Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tom Clancy's The Division Closed Beta - Preview

*
Η κυκλοφορία του The Division, ενός τίτλου που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Ε3 του 2013, είναι προγραμματισμένη για τις 8 Μαρτίου και πριν από λίγες ημέρες η Ubisoft αποφάσισε να δώσει σε αρκετούς παίκτες πρόσβαση στην Closed Beta. Για πολλούς λόγους. Για να βοηθήσει το κοινό να αντιληφθεί καλύτερα το ποιόν της νέας της δημιουργίας, για να βοηθήσει τους μηχανικούς της να…ραφινάρουν τη λειτουργία των servers πριν το μεγάλο μπαμ, αλλά και, γιατί όχι, να σφυγμομετρήσει και μια πρώτη αντίδραση του κόσμου σε αυτό που έβλεπε. Και έπαιζε.



Ξεκινώντας, καλό θα ήταν να αντιληφθούμε εξ αρχής τι είναι το The Division. Και σε αυτό η Ubisoft δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς, σωστά, πουθενά δεν υπάρχει ο όρος “massive” στις επίσημες περιγραφές του τίτλου. Από τη λειτουργία της closed beta αντιλαμβανόμαστε ότι ο τρόπος που το παιχνίδι χωρίζει τον αριθμό των παικτών στον κόσμο του, το instancing αν θέλετε να το περιγράψουμε με μια λέξη, ελάχιστα διαφέρει από τον τρόπο που είδαμε στο Destiny της Bungie περίπου ενάμιση χρόνο πριν. Χωρίς αυτό να αποτελεί αρνητικό. Απεναντίας, το Manhattan είναι αρκετά γεμάτο ακόμα και αν οι παίκτες χωρίζονται σε πολλαπλά instances και, αν κρίνουμε από τους αριθμούς των παικτών που συναντήσαμε στη closed beta, δεν βλέπουμε γιατί να μη γίνεται το ίδιο με τη κανονική κυκλοφορία του τίτλου. Τριγυρνώντας, θα συναντήσετε και συμμορίες από NPCs που καλείστε να αντιμετωπίσετε, σε events που θυμίζουν side missions, για τα οποία όμως, μέχρι να έχουμε στα χέρια μας ολοκληρωμένο τον τίτλο, δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για το αν θα αποτελούν ευχάριστα γεμίσματα ή απλά χάσιμο χρόνου μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού. Σίγουρα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν μας ενόχλησαν. Η μια “σοβαρή” αποστολή που έχουμε στη διάθεσή μας δεν μας αφήνει και πολλά περιθώρια να κρίνουμε το σενάριο, ή έστω το υπόβαθρο του The Division. Ναι, ένας ιός έχει εξαλείψει μεγάλο μέρος του πληθυσμού, όμως αρρώστους ή ζόμπι δεν θα δείτε πουθενά, παρά μόνο τους NPCs να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να επιβιώσουν σε ό,τι απέμεινε από τον κόσμο, αλλά μεταμορφώθηκε στην πορεία σε κάτι διαφορετικό και πιο άγριο. Αυτό που μπορούμε να κρίνουμε, είναι το γρήγορο matchmaking καθώς, μέσα σε λίγα λεπτά, βρεθήκαμε στο ίδιο instance με φιλικά πρόσωπα και ξεκινήσαμε την αποστολή μας χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις, αποσυνδέσεις ή errors. Βέβαια, κρατώντας μικρό καλάθι, ελπίζουμε κάτι τέτοιο να συνεχιστεί και στην τελική έκδοση του τίτλου, μιας και οι φορές που servers έχουν προδώσει τίμιες προσπάθειες παιχνιδιών είναι, ανά την ιστορία των videogames, αναρίθμητες.



