Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Syberia (PS3)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microids

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nordic Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Δεν θα ήταν υπερβολή για κάποιον να ισχυριστεί ότι το Syberia είναι ένας από τους πλέον υποτιμημένους τίτλους των τελευταίων (αρκετών) ετών. Το αριστούργημα του Benoit Sokal αναπτύχθηκε από την Microids και κυκλοφόρησε το 2002, αποσπώντας διθυραμβικά σχόλια από τους κριτικούς, κάτι που όμως δεν μεταφράστηκε σε δημοτικότητα και αναγνώριση. Παρ’όλα αυτά, το sequel κυκλοφόρησε δύο χρόνια μετά, πάλι με τον Sokal στο τιμόνι, και πάλι απολαμβάνοντας θερμής υποδοχής από τον Τύπο. Με το τρίτο μέρος της σειράς προ των πυλών, η πρώτη περιπέτεια της Kate Walker επανακυκλοφορεί στα συστήματα της περασμένης γενιάς. Είναι όμως η νοσταλγία αρκετή για να δικαιολογήσει μια τέτοια κυκλοφορία;


Αυτό που δεν γίνεται να παραβλεφθεί είναι το σύστημα χειρισμού και πόσο άβολο αυτό είναι με την χρήση του gamepad.

Όπως προαναφέρθηκε, το Syberia εξιστορεί τις περιπέτειες της Kate Walker, μιας Αμερικανίδας δικηγόρου, η οποία ταξιδεύει στην Γαλλία για να οριστικοποιήσει την πώληση ενός παλιού εργοστασίου παιχνιδιών. Με την άφιξη της στο χωριό Valadilene (την έδρα του εργοστασίου), η ηρωίδα μαθαίνει για τον θάνατο της ιδιοκτήτριας και την ύπαρξη του αδερφού της, ο οποίος μέχρι πρότινος θεωρείτο νεκρός. Στην αναζήτησή της για τον κληρονόμο του εργοστασίου, η Kate θα ξεκινήσει για ένα ταξίδι που θα ανακαλύψει όχι μόνο νέα μέρη, αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό. Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφερθεί πως πρόκειται περί ενός ταξιδιού πέρα για πέρα αξιομνημόνευτου, με στιγμές μεγάλης συναισθηματικής φόρτισης. Το Syberia, πάνω από μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του εξακολουθεί να αποτελεί έναν τίτλο-σταθμό για πολλούς - και όχι άδικα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως το πέρασμα του χρόνου ήταν… ευγενικό μαζί του. Για την ακρίβεια, η κυκλοφορία του στις εκδόσεις των συστημάτων της προηγούμενης γενιάς είναι μια απόδειξη του πόσο πολύ έχει αλλάξει το gaming και η ανάπτυξη των τίτλων μέσα σε αυτά τα χρόνια.



Οι τρισδιάστατοι χαρακτήρες που κινούνται σε pre-rendered σκηνικό μπορεί να μην ενοχλούσαν το μάτι πριν από 13 χρόνια, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει και σήμερα. Από την άλλη, βέβαια, για χάρη της νοσταλγίας και όλων αυτών των συναισθημάτων που αναδύονται κατά την διάρκεια ενός τίτλου όπως το Syberia, κάποιος μπορεί να παραβλέψει (σε έναν βαθμό) τον τεχνικό τομέα.
Tο Syberia εξιστορεί τις περιπέτειες της Kate Walker, μιας Αμερικανίδας δικηγόρου, η οποία ταξιδεύει στην Γαλλία για να οριστικοποιήσει την πώληση ενός παλιού εργοστασίου παιχνιδιών.
Αυτό που δεν γίνεται να παραβλεφθεί είναι το σύστημα χειρισμού και πόσο άβολο αυτό είναι με την χρήση του gamepad. Η εμπειρία είναι ακόμα πιο άβολη και δυσάρεστη για όσους είχαν την τύχη να ασχοληθούν με τον τίτλο στο PC, αφού πρόκειται περί ενός point & click adventure. Σίγουρα, η αναπαραγωγή ενός συστήματος ελέγχου εφάμιλλου με αυτό του PC είναι μάλλον ακατόρθωτο με την χρήση gamepad, ωστόσο δίνεται η εντύπωση πως θα μπορούσε να έχει γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στο παρόν port.



