Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

MotoGP 15 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • MotoGP 15
    • 3+ pegi 3+
      • 6.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://motogpvideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το MotoGP είναι ένα ταλαιπωρημένο franchise. Πίσω, στις πρώτες στιγμές του 360 χαρακτηριστικά, υπήρχε το, exclusive τότε, MotoGP 06. Ο εν λόγω τίτλος τα είχε πάει τότε αρκετά καλά, με καλές εντυπώσεις από τους κριτικούς, χωρίς ο γράφων να καταλάβει ποτέ το γιατί. Εδώ και πάλι στις πρώτες στιγμές του Xbox One, το franchise κάνει την εμφάνισή του στην κονσόλα της Microsoft, από την οποία απουσίασε το 14. Το franchise, όντας από το 2013 στα χέρια της Milestone, έχει δυστυχώς ή ευτυχώς όλα τα καλά ή κακά που συνεπάγεται η δημιουργική ικανότητας της ιταλικής εταιρείας ανάπτυξης.


Τα εφέ καιρού είναι λειτουργικά χωρίς όμως κάτι το ιδιαίτερο.

Η γενική εντύπωση είναι θετική. Πρόκειται για έναν τίτλο που περιποιεί τιμή στο franchise που υπηρετεί, όμως είναι σαφές ότι θα πρέπει να ξεχωρίσουμε δύο περιπτώσεις. Σε όποιον ασχολείται για πρώτη φορά ή μετά από πολύ καιρό με το franchise η εντύπωση θα είναι πολύ θετική. Όποιος είναι τακτικός πελάτης, θα απογοητευτεί από τα λίγα νέα στοιχεία. Μερικές φορές είναι χαζό να αναφέρουμε το αυτονόητο, αλλά μετά το F1 2015 review, η παρουσία του career mode στον τίτλο ήταν ανακουφιστική. Πόσο μάλλον όταν το εν λόγω mode παρουσιάζεται εύρωστο, αρκετά διασκεδαστικό και επιτρέπει στον οδηγό να διαγράψει την πορεία του από τα πιο απλά σκαλιά του Moto3 και Moto2 έως τα τέρατα του MotoGP. Στην πορεία ο παίκτης μπορεί να ενταχθεί σε κάποια από τις διαθέσιμες ομάδες ή να δημιουργήσει τη δική του. Στο ίδιο πλαίσιο επιλέγει σπόνσορες και λοιπούς χορηγούς των οποίων τους στόχους πρέπει να εκπληρώσει, ενώ διαθέτει και ένα δικό του δωμάτιο σε τροχόσπιτο που λειτουργεί ουσιαστικά ως hub του career mode,  με την πάντα χαλαρωτική μεν αλλά ουσιαστικά άχρηστη δε δυνατότητα customization και προβολής extras. Αν και η όλη εμπειρία έχει να προσφέρει, μετά από λίγο γίνεται επαναλαμβανόμενη και περίπου περιττή.


Μπροστά μας ο γιατρός.

