Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Assassin’s Creed: Unity Hands-On

Τα Assassin's Creed έχουν περάσει από διάφορες φάσεις και όπως κάθε franchise με συχνές κυκλοφορίες η ανάγκη ανανέωσης είναι φανερή. Το Assassin's Creed: Unity ρίχνεται με αξιώσεις στη μάχη της E3, όντας ένας από τους πιο πολυαναμενόμενους τίτλους της έκθεσης, και φαίνεται ικανό να προκαλέσει ανατριχίλες στους πολυάριθμους οπαδούς της σειράς.



Η τοποθεσία και ο χρόνος είναι μια πάγια απαίτηση του κοινού: το Παρίσι κατά τη Γαλλική Επανάσταση, αμέσως πριν και κατά τη διάρκεια της Τρομοκρατίας. Ήρωας ο Arno Victor Dorian, γεννημένος στις Βερσαλλίες που αναζητώντας τη λύτρωση από το παρελθόν του εντάσσεται στους Assassins και ανεβαίνει σιγά σιγά στην ιεραρχία της οργάνωσης. Ο παραλληλισμός με τον Altair και τον Ezio είναι παραπάνω από προφανής και πράγματι η Ubisoft επαναφέρει τη λογική των πρώτων τίτλων της σειράς. Οι αποστολές περιλαμβάνουν τις Brotherhood και Redemption missions με επιπλέον κατηγορία τα Murder Mysteries. Εδώ ο παίκτης αναλαμβάνει να λύσει ανεξιχνίαστες δολοφονίες, αναζητώντας τους υπόπτους με κάθε τρόπο και σε κάθε πιθανή περιοχή.



Οι σημαντικότερες διαφορές του Unity σε σχέση με το παρελθόν είναι δύο. Η πρώτη είναι τα βελτιωμένα crowd mechanics και οι ανάγκες που αυτά γεννούν. Οι παρόντες NPCs μπορούν να μετρηθούν σε χιλιάδες δίνοντας έτσι για πρώτη φορά στη σειρά την αίσθηση του πυκνού πλήθους. Θα υπάρχουν στιγμές που ο Arno δε θα μπορεί να περπατήσει ανάμεσα στον κόσμο αλλά ούτε και οι διώκτες του. Αυτό κάνει την περιήγηση στις παρισινές ταράτσες ακόμα σημαντικότερη, όπως και τη γνώση του εσωτερικού των κτιρίων για πιθανές διεξόδους. Το 25% των κτιρίων θα έχουν προσβάσιμο εσωτερικό, ενώ o καθεδρικός της Notre Dame αναμένεται ιδιαίτερα εντυπωσιακός. Παράλληλα, η Ubisoft φαίνεται πως έχει κάνει κάτι σχεδόν… τρομακτικό. Η έκταση του χώρου δράσης στο παιχνίδι είναι κατά πολύ μεγαλύτερη αυτής του Assassin’s Creed IV: Black Flag (μαζί με όλα τα νησιά), ενώ όπως μας τονίστηκε στη σχετική παρουσίαση, ο παίκτης θα μπορεί να ταξιδεύει ακόμη και στις υπόγειες στοές της πόλης, όπου θα συναντήσει και ένα διαφορετικό οικοσύστημα.



Μια άλλη προσθήκη είναι το stealth mode. Ο Arno απλά σκύβει πίσω από έπιπλα και επιφάνειες περνώντας απαρατήρητος. Η δεύτερη βελτίωση είναι η εισαγωγή του co-op multiplayer. Ο παίκτης μπορεί να συνεργαστεί με άλλα τρία άτομα εκτελώντας αποστολές. Ήταν εντυπωσιακό το πόσο ομαλά μπορούσαν να κινηθούν τέσσερα άτομα στην πόλη αναζητώντας παράλληλες διαδρομές και πόσο αποτελεσματική μπορούσε να είναι η συνεργασία τους. Η επικοινωνία, εκτός από headset, γίνεται και με timers. Όσον αφορά στις αποστολές, ο παίκτης βρίσκει σε διάφορες χρονικές στιγμές τη δυνατότητα να ξεκινήσει αποστολές, εντοπίζοντας ταυτόχρονα (με σχετική ένδειξη στο interface) το αν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος φίλος του που παίζει την ίδια στιγμή. Μικρότερες αλλαγές έχουν να κάνουν με την ελεγχόμενη πτώση (τέρμα τα leaps of faith), την εισαγωγή νέων κινήσεων στη μάχη και την εμφάνιση εικονιδίων ανάλογα με το ύψος.