Το πρόβλημα έγκειται ακριβώς στην ίδια την φύση του τίτλου και το πώς οι παίκτες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αντικείμενα του περιβάλλοντος και να λύσουν γρίφους διαφόρων ειδών, επισκεπτόμενοι διάφορα μέρη, ούτως ώστε να επιτευχθεί η απαραίτητη πρόοδος στην πλοκή. Δυστυχώς όμως, με το τρέχον σύστημα χειρισμού η αναγνώριση -πόσω μάλλον η αλληλεπίδραση με- τα κατάλληλα αντικείμενα στο περιβάλλον μπορεί να γίνει αδικαιολόγητα δύσκολη, ενός πολλές φορές εξίσου δύσκολη καθίσταται ακόμα και η επιθυμητή διαδρομή/πλοήγηση στο περιβάλλον. Οι νοσταλγοί, αλλά και όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τον τίτλο όταν αυτός κυκλοφόρησε, θα απολαύσουν το ταξίδι της Kate Walker. Είναι ακριβώς το ίδιο Syberia που γνώρισαν οι παίκτες και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουν τον τίτλο όσοι δεν το έκαναν πριν από 13 χρόνια. Από την άλλη, βέβαια, όσοι αποφασίσουν να (ξανα)κάνουν το ταξίδι αυτό, θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή και διάθεση να παραβλέψουν πολλά, εστιάζοντας στην αφήγηση και την εξαιρετική ιστορία.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ιστορία
  • Ατμόσφαιρα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Χειρισμός
  • Τεχνικός τομέας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
26 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Όσοι έχουν παίξει την έκδοση για PS 2 ή ακόμα καλύτερα εκείνη του Xbox θα δούνε ότι ο χειρισμός με το χειριστήριο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με εκείνη του PC. Το ίδιο συμβαίνει και με το Still Life στην Xbox version (δεν βγήκε για PS 2). Όπως πηγαίνει το pointer του mousepad πάει και εκείνο του αναλογικού μοχλού με 1 δευτερόλεπτο καθυστέρηση γιατί είναι πιο αργή η κίνηση. Οι εκδόσεις για PS 3 και Xbox 360 μοιάζουν περισσότερο με Android καθώς τόσο ο χειρισμός όσο και τα γραφικά των εκδόσεων αυτών είναι 2 σκαλιά κατώτερα από τις PS2/Xbox εκδόσεις. Μεγάλη τσαπατσουλιά. Το ποταμάκι στην αρχή του παιχνιδιού δεν έχει καν animation καθώς είναι σαν ακίνητη εικόνα. Καμιά σχέση με την original έκδοση, κι εκείνη του Xbox που φαίνεται να ρέει. Κρίμα για το port που από ότι φαίνεται και από το demo βγήκε απλά για να τσέπωσουν μερικά εύκολα φράγκα. Δεν αξίζει ούτε 50 λεπτά. Όσοι διαθέτετε πρόσβαση στιε προηγούμενες εκδόσεις να τις τσεκάρετε και θα δείτε πόσο φτηνιάρικο είναι αυτό το port.

    • lostaddict1
    • Από τα αγαπημένα μου adventure games στο PC. Η ιστορία και η ατμόσφαιρα είναι απλά αριστουργηματική. Το έπαιξα ξανά πολύ πρόσφατα το παιχνίδι μέσω steam και όντως ο χρόνος δεν του στάθηκε και πολύ καλά... Επίσης καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες για τον χειρισμό στις κονσόλες. Point & Click adventure game με gamepad απλά δεν γίνεται να παίξεις. Πάντως το 3ο μέρος της σειράς είναι από τα παιχνίδια που περιμένω, αν και κρατώ μικρό καλάθι...

    • alex4444
    • @Tim of Heavens Οντως, θυμαμαι οτι ειχε γινει αξιοπρεπεστατη δουλεια στο PS2.

