Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hyrule Warriors

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Tecmo Koei

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Hyrule Warriors
    • 12+ pegi 12+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (3)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://zelda.com/hyrule-warriors/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    8.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το Triforce αποτελεί την αρμονική συνένωση μεταξύ Δύναμης, Σοφίας και Κουράγιου. Κάθε φορά που αυτό έπεφτε στα χέρια των εχθρών βρισκόταν ένας ήρωας, ο οποίος κατόρθωνε να επαναφέρει την τάξη. Την τελευταία φορά ο ήρωας αυτός χώρισε το πνεύμα του κακού σε τέσσερα διαφορετικά κομμάτια, τα οποία φυλάκισε σε σεντούκια και τα σκόρπισε στο χρόνο. Το τελευταίο σεντούκι το έκλεισε σε ένα μέρος που δε γνώριζε κανείς και μάλιστα το σφράγισε με το Blade of Evil. Όλοι ζούσαν ευτυχισμένοι για πολλά χρόνια και διηγούνταν στα παιδιά και τα εγγόνια τους τις περιπέτειες του τελευταίου ήρωα. Όμως σιγά σιγά μια νέα σκοτεινή δύναμη άρχισε να αναπτύσσεται, μία καταχθόνια μάγισσα, η οποία σιγά σιγά επέκτεινε τις δυνάμεις της και με τη χρήση του Triforce κατόρθωσε να διώξει το φως μακριά από το βασίλειο της Hyrule και να ανοίξει τις πύλες των ψυχών. Από εκεί, χιλιάδες προϊστορικά τέρατα βρήκαν διέξοδο φυγής προς τον σύγχρονο κόσμο και υπό τη διοίκηση της μάγισσας έκαναν σκοπό τους να διώξουν οτιδήποτε καλό από τη Hyrule.

Hyrule Warriors Image 01

Όμως για μια ακόμα φορά, θα εμφανιστεί ένας ήρωας, ο οποίος διαθέτει τις απαραίτητες σωματικές, ψυχικές και πνευματικές δυνάμεις για να πολεμήσει το κακό και να επαναφέρει την ειρήνη στη γη που διοικεί η πριγκίπισσα Zelda. H κακιά μάγισσα δεν θα αργήσει να τον αντιληφθεί και θα στοχεύσει την ψυχή του την οποία θα θελήσει να αιχμαλωτίσει… Κάπως έτσι τελειώνει το σύντομο παραμύθι- πρόλογος του Hyrule Warriors και σειρά παίρνει η εισαγωγή του παιχνιδιού, η οποία βρίσκει την πριγκίπισσα Zelda να ξυπνάει από έναν τρομερό εφιάλτη. Ενώ βρισκόταν στα λιβάδια της Hyrule και αμέριμνη έπαιζε κάποιο τραγούδι με την άρπα της, ένα σκοτεινό σύννεφο την πλησίαζε όλο και πιο απειλητικά. Έντρομη, σταματάει το τραγούδι, πετάει την άρπα μακριά και αρχίζει να τρέχει προς το κάστρο της. Έχει ήδη ξημερώσει όταν «πετάγεται» από το κρεβάτι της και δίπλα της βρίσκεται όπως πάντα η πιστή υπασπιστής της, η Impa, που θα την ενημερώσει για τα καθέκαστα στο βασίλειο και έπειτα θα επιθεωρήσουν μαζί τη φρουρά της Hyrule, η οποία εκπαιδεύεται καθημερινά ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ορδές εχθρών που καθοδηγούνται από την καταχθόνια μάγισσα.
Μια νέα σκοτεινή δύναμη άρχισε να αναπτύσσεται, η οποία σιγά σιγά επέκτεινε τις δυνάμεις της και με τη χρήση του Triforce κατόρθωσε να διώξει το φως μακριά από το βασίλειο της Hyrule
Ανάμεσα σε όλους τους πολεμιστές υπάρχει κάποιος ο οποίος ξεχωρίζει για τις ικανότητές του και δεν είναι άλλος από τον Link, με τον οποίο η πριγκίπισσα Zelda διατηρεί ιδιαίτερους δεσμούς. Πάνω όμως που η πριγκίπισσα θαυμάζει τις ικανότητές του στη μάχη, ένας αγγελιοφόρος φέρνει τα άσχημα μαντάτα. Οι δυνάμεις του σκότους με ηγήτορες τους Volga, The Scorching Berserker και Wizzro, The Dark Sorcerer έχουν φτάσει μέχρι τα όρια του παλατιού και η φρουρά της Hyrule θα πρέπει να ξεχυθεί αμέσως στη μάχη. Έτσι λοιπόν με πρωτοπόρο και βασικό πρωταγωνιστή του παιχνιδιού τον Link θα ξεκινήσει το πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού, με βασική αποστολή την προστασία του παλατιού αλλά και της πριγκίπισσας Zelda. Η σύγκρουση είναι σφοδρή και παρά τις προσπάθειες του Link οι εχθροί θα καταφέρουν να απαγάγουν την Zelda οδηγώντας την σε μέρος άγνωστο. Κάπου εκεί αρχίζει να ξετυλίγεται η βασική ιστορία και το gameplay, με αρχικό συνοδοιπόρο την Impa και στόχο την απελευθέρωση της πριγκίπισσας και την επαναφορά του φωτός, της τάξης και της ειρήνης στη Hyrule. Παλαιοί σύμμαχοι θα αλλάξουν αρχικά στρατόπεδο λόγω του φόβου απέναντι στην μάγισσα, όμως σύντομα θα επιστρέψουν και πάλι στην υπηρεσία των δυνάμεων του φωτός. Το παιχνίδι ξεκινάει με τις καλύτερες προοπτικές. Για να δούμε όμως αν θα είναι έτσι και η συνέχεια.