Κύριος πρωταγωνιστής όμως αναμένεται να είναι η πόλη. Το πανέμορφο Παρίσι αναμένεται να αναπαρασταθεί με απαράμιλλη λεπτομέρεια υποβοηθούμενο και από τις τεχνικές δυνατότητες της νέας γενιάς. Τα βιτρώ του καθεδρικού θα απεικονίζονται στο πάτωμα καθώς τα διαπερνά το φως, τα διάφορα μνημεία όπως η Βαστίλλη θα προσφέρουν άπειρες δυνατότητες προς εξερεύνηση με λεπτομερέστατα και ιστορικά ακριβή εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία. Τα γαλλικά τραγούδια που ακούγονται είναι αυθεντικά τραγούδια εποχής ενώ τα ρούχα, ο οπλισμός και οι τοποθεσίες ακολουθούν την ίδια προσέγγιση. Η παρουσίαση έγινε σε έκδοση για Xbox One, όπου η καθαρότητα της εικόνας και το επίπεδο λεπτομέρειας μας αφήνουν με αρκτές σκέψεις σχετικά με το πόσο εντυπωσιακό θα είναι το τελικό αποτέλεσμα στα PCs και τα συστήματα της νέας γενιάς.



Το Unity φαίνεται ένα πολλά υποσχόμενο μέλος της σειράς που βασίζεται στη γοητεία του setting του σε συνδυασμό με το multiplayer. Είναι γεγονός πως η πολιτική αστάθεια και ένταση της Γαλλικής Επανάστασης μοιάζει ιδανική για ένα Assassin's Creed και η Ubisoft το γνωρίζει πολύ καλά. Υπάρχουν, ασφαλώς, πολλά τμήματα του gameplay, τα οποία δεν παρουσιάστηκαν. Τα όσα είδαν όμως το φως της δημοσιότητας είναι πολύ ενθαρρυντικά για το μέλλον.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
19 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Amiga500
    • Απιστευτο φαινεται...!!!

      Επιτελους ενα Assassin που θα με ξανα πορωσει!

    • Πάγος13
    • Έχω μία απορία ? Πως γίνεται η Ubisoft να φτιάχνει κάθε χρόνο τέτοιες παιχνιδάρες και οι άλλες εταιρίες για να φτιάξουν ένα παιχνίδι να είναι συνέχεια από αναβολή σε αναβολή ?

    • GiannisP
    • Διότι σε μεγάλο βαθμό η Ubisoft έχει αυτοματοποιήσει την δημιουργία των τίτλων, μεταφέροντας assets από το ένα παιχνίδι στο άλλο, ουσιαστικά αλλάζοντας μόνο το theme. Αυτό ισχύει τόσο για τη σειρά Assassins Creed, αλλά και για άλλους τίτλους της Ubisoft που θυμίζουν Assassins Creed στα Assets (Watch dogs).

      Έγιναν επίσης δηλώσεις, ότι θεωρούν τα open world παιχνίδια ως κάτι standard από εδώ και πέρα και πως θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν open world τίτλους. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αφού οι μηχανές που έχει τη βοηθούν ιδιαίτερα σε αυτό. Γενικότερα όμως, όλες οι σημερινές μηχανές βοηθούν πολύ περισσότερο στη δημιουργία open world τίτλων απ ότι στο παρελθόν. Πλέον ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα Open world παιχνίδι (το παρατηρώ εγώ αυτό στο SDK της Cry Engine 3), πόσο μάλλον όταν έχεις από πίσω τους καλύτερους artists, 3D modelers και animators, όπως η Ubisoft.

