Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Far Cry 4 Hands On

Με μεγάλη χαρά το Enternity μπορεί να βεβαιώσει πως το Far Cry 4 είναι ένα από τα στολίδια της φετινής Ε3. Είχαμε τη δυνατότητα να παίξουμε ένα μέρος της  πολυαναμενόμενης συνέχειας του καταπληκτικού Far Cry 3 και σας μεταφέρουμε τις πρώτες, θετικότατες, εντυπώσεις. Το hands-on preview, και μάλιστα σε co-op mode, εστίαζε στην απελευθέρωση ενός φρουρίου, ενός φυλακίου πολύ μεγαλύτερου, δυσκολότερου και πολυπλοκότερου από αυτά του προηγούμενου παιχνιδιού.  Όπως αναμενόταν οι προσεγγίσεις ήταν πολλαπλές: ο παίκτης μπορεί να καβαλήσει έναν ελέφαντα και να τον χρησιμοποιήσει για κατά μέτωπο επίθεση, να ακολουθήσει stealth προσέγγιση με γάντζους και μετακίνηση στις στέγες, να τραβήξει τα πιστόλια του και να τους φάει όλους από μακριά, ή να χρησιμοποιήσει όλμους.



Ο ελέφαντας ήταν τεράστιο δέλεαρ και αποδείχτηκε αξιόλογη προσθήκη - η αίσθηση και το animation ήταν φυσικά ενώ οι επελάσεις του και η ειδική επίθεση με την προβοσκίδα ανταποκρίνονταν στον όγκο του. Μέσα στο φρούριο και την αναμενόμενη μάχη με τους φρουρούς, το gameplay φάνηκε αρκετά γνώριμο με τη βασική διαφορά να είναι η κλίμακα και η κάθετη διάσταση. Ο χώρος δημιούργησε μια αίσθηση μεγέθους και πολλών επιπέδων καθώς οι εχθροί βρίσκονται συχνά σε υψηλότερα επίπεδα και τα χρησιμοποιούν πολύ ικανά. Η συνεργασία μεταξύ παικτών ήταν ομαλή αλλά δεν έδειξε πολλά από τα χαρτιά της. Πάντως φάνηκε καθαρά πως υπάρχει πολύς χώρος για ευρηματικότητα, ειδικά αφού σε ένα τόσο μικρό set piece ο ένας παίκτης κάλυπτε με όλμους στο προαύλιο τον άλλο, που εφορμούσε στην κεντρική πύλη σαν τον Αννίβα καβάλα στον πολεμικό του ελέφαντα (μια στιγμή γεμάτη δόξα), ενώ μετά η μάχη μετατράπηκε σε ένα πιο κλασσικό FPS. Με την προσθήκη όπλων και οχημάτων οι πιθανότητες πολλαπλασιάζονται, ενώ η εμφάνιση ελικοπτέρων και η χρήση γάντζου για σκαρφάλωμα έπαιξαν κάτι παραπάνω από διακοσμητικό ρόλο στην εμπειρία.



Οι επιθέσεις από ψηλά, με δεδομένο και το περιβάλλον, αποτέλεσαν κύριο σχεδιαστικό μέλημα για την ομάδα ανάπτυξης προσφέροντας ένα επιπλέον επίπεδο: ο παίκτης δεν αρκεί να προσέχει μόνο γύρω του αλλά και πάνω ή κάτω του, πράγμα που ήταν εμφανές και στο σύντομο set piece. Οι developers επίσης περιέγραψαν το πώς τα ζώα και η άγρια φύση γενικότερα επεδείκνυαν δυναμική συμπεριφορά, συχνά απρόσμενη, ενώ η περιήγηση στα βουνά θα περιλαμβάνει πολύ σκαρφάλωμα και πολλή χρήση του grappling hook. Άλλες προσθήκες ήταν οι κλωτσιές σε αντικείμενα -για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία- ενώ έχουν αυξηθεί πολύ οι δυνατές ενέργειες του παίκτη κατά την οδήγηση. Αλλαγές οχημάτων εν κινήσει, πυροβολισμοί μέσα από το όχημα και αρκετά άλλα ήταν μόνο μερικές από τις επιλογές που είδαμε, έστω και χρησιμοποιώντας έναν ελέφαντα. Στον τεχνικό τομέα η δουλειά της Ubisoft είναι η αναμενόμενη, με τη φροντίδα στο περιβάλλον να είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η μορφολογία και οι εναλλαγές του εδάφους  δεν κουράζουν και αποπνέουν την αίσθηση του βουνού, αν και το κομμάτι που παίξαμε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί βαρυφορτωμένο.



Η πρώτη εικόνα είναι σαφέστατα διασκεδαστική και το Far Cry 4 φαίνεται να πατά γερά στη συνταγή του προκατόχου του προσθέτοντας παράλληλα νέα στοιχεία. Οι διαφορές του setting (από τις τροπικές ζούγκλες στα βουνά των Ιμαλάϊων) δε φτάνουν για να κρύψουν την ομοιότητα των δύο τίτλων αλλά ταυτόχρονα μείναμε με την αίσθηση πως δεν πρόκειται απλά για μια αλλαγή στα textures. Τα βουνά, οι χαράδρες και τα υψίπεδα έδωσαν στους developers την ευκαιρία να επεκτείνουν το gameplay περισσότερο Το co-op mode λειτουργεί συμπληρωματικά καθώς σύμφωνα με τη Ubisoft απλά σβήνουν οι solo αποστολές και οι δύο παίκτες μπορούν να ασχοληθούν με οτιδήποτε άλλο, με τα αποτελέσματα των ενεργειών τους να παραμένουν. Το Enternity δηλώνει ενθουσιασμένο με το Far Cry 4, καταδιασκέδασε το hands-on preview και ανυπομονεί να δει αν η αρχική θετική εικόνα θα επαληθευτεί στην τελική κυκλοφορία.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Far Cry 4
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (32)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://far-cry.ubi.com/en-gb/home/ FOLLOWERS 17 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Καταφέρανε να κάνουν ένα "αδιάφορο" μέρος,αν θέλετε ένα μέρος το οποίος κάποιος άλλος δεν θα μπορούσε να το παρουσιάσει ωραία,ενδιαφέρον!!!

    • Koel700
    • o ελεφαντας πρεπει να ηταν σε god mode .. εφαγε την εκρηξη του οχηματος IN DAH FACE και ενα rpg που ηρθε απο πισω και δεν καταλαβε τιποτα...

    • zerocool7545
    • Νομίζω ότι έχει παγιδευτεί στον απίστευτα καλοστυμένο κακό του προηγούμενου Far Cry και προσπαθεί να κάνει και το ίδιο με το 4.Αυτό δεν είναι καλό σημάδι για το story mode.Αυτό που εγώ θα ήθελα με τα χίλια είνai ένα πολύ καλά setαρισμένο multiplayer.Σε ότι αφορά τον τεχνικό τομέα θέλω τρομερά γραφικά σε σχετικά χαμηλές απαιτήσεις hardware.Δεν θεωρώ τεχνολογικό θάυμα τα τρελά γραφικά που απαιτούν και τρελό hardware, αυτό μπορούν να το κάνουν όλες οι μηχανές γραφικών.Εν αναμονή λοιπον...

*