Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Υπηρεσία επιστροφής χρημάτων από το Steam

Τα διάφορα παράπονα για το customer support του Steam φαίνεται πως θορύβησαν τον Gabe Newell και την παρέα του οι οποίοι κάνουν ό,τι μπορούν για να βελτιώσουν την υπηρεσία. Μια από τις πρώτες κινήσεις είναι η πολιτική επιστροφής χρημάτων που για την ώρα ισχύει μόνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από τη στιγμή που θα αγοράσετε ψηφιακά έναν τίτλο μπορείτε για τις επόμενες 14 ημέρες να τον “επιστρέψετε” και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω, χωρίς μάλιστα να δώσετε συγκεκριμένη αιτιολογία για την επιστροφή. Φυσικά μετά από αυτό δεν θα μπορείτε να παίξετε τον τίτλο ενώ διαφοροποιήσεις όσον αφορά την επιστροφή μπορεί να υπάρχουν ανά περίπτωση, αν και ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικώς. Μαζί με την Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται πως “επηρεάζεται” και η Νέα Ζηλανδία. Επιπλέον, σύμφωνα με το ίδιο συμφωνητικό, οι χρήστες θα πρέπει να δηλώνουν το εάν πληρώνονται για να προωθούν κάποιο από τα προϊόντα που διαθέτει η υπηρεσία.


Αυτό ισχύει για τα reviews, την Curator’s List και για το streaming παιχνιδιών μέσω του νέου Steam Broadcast. Η δήλωση θα πρέπει να γίνεται όταν υπάρχουν συναλλαγές σε χρήμα, αμοιβή υπό μορφή δωρεάν κωδικού για ένα παιχνίδι ή αμοιβές υπό μορφή άλλων φυσικών αγαθών. Διαβάστε αναλυτικά το νέο "User Agreement" του Steam εδώ.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • xkate93
    • @raysod

      Σε ένα άρθρο το διάβασα. Δεν έχει χρειαστεί να το δοκιμάσω ακόμα. :P

    • xkate93
    • Ναι βασικά τώρα είδα λεπτομέρειες περί του θέματος και είναι όντως κοροϊδία. Ουσιαστικά σου δίνουν το δικαίωμα για refund αλλά το κάνουν έτσι ώστε να μην μπορείς να το χρησιμοποιήσεις...

    • V.for.Veteran
    • Παιδιά, η δευτερη εικόνα κολλάει σε αυτό που αναφέρει ήδη ο Βασίλης στο νέο: "Από τη στιγμή που θα αγοράσετε ψηφιακά έναν τίτλο μπορείτε για τις επόμενες 14 ημέρες να τον “επιστρέψετε” και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω, χωρίς μάλιστα να δώσετε συγκεκριμένη αιτιολογία για την επιστροφή. Φυσικά μετά από αυτό δεν θα μπορείτε να παίξετε τον τίτλο ενώ διαφοροποιήσεις όσον αφορά την επιστροφή μπορεί να υπάρχουν ανά περίπτωση, αν και ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικώς." Επίσης παραθέτει και το σχετικό λινκ.

      Δεν νομίζω λοιπόν το άρθρο ή ο τίτλος να είναι παραπλανητικά εκούσια ή ακούσια. Συμφωνώ με τις διαφωνίες σας, αλλά μη πυροβολείτε τον πιανίστα παίδες. Επίσης αν θέλετε να κράξετε την Valve και την κάθε Valve... υπάρχει και το Enternity Community ;)

    • V.for.Veteran
    • @raysod Συμφωνώ απόλυτα, απλά διευκρίνισα ότι σε καμία περίπτωση το άρθρο αυτό καθαυτό δεν είναι παραπλανητικό :)

      και τώρα που το θυμήθηκα, χρωστάς ένα blog!!!!! Αν βάλω και τους τόκους, θα πρέπει να γράφεις για κάνα μήνα :P

*