Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Deathtrap

Αν και με αρκετούς τίτλους στο ενεργητικό της, η ουγγρική Neocore Games έγινε πρόσφατα γνωστή στο ευρύτερο κοινό με το διασκεδαστικό “The Incredible Adventures of Van Helsing” και το sequel του. Το studio από την Βουδαπέστη σίγουρα διατηρείται απασχολημένο έκτοτε - και ένα από τα projects που έχουν προγραμματιστεί για κυκλοφορία στο προσεχές μέλλον είναι το “Deathtrap”, το οποίο και βρίσκεται ήδη διαθέσιμο προς αγορά στο Steam, αν και ακόμα βρίσκεται σε “Early Access” στάδιο. Τι ακριβώς όμως είναι το Deathtrap – και τι μπορούν να περιμένει κάποιος από την τρέχουσα έκδοσή του;



Το Deathtrap είναι ένας tower defense τίτλος, με στοιχεία RPG και έντονο το άρωμα των δύο προηγούμενων τίτλων της Neocore. Αυτό δεν περιορίζεται στα επαναχρησιμοποιημένα assets και το γενικότερο art direction που θυμίζει έντονα… Van Helsing, αλλά και την γενικότερη φιλοσοφία, skilltree και σύστημα μάχης. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ξεκινώντας, οι παίκτες επιλέγουν έναν χαρακτήρα από τρία classes, με τα sorceress και mercenary να είναι ήδη διαθέσιμα - και τον marksman στο προσεχές μέλλον. Ο χαρακτήρας αυτός αναλαμβάνει να υπερασπιστεί τις πύλες που επιτρέπουν πρόσβαση από το “ink” στον κόσμο των ανθρώπων. Πολύ γρήγορα αναδύεται το κλασσικό μοτίβο του tower defense - έτσι και εδώ με την επιτυχή διέλευση 20 τεράτων από τις πύλες, η αποστολή αποτυγχάνει. Με το πρώτο επίπεδο να λειτουργεί ως tutorial, οι παίκτες δεν θα αργήσουν να μπουν στο πνεύμα του Deathtrap. Οι βασικότερες λειτουργίες εξηγούνται με σαφή τρόπο, έτσι πολύ γρήγορα η πλοήγηση στον χώρο και η τοποθέτηση των παγίδων (σε προκαθορισμένα σημεία του χάρτη) γίνεται μια διαδικασία σχεδόν διαισθητική. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί ότι παρά την ύπαρξη παγίδων, ο ρόλος των παικτών στο Deathtrap κάθε άλλο παθητικός είναι. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει αντιληπτό από την ύπαρξη των skills, ο χαρακτήρας που έχει επιλεγεί διαθέτει μια σειρά από ικανότητες, καθώς και βασικές επιθέσεις που του/της επιτρέπουν να επέμβει ενεργά στην υπεράσπιση των πυλών, αποτελώντας με αυτόν τον τρόπο την πρώτη –ή την τελευταία- γραμμή άμυνας.



Οι πολλοί τύποι εχθρών δεν λειτουργούν μόνο κοσμητικά, αφού οι διαφορετικοί τύποι παγίδων προκαλούν διαφορετικού είδους (ή και καθόλου) damage, ανάλογα με τον… αποδέκτη τους. Με αυτόν τον τρόπο απαιτείται ένας είδους σχεδιασμός από πλευράς παικτών, αλλά και η παρουσία τους σε διαφορετικά σημεία του χάρτη ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η εξόντωση συγκεκριμένων μονάδων που διαφεύγουν των αμυντικών γραμμών. Ταυτόχρονα, τα drops επιτρέπουν την παραμετροποίηση του χαρακτήρα και η αναβάθμιση του εξοπλισμού του, ενώ σε κάποιους χάρτες υπάρχουν και επιπλέον objectives, που δεν έχουν άμεση σχέση με την υπεράσπιση της περιοχής, τα οποία και ανταμείβουν τους παίκτες ανάλογα. Το σύστημα μάχης είναι αρκετά απλό και θυμίζει ιδιαίτερα το “The Incredible Adventures of Van Helsing”, με τις βασικές επιθέσεις και τα spells/ικανότητες επιτυγχάνονται μέσω του ποντικιού και το πληκτρολόγιο να λειτουργεί συμπληρωματικά. Κάθε kill χαρίζει “essence”, το οποίο και απαιτείται για την δημιουργία αμυντικών μηχανισμών/παγίδων/towers, κάτι που σημαίνει ότι η… διαρρύθμιση του χάρτη είναι μια διαρκής διαδικασία που απαιτεί γρήγορη σκέψη από πλευράς παικτών. Στο τέλος του κάθε επιπέδου και ανάλογα με τις επιδόσεις απονέμονται πόντοι xp και research, οι οποίοι και χρησιμεύουν στην αναβάθμιση των ικανοτήτων και των αμυντικών μηχανισμών. Ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη είναι η δυνατότητα co-op, η οποία μπορεί να προσφέρει πραγματικά έντονες και συναρπαστικές μάχες, ενώ με τα πρώτα δείγματα γραφής η competitive πλευρά του τίτλου αναμένεται απολαυστική. Τέλος, ο ενσωματωμένος editor και η υποστήριξη του Steam Workshop απογειώνουν τον παράγοντα «αντοχή στο χρόνο», με τις δημιουργίες της κοινότητας να εγγυώνται πολλές επιπλέον ώρες διασκέδασης.



Θα έλεγε κανείς πως μια «μετάβαση» της Neocore στο tower defense δεν είναι ιδιαίτερα αναπάντεχη, αφού αρκετά στοιχεία του έκαναν την εμφάνισή τους στον τελευταίο τίτλο του studio - και κάτι τέτοιο δεν απέχει αρκετά από την πραγματικότητα. Εν προκειμένω όμως το ζητούμενο είναι του κατά πόσο το Deathtrap μπορεί να προσφέρει ένα απολαυστικό σύνολο, με την απάντηση να είναι -βάσει των πρώτων δειγμάτων γραφής- θετική. Αν και ο συνδυασμός action RPG και tower defense δεν είναι κάτι πρωτοφανές, η Neocore καταφέρνει να δημιουργήσει μια εξαιρετικά διασκεδαστική εμπειρία, με το co-op να «ξεκλειδώνει» την πλήρη προοπτική του τίτλου. Το Deathtrap αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ενώ ακόμα και σε Early Access, οι φίλοι του tower-defense και του co-op θα αποζημιωθούν για την αγορά τους.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    NeoCore Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    NeoCore Games

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*