    • CaptainGiacGR
    • Θα ειναι πιστευω πολυ ομορφο game αλλα παντα σε καθε παιχνιδι της σειρας ξεχνανε να μας πουν μια βασικη λεπτομερεια, που οι περισσοτεροι fan την ξεχναμε παντα και το θυμομαστε μονο στο τελος καθε game της σειρας, τι θα γινει με το main story? αυτο στο οποιο βασιστηκε εξ'αρχης η σειρα?...εστιαζουμε παντα στην χρονολογια και την τοποθεσια...αμα η εκτος animus ιστορια δεν εχει συνεχεια καλυτερα να σταματησουν και να μην ειναι σαν το 4...

    • apollyon
    • @Πάγος13 Γιατί κυκλοφορούν το ίδιο παιχνίδι ξανά και ξανά με διαφορετικό skin (και παρόμοια άθλιο story).
      Αυτό το review μέσα στην υπερβολή του είναι ενδεικτικό της τακτικής της εταιρείας:
      http://games.on.net/2014/06/ubisoft-game-the-review/

    • Harkyn
    • Φαίνεται οτι έχουν ρίξει δουλειά αυτή τη φορά, σε πολλούς τομείς που είχε ανάγκη η σειρά.
      Μήπως σας έιπαν Παύλο η είδατε αν η κουκούλα(hood :P) θα τη βγαζει και θα τη ξαναφοράει αναλόγως σε ποια περιοχή είναι όπως γινόταν στο Black Flag?

    • Kimi Raikkonen
    • Πολλά υποσχόμενο διαμάντι της Ubisoft και αυτός ο τίτλος. Άπειρες ώρες ξεψαχνίσματος για την ολοκλήρωση του στο 100%. We are here, we.. are wating!

    • Fitsou
    • μια ερώτηση γιατί δεν το έχω ψάξει. Φεύγει τελείως το Leap Of Faith;

      Επίσης (χωρίς να θέλω να ξεκινήσω Flame) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος μπαίνει στον κόπο να κάνει ένα σχόλιο για να μας ανακοινώσει ότι δεν του αρέσει το παιχνίδι..
      Σε κάθε post για κάθε νέο τίτλο της συγκεκριμένης σειράς υπάρχουν πάντα άτομα που μπαίνουν και σχολιάζουν αρνητικά.. και ρωτώ ποιος ο σκοπός;
      Ναι ελευθεριά έκφρασης υπάρχει δεν διαφωνώ! αλλά οκ δεν σου αρέσει τι σε νομίζεις ότι θα γίνει εκφράζοντας το;
      ότι μετά από 7 τίτλους (main δεν μετράω τα εξτρά) θα μου αλλάξεις έμενα που είμαι φαν γνώμη; ακόμα και αυτό να είναι το σχέδιο σου Χ αρνητικέ σχολιαστή δεν μου λες καν ένα επιχείρημα επί της ουσίας...

      Η σιωπή είναι χρυσός κύριοι...

      Καλο βραδυ

    • JimShark
    • Ειμαι λατρης της σειρας απο την αρχη της εμφανισης της, αλλα εκτος απο το στορυ ολα τα υπολοιπα πλεον δε μου κανουν ιδιαιτερο κλικ.
      Πιστευω σαν παιχτες χρειαζομαστε ενα διαλλειμα για να επανελθει η ορεξη μας για τη συγκεκριμενη σειρα,αλλα και για να το δουλεψει καλυτερα η εταιρεια και να δουμε πραγματικη διαφορα σε ενα μελλοντικο παιχνιδι.

    • Altair
    • Φαίνεται να έχει απίστευτη ατμόσφαιρα.Θα λιώσουμε πάλι για αρκετές ώρες.Σε όσους φαίνεται μια από τα ίδια,το κουβαδάκι τους και σε άλλη παραλία.

*