Οδεύοντας προς το booth που είχε στήσει η Capcom αποκλειστικά για το expansion του Monster Hunter World ξέραμε τι θα δούμε: το παγωμένο Iceborne, το οποίο φιλοξενούσε ένας ταιριαστά διακοσμημένος χώρος που μας έκανε να νιώσουμε σαν στην Ανταρκτική, χαρακτηρίζεται από πολικό ψύχος, έχει καινούριες τοποθεσίες, νέα τέρατα και φέρνει updates στα του gameplay (αυτά βέβαια θα είναι διαθέσιμα και στους κατόχους του παιχνιδιού που δεν θα βιαστούν να επενδύσουν στο expansion), σπρώχνοντας λίγο πιο κοντά στον τίτλο που ανανέωσε τη πέρυσι τη σειρά στους καχύποπτους που έκαναν πως αδιαφορούν, κρυφοκοιτάζοντας όσους ρίχτηκαν στο κυνήγι. Το 2018 δεν κρύψαμε τον ενθουσιασμό μας για το νέο πόνημα του franchise, οπότε το κάτι περισσότερο θα ήταν ούτως ή άλλως καλοδεχούμενο.
Το demo που ήταν διαθέσιμο για δοκιμή δεν μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε πράγματα για τη συνέχιση της πλοκής του παιχνιδιού στο Hoarfrost Reach, ούτε για τα νέα αντικείμενα που θα έχουμε τη δυνατότητα να φτιάξουμε όταν πιάσουμε κανονικά στα χέρια μας το expansion. Αντίθετα, υπήρχαν 4 διαφορετικές αποστολές για δοκιμή, κάθε μια με χρονικό περιθώριο 15 ή 20 λεπτών, με στόχο να κυνηγήσουμε ένα συγκεκριμένο τέρας. Θέση πρωταγωνιστή εδώ είχε το νέο «μεγάλο» τέρας που θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στην προέκταση της ιστορίας, ο πανέμορφος και τρομακτικός elder dragon Velkhana. Ταυτόχρονα με την προσπάθειά μας να αποδειχτούμε ανώτεροι του συγκεκριμένου τέρατος, είχαμε και την ευκαιρία να ζήσουμε την εμπειρία της επιλογής δυσκολίας Master Rank, ένα σκαλοπάτι πάνω από το High Rank, που είναι αυτήν τη στιγμή το υψηλότερο επίπεδο. Αυτό που μπορούμε να πούμε για την ώρα περιορίζεται κάπως από τα δεδομένα του παρεχόμενου demo, το οποίο έφερε προκαθορισμένες επιλογές armour, οπότε είναι ασφαλές να πούμε πως πλήρη άποψη θα έχουμε όταν δοκιμάσουμε αυτό το χαρακτηριστικό με ό,τι ήδη έχουμε στην κατοχή μας από το πέρασμά μας από το campaign του βασικού παιχνιδιού. Το καινούριο τοπίο κάνει αμέσως πολύ καλή εντύπωση στο μάτι, αφού ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική του Monster Hunter World —από όλες τις απόψεις, ειδικά ως προς τη φυσικότητα με την οποία περιφερόμαστε στο περιβάλλον, όχι ότι θα περίμενε κανείς χνάρια στο χιόνι τύπου Red Dead Redemption 2— και εφαρμόζεται σαν φυσική προέκτασή του. Ακόμα και όσοι έχουν αφήσει πίσω τους το παιχνίδι για πάνω από ένα χρόνο θα χαρούν με ό,τι έχει να τους προσφέρει η συγκεκριμένη ανεξερεύνητη περιοχή.
Με αρκετά hot drinks στο pouch, χάρη στα οποία μπορεί ο χαρακτήρας μας να αντεπεξέλθει στις χαμηλές θερμοκρασίες (χωρίς αυτά το stamina μπορεί να πέσει εντυπωσιακά γρήγορα και να κινδυνεύσει ένα πολύ καλό run), ξεκινήσαμε την αναζήτηση των χναριών του Velkhana. Το demo είχε τη λογική της μόνιμης χρήσης ενός είδους tutorial, ανεξαρτήτως επιπέδου, και έτσι μας υποδείκνυε μέρος του χάρτη στο οποίο θα βρίσκαμε τα πρώτα χνάρια. Αυτό είναι εν μέρει λογικό, μιας και η επίδειξη ήταν περιορισμένου χρόνου και οι αποστολές επίσης πιο περιορισμένου χρόνου. Έτσι ξεκινήσαμε την επιχείρηση «εντοπισμός του θηρίου» και αρκετά σύντομα βρεθήκαμε αντιμέτωποι. Το Velkhana δεν χαρίζεται, γεγονός αναμενόμενο, όμως μια κάποια έκπληξη υπήρξε. Οι μανιώδεις κινήσεις του μπορούν στην αρχή να προκαλέσουν τον πανικό που αρμόζει στους έμπειρους του παιχνιδιού, απαιτώντας τη χρήση κάθε skill που έχουμε αποκτήσει μέχρι και να το φτάσουμε. Ανάλογα με τη διαθέσιμη ευκαιρία, που κρίνεται κυρίως από τη στάση του τέρατος, το Slinger tool έρχεται να βοηθήσει την κατάσταση. Η νέα αυτή προσθήκη χαρίζει στον παίκτη το Clutch Claw, με το οποίο αγκιστρώνεται σε κάποιο σημείο του σώματος του τέρατος και το χτυπάει μέχρι να μην αντέξει το χορευτικό του θηρίου από κάτω του, σε μια πιο extreme εκδοχή του ροντέο. Μια άλλη ικανότητα που μας προσφέρει είναι το stun το τέρας με χρήση του Flinch shot. Για αυτό επικεντρωνόμαστε στο κεφάλι του τέρατο. και με μια κίνηση grappling -ξανά- το ξαφνιάζουμε, ρίχνοντάς το στο έδαφος και τότε προκύπτει το άνοιγμα για επιπλέον επιθέσεις χωρίς να κινδυνεύουμε. Αμφότερα μπορούν φυσικά να αποδειχτούν δίκοπο μαχαίρι σε περίπτωση που το τέρας αντιδράσει αρκετά έξυπνα ώστε να εξοστρακίσει το χτύπημα και να μας αφήσει εκτεθειμένους σε κάποια από τις δυνατές του επιθέσεις.
Μένει να δούμε το τελικό προϊόν για να αποκτήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν λόγοι να μην πιστεύουμε πως η εμπειρία μας με το Monster Hunter World ετοιμάζεται να εμπλουτιστεί με τον καλύτερο τρόπο. Ίσως το γεγονός ότι μιλάμε για τον πιο επιτυχημένο εμπορικά τίτλο της Capcom να έκανε την εταιρεία να δουλέψει με ιδιαίτερη φροντίδα στον κόσμο που έφτιαξε. Εντάξει, άκυρο το «ίσως».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity