Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Resident Evil 7: Biohazard Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Resident Evil 7: Biohazard
    • 18+ pegi 18+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.residentevil.net/en/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

    9

    ENTERNITY SCORE
*
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Capcom. Πήρε στα χέρια της κάτι εκπληκτικό (Resident Evil 4) και κατάφερε με υπομονή και επιμονή να χαντακώσει ολόκληρο το franchise. Παράλληλα έχτιζε hype για το μυθικό πλέον Deep Down και δοκίμαζε την υπομονή του κόσμου με την παραγωγή του Street Fighter V. Το λιγότερο που έπρεπε να κάνει ήταν να τάξει λαγούς με πετραχήλια για την ολική επαναφορά του Resident Evil. Και όσο ο Yoshinori Ono παλεύει με τη μηχανή Panta Rhei, έρχεται η RE Engine, κουνά το δάκτυλο και ψιθυρίζει “τα πάντα RE”. Ισχύει ότι δεν πρόκειται για reboot με την κλασική έννοια του όρου. Ο κόσμος του παιχνιδιού δεν έχει αλλάξει, η όλη περιπέτεια λαμβάνει χώρα μετά τα γεγονότα του Resident Evil 6, αλλά βρίσκουμε τον τίτλο χωμένο στην ερημιά και τους βάλτους της Louisiana, πρώτα, εικάζουμε, για να ξεχάσει το παρελθόν και, ακολούθως, για να βρει το μέλλον του. Ακόμη και στη λάσπη. Ο τίτλος του παιχνιδιού εν τω μεταξύ, μάλλον είναι προπομπός για επικείμενη αλλαγή ονομασίας (εικάζουμε πως είτε θα λέμε παντού “Biohazard” είτε θα συνηθίσει η Ιαπωνία το “Resident Evil”).



Umbrella, Tricell, T-Virus, G-Virus, C-Virus και τα λοιπά αποτελούν παρελθόν. Για την ακρίβεια, δεν εμφανίζεται ούτε μία γνωστή φυσιογνωμία για να πάρει τον παίκτη από το χέρι. Επιπλέον, η σειρά αλλάζει και πάλι κάμερα, από τη στατική ή περίπου δυναμική του παρελθόντος και την οπτική πάνω από τον ώμο στη δεύτερη εποχή της σειράς, φτάνουμε σε προοπτική πρώτου προσώπου. Και δεν πειράζει. Αν δεν πείραζε στην “υπόσχεση για κάτι μεγάλο” που λεγόταν “P.T.”, δεν πειράζει ούτε εδώ. Η κάμερα λειτουργεί μια χαρά, δίνει μια αμεσότητα παραπάνω στα πράγματα, αποδίδει καλύτερα την πίεση ενός κλειστού χώρου και, σαφώς, επιτρέπει και τη χρήση PlayStation VR. Η χρήση PlayStation VR είναι προαιρετική, αλλά το Resident Evil VII είναι ο πρώτος τίτλος τέτοιου εκτοπίσματος που επιτρέπει τη χρήση του από την αρχή μέχρι το τέλος (με εξαίρεση οποιοδήποτε cut-scene). Σε VR mode παρατηρείται λίγο pop in, ιδίως σε πυκνή βλάστηση, ειδάλλως το συνολικό αποτέλεσμα είναι καλό σε τεχνικό επίπεδο. Στην πράξη δεν προτείνουμε το VR mode. Ναι μεν προσθέτει στην ένταση του τρόμου, όμως κάνει τη μάχη μεγάλη αγγαρεία, αφού ο παίκτης μπορεί να στοχεύει μεν με κίνηση του κεφαλιού (όταν συνηθίσετε θα είστε ακόμη πιο ακριβείς έτσι σε σχέση με το χειριστήριο) αλλά να στρίβει κατά 30 μοίρες τη φορά. Σε απανωτές στροφές, κλειστούς διαδρόμους κ.λπ. είναι δεδομένη μια ελαφρά τουλάχιστον δυσφορία που μπορεί να είναι χειρότερη σε πιο ευαίσθητους. Η Capcom το ξέρει, προειδοποιεί και έχει και μερικές βοηθητικές ρυθμίσεις για να μετριάσει την κατάσταση. Ενδεικτικά ενεργοποιείται εξ ορισμού το στόχαστρο, μπορεί να οριστεί το οπτικό εύρος κ.λπ. Γενικά το VR προσθέτει στο ένα πρόσωπο του παιχνιδιού και αφαιρεί από το άλλο, επομένως δεν βλέπουμε να προτιμάται ολοκληρωτικά από τον παίκτη στο τέλος. Κατά τα άλλα, αν έχετε άγχος για την ύπαρξη κάποιων γνώριμων στοιχείων, τότε η επιστροφή των item boxes, του γνωστού οπλοστασίου, των safe rooms κ.ά. θα σας γαληνέψει. Το σημαντικό είναι πως επιχειρείται κάτι που απέφευγε η σειρά από την αρχή της.
Ο κόσμος του παιχνιδιού δεν έχει αλλάξει, η όλη περιπέτεια λαμβάνει χώρα μετά τα γεγονότα του Resident Evil 6, αλλά βρίσκουμε τον τίτλο χωμένο στην ερημιά και τους βάλτους της Louisiana.
Μέχρι τώρα οι φίλοι της σειράς ξέρουν ότι όλα ξεκίνησαν στο Racoon City με το “Arklay Incident”, για το οποίο πάντα ακούγαμε και ποτέ δεν βλέπαμε. Ο νέος τίτλος ξεκινά ένα νέο νήμα, αλλά εστιάζει σε ένα παρόμοιο “γεγονός”. Αντί να φτάνουμε κάπου αφού έχει γίνει χαμός, καταλήγουμε, ουσιαστικά, στο σημείο μηδέν μιας πιθανής καταστροφής. Ο Ethan χάνει κάθε επαφή με την κοπέλα του, την Mia. Τρία χρόνια αργότερα λαμβάνει μήνυμά της. Φυσικά και καταλήγει στην Louisiana ελπίζοντας να την εντοπίσει, να την κρατήσει ξανά στην αγκαλιά του. και να καταλάβει τι έγινε τα τελευταία τρία χρόνια. Ο τίτλος συνεχίζει από εκεί και πέρα σε μια μεγαλοπρεπή εξοχική κατοικία με τα υποστηρικτικά της κτίσματα και μια οικογένεια που δείχνει να είναι υπεύθυνη για σωρεία απαγωγών που παρατηρούνται εδώ και χρόνια στη γύρω περιοχή. Το σενάριο “παίζει” με το κλισέ των διεστραμμένων, άξεστων, ψυχοπαθών επαρχιωτών, προτάσσοντας μια οικογένεια που βάζει πάντα φαγητό στο τραπέζι, αρκεί το κρέας να είναι ανθρώπινο. Ο Ethan φαντάζει κελεπούρι λοιπόν, αιχμαλωτίζεται και παλεύει τόσο για να καταλάβει τι συμβαίνει όσο και για να ξεφύγει.


Τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα σε μια μεγαλοπρεπή εξοχική κατοικία με τα υποστηρικτικά της κτίσματα και μια οικογένεια που δείχνει να είναι υπεύθυνη για σωρεία απαγωγών που παρατηρούνται εδώ και χρόνια στη γύρω περιοχή.

Σημασία έχει ότι την πρώτη ώρα είναι πιθανό να μη γευτείτε μάχη, να μη δείτε καν εχθρό ουσιαστικά. Παρόλα αυτά η νέα μηχανή της Capcom φροντίζει, με λεπτομέρεια, καθαρότητα και εξαιρετικό ήχο να δίνει ζωή σε κάθε βήμα του πρωταγωνιστή, σε κάθε σφιχτό διάδρομο, κάθε τρίξιμο των, γενικά, ξύλινων κατασκευών. Η δοκιμή έγινε στην ισχυρότερη εκδοχή του PS4, όπου η RE Engine ήταν πραγματικά βράχος. Δεν ξεφεύγει καρέ, η ποιότητα εικόνας είναι πολύ καλή και όλα πάνε ρολόι. Υποστηρίζεται HDR σε όλα τα PS4 πάντως. Η αίσθηση ότι πολλά πράγματα πάνε στραβά και ας μην ξέρουμε ακόμη γιατί διατηρείται σταθερά, καμιά φορά συμπληρώνεται με jump scares. Σαν σταθερή, διαρκής ηρεμία πριν από την καταιγίδα. Η αίσθηση του χώρου είναι μοναδική. Η εξερεύνηση είναι πρακτικά υποχρεωτική πλέον, αφού πολλά αντικείμενα είναι καλά κρυμμένα, τα πυρομαχικά, όποτε και να χρειάζονται, δεν διατίθενται σε αφθονία, ενώ έγγραφα σχηματίζουν, πολύ αργά, μια εικόνα για το τι συμβαίνει. Δεν υπάρχουν πια αντικείμενα που γυαλίζουν. Χρειάζεται ψάξιμο, σταθερά, σε βαθμό που θυμίζει το The Last Of Us. Πάνω στο ψάξιμο βρίσκουμε και βιντεοκασέτες (S-VHS κιόλας, όχι αστεία). Αυτές έχουν ενδιαφέροντα ρόλο, αφού δείχνουν γεγονότα του παρελθόντος, στα οποία ο παίκτης, έστω ως άλλος χαρακτήρας, παίζει κανονικά. Κατά κανόνα προβάλλονται δωμάτια/χώροι που δεν έχουμε συναντήσει ακόμη στη ροή του παιχνιδιού, και βλέπουμε κανονικά που υπάρχουν κάποια σημαντικά αντικείμενα. Αργότερα, φτάνοντας, στην κανονική ροή πια, στο ίδιο μέρος, δεν είμαστε ξεκρέμαστοι και ξέρουμε ακριβώς τι έχει προτεραιότητα κ.λπ. Αυτή η πρότερη γνώση κάποιων πραγμάτων μάλιστα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε γρίφους, και ειδικά σε μια αρκετά πολύπλοκη δοκιμασία που προλογίζει μάχη με boss.
Γενικότερα η μάχη είναι περισσότερο σημείο στίξης, εργαλείο, για αυτό και παραμένει αρκετά σπάνια, σε μεγάλο μέρος του παιχνιδιού. Οι Molded, όπως αναφέρονται ως κατηγορία οι νέοι εχθροί, χωρίζονται σε τρεις μόλις τύπους και όλοι μοιράζονται την ιδεολογία ΚΔΟΑ (Κτηνώδης Δύναμη, Ογκώδης Άγνοια). Εξηγείται ρητά στο παιχνίδι ότι δεν τους “κόβει” αρκετά για να ανοίγουν πόρτες για παράδειγμα. Στην πραγματικότητα ένας τύπος είναι ο “γρήγορος”, ένας ο “κανονικός” (με μια ενισχυμένη ακόμη παραλλαγή) και ένας ο “αργός”. Με ό,τι αυτά συνεπάγονται στα games. Αισθητικά δεν πρόκειται να μείνουν στην ιστορία, όπως π.χ. ο Licker, και θυμίζουν περισσότερο σχέδια που είδαμε στα Resident Evil Revelations spin-offs, παρότι δεν υπάρχει σχέση. Ακριβώς επειδή η εξερεύνηση και οι γρίφοι πρωταγωνιστούν, δεν χρειάζεται και μεγάλη ποικιλία εχθρών που υφίστανται απλά για να αλλάζει ο ρυθμός. Χαρακτηριστικά, σε καμία αναμέτρησή μας κατά τις 14 ώρες που αφιερώσαμε στο παιχνίδι (με πολύ ψυχαναγκαστικό ψάξιμο είναι η αλήθεια) δεν βρεθήκαμε μπροστά σε περισσότερους από 4 αντιπάλους ταυτόχρονα.



