για το sandwitch καπου μεσα στην διαδικασια....ή ειχες διαπραξει την μεγαλητερη απατη και ουσιαστικα δεν επαθες ΤΙΠΟΤΑ και τα λεφτα τα εφαγες με γκομενες στην jamaica..ή πραγματικα εισαι εντελος ηλιθιος..και πραγματικα ευχομαι να σηνεβει το πρωτο..διοτι το δευτερο εχει παρατεταμενες σηνεπειες για το μελλον...

    • Tobajaras
    • Δε συμφωνώ με το ύφος του σχολίου (λίγη ηπιότητα βρε παιδιά) αλλά συμφωνώ με την ουσία του.

      Είναι το πιο προβεβλημένο και το χειρότερα οργανωμένο Kickstarter project, εξαιρώντας όσα δεν εκτελέστηκαν ποτέ ή είχαν τραγικό τελικό αποτέλεσμα, και η απογοήτευση πολλαπλασιάζεται όχι επειδή ήταν ο Schafer και όχι ο Carmack αλλά γιατί από έναν άνθρωπο που έχει ήδη εταιρία και τεράστια εμπειρία από την αγορά περιμένεις ένα στοιχειώδη επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα. Ο αγαπητός κατά τα άλλα Τιμ απέτυχε παταγωδώς και έθεσε τελείως λάθος προτεραιότητες κατά την ανάπτυξη, σε βαθμό να αναρωτιόμαστε αν είχε ιδέα τι έκανε. Στο καπάκι έχουμε και το Massive Chalice, ΑΛΛΟ project, που πέρασε και δεν ακούμπησε και τα χρήματά του μάλλον πήγαν στο Broken Age, το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ remake / αρπαχτή του Grim Fandango που βγήκε προφανώς για να καλύψει τρύπες, το σπάσιμο σε επεισόδια που κυκλοφορούν με 1,5 χρόνο διαφορά...

      Δηλαδή έλεος. Αν τα πιάσει κανείς όλα μαζί δε θα τελειώσει ποτέ.

*