Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Need for Speed Closed Beta Preview

*
Το Need for Speed είναι ένα μία από εκείνες τις σειρές που θυμούνται παλιότεροι και νεότεροι, η κάθε ομάδα για διαφορετικούς λόγους. Για κάποιους είναι ενθύμιο μιας άλλης εποχής, με εξωτικά αυτοκίνητα και ιλιγγιώδεις ταχύτητες σε εξωτικούς προορισμούς. Για άλλους, αγώνων ταχύτητας με «φτιαγμένα» αυτοκίνητα, nitro και όσο περισσότερα λαμπάκια neon γίνεται. Η αλήθεια είναι πως παρότι η σειρά τα κατάφερε εξίσου καλά και στις δύο διαφορετικές πορείες που ακολούθησε, στη συνέχεια κάπου το «έχασε». Λίγο το γεγονός ότι η φόρμουλα έπρεπε -καλώς ή κακώς- να αλλάξει, λίγο το ότι επιχειρήθηκαν πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις, κακά τα ψέματα, τα Need for Speed των τελευταίων ετών δεν μπορούν να φτάσουν το hype και τον ενθουσιασμό που προσέφεραν οι παλαιότεροι τίτλοι της σειράς - με μοναδική εξαίρεση ίσως το Hot Pursuit. Κι όμως, η ΕΑ επιμένει. Και πολύ καλά κάνει, θα έλεγε κανείς, αφού είναι μια εμβληματική σειρά, άρρηκτα συνδεδεμένη με τον όρο “racing” στη βιομηχανία των video games.



Αφότου λοιπόν οι τελευταίες προσπάθειες δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, τι πιο λογικό από ένα franchise reboot. Δεύτερη ευκαιρία λοιπόν για την Ghost Games, μετά το χλιαρό Rivals, αυτή τη φορά επαναφέροντας τη σειρά στις ρίζες της. Κατά κάποιον τρόπο τουλάχιστον. Και αυτό γιατί οι «ρίζες» εν προκειμένω είναι κάπου ανάμεσα στους πρώτους τίτλους και την “Underground” εποχή. Τι σημαίνει όμως αυτό; Σε πρώτη φάση αγώνες στους δρόμους του Ventura Bay (και των περιχώρων του), μιας πόλης που θυμίζει πολύ το Los Angeles και φαίνεται να έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα βροχόπτωσης, από το σούρουπο ως την αυγή. Δεν απουσιάζουν οι εξωτικές Porsche και Ferrari του παρελθόντος, ούτε όμως και κάποια πιο…συμβατικά μοντέλα, όπως το Honda Civic Type R ή το Subaru Impreza WRX - με την γκάμα να περιλαμβάνει οτιδήποτε μεσολαβεί αυτών των άκρων. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, το Need for Speed δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ιστορία, σε σημείο που ουσιαστικά δομείται ολόκληρο γύρω από αυτήν. Ελάχιστοι θα περίμεναν κάποια πλοκή που αιχμαλωτίζει, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να αποπνέει την αίσθηση ότι ο τίτλος το προσπαθεί υπερβολικά. Το σενάριο ακολουθεί την ιστορία του σιωπηλού πρωταγωνιστή που αναλαμβάνει (για κάποιο λόγο που κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει) να καταξιωθεί στις τάξεις των οδηγών του Ventura Bay, με τη βοήθεια της παρέας του - την οποία μόλις έχει γνωρίσει. Αυτή αποτελείται από πέντε χαρακτήρες που ακροβατούν ανάμεσα στο απόλυτο στερεότυπο και το «τόσο-τραβηγμένο-που-καταλήγει-αστείο» και ουσιαστικά λειτουργεί ως το μέσο που προσφέρει αποστολές και νέους αγώνες, μέχρι ο παίκτης να κερδίσει την προσοχή οδηγών όπως ο Ken Block και ο Magnus Walker.