Στην αρχή ακόμη και ένας ήταν σημαντικό εμπόδιο, λόγω οπλισμού, του ότι είναι σχεδόν ανάγκη τα headshots, αλλά, κυρίως, λόγω ατμόσφαιρας. Η Capcom αποδεικνύεται ευχάριστα ύπουλη μάλιστα, αφού το death animation των εχθρών δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα από την κανονική τους κίνηση και ο επιθανάτιος ρόγχος φροντίζει να πάλλονται τυχαία τα άκρα τους για λίγα δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν πέφτουν νεκρά (και ναι, μπορούν να κάνουν ζημιά σε αυτό το στάδιο αλλά χρειάζεται να πηγαίνετε και κάπως γυρεύοντας). Εξάλλου, ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού είναι τα bosses. Και ως σύλληψη αλλά και ως συχνά πολυεπίπεδες δοκιμασίες κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, όχι απλά σε μια μάχη μέχρι θανάτου εδώ κι εκεί. Και για να σημειώσετε και κάτι που δεν συμβαίνει συχνά, τα bosses είναι περισσότερα από τα είδη των τυπικών εχθρών, ακόμη και αν μετρήσουμε μόνο μία τους “μορφή”. Επιπλέον, και οι ερμηνείες των χαρακτήρων αυτών είναι πολύ καλές. Ειδικά το τρίτο κατά σειρά boss, ακόμη και χωρίς τη μάχη, θα σας μείνει σίγουρα στη σκέψη και μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. 
Η σειρά αλλάζει και πάλι κάμερα, από τη στατική ή περίπου δυναμική του παρελθόντος και την οπτική πάνω από τον ώμο στη δεύτερη εποχή της σειράς, φτάνουμε σε προοπτική πρώτου προσώπου.
Αν τα bosses είναι ένα ξεκάθαρα δυνατό σημείο του παιχνιδιού, άλλο ένα είναι ο φοβερός σχεδιασμός των χώρων. Η ποικιλία στις τοποθεσίες δεν είναι μεγάλη, το ξεκλείδωμα όμως μιας διαδρομής είναι απολαυστική διαδικασία, τόσο που κάνει ακόμη και το μισητό συνήθως backtracking ευχάριστο. Ακόμη και αυτό έχει το ρυθμό του, με όλη τη διαδρομή να διαγράφει τελικά ένα λογικό κύκλο. Τα κτίσματα είναι λίγα σε απόλυτο αριθμό (όπως “παλιά”) αλλά ξεδιπλώνουν τα μυστικά τους, με την επιμονή του παίκτη φυσικά, όπως πρέπει. Το ότι ο σχεδιασμός προλαβαίνει και αναπνέει είναι βέβαια και ευτυχής παρενέργεια της υποβάθμισης του shooting, τουλάχιστον στο πρώτο μισό του παιχνιδιού. Το καλύτερο συμπέρασμα που βγαίνει από τη μάχη βέβαια, είναι ότι λειτουργεί πολύ καλά, χωρίς να υποβαθμίζει την ένταση της στιγμής, αποδεικνύοντας, μια για πάντα, πόσο γενναιόδωρα υπομονετικοί ήμασταν όλοι με την εξήγηση ότι τα tank controls προσφέρουν δραματικές αναμετρήσεις.