Hyrule Warriors Image 02

Καταρχάς υπάρχουν δύο εταιρείες- πυλώνες οι οποίες και είναι υπεύθυνες για το γεγονός ότι σήμερα έχουμε στα χέρια μας ένα παιχνίδι όπως το Hyrule Warriors. Από τη μία η Nintendo με τη σειρά Zelda, η πορεία της οποίας κατά τη διάρκεια των ετών την έχει κατατάξει ανάμεσα στα κορυφαία franchises και από την άλλη η Koei Temco γνωστή και από τη σειρά Dynasty Warriors. To αποτέλεσμα θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς ως ένα μείγμα των δυο αυτών δημοφιλών σειρών. Ένα hack and slash παιχνίδι με αναρίθμητους εχθρούς οι οποίοι κάνουν spawn ανά δεκάδες και το οποίο βασίζεται στο σκηνικό και τους πρωταγωνιστές των παιχνιδιών Zelda. Ο Link, η Zelda, η Impa, ο Darunia, η Ruto, η Lana, η Cia, ο Volga, ο Wizzpo, ο μέγας κακός Ganondorf και πολλοί άλλοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία μιας περιπέτειας που όμοιά της δεν έχει λάβει ξανά χώρα στο βασίλειο της Hyrule και πρόκειται για έναν μαζικό πόλεμο, κάτι που δεν έχουν έως τώρα βιώσει η fans του Zelda franchise, το οποίο ως γνωστόν στηρίζεται στους έξυπνους γρίφους και την εξερεύνηση. Αν κάποιος αναζητά τέτοια στοιχεία στο Hyrule Warriors τότε θα απογοητευτεί. Ναι μεν θα υπάρξουν στιγμές κατά τις οποίες κάποιος θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το μυαλό του έτσι ώστε να βρει τον τρόπο να κερδίσει μια μάχη, όμως το βασικό στοιχείο του gameplay είναι το σκότωνε όσο περισσότερους εχθρούς μπορείς και μάλιστα στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα.

Hyrule Warriors Image 03
Τα πλούσια οπτικά εφέ δημιουργούν ένα όμορφο σύνολο
Τα πλούσια οπτικά εφέ δημιουργούν ένα όμορφο σύνολο

Το βασικό mode του Hyrule Warriors είναι το Legend και αποτελείται από 18 επίπεδα. Η περιπέτεια ξεκινάει με πρωταγωνιστή τον Link, ενώ όσο προχωράει το παιχνίδι "ξεκλειδώνονται" και άλλοι playable χαρακτήρες, το σύνολο των οποίων φτάνει τους 13. Το γεγονός ότι κάποιος, αν και πολλοί αυτό θα ήθελαν, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τον Link από την αρχή έως το τέλος του παιχνιδιού, αλλά σε κάθε επίπεδο καθορίζεται ποιοι είναι οι playable μαχητές, δίνει στο Hyrule Warriors στοιχεία RPG. Για ορισμένους, αυτό ίσως και να αποτελεί περιορισμό, όμως έτσι το gameplay αποκτά περισσότερη ποικιλία και ενδιαφέρον. Κάθε επίπεδο, αναλόγως το που διαδραματίζεται απαιτεί από τους μαχητές συγκεκριμένες δυνάμεις. Αλλού απαιτείται η ισχύς των όπλων, αλλού απαιτείται η ισχύς της μαγείας. Κάθε ένας λοιπόν από τους ήρωες έχει τις δικές του δυνάμεις και χαρακτηριστικά τα οποία τον καθιστούν μοναδικό σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Κάθε «πίστα» είναι στην ουσία μία συγκεκριμένη περιοχή από το βασίλειο της Hyrule, την οποία η ομάδα των ηρώων θα πρέπει τελικά να απελευθερώσει. Είναι χωρισμένη σε διάφορα οχυρά, η κατάληψη των οποίων θα εδραιώσει την παρουσία των δυνάμεων του καλού αλλά και θα μειώσει τις δυνατότητες των δυνάμεων του σκότους για αποστολή ενισχύσεων. Σε κάθε οχυρό ή Keep -όπως ονομάζονται στο παιχνίδι- βρίσκονται δεκάδες εχθροί, άλλοτε απλοί στρατιώτες διαφόρων μορφών, άλλοτε περισσότερο δυνατοί όπως Lizalfos, Moblins, ReDead Knights, Big Poes και πολλοί άλλοι. Κάθε Keep διαθέτει τη δική του strength bar. Όσο περισσότερους εχθρούς εξολοθρεύετε, τόσο περισσότερο πέφτει η στάθμη της. Όταν φτάσει στο κατώτερο σημείο της, τότε θα εμφανιστεί ο Keep Boss, όχι τίποτα ιδιαίτερο από πλευράς δυνατοτήτων. Οι δυνάμεις του είναι λίγο μεγαλύτερες από αυτές ενός απλού στρατιώτη, φέρει πανοπλία, ενώ είναι και λίγο πιο ψηλός από αυτούς έτσι ώστε να ξεχωρίζει. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο κάθε εχθρός διαθέτει επίσης τη δική του strength bar και με τον τρόπο αυτό οι παίκτες έχουν ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα σχετικά με την υγεία των αντιπάλων τους.

