Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hellraid

Στην ομάδα της Techland φαίνεται πως ένα project δεν είναι αρκετό, αφού οι Πολωνοί developers μάλλον αρέσκονται να καταπιάνονται με διαφορετικές παραγωγές. Έτσι λοιπόν, πέραν του Dying Light (και του hands-on session στο οποίο παρευρέθηκε το Enternity στο πλαίσιο της Gamescom 2014), η Techland παρουσίασε και το Hellraid, ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον RPG πρώτου προσώπου. Το Enternity φυσικά ήταν εκεί, για μια περιήγηση στο εισαγωγικό chapter του τίτλου, με τον Pawel Modlinski να εξηγεί τους βασικούς μηχανισμούς gameplay και να ρίχνει φως σε πολύ σημαντικές λεπτομέρειες.



Όπως προαναφέρθηκε το Hellraid είναι ένα hack-n-slash RPG πρώτου προσώπου, με το επίκεντρο του ενδιαφέροντος να βρίσκεται φυσικά -που αλλού- στη μάχη. Και σε αυτόν τον τομέα, η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται να χτυπάει διάνα στον στόχο που έθεσε. Σίγουρα σε αυτό βοηθάει και η Chrome Engine 6, η μηχανή που χρησιμοποιείται και στο Dying Light, αποδίδοντας με εξαιρετικό τρόπο το μεσαιωνικό τοπίο και την ζοφερή ατμόσφαιρα του τίτλου. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στο εισαγωγικό κομμάτι λοιπόν, όπου και ο Modlinski έδωσε μια σύντομη περιγραφή της κεντρικής ιστορίας του τίτλου, μαθαίνουμε για τον πρωταγωνιστή του τίτλου και τα μακάβρια οράματα και προαισθήματα που τον βασανίζουν και τον αναγκάζουν να εγκαταλείψει το τάγμα του και να επιστρέψει στο χωριό του, για να προστατεύσει τον τόπο του και την αδερφή του. Τα πρώτα λεπτά λειτουργούν ουσιαστικά ως μια εξοικείωση με το σύστημα χειρισμού και οι εχθροί δεν αργούν να κάνουν την εμφάνισή τους, όπου και η μάχη ξεκινάει - μια μάχη έντονη, συναρπαστική, που δεν σταματάει σχεδόν ποτέ.



Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι από την αρχή της περιπέτειας ο πρωταγωνιστής θα μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιονδήποτε τύπο όπλου χωρίς περιορισμούς, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως απουσιάζει το leveling up - η πεμπτουσία των RPGs. Και σε αυτό το κομμάτι, το Hellraid προσφέρει μια κάτι παραπάνω από ευρεία γκάμα επιλογών, αφού πάνω από 100 διαφορετικά skills θα βρίσκονται στη διάθεση των παικτών, με χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την προσαρμογή σε οποιονδήποτε τρόπο παιχνιδιού και «τύπου» χαρακτήρα. Επιστρέφοντας στα όπλα, ο κάθε τύπος έχει το δικό του σετ κινήσεων και πλεονέκτημα/μειονέκτημα, ενώ ακόμα και η πορεία που θα καταγράφει μέχρι το σημείο επαφής θα καθορίζει το damage που αυτό προξενεί. Η δυνατότητα dashing θα προσφέρει την απαραίτητη δυνατότητα αποφυγής και ελιγμών ή γρήγορου gap closing για την επίτευξη ενός καθοριστικού χτυπήματος, ενώ η -σήμα κατατεθέν από την Techland, πλέον- stamina bar θα επιτρέπει (ή όχι) τις αντίστοιχες κινήσεις. Βέβαια, η μάχη δεν χαρακτηρίζεται μόνο από τη χρήση melee όπλων, αφού τα staffs θα προσφέρουν μια γκάμα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα spells, όπως την εκτόξευση παγωμένων κρυστάλλων, «ακτίνων» κεραυνού που διαμελίζουν ή το «πάγωμα» αντιπάλων, όπου ένα γρήγορο χτύπημα στη συνέχεια θα τους θρυμματίσει. Οι αντίπαλοι προσφέρουν μια σταδιακά αυξανόμενη δυσκολία και η γκάμα των εχθρών μεγαλώνει με την πρόοδο, με τους σκελετούς που καλωσορίζουν τους παίκτες στον κόσμο του Hellraid να δίνουν τη θέση τους σε διαφορετικές παραλλαγές και στη συνέχεια σε zombies που εκτοξεύουν κομμάτια από τα σωθικά τους (!) και σε “exploders” που εκρήγνυνται μόλις φτάσουν κοντά.



Βέβαια, αυτός ο τελευταίος τύπος εχθρού μπορεί να λειτουργήσει και προς όφελος των παικτών, αφού μια κλωτσιά στο κατάλληλο χρονικό σημείο μπορεί να κάνει τη… βρώμικη δουλειά του πρωταγωνιστή, αντί αυτού. Τα bosses θα φροντίσουν και αυτά με τη σειρά τους να δώσουν τον δικό τους χαρακτήρα στις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι παίκτες, αναγκάζοντάς τους να μάθουν τα μοτίβα κινήσεων και να προσαρμόσουν την προσέγγισή τους. Τέλος, όσοι δεν θέλουν να ζήσουν την εμπειρία μόνοι τους, μπορούν να καλέσουν μέχρι τρεις ακόμα φίλους και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις στον αφιλόξενο κόσμο του Hellraid τόσο στο story mode, όσο και στα mission και arena modes, για μεσαιωνικό μακελειό με… παρέα.



Βέβαια, το κατά πόσο ο τίτλος θα προσφέρει μια ικανοποιητική εμπειρία, αυτό αναμένεται να εξακριβωθεί όχι και τόσο σύντομα, αφού η ομάδα ανάπτυξης στοχεύει στις αρχές του 2015 για την κυκλοφορία. Ο Pawel Modlinski βέβαια ανέφερε πως ο τίτλος θα είναι διαθέσιμος στο Steam νωρίτερα, υπό τη μορφή Early Access, ούτως ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο balancing και το replayability του τίτλου στα διάφορα modes. Όπως και να ‘χει, το Hellraid αποτελεί μια εξαιρετικά υποσχόμενη παραγωγή, η οποία θα κεντρίσει το ενδιαφέρον ενός μεγάλου κοινού. Είναι σαν μια πιο σκοτεινή, μακάβρια εκδοχή του Skyrim, δανειζόμενο στοιχεία από τον τίτλο της Bethesda και φέρνοντας τη μάχη στο επίκεντρο. Θα επιτύχει τον σκοπό του; Το μόνο σίγουρο είναι διεκδικεί επάξια τη θέση του ανάμεσα στους πλέον αναμενόμενους τίτλους του 2015.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Hellraid
    • 18+ pegi 18+
      • 5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://hellraid.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*