Το Resident Evil VII: Biohazard επιστρέφει σε horror, παύει να έχει το shooting για χαλί κάτω από το οποίο κρύβει άλλες αδυναμίες, αλλάζει κάμερα και ο φακός εστιάζει σε πιο βασικά γεγονότα και χαρακτήρες, όχι σε προαιώνια σχέδια για την κυριαρχία επί Γης και κωμικοτραγικό lore που λυγίζει υπό το ίδιο του το βάρος. Παραμένει “B” (φροντίζουν οι ερμηνείες των “καλών” για αυτό) αλλά βρίσκεται στη σωστή μεριά της έννοιας. Η προέλευση των εμπνεύσεων είναι προφανής πια. Κάτι από Alien: Isolation, μια ιδέα από Silent Hill, ψήγματα BioShock και κάτι ακόμη από Resident Evil 4 (στη δράση), Η Capcom σήκωσε όλες τις σωστές πέτρες. Κι όλα γίνονται χωρίς κανένα γνώριμο χαρακτήρα, κίνηση θρασύς θεωρητικά, μα ενδεικτική της σιγουριάς της Capcom όταν επιτέλους βρέθηκε κάποιος εκεί μέσα να αναφωνήσει “εύρηκα” και να το εννοεί. Πού πάμε από εδώ, κανείς δεν ξέρει.



Αλλά για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, θέλουμε κι άλλο. Ευχόμαστε να μην πάθουμε Devil May Cry II στο τέλος. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Μηχανή βράχος με καλό οπτικό αποτέλεσμα
  • Περισσότερος τρόμος, λιγότερη φανφάρα, περισσότερη ανθρωπιά
  • Πολλή ένταση και, ταυτόχρονα, πιο αέρινος χειρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Εύκολο “διάβασμα” ανατροπών στο σενάριο
  • Μέτριο performance capture για το μέγεθος της παραγωγής
  • Ένας αισθητά εξυπνότερος τύπος εχθρού θα έκανε μεγάλη διαφορά
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
37 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • evergrey
    • Πολυ καλο Review!Δεν περιμενα να βγει τοσο καλο!Σας ζηλευω οσοι θα ζησετε αυτη την εμπειρια!

    • Scott_Pilgrim
    • Καλογραμμένο review Μάνο, απλά έχω δύο ερωτήσεις. Ισχύει και για τον πρωταγωνιστή/πρωταγωνιστές η καλή ερμηνεία και το character development; Γιατί το demo δεν είχε δώσει σαφής απάντηση πάνω σε αυτό για το πρωταγωνιστή. Επίσης καθόλι της διάρκεια του παιχνιδιού τα όπλα ήταν σε λογικά πλαίσια ή έτυχε να βρεις rocket launcher κλπ;

    • Altair
    • Μπράβο ρε Μάνο,εξαιρετικό ρηβιού.Μου θύμισες την εποχή που διάβαζα ρηβιού για τα Resident Evil 1,2,3,CV,0.