Hyrule Warriors Image 04

Ορισμένα από τα οχυρά μπορεί να προστατεύονται από ξόρκια μαύρης μαγείας, ενώ σε άλλα υπάρχουν διάφορα εμπόδια τα οποία προκαλούν τη συνεχή απώλεια δυνάμεων στους ήρωες και τους συμμάχους τους. Για αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει η γνωστή σε πολλούς elemental fairy,  η οποία σώνεται με την κατάληψη ενός τέτοιου οχυρού από τις δυνάμεις του καλού. Στη συνέχεια οι ήρωες την κλείνουν μέσα σε μια φιάλη και τη χρησιμοποιούν για την κατάληψη του επόμενου Keep που περιέχει θανατηφόρα εμπόδια. Πέρα από τα οχυρά, σε επιλεγμένα σημεία υπάρχουν τα λεγόμενα φυλάκια ή outposts. Αυτά φρουρούνται από τις δυνάμεις της μιας ή της άλλης πλευράς και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση κάποιος απλά να τα προσπεράσει μιας και παίζουν μεγάλο ρόλο στο respawn των στρατιωτών. Για να καταληφθεί το Outpost θα πρέπει να νικηθεί ο αντίστοιχος Outpost Captain, πράγμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι δύσκολο έργο. Το σίγουρο είναι ότι οι αντίπαλες δυνάμεις θα επανέλθουν για να καταλάβουν το Outpost, κάτι το οποίο θα συμβεί και για τα Keeps, οπότε θα πρέπει ανά τακτά διαστήματα να ρίχνετε μια ματιά στο τι συμβαίνει. Για κάθε επίπεδο υπάρχει ο αντίστοιχος χάρτης, ο οποίος εμφανίζεται πάνω αριστερά στην οθόνη και για τον οποίο υπάρχει η δυνατότητα για zoom in κατά μία μόνο κλίμακα. Στον χάρτη, με κόκκινο χρώμα φαίνονται οι θέσεις των αντιπάλων, με μπλε οι θέσεις των συμμάχων σας, ενώ μέσω αυτού παρέχονται πολλά άλλα οπτικά βοηθήματα. Καταρχάς με ένα κινούμενο πράσινο βέλος αναπαρίσταται η εκάστοτε θέση του ήρωα που ελέγχετε σε κάποια αποστολή, με Χ ένα σημείο άμεσου ενδιαφέροντος στο οποίο καλείστε να μεταβείτε, ένα σύννεφο με τελείες δείχνει το σημείο από το οποίο κάποιος από τους υπόλοιπους ήρωες λέει κάτι σημαντικό ή προσπαθεί να καλέσει για βοήθεια και πολλά άλλα.

Hyrule Warriors Image 05

Για να ολοκληρωθεί ένα επίπεδο το οποίο σημαίνει κατά βάση είτε τη νίκη επί ενός boss όπως ο Volga, o Wizzro, o Zant ή οποιοσδήποτε άλλος, το οποίο εξαναγκάζει τους εχθρούς να εγκαταλείψουν το πεδίο μάχης, είτε την κατάληψη της στρατιωτικής βάσης των εχθρών, θα πρέπει οι πρωταγωνιστές να φέρουν εις πέρας μια σειρά από αποστολές, διαφορετικές για κάθε επίπεδο. Αυτές μπορεί να έχουν να κάνουν με την κατάληψη συγκεκριμένων οχυρών του εχθρού, την εύρεση αγαλμάτων σχετικών με το Triforce, την ασφάλεια συνοδεία ενός άλλου ήρωα ή ηρωίδας σε ένα συγκεκριμένο μέρος, την επίκληση της νεράιδας- προστάτιδας έπειτα από την επίσκεψη στο αντίστοιχο fountain, η νίκη ενάντια σε ένα από τα λεγόμενα large bosses, όπως ο King Dodongo, o Imprisoned, η Gohma o Argorok, η Manhandla, ο Ganon, και άλλα πολλά ενδιαφέροντα. Χαρακτηριστικό του gameplay είναι ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει βιαστική μετάβαση από μια αποστολή σε μία άλλη. Θα πρέπει να πρώτα απ’ όλα να γίνεται έλεγχος του χάρτη και αποτίμηση των θέσεων και των δυνάμεων των αντιμαχόμενων.
Πέρα από τα οχυρά, σε επιλεγμένα σημεία υπάρχουν τα λεγόμενα φυλάκια ή outposts.
Το να βιαστεί κάποιος να μεταβεί από ένα σημείο του χάρτη σε ένα άλλο για να σκοτώσει ένα boss δεν αποκλείεται να αποβεί μοιραίο μιας και οι αντίπαλοι μπορεί είτε να εκμεταλλευτούν την απουσία του και με ευκολία να καταλάβουν τη βάση των δυνάμεων του καλού, οπότε αυτό αυτομάτως σημαίνει ήττα, είτε μπορεί να στριμώξουν κάποιον από τους υπόλοιπους ήρωες που πολεμούν στην ίδια περιοχή και να τους αναγκάσουν να υποχωρήσουν, κάτι το οποίο σε πολλές περιπτώσεις συνεπάγεται επίσης με ήττα. Ο διαθέσιμος χρόνος για να ολοκληρωθεί κάθε επίπεδο είναι μία ώρα, ενώ οι παίκτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να λαβαίνουν πληροφορίες μέσω του Battlefield Info όπου πάνω στο χάρτη φαίνονται οι θέσεις των αντιμαχόμενων αλλά και οι θέσεις των οχυρών που διαθέτει η κάθε πλευρά, μέσω του Current Status όπου αναφέρονται οι εκάστοτε συνθήκες και προϋποθέσεις για τη νίκη και την ήττα και τέλος μέσω του Warrior Info όπου διατίθενται πληροφορίες για τα combo moves κάθε ήρωα, τα weapons skills, τα badges τα οποία περικλείουν τις ειδικές δυνάμεις των ηρώων.

