Στο πρώτο κομμάτι, αν και το σκηνικό ήταν διαφορετικό από τις εξωτικές τοποθεσίες του Far Cry 3, το ίδιο το «σημείο» ήταν εξαιρετικά οικείο, αφού στην ουσία ήταν η «εκκαθάριση» ενός outpost. Με την βοήθεια ενός wingsuit και αλεξίπτωτου, ο πρωταγωνιστής βρέθηκε ακριβώς έξω από τη βάση, όπου τα κιάλια αποδείχτηκαν πολύτιμος σύμμαχος στην ανίχνευση της περιοχής. Όπως και στον προκάτοχό του, έτσι και στο Far Cry 4 η άγρια πανίδα μπορεί να βοηθήσει τον σκοπό των παικτών, αφού με την απελευθέρωση φυλακισμένων ζώων η μητέρα φύση… αναλαμβάνει δράση, χωρίς να ξεχωρίζει ανάμεσα σε φίλους και εχθρούς. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα άγρια ζώα στο Far Cry 4 ακολουθούν ένα πολύ πιο επιθετικό μοτίβο συμπεριφοράς, με μοναδικά γνωρίσματα και χαρακτηριστικά για το καθένα (όπως η κτητικότητα του χώρου από τα Yak). Στο οπλοστάσιο του πρωταγωνιστή υπάρχουν και τα «δολώματα», τα οποία μπορούν να τραβήξουν τα ζώα προς ένα επιθυμητό σημείο και στη συνέχεια τα πράγματα να… πάρουν τον δρόμο τους. Κατά τα άλλα οι βασικοί μηχανισμοί gameplay και η αίσθηση που αποπνέεται είναι η ίδια με τον προηγούμενο τίτλο της σειράς. Το skill tree επιστρέφει, το weapon wheel, η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, με τους εχθρούς αυτή τη φορά να είναι πιο παρατηρητικοί, πιο αποτελεσματικοί και πιο επίμονοι στις προσπάθειές τους.
Μετά την επιτυχή δολοφονία του στόχου -με συνεπακόλουθο αποτέλεσμα την κατάληψη του outpost- και την εντυπωσιακή ελεύθερη πτώση με τη βοήθεια του wingsuit ανάμεσα στις απόκρημνες πλαγιές των Ιμαλαΐων, το δεύτερο κομμάτι ήταν… διαφορετικό. Πέραν της βασικής ιστορίας και των side-quests, activities, στο Far Cry 4 οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν ένα πνευματικό ταξίδι στην μυθική Shangri-La, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του θρυλικού πολεμιστή Kalinag. Μέσα από τα portals που βρίσκονται διάσπαρτα στο Kyrat, οι παίκτες βρίσκονται σε έναν κόσμο όπου οι κανόνες της φυσικής δεν έχουν την ίδια ισχύ. Οι εχθροί στην Shangri-La συμβαδίζουν με το σκηνικό, με ισχυρές δυνάμεις και ικανότητες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο Kalinag δεν έχει τον τρόπο να τους αντιμετωπίσει. Το πανίσχυρο τόξο του θρυλικού πολεμιστή σταματά τον χρόνο, ενώ ένας πολύτιμος σύμμαχος, μια λευκή τίγρης που εξαφανίζεται κατά βούληση, επιτίθεται στους αντιπάλους κατ’ εντολή. Η Shangri-La αποτελεί έναν προαιρετικό «activity», ωστόσο προσφέρει πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες στους μύθους και την παράδοση της περιοχής. Ο ακριβής αριθμός αυτών των αποστολών δεν είναι ακόμα γνωστός, ωστόσο είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα προσθήκη, αφού με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτεται μια ξεχωριστή ιστορία, η οποία εκτυλίσσεται μέσα στην ίδια την περιπέτεια του πρωταγωνιστή Ajay Ghale.
Ότι έχει αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής για το Far Cry 4 καταδεικνύει μια ακόμη συναρπαστική περιπέτεια, σε ένα σκηνικό που αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον. Το κατά πόσο βέβαια θα καταφέρει να διαχωρίσει την πρότασή του από την αντίστοιχη του προκατόχου του, αυτό αναμένεται να εξακριβωθεί. Μέχρι τότε σίγουρα περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές - με το Far Cry 4 σίγουρα να αποτελεί έναν από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους στον ορίζοντα.
ας ελπισουμε να εχεις τιποτα να κανεις εκτος τον βασικων αποστολων διοτι το FC3 υστερουσε πολυ σε αυτον τον τομεα...
το να κριψεις 2 μυρια διαμαντια ή οτιδιποτε αλλο η το να μου βαζεις challenges να σκοτοσο το ταδε ζωο με το ταδε οπλο για να δειξω οτι ειμαι ο ultimate warrior γινετε σπαστικο μετα τα 5 πρωτα λεπτα ή τις πρωτες 2-3 φορες που κανεις ακριβως το ιδιο...
Τουλαχιστον δεν ακουο τιποτα για 1080p 60fps wars για να φοβαμε πως θα ειναι η pc version του παιχνιδιου αν και δεν εχω δικαιομα να γκρινιαζω για αυτο διοτι τα FC παιχνιδια ηταν ανεκαθεν καλα στο pc...
Ιδια πετυχημενη συνταγη με νεες προσθηκες. Δεν γινεται να μην το παρω.
Με αυτά που είδα στο Watch Dogs να πω την αλήθεια με ''τρόμαξε'' λίγο , δεν την εμπιστεύομαι πλέον την Ubisoft δίνει την εντύπωση ότι έχει παραμελήσει τα PC games και επενδύει στις κονσόλες.
παιχνιδάρα με τα όλα της σίγουρη αγορά
απο τα παιχνιδια που περιμενω με ανυπομονησια....αντε να δουμε!
Ίδωμεν. .
το περιμενω πως και πως
day 1
Πολύ Καλό!!