    • yaponvezos
    • @Scott_Pilgrim

      Το demo λάμβανε χώρα σε κανονική τοποθεσία του παιχνιδιού αλλά, γενικά, δεν πατάει ακριβώς στο παιχνίδι. Οι πρωταγωνιστές έχουν χειρότερες ερμηνείες από τους βασικούς αντιπάλους η αλήθεια είναι, αν και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από το κλασικό προηγούμενο στη σειρά.

      Προς το τέλος υπάρχει μια κάποια υπεροπλία. Βρίσκεις grenade (όχι rocket) launcher σε κάποιο σημείο, πιο νωρίς, αλλά με εξαίρεση κάποιο boss fight πιάνει τζάμπα χώρο στο inventory. Τα διαθέσιμα πυρομαχικά που έφτασαν στα χέρια μου μετριούνταν στο δάχτυλο του ενός χεριού, ενώ ένας εναλλακτικός τύπος grenade είναι ακόμη πιο σπάνιος, μπορεί να συντεθεί από άλλα αντικείμενα και, στην πράξη, δεν μου φάνηκε ποτέ χρήσιμος. Υποτίθεται ότι κάνει stun, αλλά με χειριστήριο δεν είχα τέτοια ανάγκη. Σε VR θα είναι πιο χρήσιμο λογικά αφού η κίνηση στο χώρο είναι διαφορετική.

    • Geovra
    • Wow....πρεπει να ειναι παιχνιδαρα τελικα. Και μονο που το γυρισαν (γιατι εφυγε???) σε horror ...τελος

      υγ Πρσγματικα δεν περιμενα και τετοια βαθμολογια...οχι οτι εχει και σημασια βεβαια. Excellent review Μανο

    • abaddon77
    • Το πείραμα πέτυχε ευτυχώς και η σειρά έκανε το πολυαναμενώμενο kickstart. Θα δούμε πάρα πολλούς τίτλους horror FPS μετά από αυτό.

    • GamingFun
    • Συγχαρητήρια Μάνο για το αυτό το review. Άρα μάλλον αποδεικνύεται πως ο πειραματισμός της Capcom και η επανεκκίνηση της σειράς Resident Evil πέτυχε και θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο review και από ότι αναφέρουν και οι προλαλήσαντες.
      Δεν ξέρω η αλλαγή αυτή με ξινίζει αλλά αφού αυτό χρειάζονταν η σειρά τότε όλα είναι μια χαρά.
      Μακάρι όμως να μην χάσει το δρόμο της ξανά η Capcom...

    • master
    • λοιπον δεν περιμενα τετοια βαθμολογια επειδη ειχε καποιες αλλαγες, ωραιο review και χαιρομαι που παιρνει 9 αφου το resident evil ειναι απημενο μου game

    • athangem80
    • Τα ζόμπι και οι χαρακτήρες που ξέρουμε από παλιά πάνε περίπατο βλέπω και επίσης fps το κάναν.
      Έχει πράμα οκ αλλά για μένα λείπουν πράγματα...

    • athangem80
    • Survival horror ναι οκ όμως χωρίς τους εχθρούς που ξέρουμε κλπ... Γιατί έτσι ? fps υπάρχουν πάρα πολλά.
      Γιατί και αυτό ?

    • LIONHEART
    • θα συφωνουσα σε πόλλα αν ηταν 3ου πρωσόπου και ειχε καποιές αλλαγες σιγουρα για πολλόυς το ολο σκηνικό εδώσε πνοή στην σειρά αλλα για μένα δεν ειναι resident evil ....Ενα βελτιωμένο ο Condemmed θα το έλεγα ,ωραιος τιτλός ειναι ομώς για μένα που εχω βιώσει την σειρα απο τα πρώτα της παιχνίδια το θέμα με την κάμερα με χαλάει παρα πολυ ηθέλα ζομπι ηθέλα umbrella και το κυριοτερό την ταυτότητα του .Δεν θέλω σκοταδίλα μου κανεις ενα game που ειναι αντιγραφη απο πολλά καλά παιχνιδια (fear,condemmded,sillent hill,allan wake) δεν θέλω τετοια, θελω resident evil 1 με λιγο 2 και 3 τρια μεσα αλλα εμφαση στον τρόμο οχι στην εντονη δράση. το τελευταιό της σειράς το πετυχε πολλά αλλα με μεγάλο τιμημα...

    • yaponvezos
    • @LIONHEART

      Δεν είναι η πρώτη φορά που αλλάζει το είδος των εχθρών στη σειρά. Έγινε σε Resident Evil 4 και έπειτα, έγινε και στα Revelations. Τι σημασία έχει; Ακόμη και αν δεν είναι ακριβώς ζόμπι, είναι πάντα περίπου ζόμπι. Ποτέιτο ποτάτο που λέει ο λόγος.