      Κριμα που δεν καναν ενα σωστο port για τους πιο καινουριους gamers. Μιλαμε για τιτλο που αφησε εποχη. Παντως ακομη και στο PC με τα σημερινα δεδομενα ειναι ενα δυσκινητο poiont&click, ενω υπαρχουν και σημεια ενδιαφεροντος στα οποια ο pointer δεν αλλαζει ευκολα, καθιστωντας τη λυση καποιων γριφων αρκετα δυσκολη. Φανταστειετ στο PS3 με τετοια υλοποιηση που περιγραφει ο Κωνσταντινος...

    • LizardGR
    • Τα είχα τσιμπήσει και τα δύο από το steam με 1,50€!!
      Όντως πολύ ωραίο story και όμορφα παιχνίδια. Κάτι που θα ήθελα διαφορετικό (αναλογιζόμενος και την ηλικία του παιχνιδιού) είναι να μπορούσες να περπατάς πιο γρήγορα. Ακόμα και το "τρέξιμο" του χαρακτήρα είναι αρκετά αργό, με αποτέλεσμα να περνάς πολύ ώρα απλά "πηγαίνοντας καπου"

    • PORTAL
    • Απο τους κορυφαιους τιτλους ολων των εποχων. Οποιος θελει να το παιξει ας προτιμησει το GOG.com για να το εχει για παντα χωρις DRM. Τρεχει και σε πατατα πλεον.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Το παιχνίδι αυτό είναι ο ορισμός της Περιπέτειας.Ένα φαινομενικά απλό επαγγελματικό ταξίδι που άλλαξε για τα καλά την ζωή της Kate Walker.Είναι τρομερός ο τρόπος που η πρωταγωνίστρια μαθαίνει την εξέλιξη στην ζωή των αγαπημένων της προσώπων από το κινητό της,μην μπορώντας να κάνει κάτι παρά μόνο την δουλειά της.Αν δεν το έχετε παίξει,θα σας πρότεινα να το βάλετε στο pc.Από την στιγμή που μπορείτε να το βρείτε όχι μόνο το πρώτο αλλά και το δεύτερο μέρος με λιγότερα από 3 ευρώ και από την στιγμή που το παιχνίδι έχει γελοίες απαιτήσεις,δεν αξίζει να δώσετε 15$ για να το πάρετε από το ps store και να πάρετε και κακό χειρισμό.Επίσης για όσους δεν το ξέρουν το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει και στο ds.

    • Connie GR
    • Ακόμα και με τον τεχνικό τομέα να θυμίζει το πόσο πολύ έχει αλλάξει η τεχνολογία και η ανάπτυξη τίτλων την τελευταία δεκαετία, η έκδοση του Syberia για το PS3 θα μπορούσε να είναι πολύ πιο προσιτή με ένα προσεγμένο σύστημα χειρισμού. Είναι πραγματικά κρίμα.

      @nikolas_7
      Το τρίτο μέρος της σειράς θα κυκλοφορήσει μέσα στην χρονιά! :)

    • giopa62
    • Πάντα σε παιχνίδια με κερδίζει η ιστορία πάνω απο γραφικά χειρισμούς κ.λπ. Γι αυτό και το FF7 ας πούμε το έχω τελειώσει 3-4 φορές. Οπότε το syberia για εμένα παίρνει εύκολα το 8,5 και ίσως να είμαι κ αυστηρός.

    • Connie GR
    • @giopa62
      Σαν τίτλος το Syberia δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Όσον αφορά την ιστορία του, είναι πράγματι εξαιρετική. Εν προκειμένω εξετάζεται η έκδοση του τίτλου για το PS3.

    • giopa62
    • @Connie GR
      Εντάξει δεν μπορώ φίλε μου να πετάξω έξω την ιστορία στη βαθμολογία μου. Αν αξιολογούσα γραφικά - χειρισμό θα έπαιρνε 1.

    • alex4444
    • @giopa62 Oταν ενας παλιος τιτλος γινεται port σε μια καινουρια κονσολα, το νοημα της βαθμολογησης ειναι πρωτιστως το κατα ποσο αυτη η μεταφορα εγινε σωστα κι αξιζει τα λεφτα της.

