Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

ScreamRide Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Frontier Developments

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Σκεφτείτε ένα οποιοδήποτε τρενάκι του τρόμου που πηγαίνει με σχεδόν 150 χιλιόμετρα την ώρα, με τους επιβάτες του να φωνάζουν χαρούμενοι και ελαφρώς ζαλισμένοι και την ποσότητα της αδρεναλίνης στον οργανισμό τους να έχει ανέβει στα υψηλότερα όρια. Ξαφνικά, οι ράγες σταματούν και το τρενάκι βρίσκεται στον αέρα με κατεύθυνση προς ένα κτίριο, στο οποίο βρίσκονται, προσεκτικά τοποθετημένοι, αρκετοί τόνοι από εκρηκτικά. Αυτή η σκηνή, καθώς και το χάος που επακολουθεί, είναι μια μικρή σύνοψη του τι θα δείτε μέσα στα 5 πρώτα λεπτά του ScreamRide.


Ως ScreamRider, ο παίκτης πρέπει να ολοκληρώσει συγκεκριμένες διαδρομές με ένα ταχύτατο roller coaster, στο γρηγορότερο δυνατό χρόνο και να αποσπάσει στους επιβαίνοντες τις περισσότερες δυνατές κραυγές

Αυτό που θα δείτε στις υπόλοιπες ώρες ενασχόλησης με τον τίτλο της Frontier Developments, είναι μια δυστοπική απεικόνιση του μέλλοντος, στην οποία μια "σατανική" επιχείρηση προσπαθεί να κατασκευάσει 6 τεράστια κέντρα αναψυχής, τα γνωστά luna park, σε όλο τον κόσμο, με δοκιμαστές κανονικούς ανθρώπους που ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες των ρομπότ που ελέγχουν κάθε τους κίνηση. Σε αυτό το ενδιαφέρον setting, ο παίκτης καλείται αρχικά να ολοκληρώσει τις συγκεκριμένες δοκιμασίες, παίρνοντας τρεις διαφορετικούς ρόλους: του ScreamRider, του Demolition Expert και του Engineer, που στην ουσία χαρακτηρίζουν τρία αντίστοιχα mini games, τα οποία και επαναλαμβάνονται όσο προχωράει το παιχνίδι. Σε γενικές γραμμές, η παρουσίαση δεν είναι το δυνατό χαρτί του ScreamRide, με τα cutscenes των δοκιμασιών να επαναλαμβάνονται σε συγκεκριμένη σειρά και τη μουσική υπόκρουση να αποτελείται από ένα συγκεκριμένο “μπιτάκι” που βαράει στο κεφάλι μετά το πρώτο μισάωρο. Ως ScreamRider, ο παίκτης πρέπει να ολοκληρώσει συγκεκριμένες διαδρομές με ένα ταχύτατο roller coaster, στο γρηγορότερο δυνατό χρόνο και να αποσπάσει στους επιβαίνοντες τις περισσότερες δυνατές κραυγές. Η υλοποίησή του είναι αρκετά μέτρια και η δυσκολία μηδενική, καθώς το μόνο που έχει να κάνει ο παίκτης είναι να πάει όσο πιο γρήγορα μπορεί χωρίς να εκτροχιάσει το τρενάκι. Αντίστοιχα, ως Demolition Expert προσπαθεί να καταστρέψει ένα οικοδομικό τετράγωνο από ουρανοξύστες, εκτοξεύοντας μια σειρά από κουβούκλια, πάλι γεμάτα ανθρώπους, πάνω σε αυτούς. Η γενική ιδέα είναι αρκετά απλή και το γεγονός πως κάθε δοκιμασία μπορεί να ολοκληρωθεί με μια και μόνο βολή, θα αναγκάσει αρκετούς να προσπαθούν συνέχεια για να το πετύχουν.



