Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στα 2.8 εκ. τα πωληθέντα αντίτυπα για το Mario Kart 8

Το Mario Kart 8 για το Wii U έχει πουλήσει πάνω από 2.8 εκατομμύρια αντίτυπα από την κυκλοφορία του το Μάιο, ωστόσο αυτό δεν έχει βοηθήσει τη Nintendo να μειώσει τις οικονομικές απώλειες. Η εταιρεία πούλησε 510.000 συστήματα Wii U κατά το πρώτο τρίμηνο (Απρίλιος - Ιούνιος), του οικονομικού έτους, αλλά τα λειτουργικά έξοδα έφτασαν τα $92.6 εκατομμύρια.



Οι συνολικές πωλήσεις του Wii U έχουν φτάσει τα 6.680.000 συστήματα, όπως παρουσιάζεται και στο παρακάτω γράφημα. Παρά τις μεγάλες απώλειες κατά το πρώτο τρίμηνο, στόχος της ιαπωνικής εταιρείας είναι (για όλο το οικονομικό έτος) τα 40 δισεκατομμύρια γιεν κέρδος. Φέτος, η Nintendo θα κυκλοφορήσει τίτλους όπως είναι τα Hyrule Warriors, Bayonetta 2, Captain Toad: Treasure Tracker και Super Smash Bros. για το Wii U στις περισσότερες περιοχές, αν και το Captain Toad θα διατεθεί τον Ιανουάριο του 2015 στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά έγγραφά της.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Mario Kart 8
    • 3+ pegi 3+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (51)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://mariokart8.nintendo.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vonzuchter
    • με πολυ αργους ρυθμους ανεβαινουν οι πωλησεις. Προς το παρον ο στοχος να φτασει το WiiU τις πωλησεις του Gamecube μοιαζει εντελως ανεφικτος

    • GiannisRethymno
    • O μόνος λόγος που μου πέρασε από το μυαλό να αγοράσω την κονσόλα ήταν το mario kart.
      Αν μειώσει την τιμή και έρθουν και άλλο τίτλοι θα γίνει πιο ελκυστική η ιδέα.

    • winters
    • Έρχεται το βαρύ πυροβολικό τον Δεκέμβρη. Υπεμονή αδέρφια...

      www.youtube.com/watch?v=2hiJVYAS_Ng

      PS. Εάν τελικά δε πιάσει ούτε αυτό, ετοιμαστείτε για MMO Pokemon: The Last Hope.

    • monstermax
    • Δεν αναφέρθηκε η πτώση των notes σε σχέση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους, γιατί άραγε;

      Ξέχασα τα νούμερα που αναφέρονται στο αρχείο που έδωσε η nintendo είναι Consolidated Results for the Three Months Ended June 2013 and 2014 άρα είναι οικονομική εκτίμηση (!):
      http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140730e.pdf

      Αλλά όχι μωρέ λάθος, απλά κάνει σύγκριση μεταξύ των δύο συγκεκριμένων περιόδων αρχικά και μετά παραθέτει τα αποτελέσματα του τριμήνου. Όπως αντίστοιχα γίνεται σε αυτό το αρχείο όπου αναφέρει αρχικά Consolidated Results for the Years Ended March 31, 2013 and 2014:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140507e.pdf

      Η διαφορά είναι πως αρχικά γίνεται επίσης σύγκρισή μεταξύ οικονομικών ετών και όχι τριμήνων και μετά περνάει σε νούμερα του συγκεκριμένου οικονομικού έτους.
      Επιπλέον στο πρώτο pdf τα συγκριτικά στοιχεία Consolidated Balance Sheets στην σελίδα 4 που αναφέρονται ως τέλη Μαρτίου 2014 είναι ακριβώς ίδια με το τελευταίο pdf.

      Α, υπάρχει και άλλο αρχείο για τα αποτελέσματα του οικονομικού τριμήνου που δεν αναφέρεται σε Consolidated Results for the Three Months Ended June 2013 and 2014:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140730_2e.pdf
      Σελίδα 1: FY3/2015 (Apr.-June '14).