Hyrule Warriors Image 06
Ευτυχώς δεν απουσιάζει πλήρως και η ποικιλία στις μάχες
Ευτυχώς δεν απουσιάζει πλήρως και η ποικιλία στις μάχες

Το leveling system δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα παιχνίδι όπως το Hyrule Warriors. Πρώτα απ’ όλα οι ήρωες ανεβαίνουν επίπεδο όσο περισσότερους εχθρούς εξολοθρεύουν στο πεδίο της μάχης, κάτι το οποίο «γεμίζει» το λεγόμενο experience bar. Όταν κατά τη διάρκεια ενός επιπέδου υπάρξει μετάβαση του ήρωα από ένα level σε ένα άλλο, τότε αναπληρώνονται πλήρως η ενέργειά του και το special attack bar. Ακόμα κάποιος μπορεί να μεταβεί στο λεγόμενο training dojo και να πληρώσει για την αύξηση του level ενός ήρωα με τα γνωστά rupees, τα οποία μαζεύει σκοτώνοντας αντιπάλους ή σπάζοντας στάμνες. Υπάρχει όμως ο περιορισμός ότι η άνοδος μπορεί να είναι έως το επίπεδο του playable χαρακτήρα που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή υψηλότερα από τους υπόλοιπους. Για παράδειγμα κάποιος θέλει να πληρώσει σε rupees για να ανεβάσει επίπεδο τον Link, ο οποίος βρίσκεται στο level 22. Εάν στο υψηλότερο επίπεδο από όλους τους playable χαρακτήρες βρίσκεται τη στιγμή εκείνη η Impa και συγκεκριμένα στο level 25, τότε ο Link δεν μπορεί να ξεπεράσει το συγκεκριμένο επίπεδο μέσω της εξαγοράς. Ναι μεν όσο ανεβαίνει το επίπεδο των χαρακτήρων αυξάνονται οι δυνάμεις του, όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα τα οποία συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, υπάρχει η αγορά των badges όπου μέσω των διαφόρων υλικών τα οποία συλλέγονται στα πεδία των μαχών, αλλά και της καταβολής ενός ποσού rupees είναι δυνατή η δημιουργία διαφόρων badges τα οποία είτε βοηθούν στις επιθετικές, είτε στις αμυντικές κινήσεις, είτε απλά βοηθούν στην επίσπευση θεμάτων που έχουν να κάνουν με την ολοκλήρωση των αποστολών. Παράδειγμα, το Falore’s Wind, οι κάτοχοι του οποίου μπορούν να επιταχύνουν την ολοκλήρωση των αποστολών.
Προχωρώντας, υπάρχει το Apothecary, όπου πάλι με τη χρήση των κατάλληλων υλικών και πληρώνοντας ένα αντίτιμο είναι δυνατή η δημιουργία ενός μείγματος το οποίο έχει να κάνει με τις δυνατότητες των όπλων κάθε ήρωα και το οποίο πέραν του ότι μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε μια δυνατότητα κάθε φορά, η δράση της ισχύει για μία και μόνο μάχη. Το καλό είναι ότι τα μείγματα αυτά δεν απαιτούν την κατοχή συγκεκριμένων υλικών όπως τα badges και έτσι σε κάθε μάχη οι πρωταγωνιστές μπορούν να ενισχύουν τις δυνάμεις των όπλων τους. Τέλος υπάρχει το Smithy ή αλλιώς το εργαστήριο όπλων. Εκεί, για κάθε όπλο το οποίο έχει άδεια slots μπορούν να παρθούν δυνάμεις από κάποιο άλλο. Οι δυνάμεις αυτές συνδυάζονται μεταξύ τους με σκοπό να δημιουργηθεί ένα ισχυρότερο όπλο, ενώ αυτό από το οποίο παίρνονται οι δυνάμεις παύει να υπάρχει στο inventory του χαρακτήρα. Κάθε ήρωας διαθέτει τα δικά του ξεχωριστά όπλα και κάθε ένα από αυτά είναι «προικισμένο» με ιδιαίτερες δυνατότητες οι οποίες αναβαθμίζονται όσο προχωράει το παιχνίδι. Οι βασικές δυνατότητες των όπλων είναι άμεσα συνυφασμένες με διάφορα στοιχεία της φύσης και φαινόμενα. Έτσι λοιπόν κάποιο όπλο μπορεί να είναι ικανό να εξαπολύει fire elemental attacks τα οποία όχι μόνο κάνουν τους αντιπάλους να εκρήγνυνται όταν ακουμπάνε στο έδαφος, αλλά λόγω των εκρήξεων προκαλούνται και παράπλευρες απώλειες, water elemental attacks τα οποία μέσω της δύναμης του νερού προκαλούν συνεχόμενη ζημιά στους αντιπάλους για ορισμένο χρονικό διάστημα, lightning elemental attacks, με τους εχθρούς να κεραυνοβολούνται την ώρα που βρίσκονται στον αέρα, light elemental attacks, με τα χτυπήματα να γίνονται ισχυρότερα όσο μεγαλύτερος ο βαθμός συνέχειάς τους και όσο μεγαλύτερες ομάδες εχθρών στοχεύονται και τέλος darkness elemental attacks που γίνονται πιο ισχυρές όσο πιο μεγάλος ο βαθμός συνέχειας της συγκεκριμένης επίθεσης. Η ολοκλήρωση κάθε επιπέδου είναι άμεσα συνυφασμένη με τις δυνάμεις που απαιτούνται για να νικηθούν οι αντίπαλοι και από εκεί προκύπτει ο περιορισμός όσον αφορά την επιλογή των playable χαρακτήρων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε επίπεδο.