      Την αξια του Syberia την ξερουμε ολοι, ως παιχνιδι εχει βαθμολογηθει την εποχη που βγηκε με αριστα απο ολα τα σαιτ/περιοδικα της εποχης. Δεν υπαρχει λογος για αναβαθμολογηση του ιδιου προιοντος 15 χρονια μετα!

    • giopa62
    • Δεν ξέρω ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε με το αν έγινε σωστά..
      Μήπως τα γραφικά ήταν χειρότερα; Μήπως άλλαξε ο χειρισμός ή η ιστορία. Δεν το καταλαβαίνω. Πότε λες οτι έγινε σωστά και πότε όχι.
      Γενικά η αίσθηση μου είναι οτι βαθμολογούμε παιχνίδια.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Σωστή μεταφορά μπορεί να σημαίνει,σωστός χειρισμός στο σύστημα που μεταφέρθηκε,διόρθωση κάποιον bugs λόγο της μεταφοράς,προσαρμογή στην ανάλυση του συστήματος που μεταφέρετε,σωστή εμφάνιση των κειμένων-υποτίτλων,σωστός ήχος,αλλά και σωστή τιμή.Στα 15 ευρώ δεν αξίζει όταν το βρίσκεις στο steam 2 ευρώ.

    • Connie GR
    • Είναι αφ'ενός μεν αυτό που αναφέρει ο Luigi. Συν το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απλό port και τίποτε περισσότερο. Στον βαθμό -μεταξύ άλλων και εν προκειμένω για το Syberia στο PS3- υπολογίζεται το κατά πόσο είναι ελκυστικό πλέον μετά από τόσα χρόνια και χωρίς επιπλέον περιεχόμενο, την δουλειά που έχει γίνει κατά την μεταφορά από τεχνικής άποψης και τον χειρισμό.

      Λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα port ενός τίτλου του 2002, χωρίς επιπλέον περιεχόμενο, με ένα σύστημα χειρισμού που αν μη τι άλλο θα μπορούσε να είναι αρκετά καλύτερο, τον τεχνικό τομέα του 2002 λίγο πολύ αναλλοίωτο...

      Το Syberia ως τίτλος είναι πράγματι εξαιρετικό, κανείς δεν φέρνει αντίρρηση σε αυτό.

    • alex4444
    • @giopa62 Νομιζω σε βοηθησαν και οι LUIGI, Connie πιο πανω, θα απαντησω κι εγω οσο μπορω στα ερωτηματα σου.

      1) Μήπως τα γραφικά ήταν χειρότερα;
      Χειροτερα δεν ειναι, αλλα ουτε και καλυτερα. Οταν σε ενα port 15ετιας δε γινεται remake στον τεχνικο τομεα, η εστω ενα ρετουσαρισμα, τα 15ε ειναι πολλα. Υποτιθεται οτι πληρωνεις και τη δουλεια της ομαδας που εκανε το port.

      2)Μήπως άλλαξε ο χειρισμός.
      Ο χειρισμος ειναι φτιαγμενος για pc. Απο εκει και περα για να εχει νοημα η μεταφορα σε κονσολα, πρεπει να γινει πολλη δουλεια ωστε το joypad να μην κουραζει. Πραγμα που σημαινει calibration στην ταχυτητα του κερσορα, δυνατοτητα αυξομειωσης της, ακυρωση κουραστικων κι επαναλαμβανομενων animations(απο τα οποια επασχε ετσι κι αλλιως το παιχνιδι).
      Αφου ομως δεν εγινε κατι απο αυτα, δε γινεται το port που ειχε γινει στο PS2 πριν τοσα χρονια να δουλευει καλυτερα... Εστω ας αντεγραφαν εκεινη την εκδοση!

      Γενικοτερα η αισθηση που αφηνεται στη συγκεκριμενη εκδοση ειναι οτι δεν εχει γινει καμια βελτιστοποιηση η εστω αναπροσαρμογη στα σημερινα δεδομενα. Μονο για να εκμεταλλευτει (η να βοηθησει) το hype για το επερχομενο Syberia 3 εγινε απο οτι φαινεται αυτη η κυκλοφορια. Κατι που θα ηταν δεκτο στην μιση (το πολυ) τιμη απο αυτη που πωλειται τωρα...