Στην αποστολή αυτή καθ’ αυτή, η συνεργασία μεταξύ των παικτών είναι η βασικότερη προϋπόθεση για να κυλήσουν όλα ομαλά και, φυσικά η σωστή κατανόηση και χρήση των μηχανισμών του τίτλου όπως κάλυψη, χρήση χειροβομβίδων και φυσικά, η σωστή στόχευση. Σημαδεύοντας το κεφάλι των εχθρών δεν θα πετύχετε το πολυπόθητο headshot που ίσως έχετε συνηθίσει στους περισσότερους τίτλους που φέρουν την υπογραφή “Tom Clancy’s”, όμως κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό καθώς εδώ μιλάμε για μηχανισμούς βγαλμένους από RPGs. Θα πετυχαίνετε όμως critical hits, που φυσικά επιφέρουν περισσότερη ζημιά στους αντιπάλους σας και κάνουν τη προσπάθειά σας να αξίζει το κόπο. Εννοείται ότι η ολοκλήρωση αποστολών και η εξερεύνηση θα σας ανταμείψουν με νέα όπλα, καλύτερο εξοπλισμό για εσάς και αυτά, αλλά και points που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε νέα abilities και perks, για τα οποία όμως δεν μάθαμε πολλά μέσα από την closed beta. Η διαχείριση του inventory γίνεται εύκολα και γρήγορα θα μάθετε να ξεχωρίζετε τα καλά όπλα από το σωρό του loot. Και αφού αναφερθήκαμε και σε αυτό, ας προχωρήσουμε και στο κομμάτι που χαρακτηρίζει περισσότερο το νέο τίτλο της Ubisoft. Αυτό δεν είναι άλλο από την Dark Zone. Ένα μέρος όπου όλοι οι παίκτες θα πρέπει να εισέλθουν για να αποκτήσουν το...σοβαρό εξοπλισμό. Ένα μέρος όπου δεν υπάρχουν φίλοι και εχθροί εκτός ομάδας. Είστε εσείς και το party σας εναντίον όλων, NPCs αλλά και άλλων παικτών που έχουν τα ίδια κίνητρα με εσάς. Στην αρχή θα σας φανεί χαοτικό, όμως η ελευθερία που δίνεται σε αυτό το τμήμα του παιχνιδιού είναι λυτρωτική και αγχωτική ταυτόχρονα. Μπορείτε να ψάξετε για νέο εξοπλισμό. Μπορείτε να ξεκινήσετε να σκοτώνετε κόσμο. Σκοτώνοντας παίκτες όμως αποκτάτε bounty και προφανώς γίνεστε στόχος άλλων ομάδων που έχουν μπει με τον ίδιο σκοπό με εσάς. Αν δε αποφασίσετε να πάτε για τον εξοπλισμό, σας περιμένουν και άλλες εκπλήξεις. Δεν είναι τόσο εύκολο να βγείτε από την Dark Zone με αυτά που έχετε συγκεντρώσει. Αντίθετα θα πρέπει να περιμένετε στο extraction point και να σφαγιάσετε ό,τι έρθει με σκοπό να σας εξοντώσει. Πρόκειται για μια ευρεσιτεχνία της Ubisoft που φέρνει πολλά multiplayer modes σε ένα μέρος και, ενώ θα μπορούσαν πολλά πράγματα να πάνε στραβά, εν τέλει ο τρόπος που συνδυάζονται μας ικανοποίησε. Μένει να δούμε πώς θα δένει σεναριακά με τον υπόλοιπο τίτλο, αλλά και τη συμπεριφορά των παικτών εντός της Dark Zone στην κανονική κυκλοφορία του The Division.



Αυτό που επίσης μας ικανοποίησε από την beta, ήταν ο τεχνικός τομέας του The Division. Από την πρώτη παρουσίαση που είχαμε δει τον τίτλο ελπίζαμε ότι θα ξεχώριζε οπτικά και ευτυχώς αυτήν τη φορά η Ubisoft δεν μας απογοήτευσε. Στην έκδοση του Xbox One που δοκιμάσαμε, η εικόνα ήταν πεντακάθαρη, τα διάφορα εφέ όπως καπνοί, βροχή, χιόνι, εκρήξεις κάτι παραπάνω από μια χαρά και, το σημαντικότερο όλων, το frame-rate, σταθερό. Σίγουρα δεν μοιάζει όσο εντυπωσιακό φαινόταν στις παρουσιάσεις που είχαμε παρακολουθήσει ανά καιρούς, όμως καλό θα είναι να περιμένουμε και την έκδοση των PC για να μιλήσουμε ελεύθερα για τη νέα μόδα του downgrading που μαστίζει τελευταία το gaming και “βασανίζει” τους παίκτες.



