Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το PS4 δεν ενίσχυσε την ιαπωνική βιομηχανία κονσολών

Σε αντίθεση με τις δυτικές αγορές όπου το PlayStation 4 είναι αρκετά ψηλά σε πωλήσεις (καταφέρνοντας μάλιστα να γίνει η ταχύτερη κονσόλα σε πωλήσεις στην ιστορία στο Ηνωμένο Βασίλειο), το οικιακό σύστημα της Sony δεν κατάφερε να ενισχύσει την ιαπωνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, δημοσίευμα του publisher ιαπωνικών περιοδικών Enterbrain αναφέρει ότι τα έσοδα παρέμειναν στατικά σε ό,τι αφορά την βιομηχανία gaming συστημάτων (στην Ιαπωνία) για το πρώτο εξάμηνο του 2014, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2013 - παρά τη κυκλοφορία του PS4 στην Ιαπωνία τον Φεβρουάριο.

Επίσης σύμφωνα με στοιχεία του Media Create, η new-gen κονσόλα πούλησε μόλις πάνω από 8000 συστήματα κατά την περίοδο 23-29 Ιουνίου του 2014, μόλις 500 (συστήματα) περισσότερα από το PlayStation 3. Την ίδια εβδομάδα κυκλοφόρησε και η PS4 έκδοση του open world hacking game Watch Dogs, το οποίο και ήταν το δεύτερο παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιαπωνία (63.000 αντίτυπα). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Wii U πούλησε 10.000 συστήματα, το PS Vita 22.000 και το Nintendo 3DS 27.800 (συστήματα). Σημειώνεται δε πως το PS4 έχει πουλήσει 620.000 συστήματα στην Ιαπωνία από τότε που κυκλοφόρησε, ενώ αντίστοιχα το Wii U 1.8 εκ., το PS Vita 2.8 εκ. και το Nintendo 3DS 15.7 εκ. Όπως επισημαίνει ο σύμβουλος της ιαπωνικής βιομηχανίας παιχνιδιών Dr. Serkan Toto, σε αντίθεση με τα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, η ιαπωνική αγορά smartphone games αναμένεται να αναπτυχθεί ιδιαίτερα τα επόμενα χρόνια.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • korko
    • το έχουμε πει χίλιες φορές.άλλος λαός με άλλη κουλτούρα.με τα καλά τους και τα κακά τους...

    • gamelover
    • Eντύπωση μου κάνει που δεν έχει γίνει ο χαμός....
      Αλλά οι λόγοι είναι μάλλον πολλοί...
      Μπορεί να έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι έφεραν την κονσόλα πρώτα στις δυτικές αγορές και μετά εκεί,το γεγονός ότι είναι νωρίς ακόμα για να αλλάξουν κονσόλα καθώς το ps3 έχει ακόμα πολλά παιχνίδια αλλά και η άνθιση του smartphone game παίζει ρόλο....

    • Volga
    • Μα δεν έχει παρουσιάσει ΚΑΝΕΝΑ τίτλο που να είναι ενδιαφέρον για το κοινό εκεί.

      Η SONY έχει "δυτικοποιηθεί" καιρό τώρα.

    • alex4444
    • Καθε εταιρεια διαλεγει το target group της και η Σονυ εδω και αρκετα χρονια ειναι πιο πολυ στραμμενη στη δυση. Παντως μπορει να εκμεταλλευτει την Ιαπωνια για να ξεκινησει αντεπιθεση με το βιτα. Σε ενα παραλληλο συμπαν βεβαια, αλλα θα ηταν καλη ιδεα.

    • vonzuchter
    • αν βγουν καμια δεκαρια απο αυτα τα απαισια ιαπωνεζικα παιχνιδια που κυκλοφορουν σωρυδον για το WiiU , θα πουλησει

*