      Επιπλέον γίνεται σύγκριση μεταξύ των τελευταίων αντίστοιχων οικονομικών τριμήνων. Βέβαια υπάρχει και το αντίστοιχο το αντίστοιχο pdf για τα τελευταία οικονομικά έτη:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140508e.pdf
      Σελίδα 1: FY3/2014

      Κοίτα να δεις μπλέξιμο, αλλού το αναφέρει η nintendo ως οικονομικό έτος 2014:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/earnings/index.html
      και στα annual report που δεν έχει συμπεριλάβει το τελευταίο οικονομικό έτος και έχουν μέχρι το 2013 αναφέρουν χαρακτηριστικά (ended March 2013):
      http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/annual/index.html

      Γενικώς αποδεικνύεται πως η Ν αναφέρεται διαφορετικά σε κάθε οικονομικό τρίμηνο εν σχέση με το έτος αλλά τελικά τα annual report και τα διάφορα έγγραφα των οικονομικών ετών και όχι μόνο έχουν το έτος του τελευταίου οικονομικού τριμήνου. Με λίγα λόγια για την Ν αυτό είναι το οικονομικό έτος 2015. Βέβαια κάποιοι επιμένουν να το ονομάζουν 2014, no problem.

    • monstermax
    • Προσπάθησα όσο μπορούσα, αποδείξεις υπάρχουν παντού αλλά οκ όταν ακόμα και οικονομικές σελίδες αναφέρονται στο ολοκληρωμένο οικονομικό έτος του 2014 ποιος είμαι που θα το αμφισβητήσω:
      http://quotes.wsj.com/JP/XTKS/7974/financials/annual/income-statement
      Κοίτα να δεις με βάση ποια pdf είναι τα ίδια νούμερα τα αποτελέσματα του 2014.

      *Αν μπορείς κάνε μου μια χάρη, βρες το πρώτο οικονομικό τρίμηνο για το οικονομικό έτος 2013 από τα link που ανακοινώνονται τα αποτελέσματα. Αναρωτιέμαι αν αναφέρεται ως πρώτο οικονομικό τρίμηνο 2012 ή 2013; Κατά τα άλλα no problem.

      Τα νούμερα για τα Total current liabilities τα είδες ή είμαστε ακόμα στα:
      2012 Total current liabilities 1,895,593 $
      2013 Total current liabilities 2,068,887 $
      Βλέπω πολύ διαφορετικά νούμερα τα οποία ταιριάζουν με άλλα pdf.

      Γενικότερα βρήκα τις απώλειες της Ν υψηλές λόγω της διάρκειας την αρνητικών αποτελεσμάτων τα τελευταία χρόνια. Η εταιρία έπρεπε να ισορροπήσει αλλά παραμένουν προβλήματα. Κατά την διάρκεια αυτών των ετών χάθηκε αρκετό χρήμα που πήγε σε χρέη, επενδύσεις κτλ. Προς το παρόν δείχνουν μια πάγια στάση και θεωρούν με βάση τους βραχυπρόθεσμους στόχους τους που έχουν δηλώσει παλιότερα πως είναι ικανοί να παράγουν χρήμα και εκμεταλλευόμενοι τα ip τους αλλά και πέρα από τον τομέα των videogames. Στηρίζονται ιδιαίτερα στο QoL το οποίο το αντιμετωπίζουν ως το νέο blue ocean και προσδοκώντας σε ένα δεκαετές πλάνο. Το καλό είναι πως έχουν γίνει καλές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια όπως κτήρια, προσωπικό, στούντιο κτλ. Προς το παρόν η Nintendo δεν δείχνει να διανύει καταστάσεις Sony...

    • monstermax
    • Δεν σε ρώτησα πως ονομάζεις εσύ τα οικονομικά έτη/τρίμηνα αλλά πως το ονομάζει η Nintendo που εκεί είναι η διαφωνία μας. Κατά τα άλλα όσο παρουσιάζεις νούμερα από τα επίσημα αποτελέσματα της εταιρίας είσαι σωστός ασχέτως αν τα ονομάζεις σε διαφορετικά τρίμηνα/έτη. No problem σε αυτό.