Η παρουσία μηχανικού, δυνατότητας εξέλιξης της μηχανής με τη συλλογή data pack και γενικά τα λειτουργικά pit προσθέτουν θετικά στην ατμόσφαιρα αν και λίγο στην ουσία του τίτλου. Από τα υπόλοιπα modes αυτό που  ξεχωρίζει με μεγάλη διαφορά είναι η αναβίωση διαφόρων σεναρίων από υπαρκτές στιγμές των πρωταθλημάτων MotoGP, οι οποίες φυσικά προσφέρονται πολύ περισσότερο για τους γνώστες του αθλήματος, αν και είναι εξαιρετικά εθιστικές και για τον οποιονδήποτε άλλο ασχοληθεί με τον τίτλο. Σε επίπεδο modes πάμε καλά λοιπόν. Σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση, την αναπαράστασή της στην πίστα και το γενικότερο μοντέλο φυσικής, θα μπορούσαμε κάλλιστα να κάνουμε copy-paste το Ride review. Πραγματικά η Milestone ξέρει καλά τη δουλειά της σε αυτό τον τομέα και έτσι η όλη εμπειρία είναι εξαιρετική, αν και πολύ ταυτόσημη, δημιουργώντας έτσι και ένα πρόβλημα. Η αίσθηση που δίνει ο οδηγός πάνω στη μηχανή μπορεί να είναι πολύ καλή, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο όταν ο παίκτης χάσει τον έλεγχο. Στην τελευταία περίπτωση περιμένει κανείς άλλα αποτελέσματα από το MotoGP από ότι στο Ride, μιας και οι μηχανές είναι πιο ισχυρές και οι ταχύτητες μεγαλύτερες. Έτσι η επιλογή μιας μορφής ragdoll physics δεν ενθουσιάζει, μιας και το γεγονός ότι ο οδηγός  κουνιέται σαν μαριονέτα κατά τις πτώσεις περισσότερο ξενερώνει. Επίσης το γεγονός ότι μετά από συγκρούσεις σε μεγάλες ευθείες γίνεται αυτόματο reset αφαιρεί πολύ από τον προσδοκώμενο ρεαλισμό.



Σε ότι έχει να κάνει με τον τεχνικό τομέα ο ήχος είναι για μία ακόμα φορά άριστος. Όμως, και σε αντίθεση με την καλή εικόνα του Ride, το MotoGP πάσχει στα γραφικά, μιας και εκτός από την τέλεια απεικόνιση της μηχανής τα υπόλοιπα μέρη είναι απόλυτα παραμελημένα, με αποκορύφωμα τα κτίρια που εάν τα βάλει κάποιος δίπλα σε αυτά του MotoGP 06 δεν θα καταλάβει ουδεμία διαφορά.
Σε όποιον ασχολείται για πρώτη φορά ή μετά από πολύ καιρό με το franchise η εντύπωση θα είναι πολύ θετική.
Σημειώνουμε πάντως ότι, δυστυχώς, όταν έρθει η ώρα για βροχή, ο τίτλος “γονατίζει”. Το Online μέρος είναι σταθερό και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πέραν των κλασικών για τα racing. Ένα θέμα είναι το matchmaking μιας και οι άπειροι οδηγοί θα βρεθούν να οδηγούν για πολύ ώρα μόνοι τους και χωρίς ουσιαστικό στόχο.



Ποιοτικό λοιπόν, αλλά δεν παύει να είναι ένα ακόμα update. Εδώ η Milestone μένει πιστή στην πετυχημένη συνταγή, αλλά είναι σίγουρο ότι στο τέλος απογοητεύει τους τακτικούς της θαμώνες αφού δεν προσφέρει ουσιαστικές βελτιώσεις, μιας και οι ετήσιες προσθήκες νέων πραγμάτων δεν είναι πάντα εφικτές. Όταν μάλιστα ο καταναλωτής καλείται κάθε χρόνο να πληρώσει αντίτιμο πλήρους τίτλου και όχι κάτι κατά τι πιο φθηνό, οι αντιρρήσεις γίνονται ακόμα περισσότερες. Από την άλλη υπάρχει το αιώνιο πρόβλημα με την Milestone. Οι τίτλοι της μοιάζουν εκνευριστικά πολύ μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να αισθάνεται κανείς μια αίσθηση déjà vu, ανεξάρτητα με το τι παίζει. Και αυτό πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει.


 

6.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικό μοντέλο οδήγησης
  • Πλήρες Career Mode
  • Εθιστικό mode με πραγματικά σενάρια
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κλασική επανάληψη ίδιου μοτίβου από τη Milestone
  • Ουσιαστική ο ίδιος τίτλος με πέρσι για τους γνώστες
  • Κακά γραφικά με την εξαίρεση της μηχανής
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*