Hyrule Warriors Image 07

Πέρα από τα όπλα και τις δυνάμεις υπάρχουν και οι special επιθέσεις, οι οποίες εξαπολύονται όταν γεμίσει η αντίστοιχη μπάρα. Με τη μπάρα λοιπόν γεμάτη, πατώντας το κουμπί Α οι ήρωες έχουν τη δυνατότητα να εξαπολύουν πανίσχυρες επιθέσεις, σκορπίζοντας το θάνατο σε όποιον βρεθεί στο δραστικό τους πεδίο. Το μέγιστο που ο γράφων μέτρησε ήταν 62 ταυτόχρονοι θάνατοι αντιπάλων που προκλήθηκαν από ένα και μοναδικό special attack, κάτι το οποίο συνέβη με την Ruto, Princess of Zora. Βοηθός σε όλων των ειδών τις επιθέσεις το Focus Spirit, που είναι συνδεδεμένο με το magic meter και το οποίο όταν ενεργοποιείται η δύναμη και η ταχύτητα των επιθέσεων των ηρώων αυξάνονται, ενώ παράλληλα μειώνεται η δύναμη των επιθέσεων των αντιπάλων. Ο θάνατος συγκεκριμένου αριθμού αντιπάλων με το Focus Spirit ενεργοποιημένο αποφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα όπως περισσότερα rupees, περισσότερα experience points, περισσότερες καρδιές για την αναπλήρωση της ενέργειας, περισσότερα σπάνια υλικά και όπλα υψηλών επιδόσεων. Όταν μάλιστα το Focus Spirit χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τη special επίθεση, τότε γίνονται ορατά τα αδύνατα σημεία των αντιπάλων.
Οι βασικές δυνατότητες των όπλων είναι άμεσα συνυφασμένες με διάφορα στοιχεία της φύσης και φαινόμενα.
Πρόκειται στην ουσία για έναν εξάγωνο κρύσταλλο, ο οποίος εμφανίζεται πάνω από το strength bar ενός αντιπάλου (όταν πρόκειται για Bosses), το οποίο συμβολίζει την αδυναμία του εχθρού τη συγκεκριμένη στιγμή να αποκρούσει την οποιαδήποτε επίθεση μιας και τα αδύνατα σημεία του έχουν αποκαλυφθεί. Όσο περισσότερα χτυπήματα κατορθώσουν οι ήρωες να δώσουν στους αντιπάλους την ώρα που φαίνεται ο κρύσταλλος, τόσο περισσότερη επιπλέον ζημιά θα του επιφέρουν. Περνώντας στις υπόλοιπες κινήσεις οι οποίες βοηθούν στη μάχη, υπάρχει το Lock On, όπου γίνεται επικέντρωση σε έναν συγκεκριμένο εχθρό και όλες οι επιθέσεις στρέφονται ενάντια σε αυτό, το Evade μέσω του οποίου είναι δυνατή η αποφυγή επιθέσεων των αντιπάλων και το Guarding, όπου ο χαρακτήρας κρατάει τη λεγόμενη στάση φύλαξης. Τα δευτερεύοντα όπλα παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην έκβαση των μαχών. Το τόξο, το μπούμερανγκ, οι βόμβες, το hook κ.α. είναι διαθέσιμα σε όλους τους χαρακτήρες και μάλιστα απεριόριστα. Μάλιστα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου για να προχωρήσει κάποιος παρακάτω πρέπει να διαθέτει το αντίστοιχο δευτερεύον όπλο, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση των δηλητηριωδών Deku Baba’s τα οποία εξολοθρεύονται μονάχα με τη χρήση του τόξου ή των θανατηφόρων Beamos στα οποία απαιτείται η χρήση βομβών. Παράλληλα διάσπαρτα σε κάθε επίπεδο υπάρχουν power ups για αυτά τα όπλα, με αυτό το οποίο εντυπωσιάζει ιδιαίτερα, λόγω του μεγέθους, να είναι η αναβάθμιση που αφορά τις βόμβες.

Hyrule Warriors Image 08

Κάνοντας αναφορά σε power ups δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε τα heart containers και τα heart pieces, τα οποία βρίσκονται κρυμμένα σε σεντούκια. Με τα πρώτα αναπληρώνεται η ενέργεια στο 100% και προστίθεται μία καρδιά στο energy bar των ηρώων. Mε τα δεύτερα αναπληρώνεται μεν στο 100% η ενέργεια, όμως η πρόσθεση επιπλέον καρδιάς στο energy bar γίνεται μονάχα εάν κάποιος μαζέψει τέσσερα heart pieces. Ακόμα για την αναπλήρωση της ενέργειας υπάρχουν τα simple hearts τα οποία αναπληρώνουν ένα κομμάτι από τη μπάρα ενέργειας αλλά και οι κόκκινες στάμνες όπου σπάζοντάς τις αναπληρώνουν συνήθως πέντε κομμάτια στη μπάρα ενέργειας. Τα σεντούκια μπορεί επίσης να κρύβουν όπλα, τα οποία είναι διαθέσιμα από την επόμενη μάχη αλλά και τα λεγόμενα Boss Keys. Πρόκειται για ειδικά κλειδιά τα οποία ξεκλειδώνουν την εχθρική βάση και είναι κρυμμένα σε κάποιο Keep. Κατακτώντας το αποκτάει κανείς το αντίστοιχο κλειδί με το οποίο ανοίγουν όλες οι πύλες της βάσης του εχθρού η οποία πλέον γίνεται έρμαιο των επιθέσεων των δυνάμεων του καλού. Μιας και πρόκειται για παιχνίδι Zelda, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αράχνες, ευρύτερα γνωστές ως Gold Skultulas. Σύμφωνα με την εταιρεία ανάπτυξης, υπάρχουν 100 Skultulas διασκορπισμένες στο παιχνίδι και όσον αφορά το Legendary Μode, μία εμφανίζεται όταν κάποιος φτάσει να έχει εξολοθρεύσει 1.000 εχθρούς σε ένα επίπεδο. Τότε λοιπόν εμφανίζεται ένας ιστός πάνω στο χάρτη ο οποίος στην ουσία δείχνει την περιοχή όπου θα πρέπει να αναζητηθεί η κρυμμένη αράχνη, η εύρεση της οποίας δεν είναι απλή υπόθεση και πολλές φορές χρειάζεται οι παίκτες να επιστρατεύσουν όλες τις δυνάμεις της εξυπνάδας και της όρασής τους. Εάν κατορθώσουν να τη βρουν στον λίγο χρόνο που τους δίνεται, τότε θα επιβραβευτούν με διάφορα bonuses αλλά θα αποκαλύψουν και ένα κομμάτι ενός poster. Υπάρχουν συνολικά 5 διαφορετικά posters που θυμίζουν puzzle, το καθένα από τα οποία αποτελείται από 20 κομμάτια.