      Τα ερωτήματα παραμένουν γιατί στο οικονομικό τρίμηνο που ανακοίνωσε η nintendo δεν είδα Total current liabilities που αναφέρεις παλιότερα και συγκεκριμένα:
      2012 Total current liabilities 1,895,593 $
      2013 Total current liabilities 2,068,887 $
      Τα συγκριτικά νούμερα που αναφέρει το pdf είναι πολύ διαφορετικά:
      -As of March 31, 2014 Total current assets 155,652billion yen (περίπου 1,5δις δολάρια)
      -As of June 30, 2014 Total current assets 106,267billion yen (περίπου 1δις δολάρια)
      Είναι λάθος τα νούμερα που παραθέτω γιατί τα βρήκα μέσα στο οικονομικό τρίμηνο, σελίδα 4:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140730e.pdf

      *Επιπλέον αν μπορείς βρες μου πως ονομάζει η nintendo το το πρώτο οικονομικό τρίμηνο για το οικονομικό έτος 2013 από τα link που ανακοινώνονται τα αποτελέσματα. Αναρωτιέμαι αν αναφέρεται ως πρώτο οικονομικό τρίμηνο 2012 ή 2013;

      Σαφέστατα τα ερωτήματα μου. Πάμε στα δικά σου τώρα, κοίτα μελλοντολόγος δεν είμαι και δεν μπορώ να γνωρίζω τι επιτυχία θα έχει το οποιοδήποτε προϊόν κυκλοφορήσει η nintendo. Αν θέλεις να μάθεις τους βραχυπρόθεσμους, μακροπρόθεσμους στόχους τότε σε προτρέπω να διαβάσεις εσύ και οι υπόλοιποι την παρουσίαση του Iwata που έκανε στο τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους:
      www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/140130/index.html
      Νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες αν το διαβάσεις όλο πολύ προσεκτικά, επίσης θα αντιληφθείς αρκετοί βραχυπρόθεσμοι στόχοι έχουν ήδη υλοποιηθεί. Επιπλέον κάποιες ελάχιστες έχτρα πληροφορίες υπάρχουν και στην παρουσίαση για το τέλος του οικονομικού έτους:
      http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/140508/index.html
      Ελπίζω να βοήθησα, αν θεωρείς ότι αυτές οι κινήσεις δεν είναι αρκετές τότε δεν πρέπει να επενδύεις προς την nintendo εσύ και οι φίλοι σου. Αναφέρθηκα σε μακροπρόθεσμους στόχους από το προηγούμενο μήνυμα μου αλλά όπως είδα έγραψα βραχυπρόθεσμους αντί για μακροπρόθεσμους στόχους στο τέλος, -λάθος μου. Αν και νομίζω βγαίνει άκρη με όσα αναφέρω στην συνέχεια. Ας κάνω μια προσπάθεια για το επόμενο του οικονομικού έτους. Καταρχήν στα φορητά δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα η Ν από το ps vita στην δύση και εκεί υπάρχει Pokemon και Smash. Τα πράγματα στο wiiu είναι ήδη δύσκολα αλλά υπάρχουν κυκλοφορίες, Hyrule Warriors, B2, Captain Toad, Smash, Gamecube cotroller/adapter και φυσικά τα amiibo. Για τα τελευταία διάβασε τo twitter του David Gibson (οικονομικός αναλυτής) που παρέχει και γραφήματα:
      https://twitter.com/gibbogame
      (τα μηνύματα: What could amiibo do for Nintendo? γραμμένα στις Jul 8).

      Τώρα κατά πόσο θα μπορέσει να πετύχει τους στόχους της η Ν με αυτά και ίσως και άλλα που δεν γνωρίζουμε είναι κάτι που δεν μπορώ να ξέρω.

*