Πέρα από την αισθητική, η πολύ υψηλή δυσκολία παραμένει και μάλιστα ακόμα περισσότερη, σύμφωνα με το δημιουργό του. Πάρα πολλά στοιχεία όπως οι επιθέσεις από το σκοτάδι, οι ψυχές που συλλέγει ο παίκτης και οι ύπουλες επιθέσεις εμφανίστηκαν και εδώ, ενώ ο σχεδιασμός των επιπέδων θα είναι πιο κοντά στο Demon's Souls παρά στα Dark Souls. Η έμμεση περιγραφή του κόσμου, της ιστορίας του και του lore έδειξε παρούσα για μια ακόμα φορά. Στο τμήμα της μάχης η κύρια διαφοροποίηση προέρχεται από την αντικατάσταση της ασπίδας. Δε θα υπάρχει κάτι ανάλογο στο Bloodborne ,αλλά αντίθετα ο παίκτης θα χρησιμοποιεί ένα melee όπλο και ένα ranged όπλο. Στο demo αυτά ήταν μια καραμπίνα και ένα πριόνι που με μια επιθετική κίνηση μετατρεπόταν σε μπαλτά. Η διαφορά με την κλασσική μάχη ήταν ο πιο γρήγορος ρυθμός και, ασφαλώς, η δυνατότητα να σπάσουν τα αντίπαλα combos με ranged επιθέσεις. Στόχος ήταν να ξεφύγουν πολλοί παίκτες από το κατά βάση αμυντικό gameplay των αδελφών τίτλων και να κινηθούν σε πιο ενεργητικά πλαίσια με περισσότερες πρωτοβουλίες, ενώ αλλάζει δραματικά και τις διαθέσιμες τακτικές.
Αλλαγές αναμένονται και στο death penalty system, που μάλλον δε θα είναι βάρβαρο. Εμφανίστηκαν αλλαγές και στη συμπεριφορά των αντιπάλων, που έδειξαν κινητικότητα και δεν περίμεναν απλά τον κεντρικό χαρακτήρα να εμφανιστεί. Τοb boss fight, τέλος, ήταν καθαρά "εντός πλαισίου" και θα μπορούσε να ανήκει στο Dark Souls 2. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο Bloodborne, όμως, ήταν η ατμόσφαιρά του. Το demo άφησε μια πολύ σκοτεινή, πνιγηρή εντύπωση που πήγαινε πέρα από το συνηθισμένο μεσαιωνικό ή occult dungeon crawling. Η From Software φάνηκε να έχει συλλάβει πολύ σωστά το ύφος και την ψυχολογία του γοτθικού τρόμου και ο νέος της τίτλος φάνηκε ακόμα πιο επιβλητικός και "βαρύς". Καθώς στο demo δεν εμφανίστηκε το user interface δε μπορούμε να έχουμε εικόνα, αλλά μια βάσιμη εικασία είναι πως δε θα απέχει πολύ από τα γνωστά.
Σε μια Ε3 με έντονο gaming χρώμα και πολλούς τίτλους να προσπαθούν να βγουν στα φώτα της δημοσιότητας, το Bloodborne καταφέρνει να δώσει το δικό του στίγμα συνδυάζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της From Software με την πάντα γοητευτική γοτθική αισθητική. Το τελικό αποτέλεσμα αναμένεται συναρπαστικό.
Μακάρι.
Mεγάλη αποκλειστικότητα της Sony.
τουμπανο..
Βασικά το death penalty system από όσα διαβάζω έχει γίνει πιο περίπλοκο, οπότε καλό θα είναι να προσέχει ο παίκτης. Για αρχές 2015 είπαν νομίζω οπότε τότε θα έχω και την κονσόλα σίγουρα!! Μακράν από τα καλύτερα που έδειξαν.
https://www.youtube.com/watch?v=0GCx2wW61aQ gameplay
απίστευτη αισθητική !!
Για μένα αποτελεί το highlight της παρουσίασης της Sony. Φαίνεται απίστευτα ατμοσφαιρικό, οπτικά πανέμορφο και ιδιαίτερο και επίσης μου φέρνει στο μυαλό διάφορα metal κομμάτια.
Από τα games που χρειάζεται η βιομηχανία. Ακούς το for whom the bell tolls και σφάζεις τέρατα :3
Σαν να βλεπω το Νightmare Creatures του PS1 σε next gen μορφη. Αν ειναι ετσι και με τετοια ατμοσφαιρα το πηρα προχθες.
Polu kalo game..!!
όλα τα λεφτά το παιχνίδι. έτσι απλά και ωραία
Μια ευχαριστη εκπληξη...μπηκε ηδη στη λιστα μου για ps4