Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Chariot (Wii U)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Frima Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Frima Studio

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Chariot (Wii U)
    • 3+ pegi 3+
      • 6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (2)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://chariotgame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Κάτι βάσανα που έχουν οι άνθρωποι. Ένας βασιλιάς πεθαίνει και η κόρη του, μαζί με τον αρραβωνιαστικό της, σέρνουν το τροχοφόρο φέρετρο του εκλιπόντος προς την τελευταία του κατοικία. Κατά την άφιξη όμως το πνεύμα του θανόντος εξανίσταται. Διότι όλα μπορεί να τα αντέξει αλλά να φτάσει στον τελικό προορισμό χωρίς επαρκές "bling" και σε μέρος που δεν ανέχεται αισθητικά πάει πολύ. Έτσι λοιπόν ο παίκτης, επιλέγοντας ελεύθερα μεταξύ πριγκίπισσας και πρίγκιπα, σπρώχνει το φέρετρο, δένει στο ένα ή στο άλλο άκρο του σχοινί, κάνει ελιγμούς, ανεβαίνει πλατφόρμες, χρησιμοποιεί ράμπες κ.α. για να εξερευνήσει συμπλέγματα σπηλαίων, να συγκεντρώσει θησαυρό και, με λίγη τύχη, να βρει ένα μέρος που να αγαπήσει ο νεκρός. Δύσκολα φαντάζεται κανείς σε τι κατάσταση ήταν εκείνος που σκέφτηκε ότι θα ήταν αστείο να σέρνει ο παίκτης φέρετρο, ειδικά από τη στιγμή που η Frima Studios δεν αποτελείται από Ιάπωνες, Κορεάτες, Κινέζους και λοιπούς εθνικά επιρρεπείς στην αχαλίνωτη φαντασία. Η αναζήτηση της ιδανικής τελευταίας κατοικίας χωρίζεται σε 5 κόσμους και 25 συνολικά επίπεδα. Από τη μια σπηλιά στην άλλη το περιβάλλον αλλάζει σύμφωνα με τις κλασικές νόρμες. Γη, πάγος και λοιπά στοιχεία εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αυτού, το οποίο ταξίδι βέβαια φαίνεται γρήγορα ότι δεν σχεδιάστηκε για έναν αλλά για δύο παίκτες. Στο τέλος κάθε επιπέδου ο παίκτης θα θεωρεί δεδομένα συγκεκριμένα πράγματα, όπως ότι ανοίγει νέα είσοδος στο επίπεδο για εναλλακτική προσέγγιση, αλλά και επιλογή για speed run.



Το δεδομένο που μετατρέπεται σε νόμο όμως είναι η πραγματικότητα πως συγκεκριμένα τμήματα κάθε επιπέδου είναι απροσπέλαστα χωρίς δεύτερο παίκτη. Για την ακρίβεια υπάρχει και σχετική ταμπέλα στα σχετικά σημεία προκειμένου να μην παιδεύεται κάποιος μοναχικός παίκτης. Συν τοις άλλοις, ακόμη κι έτσι, κάποια άλλα σημεία παραμένουν αποκλεισμένα μέχρι να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις για το "άρμα" αλλά και σχέδια για την κατασκευή "gadgets". Κάπως έτσι καταναλώνεται και χρήμα στο κατάστημα που διαχειρίζεται ένας χιουμορίστας σκελετός που μάλλον δεν έχει πάρει το μήνυμα για το τι είναι ο ίδιος. Τα gadgets αποδεικνύονται πολύτιμα διότι όχι μόνο προσφέρουν σημαντική υποστήριξη, όπως τη δυνατότητα να στηριχθεί το άρμα σε κάποια επιφάνεια όσο ο παίκτης ετοιμάζεται για πιο πολύπλοκη μανούβρα, αλλά και διότι κάθε παίκτης μπορεί να επιλέγει ένα, ποτέ το ίδιο με τον άλλον, επηρεάζοντας τους πιθανούς συνδυασμούς στο πλαίσιο της συνεργασίας.
Η αναζήτηση της ιδανικής τελευταίας κατοικίας χωρίζεται σε 5 κόσμους και 25 συνολικά επίπεδα. Από τη μια σπηλιά στην άλλη, το περιβάλλον αλλάζει σύμφωνα με τις κλασικές νόρμες.
Ο μεγάλος εχθρός και σύμμαχος είναι βέβαια η φυσική που, στις δεδομένες δύο διαστάσεις, λειτουργεί εξαιρετικά αξιόπιστα ώστε να αποβάλλεται γρήγορα κάθε σχετική ανησυχία. Ενίοτε όμως εμφανίζονται και "looters" που δεν θέλουν τίποτε άλλο από το να ελαφρώσουν τον παίκτη από το χρυσό που έχει συγκεντρώσει στο φέρετρο. Εδώ η μάχη είναι εξαιρετικά απλή. Η πριγκίπισσα κόβει ό,τι κινείται με σπαθί, ενώ ο αρραβωνιαστικός προτιμά να εκτοξεύει πέτρες. Φυσικά ο μόνος λόγος ύπαρξης της μάχης, από άποψη design φυσικά, είναι η προσωρινή αλλαγή ρυθμού, η παροδική αποκόλληση από την υποχρέωση για platforming και εξερεύνηση. Δεν υπάρχει καν ενέργεια για να χαθεί. Μόνο χρυσός.