O τρίτος και τελευταίος ρόλος, αυτός του engineer, είναι ο μεγαλύτερος και ο καλύτερος του παιχνιδιού. Σε αυτόν ο καθένας πρέπει να ολοκληρώσει με το δικό του τρόπο ένα ημιτελές rollercoaster ride, ή, στο sandbox mode του παιχνιδιού, να το κατασκευάσει από το πουθενά, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που του παρέχονται. Φυσικά με την πρόοδο που πραγματοποιείται στο βασικό παιχνίδι, προστίθενται και καινούρια unlockables, τα οποία διευκολύνουν αρκετά την εκάστοτε κατασκευή.
Αυτό που θα δείτε στις ώρες ενασχόλησης με τον τίτλο της Frontier Developments, είναι μια δυστοπική απεικόνιση του μέλλοντος, στην οποία μια "σατανική" επιχείρηση προσπαθεί να κατασκευάσει 6 τεράστια κέντρα αναψυχής, με δοκιμαστές κανονικούς ανθρώπους.
Γενικώς η κατασκευή των rides είναι και το πιο προσεγμένο κομμάτι του παιχνιδιού, κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτεί κανείς πως η δημιουργός εταιρεία έγινε γνωστή με την πετυχημένη σειρά RollerCoaster Tycoon. Κάθε στοιχείο, είτε αυτό είναι μια απλή ράγα, είτε ένα τεράστιο loop έχει τη δική του δυναμική και πρέπει να συνδυάζεται κατάλληλα, ώστε να αποφεύγονται οι αποτυχίες. Από την άλλη, το κυριότερο παράπονο είναι η “εκκωφαντική” αύξηση του επιπέδου δυσκολίας μεταξύ των δοκιμασιών. Χαρακτηριστικά, για την κατασκευή των πρώτων 5 διαδρομών, χρειάστηκαν γύρω στα 15 λεπτά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο κόπο, ενώ κάθε επόμενο επίπεδο απαιτεί τουλάχιστον μία ώρα προσήλωσης, καθώς το παραμικρό σφάλμα στέλνει το όχημα στην θάλασσα και τον παίκτη πίσω στο σχεδιασμό της διαδρομής.


Ο παίκτης καλείται να ολοκληρώσει τις συγκεκριμένες δοκιμασίες, παίρνοντας τρεις διαφορετικούς ρόλους: του ScreamRider, του Demolition Expert και του Engineer.

Όσον αφορά το τεχνικό επίπεδο, ο τίτλος δεν αξιώνει πολλές προσδοκίες, αφού ούτε τα γραφικά, ούτε ο ηχητικός τομέας έχουν πολλά να προσφέρουν σε έναν τίτλο σαν και αυτόν, όπου κάθε κίνηση διαδραματίζεται σε λίγα τετραγωνικά μέτρα και δεν υπάρχουν διάλογοι. Μερικά εφέ πάντως θα μπορούσαν να έχουν προστεθεί, ειδικά στην απόδοση των εκρήξεων αλλά και στην αίσθηση της ταχύτητας, στοιχεία που δυστυχώς δεν είναι καθόλου ικανοποιητικά. Αρκετά και πολύ σημαντικά προβλήματα έχει και η κάμερα, ειδικά κατά την διαδικασία της κατασκευής, αφού σε περιπτώσεις γίνονται κάποιες απότομες και ανεξήγητες αλλαγές στις ρυθμίσεις και δουλειά αρκετών λεπτών καταλήγει στο πουθενά με το κλείσιμο του παιχνιδιού είναι η μόνη λύση για να αποφευχθούν περαιτέρω παρατράγουδα.



Καταλήγοντας σε ένα συμπέρασμα, είναι σαφές πως το ScreamRide έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και χτυπητές αδυναμίες. Το κακό είναι πως οι αδυναμίες αυτές, πέραν του ότι είναι πολλές και σε ένα βαθμό αδικαιολόγητες για ένα παιχνίδι της σύγχρονης γενιάς, δεν αφήνουν να ξεδιπλωθούν τα ποιοτικά μέρη του παιχνιδιού, τα οποία, ακόμη και σε αυτόν το βαθμό, έχουν τη δυνατότητα να χαρίσουν ώρες διασκέδασης και χαλάρωσης με ικανοποιητικό τρόπο.


 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ευφάνταστες ιδέες σε ένα ενδιαφέρον setting
  • Εξαιρετικό μοντέλο κατασκευών και το sandbox mode που επιτρέπει τη φαντασία να οργιάσει
  • Υψηλός βαθμός replay value ειδικά αν υπάρχει στόχευση στο μεγαλύτερο δυνατό σκορ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Βαρετή/εκνευριστική παρουσίαση με ελάχιστες αναφορές σε κάποιου είδους ιστορία, την οποία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει το setting
  • Ασυγχώρητα τεχνικά προβλήματα με την κάμερα να είναι το λιγότερο κάκιστη
  • Απότομη αύξηση δυσκολίας από τα απλούστερα προβλήματα σε άλλα που απαιτούν πτυχίο αρχιτέκτονα
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • john-data
    • Oπότε αν είναι κάποιος αρχιτέκτονας το παιχνίδι αξίζει για 7?
      Κανά demo γιατι ενοικίαση δεν το βλέπω να το φέρνουν καλό θα είναι!

*