      Τα Condemned ήταν καλά πάντως, οπότε τη σύγκριση δεν θα την έπαιρνα ως αρνητική.

      @athangem80

      Για να πούμε ότι είναι FPS, βασική προϋπόθεση είναι να βασίζεται το παιχνίδι στο shooting. Και δεν είναι έτσι.

    • athangem80
    • Για εμένα προσωπικά δεν κολλάει ο τίτλος Resident evil. Γνωρίζω από Resident evil ''yaponezos''.
      Ας το ονόμαζαν αλλιώς. Survival horror να σου πω μερικά games (outlast, Amnesia, Kholat, LAYERS OF FEAR,
      Allison Road - Prototype και άλλα πολλά...Δηλαδή πώς θα το ονόμαζες ?

    • abaddon77
    • Έχει δεν έχει ζόμπι, είναι ή δεν είναι Resi, έχει πουλήσει 2,5εκ μέχρι στιγμής και έχει πάρει εξαιρετικές κριτικές. Αυτό σημαίνει πως πολλοί περίμεναν αυτή την αλλαγή και προσέλκησε και αρκετό νέο κόσμο. Αυτό επιβραβεύει την κίνηση της Capcom να δώσει νέο αέρα στην σειρά. Πείτε το όπως θέλετε, bottom line είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι και μετά της μετριότητες με το 6, το 7 σηματοδοτεί το νέο ξεκίνημα για την σειρά, που τόσο χρειαζόταν.

    • athangem80
    • Abaddon για το είδος αυτό οκ αλλά δεν είναι Resident evil απλός είπαν κάτι να βγάλουν. Κόλλησαν και τον τίτλο και οκ.
      Όπως το έκαναν ξέρεις πόσα τέτοια υπάρχουν ????

    • abaddon77
    • Οι σειρές που σέβονται το κοινό τους πρέπει να εξελίσσονται και αυτό ακριβώς κάνει το Resi. Ίσως υπάρχουν πολλά παιχνίδια που έχουν μεμονομένα στοιχεία από το παιχνίδι. Δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή την στιγμή αντίστοιχο τίτλο με τα στοιχεία που περιέχει το Resident Evil 7 μαζεμένα.

    • yaponvezos
    • @athangem80

      Όλα τα survival horror είναι action adventure games, ασχέτως προοπτικής. Η ειδοποιός διαφορά είναι πάντα το ποιος/ποιοι μηχανισμοί προέχουν. Αν είναι να πούμε το RE VII FPS επειδή έχει προοπτική πρώτου προσώπου και shooting σε οποιοδήποτε βαθμό, τότε πρέπει να πούμε και όλα τα RE shooters, απλά όχι FP. Δεν είναι όμως.

    • madapostolis
    • μπα τόσα λεφτα δεν τους δινω για την ακριβη εκδοση μιλαω. θα περιμενω να κατεβει η τιμη και θα το αγορασω λογικα για xbox one που μαζι το δινουν δωρεαν για windows 10. Και εννοειται οταν το αγορασω το εχω λιωσει στο PC να δω αν αξιζει γιατι πολυ διαφορετικο μου φιανεται και οχι για RΕ σειρα.

    • athangem80
    • Yaponvezos...Για εμένα δέν αρμόζει ο τίτλος Resident evil. Άμα σου λένε στην παρουσίαση ( Umbrella, Tricell, T-Virus, G-Virus, C-Virus και τα λοιπά αποτελούν παρελθόν. Για την ακρίβεια, δεν εμφανίζεται ούτε μία γνωστή φυσιογνωμία για να πάρει τον παίκτη από το χέρι) από εκεί να καταλάβεις.

    • mariodm22
    • Δεν πα να ονομαζεται και η αλικη στο ναυτικο , το παιχνιδι δινει πονο !!! Σιγουρη αγορα και πολλα απολαυστικα playthroughs !!! Τι πιο κλασικο σε ενα RE ...

      Επισης να προσθεσω πως πλεον στο RE 7 βλεπουμε τα Antique coins με τα οποια μπορεις να αγορασεις διαφορα αντικειμενα καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου σε συγκεκριμενες τοποθεσιες και αναλογα με το ποσα θα βρεις και που θα τα ξοδεψεις ενισχυεις τον χαρακτηρα σου .