Κλείνοντας το κείμενο με τις εντυπώσεις μας από την closed beta, αξίζει να αναφερθούμε στο τι περιμένουμε από το The Division τελικά. Δεν είναι MMO. Είναι όμως RPG. Και ζητά από τους παίκτες τακτική σκέψη, αφοσίωση, συνεργατικό πνεύμας ενώ τους προσφέρει ένα πρωτότυπο περιβάλλον προς εξερεύνηση. Εμείς περιμένουμε η εκπληκτικά σχεδιασμένη Νέα Υόρκη να μην αποτελεί απλά ένα όμορφο ντεκόρ στον ολοκληρωμένο τίτλο, αλλά μια γεμάτη πόλη γεμάτη κινδύνους, ικανή να διατηρήσει το ενδιαφέρον των παικτών αμείωτο. Τεχνικά πάντως, ο τίτλος βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο, τόσο σε θέματα απεικόνισης, όσο και σε θέματα υποδομών, τουλάχιστον με τον κόσμο που δοκίμαζε την closed beta. Ευελπιστούμε να συναντήσουμε την ίδια εικόνα και στην τελική κυκλοφορία του. Έχει πολλά στοιχήματα να κερδίσει η Ubisoft με το The Division. Εμείς σίγουρα θα της δώσουμε μια ευκαιρία γιατί αυτήν τη φορά μοιάζει να βαδίζει σε σωστή κατεύθυνση.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mariodm22
    • Ασχοληθηκα αρκετες ωρες με το συγκεκριμενο παιχνιδι , αναβαθμηστικα μεχρι οσο πιο δυνατον γινεται στην Beta ( 12 level PvP και 8 PvP + τα καλυτερα αντικειμενα που προσφερει μεχρι τα συγκεκριμενα Levels ) και μου αφησε καλη ΄΄ γευση ΄΄ . Ειναι σιγουρα παιχνιδι που απαιτει παρα πολλες ωρες grinding . Υπαρχουν Κλασεις , crafting και ενα σωρο αλλα ...
      Θα πω ομως και αυτα που με ενοχλησαν και θα ηθελα να δω διαφορετικα . Δυστυχως σε αυτο το παιχνιδι ευνοειται πολυ , το γνωστο και δικαιως εκνευριστικο , σε ολους trolling .... Αν εισαι μονος ακομα και με το να εισελθεις στον κοσμο του Dark zone μπορει να σε περιμενει απ΄εξω μια ομαδα τρολαδων και να μην σου αφηνουν περιθωρια . Εσυ δεν μπορεις να επιστρεψεις αμεσα στο Safe House διοτι βρισκεσαι σε Battle . Φυσικα υπαρχουν ενα σωρο αλλα κραυγαλεα παραδειγματα τα οποια δεν θα τα αναφερω .
      Ειναι ενα παιχνιδι RPG που απαιτει μια φιλοσοφια για να μπορεσεις να γινεις καλος και να ανταπεξελθεις σε ολες τις καταστασεις ειτε ειναι PvP ειτε PvE και αυτο το λεω γιατι το ενα συμπληρωνει κατα καποιο τροπο το αλλο . Το PvP περαν του οτι σου προσφερει μια competitive εμπειρια σου προσφερει αντικειμενα πιο ανεβασμενα απο απο το PvE με τα λεγομενα Dark Zone Chests τα οποια απαιτουν τα Dark Zone keys οπου τα αποκτας δυσκολα ( Μια κατασταση σαν τα Exotic Chests του Destiny αλλα σαφως διαφορετικη ) . Το θεμα εδω ομως με τα Dark zone chests ειναι πως δεν ειναι lootable μεχρι να γινουν Extracted τα αντικειμενα που παρθηκαν απο αυτα και εδω σαφως υπαρχει εκτος απο την αναμονη να βρεις γρηγορα τα Chests για να μην χασεις τα Keys και το ξανα κλασικο trolling , δηλαδη κρατανε το loot , καθονται με τις ωρες στο Safe house σε αδρανια ( εδω θα επρεπε να γινονται Kicked απο τον server ) και τα chests δεν ειναι Lootable και επειδη δεν μπορεις να αλλαξεις server με το να γυρισεις στο PvE και να ξαναμπεις στο PvP πρεπει να κλεισεις το παιχνιδι και να το ξανα ανοιξεις ...
      16 με 19 εχει Open Beta μπειτε να δοκιμασετε ...

