Έντονη είναι τις τελευταίες ώρες η φημολογία σχετικά με ένα HD Remaster του StarCraft: Brood War από την Blizzard. Το StarCraft: Brood War θεωρείται ακόμη και σήμερα ένα από τα καλύτερα μέρη της σειράς και σύμφωνα με το κορεατικό website inews24, ο γνωστός publisher δουλεύει εδώ και καιρό σε ένα HD remaster που θα φέρει τον τίτλο οπτικά και τεχνικά πιο κοντά στο σήμερα. Η ανακοίνωση αναμένεται κοντά στο Σεπτέμβριο και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του StarCraft II World Championship Series Copa Intercontinental που θα διεξαχθεί στο Μεξικό.

Περισσότερα για το παιχνίδι θα ακούσουμε σίγουρα (αν επιβεβαιωθεί η παραπάνω φήμη) κατά τη διάρκεια της BlizzCon 2016 το Νοέμβριο.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Θα προτιμούσα ένα HD remaster του Warcraft II & 3!
Ότι είπε ο απο πάνω συν Diablo 1 & 2