Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gamescom 2019: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Ghost War Hands On Preview

*
Δοκιμάσαμε στην Gamescom 2019 το Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint και συγκεκριμένα το Ghost War mode. Διαβάστε τις εντυπώσεις μας!

Στη φετινή Gamescom η Ubisoft αποκάλυψε το Ghost War mode, ένα 4v4 multiplayer mode που θα διατίθεται εξ αρχής με το Ghost Recon Breakpoint και θα είναι ένα από τα modes που θα δοκιμαστούν στο τέλος της εβδομάδας σε closed beta. Αυτό το mode ακριβώς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε. Για καλή μας τύχη είχαμε δυο ολόκληρες ώρες στη διάθεσή μας, οπότε προλάβαμε και γερή γεύση να πάρουμε και να εγκλιματιστούμε επαρκώς με τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου mode.




Όπως λέει και η Ubisoft το mode αυτό είναι κομμένο και ραμμένο για πραγματικά ομαδική προσέγγιση, δεν χωρά δηλαδή ένας μοναχικός cowboy για να υπάρχει ελπίδα. Κάθε παίκτης διαλέγει class μεταξύ Assault, Panther, Sharpshooter και Medic, με το διαχωρισμό σε βασικά χαρακτηριστικά να είναι αυτονόητος βάσει των χαρακτηρισμών τους, ενώ έχει το περιθώριο να διαλέξει και από πολλαπλά loadouts. Π.χ. δεν είναι μόνο ο Sharpshooter που έχει πρόσβαση σε sniper rifle, ωστόσο κάθε class έχει διαφοροποίσηση σε skill set. Από τους 6 διαφορετικούς χάρτες που θα έχει το mode με την κυκλοφορία του παιχνιδιού, είδαμε τους 2 ουσιαστικά, σε διαφορετικές φάσεις της ημέρας κιόλας για να δούμε πώς το φως επηρεάζει τακτικές, ορατότητα, προσεγγίσεις κ.λπ. Όπως φαντάζεται κανείς, τη νύχτα η νυχτερινή όραση σώζει ζωές, αλλά δεν είναι και για χόρταση από τη στιγμή που αργά ή γρήγορα φτάνουμε σε τεχνητό φωτισμό που δεν κάνει χάρες με τη νυχτερινή όραση ενεργή. Ο ένας χάρτης ήταν σε περιοχή ανοιχτή, με κατασκευαστικά έργα παρατημένα στη μέση, ο άλλος είχε μια βάση στη μέση της ζούγκλας. Σε κάθε περίπτωση εμείς και οι συνάδελφοι χωριζόμασταν σε δυο ομάδες των τεσσάρων και καταφέραμε και στα δυο ωριαία sessions να είμαστε στην μπλε ομάδα, με διαφορετικές παρέες βέβαια. Σε κάθε περίπτωση το ζητούμενο είναι απλό. Η μια ομάδα πρέπει να εξοντώσει την άλλη και κερδίζει η πρώτη που το καταφέρνει. Ωστόσο, με το σκεπτικό ότι το Ghost Recon επιχειρεί γενικά να είναι πιο ρεαλιστικό σε σχέση με το τυπικό shooter, δεν υφίσταται respawn. Όταν κάποιος πέσει στο πεδίο της μάχης απλά βλέπεις τι κάνουν οι συμπαίκτες που απέμειναν. Είναι κι αυτό χρήσιμο διότι μπορούν να του συμβουλεύσουν όταν παρατηρήσουν κάτι, πέρα από το να πουν σε ποιο σημείο σκοτώθηκε ο χαρακτήρας τους και ότι εκεί γύρω έχει στήσει ενέδρα ο εχθρός. Βέβαια, υπάρχει δυνατότητα για revive, εφόσον καταφέρει να φτάσει κάποιος συμπαίκτης εκεί που κείτεται ο άλλος. Υπάρχει και μια ενδιάμεση κατάσταση βέβαια, αυτή του βαρέως τραυματισμού που επηρεάζει την κίνηση του χαρακτήρα. Τότε χρειάζεται διάλειμμα για επίδεσμο, κάτι που πρέπει να υπολογίζεται διότι απαιτούνται αρκετά δευτερόλεπτα ακινησίας κατά τα οποία ο παίκτης εννοείται πως μένει ευάλωτος.