Hyrule Warriors Image 09
Τα εφέ μαγείας έχουν πάντα ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Τόσο επί της ουσίας, όσο και σε επίπεδο οπτικών εφέ
Τα εφέ μαγείας έχουν πάντα ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Τόσο επί της ουσίας, όσο και σε επίπεδο οπτικών εφέ

Παρόλο που πρόκειται για μια μάχη επικών διαστάσεων, το χιουμοριστικό στοιχείο δεν λείπει και προσοχή όπου και αν συναντήσετε τους γνωστούς cucco’s μην τολμήστε να τους ακουμπήσετε, ειδάλλως θα γίνεται ο πρώτος μεγάλος ήρωας ο οποίος θα πεθάνει από τσιμπήματα κόκορα και μάλιστα θα πάρετε και τη σχετική επιβράβευση. Μάλιστα τα κατά τα άλλα συμπαθή πτηνά γίνονται respawn τόσο γρήγορα που πριν προλάβετε να κάνετε λίγα βήματα θα έχουν κατακλύσει την οθόνη.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα modes, υπάρχει το Free Mode, όπου μπορείτε να διασκεδάσετε σε οποιαδήποτε πίστα αφού έχετε ήδη ολοκληρώσει στο Legend Mode, χρησιμοποιώντας οποιονδήποτε από τους ήρωες που έχετε «ξεκλειδώσει», δίχως να έρθετε αντιμέτωποι με τους Legend mode. Πρόκειται για έναν αρκετά καλό τρόπο να διασκεδάσει κάποιος δίχως να έχει το άγχος της ολοκλήρωσης των αποστολών, ενώ τα level upgrades των χαρακτήρων αλλά και των όπλων ισχύουν και για τα άλλα modes. Στη συνέχεια υπάρχει το Challenge Mode, όπου οι παίκτες καλούνται να ολοκληρώσουν συγκεκριμένες προκλήσεις μέσα σε προκαθορισμένο χρόνο. Οι προκλήσεις είναι του τύπου «πρέπει να εξολοθρεύσετε 500 αντιπάλους μέσα σε 5 λεπτά» ή «σκοτώστε μέσα σε 3 λεπτά 100 αντιπάλους χρησιμοποιώντας special επιθέσεις», κλπ. Τέλος οι φανατικοί του retro θα βρουν στο Adventure Mode έναν εναλλακτικό τρόπο να απαλλάξετε τον κόσμο από την παρουσία του Ganon. Καταρχάς υπάρχει ένα board 16x8, το οποίο στην ουσία αποτελεί τον χάρτη του παιχνιδιού. Η περιπλάνηση σε αυτόν μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι μιας και κάθε τετράγωνο κρύβει εκπλήξεις αλλά και προκλήσεις οι οποίες είναι παρόμοιες με αυτές του Challenge mode. Στην πρώτη από αυτές οι παίκτες καλούνται να σκοτώσουν 300 εχθρούς μέσα σε 10 λεπτά. Ναι μεν δεν είναι δύσκολο, αλλά όταν στο πεδίο της μάχης εμφανίζεται ο King Dodongo, ο οποίος κυνηγάει τους πρωταγωνιστές με μανία τότε ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται κατακόρυφα.

Hyrule Warriors Image 10

Ο χειρισμός γίνεται μέσω του Wii U GamePad, ενώ για όσους θέλουν να απαλλαγούν από αυτό, τα χαρμόσυνα νέα είναι ότι στο single player mode δίνεται η δυνατότητα να παίξει κάποιος είτε με το Pro Controller, είτε με το Wii Remote Plus συν το Nunchuck. Τα πράγματα όμως αλλάζουν στο co-op mode, όπου ο ένας εκ των δύο παικτών πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιεί το GamePad. Η δράση τώρα μπορεί ασφαλώς να μεταφερθεί στην οθόνη του GamePad, ενώ σε περίπτωση που αυτή εκτυλίσσεται στην τηλεόρασή σας στο χεριστήριο του συστήματος βλέπετε τους υπόλοιπους ήρωες που βρίσκονται ταυτόχρονα με εσάς στο πεδίο μάχης αλλά και τις αποστολές που σας έχουν ανατεθεί κατά χρονική σειρά. Ένα κομμάτι του Hyrule Warriors για το οποίο θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερη μνεία είναι ο τεχνικός τομέας. Δεν είναι υπερβολή εάν κάποιος πει ότι τα γραφικά του παιχνιδιού είναι ότι καλύτερο έχουμε δει έως σήμερα σε παιχνίδι για κονσόλα της Nintendo. Ο σχεδιασμός των τοπίων και των προσώπων είναι καταπληκτικός και λεπτομερέστατος, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα παντός είδους εφέ. Χαρακτηριστικός είναι ο τρόπος με τον οποίο πέφτει η βροχή στη σιδερένια πανοπλία του Ganondorf. Τα cutscenes πραγματικά δείχνουν τη δύναμη και την ποιότητα του Wii U στα γραφικά και αν οι διάλογοι δεν εμφανίζονταν απλά στην οθόνη αλλά υπήρχαν και με τα αντίστοιχα voice overs, τότε η οπτικοακουστική απόλαυση θα ξεπερνούσε τα οποιαδήποτε όρια. Η μουσική εκπληκτική, εν μέρει παρμένη από διάφορους τίτλους του Zelda franchise και τα διάφορα κομμάτια «ξεκλειδώνουν» όσο οι παίκτες προχωρούν στον τίτλο. Αυτό όμως το οποίο εντυπωσιάζει και θα αφήσει πολλούς έκπληκτους είναι ο αριθμός των χαρακτήρων που μπορεί να διαχειριστεί ταυτόχρονα το Wii U. Σε πολλές περιπτώσεις στην οθόνη υπάρχουν περισσότεροι από 100 εχθροί και παρόλα αυτά η διαχείρισή τους είναι άψογη. To Wii U δεν κολλάει πουθενά, δεν υπάρχει το παραμικρό lag και αυτό είναι κάτι που πιθανόν να κάνει πολλούς από τους επικριτές της next gen κονσόλας της Nintendo να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους.