Ένας καλός οδηγός χρειάζεται ένα καλό αυτοκίνητο, και στο Need for Speed οι οδηγοί έχουν μέχρι 5 ανά πάσα στιγμή στο γκαράζ τους, τα οποία και μπορούν να τροποποιήσουν ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε είδους αγώνα. Από drift trials και touge μέχρι sprints, το αυτοκίνητο χρειάζεται το ανάλογο customization ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το βάθος του customization το οποίο χαρακτηρίζεται ως κάτι περισσότερο από επαρκές (για τίτλο της σειράς Need for Speed πάντα), ενώ ακόμα πιο ευχάριστη έκπληξη είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο πράγματι ανταποκρίνεται στο «στήσιμο» και τα διαφορετικά κομμάτια που «φοράει» κάτω από το καπό. Το προαναφερθέν customization φυσικά επεκτείνεται και στο κοσμητικό κομμάτι, με αεροτομές και body kits που αναλαμβάνουν να καταστήσουν το αυτοκίνητο του παίκτη όσο το δυνατόν πιο «φουσκωμένο» γίνεται. Το πρόβλημα που εντοπίζεται στον ανοιχτό κόσμο του Need for Speed είναι ότι πέραν των events που καθορίζονται από την ιστορία, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα για κάποιον να κάνει στους -σχεδόν άδειους- δρόμους του Ventura Bay. Σίγουρα, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας crews/αλληλεπίδρασης με τους άλλους παίκτες που βρίσκονται στον ίδιο server (και μπορεί να κάνουν βόλτες την ώρα στιγμή που ο παίκτης λαμβάνει μέρος σε αγώνες), ή κυνηγητών με την μάλλον αργή αστυνομία, αλλά μέχρι εκεί. Ο τίτλος απαιτεί τη σύνδεση των παικτών στο internet ανά πάσα στιγμή, ωστόσο απουσιάζει κάποιο αυτόνομο σύστημα competitive multiplayer, κάτι που δεν μπορεί παρά να προκαλεί απορίες. Η συμμετοχή άλλων παικτών στις αποστολές του story είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά εξυπηρετεί το σκοπό του competitive multiplayer μέχρι ενός σημείου.
Από την άλλη, αυτός που δεν προκαλεί απορίες είναι ο τεχνικός τομέας και η χρήση της Frostbite. Ο τίτλος πράγματι δείχνει το ίδιο καλός οπτικά με τα trailers, αν και το εφέ film grain θα μπορούσε να περιοριστεί κάπως. Το επίπεδο λεπτομέρειας στα μοντέλα των αυτοκινήτων είναι εξαιρετικό, ενώ πολύ καλή δουλειά έχει γίνει επίσης στο φωτισμό και τις αντανακλάσεις. Τα ηχητικά εφέ ακολουθούν πιστά την παράδοση της σειράς, ενώ το soundtrack που «ντύνει» τις νυχτερινές περιπλανήσεις στο Ventura Bay χαρακτηρίζεται ως μάλλον ταιριαστό με το ύφος και την κουλτούρα που ο τίτλος επιχειρεί να υιοθετήσει.



Η αλήθεια είναι πως το Need for Speed χρειάζεται ένα reboot. Το θέμα που προκύπτει όμως είναι κατά πόσο το συγκεκριμένο reboot θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σειράς. Από τη μία έχουμε την επιστροφή σε ένα παλιότερο είδος gameplay, από την άλλη όμως είναι πολλές οι ενστάσεις. Αρχικά είναι αυτή η ενσωμάτωση των social χαρακτηριστικών που φτάνει στο σημείο προσκόλλησης, παρότι το Hot Pursuit φαίνεται να είχε βρει τη χρυσή τομή. Επιπρόσθετα, έχουμε έναν τίτλο που ναι μεν φαίνεται όμορφος, δεν έχει όμως την ατμόσφαιρα των τίτλων Need for Speed που θέλει να θυμίσει. Ακόμα και με τα τεχνικά θέματα να δικαιολογούνται λόγω του ότι έχουμε να κάνουμε με beta, είναι δύσκολο για κάποιον να δικαιολογήσει το γεγονός ότι από μία παραγωγή που φέρει τη λέξη “Speed” στον τίτλο της, απουσιάζει η αίσθηση της…ταχύτητας. Το άδειο Ventura Bay δε δίνει κίνητρο σε κάποιον να επιστρέψει στους δρόμους του, ενώ η πρόκληση που προσφέρει το αστυνομικό σώμα αυτής είναι στην καλύτερη περίπτωση μικρή. Η έλλειψη κάποιου dedicated competitive multiplayer mode όπου κάποιος μπορεί να μπει σε ένα lobby και να πάρει μέρος σε μια playlist αγώνων αφαιρεί ακόμα περισσότερους πόντους από το replay value. Αν σε αυτά προσθέσει κανείς και το χείριστο rubberbanding του ΑΙ, τότε τα πράγματα δε φαίνονται ιδιαίτερα ευνοϊκά.



Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με μια πλήρη καταστροφή. Θετικά στοιχεία υπάρχουν και το πρώτο από αυτά είναι η επιστροφή ενός ικανοποιητικού συστήματος customization. Το κάθε αμάξι συμπεριφέρεται διαφορετικά, τόσο ως stock, όσο και με τη χρήση των διαφορετικών parts. Οι διαφορετικοί τρόποι που οι παίκτες αποκτούν πόντους Respect (ταχύτητα, ακρίβεια, επιθετικότητα, εμφάνιση και ομαδικότητα) είναι μια ευχάριστη προσθήκη, ενώ με τη βοήθεια της Frostbite παρουσιάζεται για ακόμη μια φορά ένα πολύ όμορφο οπτικά αποτέλεσμα. Σίγουρα υπάρχουν ακόμα κάποιες επιφυλάξεις όσον αφορά το Crew system και το κατά πόσο αυτό θα μπορεί να προσφέρει μια ικανοποιητική multiplayer εμπειρία στο τελικό προϊόν, όπου και θα υπάρχει περισσότερος κόσμος στους servers του παιχνιδιού. Αυτό που απομένει λοιπόν είναι -φυσικά- να κάνουμε υπομονή μέχρι τις 5 Νοεμβρίου, όταν και το Need for Speed φτάνει στα ράφια των καταστημάτων. Οι μέρες μέχρι την κυκλοφορία είναι λίγες. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό, είναι μάλλον στο χέρι της Ghost Games.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ghost Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Need for Speed
    • 12+ pegi 12+
      • 6.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (7)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://needforspeed.ea.com/ FOLLOWERS 11 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • chris7
    • Εμενα μου άρεσε που θύμιζε nfs από τα παλιά,δυστυχώς έπεσε σε κακό σαββατοκύριακο και ισα ισα κάναμε μια βόλτα.
      Το δοκίμασα στο xboxone (είχα και για ps4 απλά έβαλα αυτό που ήρθε πρώτο).

    • Connie GR
    • @Geovra

      Η ταινία είναι cult. Είναι κάτι περισσότερο από ταινία. Είναι μια ιδέα. (κακή, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

    • scuba21
    • Μια απ' τα ίδια με τον @chris7. Δεν πρόλαβα να ασχοληθώ πολλές ώρες.
      Μου άρεσε αρκετά, ο χειρισμός μου φάνηκε πιο αληθοφανής από προηγούμενους τίτλους της σειράς. Η εναλλαγή μέρας νύχτας θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη. Και η δυναμική αλλαγή καιρού. Συμφωνώ με τον Κωνσταντίνο Καλκάνη στο ότι οι αλλαγές (αναβαθμίσεις - μετατροπές) στο όχημα είναι αισθητές σε μεγάλο βαθμό και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ γιατί προσαρμόζεται εύκολα ο χειρισμός στα γούστα του καθενός και στον τρόπο που θέλει να οδηγεί. Ο χειρισμός θέλει εξοικείωση και η καμπύλη εκμάθησης δεν είναι τόσο μεγάλη.

*