    • periklis
    • το επαιξα.....και χω να πω μονο οτι το παιχνιδι μετράει αγρια....ειναι ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ.......τρομερη εμπειρια....

    • Scott_Pilgrim
    • Ασχολήθηκα και εγώ ένα δεκάωρο με το τίτλο και είχα και την τύχη να παίξω multiplayer με φίλους αλλά και αγνώστους. Σεναριακά δεν μπόρεσα να δω κάτι μιας και ο τίτλος έχει μόνο μία main mission με κάποιες side missions να υπάρχουν έτσι απλά για να γεμίσουν ένα δίωρο. Ξεκινώντας από τα γραφικά, μπορώ να πω πως για κονσόλα έμεινα ικανοποιημένος. Δεν ήταν ότι έδειξαν το 2013 αλλά δεν ήταν και τόσο άσχημο όσο περίμενα. Το co op έτρεχε απροβλημάτιστα είτε ήταν με φίλους είτε με ξένους, απλά πρέπει έφαγα ένα μικρό μπέρδεμα με τις darkzone που σε χωρίζει ο τίτλος.
      Από θέμα τοπίων κλπ δεν είναι κακό και όλο αυτό το χιονισμένο περιβάλλον βοηθάει αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε πολλά. Το gunplay είναι επίσης πολύ καλό απλά εκεί που απογοητεύτηκα είναι ότι εντάξει, RPG αλλά ρε φίλε σου έχω κάνει σουρωτήρι το κεφάλι με submachine gun και δεν έχεις πέσει ακόμα; Επίσης θα έπρεπε να υπήρχε και αίμα στα ρούχα ως ένδειξη αληθοφάνειας.
      Το ζουμί της beta αλλά και του τίτλου ήταν η dark zone η οποία με χάλασε. Όχι γιατί ήταν κακή εμπειρία. Ίσα ίσα που με παρέα είναι κόλλημα. Αλλά υπήρχαν στιγμές που έψαχνα κόσμο και δεν έβρισκα και με εκνεύρισε αρκετά αυτό καθώς δεν υπήρχε δράση. Λογικό από τη μία μιας και ήταν colse beta αλλά δεν ξέρω αν δούλεψε υπέρ τους. Γενικότερα σαν εμπειρία με παρέα ήταν πολύ καλή όπως είπα και πριν. Είναι απίστευτο το συναίσθημα όταν βρίσκεις αγνώστους στο drop point και δεν ξέρεις αν θα σε βοηθήσουν ή θα σε μαχαιρώσουν πισώπλατα.
      Γενικών το Division φαίνεται πως θα είναι κάτι καλό. Δεν ξέρω αν θα κρατήσει κάποιον ο οποίος θα παίζει μόνος, αλλά μια παρέα σίγουρα θα την κρατήσει για καιρό. Κάποια στιγμή θα το πάρω σε μια πτώση τιμής ή σε κάποιο deal γιατί μαζεύτηκαν πολλά.

    • mazos
    • Δεν το εχω πεξει ακομα,αλλα εχω μια φοβια οτι θα βγει κατωτερο τον προσδοκιων,η ubi εχει ασχημο παρελθον τελευταια..

    • niqos
    • Mετα απο 10 ωρες στην βετα το hype στο θεο! Η μονη μου ανησυχια ηταν πως θα αποδοθει η ολη φαση μεσα στην dark zone αλλα μπορω να πω πως δουλευει μια χαρα.. Με ομαδουλα 4 ατομα δεν εχεις να φοβηθεις τπτ! Αναμονη λοιπον μεχρι τις 8 Μαρτιου..