Hyrule Warriors Image 11

Προβλήματα στον τεχνικό τομέα υπάρχουν και έχουν να κάνουν με κάποια οπτικά glitches κυρίως όταν οι ήρωες έρχονται κοντά σε υπερμεγέθεις εχθρούς και οι παίκτες περιστρέψουν την οθόνη, όπως γίνεται στην περίπτωση της μάχης με τον Imprisoned. Πάντως όλα αυτά τα θέματα η ομάδα ανάπτυξης τα διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο και σιγά σιγά όλα θα λυθούν. Χαρακτηριστικό αυτής της προσπάθειας είναι το γεγονός ότι πριν καν ξεκινήσει το παιχνίδι για πρώτη φορά εμφανίστηκαν στην οθόνη τα release notes για το τελευταίο update του παιχνιδιού, ενώ αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα και στην αρχική οθόνη του τίτλου. Αν μη τι άλλο είναι κάτι το οποίο δείχνει συνεχή προσήλωση στη βελτίωση της όλης εικόνας του παιχνιδιού. Ακόμα ένα κομμάτι γκρίνιας για το παιχνίδι σίγουρα θα έχει να κάνει με τις δυνάμεις και το πόση ζημιά μπορούν να προκαλέσουν οι απλοί στρατιώτες του εχθρού, οι οποίοι στις περισσότερες των περιπτώσεων μοιάζουν με σφουγγάρια που απορροφάνε κύματα επιθέσεων.
Ο χειρισμός γίνεται μέσω του Wii U GamePad, ενώ στο single player mode δίνεται η δυνατότητα να παίξει κάποιος είτε με το Pro Controller, είτε με το Wii Remote Plus συν το Nunchuck.
Από την άλλη αυτό αντισταθμίζεται από τον αριθμό τους. Είναι τόσο μεγάλος που εάν οι δυνατότητές τους ήταν ανώτερες τότε θα έπρεπε πολλά πράγματα στο στήσιμο του τίτλου να είναι τελείως διαφορετικά. Επίσης το ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να δει κάποιος ως ανεξάρτητα clips τον πρόλογο, την εισαγωγή και τα cutscenes των επιπέδων είναι κάτι που δύσκολα θα χωνευτεί από τους περισσότερους. Μια πτυχή του τίτλου που θα αρέσει σε πολλούς είναι τα λεγόμενα medals ή achievements όπως είναι γνωστά σε άλλες πλατφόρμες. Πραγματοποιώντας συγκεκριμένα ανδραγαθήματα θα λάβετε το αντίστοιχο μετάλλιο, όμως το ξεκλείδωμα όλων δεν είναι εύκολο μιας και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν φαντάζεστε το τι πρέπει να κάνετε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μετάλλιο αν πεθάνετε από τσιμπήματα κόκορα που αναφέρθηκε και παραπάνω.

Hyrule Warriors Image 12
Πάντα έτοιμος για μάχη!
Πάντα έτοιμος για μάχη!

Το πλέον δύσκολο και λεπτό σημείο σε κάθε review είναι αυτό το οποίο κάποιος καλείται να πει εάν ένα παιχνίδι αξίζει να αγοραστεί και να ασχοληθεί το κοινό μαζί του. Στην περίπτωση του Hyrule Warriors, η απάντηση είναι θετική αν και για να σχηματίσει κάποιος τη σωστή και ολοκληρωμένη εικόνα δεν θα πρέπει να ακολουθήσει πιστά την πορεία που προδιαγράφουν οι αποστολές σε κάθε επίπεδο. Υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία είναι δυνατό να εξερευνηθούν, πολλές περιοχές οι οποίες θα πρέπει να «καθαριστούν» από την εχθρική παρουσία πριν προχωρήσει κάποιος παρακάτω, πολλά κρυμμένα αντικείμενα τα οποία αναμένουν να αποκαλυφθούν όπως οι χρυσές Skulptulas και πολλά άλλα τα οποία μετατρέπουν σε μη γραμμική την κατεύθυνση που θέλησε να δώσει το gameplay η εταιρεία ανάπτυξης. Άλλωστε στη μία ώρα που είναι διαθέσιμη για την ολοκλήρωση κάθε επιπέδου κάποιος μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα τα οποία θα του δώσουν την πραγματική αίσθηση του παιχνιδιού. Θα υπάρξουν βέβαια και όσοι θελήσουν να ακολουθήσουν με ευλάβεια την ευθεία γραμμή που χαράσσουν οι διάφορες αποστολές, αδιαφορώντας για οτιδήποτε άλλο, με αποκλειστικό σκοπό στο gameplay την ολοκλήρωσή τους το συντομότερο δυνατό. Για αυτούς το Hyrule Warriors δεν θα είναι παρά ένα παιχνίδι με ένα campaign 8-10 ωρών, συν λίγες ακόμα ώρες εάν κάποιος αποφασίσει να ασχοληθεί και πέρα του Legendary Mode. Θα νομίζουν ότι απλά αγόρασαν ένα παιχνίδι που απλά προχωράς και σκοτώνεις, δίχως καμία άλλη ουσία.