    • abaddon77
    • @athangem80 έχεις κάνει αχταρμά στο μυαλό σου adventure, walking sims, action, action adventure και δεν συμμαζεύεται. Τέλος πάντων, αν δεν σου αρέσει το παιχνίδι (που μάλλον δεν σου αρέσει αφού προτιμάς να παίξεις τα άλλα που ανέφερες), έχεις άφθονους τίτλους για να επιλέξεις κάτι άλλο. Το γεγονός είναι πως σε πολλούς άρεσε το Resident Evil, γιατί την ατμόσφαιρά του έχουμε να την δούμε πολλά χρόνια, με ζόμπι ή χωρίς.

    • athangem80
    • Το να αναφέρομε σε 2 παιχνίδια δέν είναι αχταρμάς. Εμένα είναι ένα ακόμα action και πρώτου προσώπου παιχνίδι.
      Ξέρω τι ζητάω και ποτέ αχταρμάς. Πολλά έχω δει...

    • LIONHEART
    • @yaponvezos
      Δεν θεωρώ τον τίτλο κακό αλλά δεν είναι για μένα resident evil ..... Σίγουρα φαίνομαι ακατάδεκτος και κοιτάω τον γάιδαρο από τα δόντια αλλά πραγματικά στην περίπτωση αυτή δεν κοιτώ τα δόντια ...Και κάτι άλλο της ίδιες ενστάσεις που είχα με το rez4 της έχω ακόμα με το τελευταίο της σειράς κάνουμε αντιγραφή από κάλους τίτλους αλλά δεν πετάμε στα σκουπίδια την δομή του και την ταυτότητα του τι δουλεία έχουν οι σχιζοφρενείς και οι serial killers στην σειρά? Τι δουλεία έχει το horror στυλ ring και Blair witch με την σειρά? Πραγματικά απογοητευτικά.. Ενώ υπάρχουν τόσα πράγματα που μπορούν να κάνουν κοιτώνα το έυκολο κέρδος ..

    • yaponvezos
    • @LIONHEART

      Δεν υπάρχουν σχιζοφρενείς serial killers στο παιχνίδι.

      Η δομή είναι δομή Resi. Αν διαφωνείς ως προς αυτό, θα πρέπει κάπως να εξηγήσεις γιατί δεν είναι η δομή τέτοια. Και μη φτάνουμε και σε παραλογισμό, ότι κοίταξαν ξαφνικά το εύκολο κέρδος. Δηλαδή αν ΤΩΡΑ κοίταξαν το εύκολο κέρδος, με τα Resident Evil 5 και 6 τι έκαναν; Ψυχικό;

      Και μιας και λες για την αντιγραφή. Αν είναι να πιάνουμε μεμονωμένα στοιχεία, όλα είναι αντιγραφή από κάπου. Ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται όλα, οι ισορροπίες μεταξύ των μηχανισμών είναι που δίνουν την ταυτότητα και ο λόγος που ακόμη και παιχνίδια tower defence ας πούμε, παρότι χρησιμοποιούν μονίμως τις ίδιες βασικές ιδέες, διαφέρουν απείρως μεταξύ τους στην πράξη.

    • majorfox
    • Μου αρεσε παρα πολυ αλλα αυτο δεν ειναι resident evil τουλαχιστον δεν το σακάτεψαν . Αν ειναι μαγκες ας φτιαξουν ενα απο τα 3 πρωτα resident με το ρεαλισμο των τωρινών παιχνιδιών να γουσταρουμε . Ας ελπίσουμε η capcom να μην γινει σαν την καριολα την κοναμι.

      Αυτα.

    • LIONHEART
    • Δηλαδή αυτοί που σε ταΐζουν μέσα στο σπίτι είναι φυσιολογικοί??(η σκηνή καρπών από το Texas chainsaw the begging ..σορι για το σπόιλερ)..Εντάξει θες εξηγήσεις ,πολύ ευχαρίστως ....Που είναι τα βιολογικά εργαστήρια,? που είναι τα ζόμπι όπου είναι το κύριο χαρακτηριστικό της σειράς(αν και το τελευταίο είναι παλαιότερη αμαρτία της capcom) Που είναι η κάμερα ακόμα θυμάμαι τα ζόμπι και έτρεμα την κάθε γωνία Αυτή είναι η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του και πολλά όμορφα στοιχειά που είδαμε στο 1 για ποιο παραλογισμό μου μιλάς?? Και πες μου και το άλλο δεν γίνετε τo remake του 1 να γίνετε επιτυχία και ένα από τα δυνατά χαρτιά κονσόλας (Nintendo cube) όπως και το code veronica (dream cast) που κράτησαν την δομή του αρχικού δεν σου λέω το 4, 5,6( αν και ένα μέρος του 6 είχε καλές προοπτικές Leon scenario) και κάτι dead aim και survivor ήταν καμένα χαρτιά ασχέτως αν μοσχοπούλησαν ,πήγε να γίνει κάποια αλλαγή με το revelations που ειλικρινά δάκρυσα στο 3ds αλλά δυστυχώς έμεινε μόνο εκεί το 2 μας τα σκότωσε ..Όλοι ακόμα και εγώ θα πούμε ότι είναι καλός τίτλος το resident evil αλλά δεν είναι resident...