    • Tobajaras
    • Ούτε εμένα μου αρέσει να βλέπω ενα 6 δίπλα στο όνομα "Syberia", αλλά εδώ αξιολογείται το port και όχι το παιχνίδι αυτό καθεαυτό.

      Το Syberia είχε κριθεί όταν είχε κυκλοφορήσει, το ξέρουμε, τα reviews είναι εκεί.

      Εδώ κρίνεται το πώς μεταφέρθηκε και πώς προσαρμόστηκε ο χειρισμός, και το 6 πάει εκεί.

    • Alias
    • Μην αφηνετε τα γραφικα να σας αποτρεψουν οσοι δεν το εχετε παιξει. Ειναι ενα εξαιρετικο παιχνιδι με ιστορια που σε 'ταξιδευει' και με ωραιους γριφους. Καντε τη χαρη στον εαυτο σας και παιξτε το.
      Κωνσταντινε ενω εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις, το 6 ειναι αποτρεπτικο για καποιον που δεν εχει ξανακουσει το παιχιδι και το σκεπτικο του θα ειναι κατι σαν 'και παλιο και μετριο; Σιγα μην το παρω'.

    • giopa62
    • Όμως παιδιά αφού κρίνεται το port πως στα θετικά ακριβώς πάνω απο τη βαθμολγία είναι η ιστορία; Μήπως κάποιος που το βλέπει θεωρεί οτι συνυπολογίζοντας και την ιστορία βγαίνει το 6;
      Με αυτά που περιγράφουν τα παιδιά απο πάνω θα έπρεπε στα +,- να είχαμε μόνο κριτήρια σχετικά με τη μεταφορά.

    • Connie GR
    • Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σας guys.

      First things first: Το Syberia είναι πράγματι ένας εξαιρετικός τίτλος, από τους underrated των τελευταίων ετών, όπως αναφέρω και στο review.

      Με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του τρίτου μέρους της σειράς, αποφασίστηκε μια επανέκδοση του πρώτου. Τώρα, αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως η ευκαιρία για μια επιστροφή στην ήδη γνωστή περιπέτεια της Kate Walker, ή ως η ευκαιρία για να ασχοληθεί κάποιος με έναν τίτλο που άφησε ιστορία και δεν μπόρεσε να το κάνει πριν από 13 χρόνια.

      Κανείς δεν απορρίπτει την ατμόσφαιρα και την αισθητική, όπως επίσης και την ιστορία της Kate. Πράγματι, αυτά είναι μέρος του τίτλου που προσφέρεται - και κάτι που θα πρέπει να ληφθεί (κατά την γνώμη μου) υπ'όψιν, αφού όπως και να το κάνουμε είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του.

      Δεν παύει όμως να είναι μια επανέκδοση, η οποία θα πρέπει να δικαιολογηθεί ως προς αυτά που προσφέρει. Δεδομένου ότι έχουμε να κάνουμε με μια παραγωγή του 2002 και δεν έχει γίνει έστω ένα ρετουσάρισμα, όπως αναφέρει και ο alex4444 στον τεχνικό τομέα, αυτό σίγουρα μετράει "αρνητικά". Επιπρόσθετα, από την στιγμή έχουμε να κάνουμε με point and click adventure game, θα έπρεπε να έχει δοθεί περισσότερη προσοχή στο σύστημα χειρισμού και καλύτερη αξιοποίηση του gamepad, ιδιαίτερα όταν ο τίτλος έχει κυκλοφορήσει σε PS2 και είχε πράγματι καλύτερο σύστημα χειρισμού.

      Επιπρόσθετα, θα πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν το γεγονός ότι δεν προσφέρεται κάποιο επιπλέον περιεχόμενο, το οποίο θα λειτουργούσε ως δέλεαρ για κάποιον να το αποκτήσει και να δει κάποια πράγματα παραπάνω που δεν είχε την ευκαιρία να το κάνει μέχρι τώρα.

      Τώρα, λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπ'όψιν, και αναφέροντας στο κείμενο ότι πρόκειται περί ενός πραγματικά εξαιρετικού τίτλου που έχει αφήσει το στίγμα του, προβαίνω στα ανάλογα συμπεράσματα.