Κλείνοντας το review του Hyrule Warriors, η αλήθεια όπως τη βιώσαμε μέσα από την ενασχόλησή μας με αυτό είναι ότι πρόκειται για έναν τίτλο, ο οποίος λόγω της ελευθερίας προσέγγισης στο gameplay μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί. Στα μάτια ενός ο οποίος δεν θέλει ή δεν έχει τον απαραίτητο χρόνο να διαθέσει θα φανεί ως κάτι ρηχό, δίχως ιδιαίτερο περιεχόμενο. Όσοι όμως αποφασίσουν να ασχοληθούν με όλες τις πτυχές του θα αποζημιωθούν στο έπακρο. Μπορεί να μην χαρακτηρίζεται ως system seller, παρόλα αυτά πρόκειται για έναν πολύ αξιόλογο τίτλο, ίσως τον πρώτο που ωθεί τόσο πολύ το Wii U, «αναγκάζοντάς» το να μας αποκαλύψει τις δυνατότητές του. Γνώριμα τοπία όπως ο ναός του χρόνου ή το Death Mountain με τους Gorons και τον Darunia θα φέρουν στο μυαλό των περισσότερων ευχάριστες αναμνήσεις από νεότερες ηλικίες της ζωής τους, ενώ αντίστοιχα οι οπαδοί της σειράς Dynasty Warriors θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε ένα διαφορετικό, μαγευτικό κόσμο.


 
EDITOR’S CHOICE

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολλά extras που αυξάνουν τη διάρκεια του τίτλου
  • Εκπληκτικά σχεδιασμένα και λεπτομερή γραφικά
  • Ο κόσμος της Zelda πιο αληθοφανής από ποτέ
  • Τεχνικός τομέας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κάποια οπτικά glitches
  • H ελευθερία στο gameplay δημιουργεί λάθος συμπεράσματα
  • Απουσία voice overs
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Geovra
    • Αναλυτικοτατος Νικητα. Αντε να αρχισει λιγο να κινειται και αυτη η κονσολα γιατι πηγαινει ακλαφτη και δεν της αξιζει

    • Kimi Raikkonen
    • Πολύ ωραίο το review αγορίνα! Αναλυτικότατος όπως κάθε φορά. Σίγουρα οι λάτρεις της σειράς Zelda θα το προτιμήσουν και γιατί όχι και οι υπόλοιποι. Για να δούμε με ακόμα ένα exclusive τι θα καταφέρει το U;

    • Dural
    • Πραγματικά, έχεις κάνει από τα πιο αναλυτικά διαδικτυακά reviews. Από χθες διαβάζω αγγλικά και γερμανικά Μέσα και μπορώ να πω ότι το δικό σου Νικήτα ήταν εξαιρετικό!

    • NinteNikos
    • Οι γνώμες διίστανται στο metacritic αλλά ποιος να το πιστεψει! Συμφωνώ με τον βαθμό, είναι exclusive, αξίζει!

    • iankysyrath
    • το κασκολ μου απο τη limited που μου ρθε σημερα 9:00 το πρωι τα σπάει κανονικα απο ποιοτητα..οσο για το game, in Νικητα we trust!

    • alex4444
    • Πολυ αναλυτικος ο Νικητας σε ενα παιχνιδι που το χρειαζεται! Χαιρομαι που το εγχειρημα τελικα δεν απετυχε και αποτελει μια αξιολογη action εναλλακτικη για τους φανς της Νιντεντο. Ηθελα επισης να δω πως θα χειριζοταν το wiiu τον χαμο των εχθρων που μας εχει συνηθησει η σειρα dynasty warriros, ειδικα απο τη στιγμη που πολλα ειχαν ειπωθει για την wiiu εκδοση του τελευταιου. Απ'οτι φαινεται το συστημα ειναι οντως μια σκαλα πανω απο την τελευταια γενια.

      Οσο για την επιλογη του να παει με φορα για τερματισμο ο παικτης, παραβλεποντας τα μυστικα, δε βλεπω καποιο προβλημα. Απειροι τιτλοι προσφερουν μονο αυτο και βαθμολογουνται μια χαρα, εφ'οσον οι μηχανισμοι μαχης ειναι λειτουργικοι! Σιγουρα παντως αν παρω wiiu δε θα ειμαι σε αυτη την κατηγορια παικτων εγω :p

    • Viper71
    • Πολύ καλο Review Συγχαρητηρια!! εάν ημουν κατοχος Wii U σιγουρα θα ειχα πεισθεί για την αγορα του!!

    • monstermax
    • Το τελευταίο που περίμενα ήταν παρουσίαση τέσσερις σελίδες. Το παιχνίδι το είδα σε έναν φίλο και προσφέρεται για fan service κάτι που μάλλον ήταν αντιληπτό από την πρώτη στιγμή. Ευχάριστο που η Tecmo-Koei τροφοδοτεί το παιχνίδι με περιεχόμενο αλλά δυσάρεστη η απουσία online.

    • iankysyrath
    • το ξεκινησα και εχω να πω οτι στο 2ωρο εθιζει ασχημα···ευγε ευγε ευγε···να προστεθει παρακαλω online οπωσδηποτε ομως

    • Volga
    • "Οι δυνάμεις του σκότους με ηγήτορες τους Volga, The Scorching Berserker και Wizzro, The Dark Sorcerer έχουν φτάσει μέχρι τα όρια του παλατιού.."

      Ε άμα παίζω κι εγώ τότε... μάλλον θα το τιμήσω!!!! :D

    • PocoB
    • Πολύ ωραίο review. Αναλυτικότατο και γλαφυρό. Έλεγα να περιμένω λίγο να πέσει η τιμή του, αλλά μου άνοιξες την όρεξη. Επιτέλους και ένα thread που (για την ώρα τουλάχιστον) δεν έχει κατακλυστεί από haters του ταλαιπωρημένου WiiU. Άντε να παίρνουμε τα πάνω μας σιγά, σιγά ....

    • nkav64
    • Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και ελπίζω να χαρείτε το παιχνίδι όπως και εγώ.

    • faido
    • αρχικά δεν μου είχε γεμίσει το μάτι, αλλά έκαναν ωραία δουλειά τλκ.

      ωραίος φίλε μου με το review!

*