    • abaddon77
    • Ρε παιδιά το παιχνίδι το έχετε τελειώσει ή συζητάμε στον αέρα? ΄Οπως λέει ο Μάνος, δεν έχει καμία σχέση ούτε με σχιζοφρενείς ούτε με ψυχανώμαλους ούτε με τίποτα. Δηλαδή με το ζόρι να κάνουμε spoiler? Άσε που έχει άμεση σχέση με τα προηγούμενα για όποιον έχει μάτια ανοιχτά και βλέπει. Κυρίως στο finale.

    • yaponvezos
    • @LIONHEART

      Μαν, φυσιολογικοί ή όχι, serial killers δεν είναι, ούτε και βασίζεται το παιχνίδι στην ιδέα του serial killer. Αυτό είναι γεγονός και όχι θέμα ερμηνείας. Επίσης βιολογικά εργαστήρια υπάρχουν. Σε δυο τοποθεσίες μάλιστα.

      Τώρα για τα ζόμπι και λοιπά, ότι τάχα μου ένα αφηγηματικό όχημα, γιατί αυτό είναι, είναι η ταυτότητα της σειράς, και όχι συγκεκριμένο μείγμα μηχανισμών, είναι μια απόσταση που προφανώς δεν θα διανύσουμε, γιατί το ένα είναι στην επιφάνεια και το άλλο στηρίζει οποιοδήποτε παιχνίδι. Παιχνίδι καλό χωρίς ζόμπι γίνεται. Παιχνίδι καλό με ανισόρροπους μηχανισμούς δεν γίνεται. Για αυτό και δεν πρόκειται να δώσω ποτέ μεγαλύτερη βαρύτητα στο πρώτο έναντι του δευτέρου.

      Ο παραλογισμός που ανέφερα είναι ξεκάθαρο από τη διατύπωση ότι αναφέρεται στη θεωρία πως το REVII είναι προϊόν μιας εταιρείας που κάνει ξεπέτα για το κέρδος. Πρώτον μια εταιρεία πάντα κυνηγά το κέρδος. Δεύτερον το REVII είναι μεγαλύτερο ρίσκο από τους δυο προηγούμενους τίτλους στον κορμό της σειράς, άρα είναι διπλά παράλογο να χρεωθεί αυτός ο τίτλος πως είναι κερδοσκοπική ξεπέτα.

      Και ακόμη για εμπορική επιτυχία που μιλάς, κάνεις λάθος. Διότι τα Survivor και Outbreak δεν μοσχοπούλησαν ποτέ, το REmake πούλησε λιγότερο από το Outbreak μάλιστα, λιγότερο από το πάρα πολύ καλό CODE:Veronica. Για την ακρίβεια μάλιστα πρώτο σε πωλήσεις στη σειρά είναι το RE5 και ακολουθούν RE6, RE4, RE2 και RE. Όλα τα άλλα είναι με διαφορά πιο κάτω.

    • majorfox
    • Τι να τρως αρνι στη σουβλα ζωντανο τι ψημένο ,η να εισαι σιριαλ κιλλερ , μια ανωμαλία υπαρχει παντως. Να είμαστε δίκαιοι !

    • Misusel1982
    • Είμαι λάτρης της σειράς απτο πρώτο παιχνίδι που είδα μόλις εστριβε η Τζιλ στο διάδρομο και έβλεπε το ζόμπι να τρώει ένα νόστιμο κεφαλακι... Παρόλαυτα βλέποντας το καινούργιο ότι είναι πρώτου προσώπου με έχει αποθαρρυνει... Προσωπικά ένιωθα ότι η σειρά έχει κάτι μοναδικό με τις κάμερες όπως ήταν στα πρώτα παιχνίδια βλέποντας έτσι τον χαρακτήρα. Τώρα θυμίζει ένα horror shoot m up. Έχω πάρει όλα τα παιχνίδια του συγκεκριμένου franchise αν και το 5 και 6 με απογοήτευσαν και περίμενα ότι αυτό θα με εντυπωσιάσει, αλλά μάταια... Μόλις είδα το πρώτο demo είπα πάμε για αλλά...

*