Όσο για το co-op, υποστηρίζεται μόνο σε τοπικό επίπεδο. Δεδομένου ότι η γρήγορη συνεννόηση και τα αντανακλαστικά είναι πολύ σημαντικές υποθέσεις, ο περιορισμός είναι κατανοητός. Τουλάχιστον υπάρχει ευελιξία στην επιλογή χειριστηρίων αφού υποστηρίζονται...τα πάντα. Αυτό που δεν είναι κατανοητό βέβαια είναι γιατί δεν έγινε η παραμικρή προσπάθεια να αξιοποιηθεί κάπως το Wii U GamePad. Πέραν του Off TV Play δεν συμβαίνει τίποτα άλλο. Σε τίτλο όπου η εξερεύνηση είναι αυτοσκοπός, όχι απλά προτεραιότητα, η Frima Studios δεν δέησε να δώσει στον παίκτη την ευκολία του χάρτη στη δεύτερη οθόνη. Εικάζει κανείς ότι δεν θα ήταν πια και τόσο δύσκολο να γίνει το βήμα.



Σε τελική ανάλυση το Chariot είναι ικανότερο και πιο ενδιαφέρον platformer από ό,τι υπονοεί το πρώτο άκουσμα της κεντρικής ιδέας και, ομολογουμένως, είναι δύσκολο να παραπονεθεί κανείς για οποιαδήποτε εμπειρία που έχει σχεδιαστεί σωστά για καλώς εννοούμενο co-op. Αρκεί βέβαια οι παίκτες να είναι παρόμοιας δυναμικής. Η συνεργασία απαιτείται, δεν είναι προαιρετική. Και σε αντίθεση με το φέρετρο, ο ένας παίκτης δεν "σέρνεται" από τον άλλον. Διαφορετικά θα γνωρίσετε πολύ καλά το πλήκτρο που επιστρέφει τους πάντες στο πιο κοντινό checkpoint. Και ποιος ακούει το φαντασμένο φάντασμα.


 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Σχεδιασμένο για co-op
  • Εξαιρετικό και βασανιστικό level design
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Σχεδιασμένο για co-op
  • Μηδενική αξιοποίηση του Wii U GamePad
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dural
    • Είμαι στο τσακ να το αγοράσω, δείχνει ωραίο από τα trailer, αλλά ο co-op σχεδιασμός του με βάζει σε σκέψεις.

    • Volga
    • Και εμένα το co-op με προβληματίζει.

      Κατά τα άλλα αυτό που πρέπει να πούμε είναι ότι το παιχνίδι είναι ο ορισμός αυτού που ενστερνίζεται η Nintendo. "Πρώτα φτιάχνουμε έναν ωραίο gameplay μηχανισμό και μετά το παιχνίδι γύρω του".

    • Viper71
    • Το επαιξα στο ΟΝΕ, ουτε 5 δεν θα του εδινα, είναι από αυτά τα παιχνίδια που ειτε τα "αγαπας" ειτε τα παιζεις για 5~10 λεπτα και μετα τα σβηνεις. Εάν το ειχα πληρωσει, αυτο θα ηταν ο ορισμος του "κλαιω τα λεφτα μου".

    • Ada23
    • Πολυ ενδιαφερουσα ιδεα,να σπρωχνουν ενα φερετρο!!Μονο παρακολουθωνας το βιντεακι ,δε μπορω να σταματησω να χαμογελαω,ποσο μαλλον να το επαιζα κιολας.
      Φαινεται ωραιο παιχνιδι.

    • iankysyrath
    • viper71 λογικο το βρισκω στη περιπτωση σου φιλε,αφου στο xbone εχεις πηξει απο πρωτοκλασσατες παιχνιδαρες, οποτε τι να κλασει το chariot!

*