    • mariodm22
    • Κατι πολυ σημαντικο που δεν αναφερθηκε ειναι πως αν δεν εισαι το ιδιο level η κοντινο με τον φιλο σου δεν σε βαζει στον ιδιο σερβερ στο Dark Zone ... φαινεται πως ειστε στο ιδιο group αλλα δεν μπορει να δει ο ενας τον αλλον . Αρκετα καλο το PvP ( Dark Zone ) αλλα θελει πολυ δουλεια για να δουλεψει σωστα

    • periklis
    • ειναι καλό παιχνίδι παντως...ας μη το κάνουμε να φαινεται επιστήμη!
      μεχρι να βγει καποιο αλλο καλυτερο η πιο προτοτυπο το Division ειναι μια χαρα, οτι πρέπει...
      Εγώ γενικά με ολα αυτα τα παιχνιδια εχω ενσταση σε οτι αφορα παντα τη τιμή τους...
      Δηλ 70αρια και 60άρια τα θεωρώ υπερβολικά πολλά.
      Πχ τωρα που το επαιξα με τη Beta εκδοση, και το ειδα, ΝΑΙ ΜΕΝ μου αρεσε και θα θελα να το εχω, σιγουρα ομως θα κοιτάξω να το αποκτήσω σε μια τιμη (οταν και αν) στα 30-40 ευρω το πολύ.....δηλ ΟΧΙ αμεσα!
      Εχει πολλές παιχνιδάρες που εχουν πέσει οι τιμές τους ακομη και στα 25 ευρώ για να επιλέξω και να παρω 2 η 3 απο το να δωσω για ενα μόνο 70!

    • niqos
    • @mariodim22 σε βαζει κανονικα αλλα πρεπει αυτος που ειναι μεγαλυτερο λεβελ να ειναι leader sto group. Βεβαια μπορει να σε κανουν τρυπητο η παραπανω λεβελ απο σενα αλλα αυτο ειναι αλλο σεναριο.. :P

    • mariodm22
    • @niqos Δοκιμασαμε τα παντα στο Ps4 αλλα ματαια . Το ανεφερε πολυς κοσμος στα Forum και οντως εχει τετοια θεματα . Ημουν ο Group Leader 12 level PvP και οι αλοι 3 με 5 και 6 level αντιστοιχα και δυστυχως δεν γινοταν . Βεβαια δεν ξερω αν ηταν καποιο glitch αλλα με τους φιλους μου δεν καταφερα να παιξω Dark Zone ...
      H αληθεια ειναι πως τα παιχνιδια αρχιζουν και τα κανουν επιστημη και για να τα παιξεις πρεπει να το κανεις επαγγελμα ...

    • diver_gr
    • Ωραίο παιχνίδι και αρκετά ευχάριστο παίζοντας το με παρέα αλλά έχει και αυτό τα θέματα του.

      Το μεγαλύτερο πρόβλημα του The Division είναι πως το παιχνίδι είναι άδειο και δεν έχεις να κάνεις πολλά πράγματα. Δεν ξέρω αν φταίει το ''Demo'' γιατί Beta δεν το λες με τίποτα. Υποτίθεται στη Beta έχεις όλο το παιχνίδι χωρίς περιορισμούς για να δοκιμάσεις και όχι μια έκδοση με κλειδωμένη το 95% του περιεχομένου.

      Παίζαμε 4άδα στη DZ και είχε χαβαλέ όταν βρίσκαμε κάτι να πυροβολήσουμε και λέω όταν γιατί από τη στιγμή που γυρνάς και ψάχνεις να βρεις κάτι να σκοτώσεις αρχίζει και γίνεται βαρετό. Είναι μεγάλο Fail παίζοντας σχεδόν 1 ώρα στη DZ να βρίσκεις μόνο 5-6 Npc. To respawn τους είναι πολύ αργό όπως και το γεγονός πως οι npc μέσα στη DZ είναι πάρα πολύ ελάχιστοι οπότε το game σε αναγκάζει να σκοτώσεις παίκτη από τη βαρεμάρα σου μη έχοντας κάτι άλλο να κάνεις. Μπορεί να είσαι τυχερός και ο server σου να μην έχει πολλούς Agent στη DZ που παίζεις οπότε γυρνάς και κάνεις farming σε 2-3 περιοχές.

      Πάντως στη παρούσα φάση εγώ προσωπικά βαρέθηκα στη DZ καθώς τις περισσότερες φορές δεν έκανα απολύτως τίποτα και έτρεχα πάνω κάτω σαν το χαζό ψάχνοντας κάτι να πυροβολήσω.

*