Προκειμένου βέβαια να μην τραβήξει για πάντα η αναμέτρηση, το mode δανείζεται ένα «εργαλείο» από το υποείδος Battle Royale. Εμφανίζεται από ένα σημείο κι έπειτα δακτύλιος που υποτίθεται ότι συμβολίζει θανατηφόρο ακτινοβολία. Ο δακτύλιος ξεκινά στα ανοιχτά και μικραίνει σταδιακά. Έτσι φέρνει αναγκαστικά τους πάντες κοντύτερα, φροντίζει ώστε όποιος είναι στα άκρα και μπερδεύει την αποστολή του με διακοπές σε camping να πρέπει να μετακινηθεί. Είχαμε έναν πολύ χαρούμενο camper σε αγώνα που δεν το πήρε ποτέ είδηση αυτό και τον διέλυσε ο δακτύλιος μόλις έφτασε στη θέση του. Απλά περιμέναμε στην άλλη άκρη για να κερδίσουμε το γύρο, μιας και ο (πρώην) χαρούμενος camper ήταν και ο τελευταίος της ομάδας του. Προς τη μέση του επιπέδου υπάρχει κι ένα εργαλείο πάντως. Είναι ένας υπολογιστής που ενεργοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τότε, όποιος παίκτης τον φτάσει μπορεί να κάνει hack και να εμφανιστούν στο χάρτη των συμπαικτών του (και του ίδιου) οι ακριβείς θέσεις του εχθρού στο επίπεδο. Έτσι παρέχεται πρόσκαιρο πλεονέκτημα, η ομάδα έχει λόγο να προστατεύσει κάπως εκείνον που θα πλησιάσει τον υπολογιστή και θα ξοδέψει πολύτιμα δευτερόλεπτα σε ακινησία για χάρη του hack κ.ο.κ. Είναι επίσης ό,τι πρέπει για τους πιο ύπουλους παίκτες (εμάς δηλαδή) μιας και με το που ξεσπάσει αψιμαχία κάπου αλλού και δεν προσέχει κανείς τι συμβαίνει, υπάρχει ευκαιρία, με προσοχή και stealth, να κερδηθεί και πάλι αυτό το πλεονέκτημα. Φυσικά ισχύει για λίγο, ο υπολογιστής απενεργοποιείται και ενεργοποιείται λίγο αργότερα για να περιμένει τον επόμενο hacker, από οποιαδήποτε από τις δυο ομάδες. Η συνταγή φαίνεται ικανή να διατηρήσεις καλές ισορροπίες, η τρεχάλα δεν οδηγεί πουθενά κόντρα σε προσεκτικές ομάδες, η απουσία κλασικού respawn κάνει τους πάντες να σκέφτονται λίγο παραπάνω τις κινήσεις τους, ενώ θεωρούμε δεδομένο ότι κάθε ομάδα θα σπάει σε δύο ζεύγη για διαίρεση υποχρεώσεων, ρίσκου και κάλυψης χώρου. Άλλωστε ένα από τα μοναδικά class skills είναι η χρήση drone για εντοπισμό των αντιπάλων. Εννοείται πως άπαξ και δείτε drone του εχθρού, του δίνετε και καταλαβαίνει, αλλά κι αυτό ακόμη είναι χρήσιμο διότι, ακόμη και αν δεν πρόλαβε να δει κανείς την ακριβή σας θέση, οι βολές προδίδουν τουλάχιστον τη γενικότερη περιοχή στην οποία έχει νόημα να εστιάσει ο αντίπαλος. Κι αν εντοπιστεί κανείς από το drone, ουσιαστικά ο εχθρός βλέπει το στίγμα του στο χάρτη για σύντομο χρονικό διάστημα και μετά φτου κι απ' την αρχή. Λογικό αφού το drone δεν επιβιώνει και για πολύ στην πράξη και όταν χάνεται η ορατότητα, κανείς δεν ξέρει προς τα που κινείται εκείνος που εντοπίστηκε προ ολίγου.



Θεωρούμε σημαντικό ότι τα μενού είναι απλά, προσιτά και γρήγορα, ώστε να μην κολλάνε οι παίκτες στο load out, βέβαια δεν ξέρουμε τι θα ισχύει με χρόνους φόρτωσης σε καθημερινές συνθήκες και τυπικά σενάρια. Βλέπετε, δοκιμάσαμε το Ghost War mode σε PC όλα τα «κομφόρ». Δεδομένου ότι η Ubisoft είχε συνδυασμό πληκτρολογίου/ποντικιού αλλά και την εναλλακτική χειριστηρίου Xbox One σε κάθε σύστημα, είχαμε την ευκαιρία να δούμε πώς μπορεί να σταθεί στη μάχη μια οχτάδα παικτών με διαφορετικές προτιμήσεις. Όπως φάνηκε στην πράξη, δεν ήταν καθόλου αυτονόητο ότι όσοι προτίμησαν πληκτρολόγιο και ποντίκι είχαν αυτομάτως κάποιο πλεονέκτημα, πράγμα που σημαίνει, ενδεχομένως, ότι έχει γίνει καλή προσπάθεια στην παράλληλη υποστήριξη και στην όποια υποβοήθηση. Όπως και να 'χει δεν είχαμε και δεν ακούσαμε παράπονα ούτε από εκείνους που διάλεξαν χειριστήριο ούτε από εκείνους που επέμειναν παραδοσιακά για τα δεδομένα του PC. Φυσικά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για lag αφού παίζαμε σε LAN, μπορούμε όμως να πούμε για την ήδη καλή αίσθηση των όπλων και τον σίγουρα προσεγμένο ήχο. Όπως και να ΄χει, είδαμε ένα μόλις mode, θα δούμε κατι ακόμη και στην closed beta που έρχεται, πριν έρθει η ώρα να αποκτήσουμε ολοκληρωμένη εικόνα για την τελική μορφή του Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint. Έχουμε κι έναν Punisher να ξεκάνουμε υποτίθεται.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Paris

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*