      Κανείς δεν αρνείται την αξία του Syberia στον πυρήνα του, στην "καρδιά" του, αν μου επιτραπεί ο όρος. Το θέμα είναι όμως ότι έχουμε να κάνουμε με μια επανέκδοση που ουσιαστικά "γεμίζει" μια βιβλιοθήκη και προσθέτει ακόμα μια πλατφόρμα στις ήδη υπάρχουσες και... that's it. Κάποιος μπορεί να το απολαύσει αδιαμφισβήτητα με μεγαλύτερη άνεση στα PC ή ακόμα και σε φορητές συσκευές.

      Γι'αυτούς ακριβώς τους λόγους κρίνεται με αυτόν τον τρόπο στο τέλος. Είναι ένας πραγματικά εξαιρετικός τίτλος και ένα ταξίδι που όποιος το έχει κάνει δεν το ξεχνάει ποτέ. Το πως θα επιλέξει να κάνει κανείς το ταξίδι αυτό... είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός. Επιλογές υπάρχουν αν μη τι άλλο πολλές...

    • Connie GR
    • @Tanno
      Πριν κρίνεις κάτι ως "γελοίες γραφικότητες", καλό θα ήταν να διαβάσεις με προσοχή την συζήτηση και το review. Τα θέματα του χειρισμού δεν αφορούν την έκδοση του τίτλου στο PC αλλά την συγκεκριμένη μεταφορά του. Επιπρόσθετα, αναφέρεται ότι αυτά θα μπορούσαν να έχουν διορθωθεί, από την στιγμή που είχε κυκλοφορήσει σε κονσόλα παλαιότερα και στον συγκεκριμένο τομέα είχε γίνει πολύ καλή δουλειά.

      Ας μην διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα και τα λεγόμενα του οποιουδήποτε, απλά και μόνο επειδή θέλουμε να δημιουργήσουμε εντυπώσεις και να έρθουμε σε αντιπαράθεση γιατί... έτσι. Δεν είμαστε "εμείς vs εσείς". Συζήτηση γίνεται.

    • Connie GR
    • @Tanno
      Θα μου επιτρέψεις να επιμείνω σε αυτό που είπα πριν, και να σου ζητήσω να διαβάσεις το κείμενο και τα σχόλια με περισσότερη προσοχή. Αν λοιπόν δεν ήθελες να πιαστείς, θα παρατηρούσες ότι στην αμέσως επόμενη πρόταση γράφω:

      "Σίγουρα, η αναπαραγωγή ενός συστήματος ελέγχου εφάμιλλου με αυτό του PC είναι μάλλον ακατόρθωτο με την χρήση gamepad, ωστόσο δίνεται η εντύπωση πως θα μπορούσε να έχει γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στο παρόν port".

      Επειδή κι εγώ είχα την τύχη να ασχοληθώ με τον τίτλο όταν αυτός βγήκε και έχω παίξει και τα δύο Syberia στο PC (και μάλιστα περισσότερες από μία φορές), γι'αυτό ακριβώς γράφω ότι όσοι είχαν την τύχη να ασχοληθούν με τον τίτλο στο PC θα βρούν τον σύστημα χειρισμού του τίτλου που εξετάζεται εν προκειμένω ακόμα πιο άβολο.

      Το review δεν εξετάζει τον τίτλο του 2002 αλλά την συγκεκριμένη κυκλοφορία. Γι'αυτό και το "PS3" στην παρένθεση.

      Για ακόμη μια φορά, πριν βιαστείς να κρίνεις κάτι ως "γελοίες γραφικότητες" (γιατί επιμένεις βλέπω), προσπάθησε να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο και τα σχόλια.

      Καλημέρα.

    • Blackstorm
    • Το τσίμπησα χτες και ξεκινάω (το έχω τσεκάρει σε όλες τις εκδόσεις) στο 360. I will let you know εάν υπάρχει κάποια διαφορά. Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με τη λογική του @Connie Gr για το πώς γίνεται η βαθμολόγηση των ports.

*